Kuinka pitkään olet katsonut animea yhteen menoon?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

-Dist

Re: Kuinka pitkään olet katsonut animea yhteen menoon?

Viesti Kirjoittaja -Dist » To Huhti 05, 2012 23:13

Pari päivää sitten tuli pidettyä kunnon maratooni taas vaihteeksi. Näitä ei voi enää oikein nykyään pitää kun olen lähes varma että olen nähnyt kaiken katsomisen arvoisen animen .. Ja pitempiä sarjoja on muutenkin vähän. Hunter x Hunter tuli joka tapauksessa katsottua kun tuo 2011 versio etenee niin hitaasti. 62 jaksoa sarjaa sekä 30 jakson verran OVA jaksoja ... Noin 50 jaksoa meni aikalailla putkeen, sit unta välissä ja katsoin loput + OVA:lla jatkoin. Oli se muuten hyvä sarja se, vaikka nyt tuntuu vähän tylsältä että yks vähempi seurattava sarja kun ei tota 2011 versiota nyt jaksa seurata enää.
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

Ameno Sagiri

Viesti Kirjoittaja Ameno Sagiri » Ma Heinä 23, 2012 20:14

Taisin katsoa sen sen kamalan Full Metal Alchemistin (2003) ja Higurashin ekan tuotantokauden yhdellä istumalta.

Normaalina kouluviikkona taisin katsoa siihen aikaan sen 100 jaksoa, että siitä vaan laskemaan.

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Ma Heinä 23, 2012 21:06

Itse olen kattonut monia lyhyehköjä sarjoja kertaheitolla alusta loppuun. Mainittakoon tästä vaikka Angel Beats, jota katsoin lähestulkoon sen 13 jaksoa putkeen + special episode, joka tekee yhteensä ~6 tuntia. Narutoa katsoin myös ennen riivatun lailla, nykyään en lähes ollenkaan.

Animuissa minulla iskee nykyään helposti turtumus enkä jaksa montaa jaksoa katsoa putkeen, mutta visual novelleja jaksaa paahtaa pidempään. Uminekoa luin alkuvaiheissa seitsemisen tuntea putkeen, joka on saavutus kaltaiselleni henkilölle joka ei ole ollut lukijatyyppiä nyt moneen vuoteen. :o
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Barasuishou

Viesti Kirjoittaja Barasuishou » Su Elo 12, 2012 20:43

No, oon kattonu rozen maidenin putkeen, eli n. 10h... (12+12+2 jaksoa)
Barasuishou

Ringo_No_Hana

Viesti Kirjoittaja Ringo_No_Hana » Su Elo 12, 2012 22:43

Narutoja tuli katsottua noin 8 h putkeen, Duel Mastersia 7 h ja Soul Eateria noin tunnin. En jaksanut katsoa enempää. xD

inoue

Viesti Kirjoittaja inoue » Ti Elo 14, 2012 19:49

Ouran high school host club sarjaa katsoessa tuli mollotettua tietokoneen ääressä koko päivä, hihitellen ja välillä ruokaa suuhun
lapaten. Siihen meni koululaisen mitalla viikko. Ainoat hetket jolloin sammutin tietokoneen oli se kun patistettiin brutaalisti
nukkumaan ja kun koulu alkoi. Kyllä sitä tuli viikonloppuna sitten valvottuakin että 4-5 h olen ehkä kokonaisuutena kerralla
tapittanut.

jali005

Viesti Kirjoittaja jali005 » To Elo 23, 2012 14:15

Tuntuu hullulta nuo yli vuorokauden toljotukset :D itellä varmaan joku 6-7 tuntia maksimi :)

Convallaria

Viesti Kirjoittaja Convallaria » Pe Elo 24, 2012 12:12

Itte oon kattonu kaikki Bleachit sillee yhten viikonloppun täysin putkee, sillee et kävin ehk vessas välil mut siis ku teki ruokaa tai söi nii siin samal sit katto.
Ja Bleachejahan on joku 378, jos mä oikeen muistan (En oo iha varma, eikä jaksa tarkistaa) ja sellaset 20 min per jakso (Ku en kattonu alkui tai loppu biisei) eli tekis sellaset 7500 min... (Okei nukuin yl välil aina pari tuntii...)

-Dist

Viesti Kirjoittaja -Dist » Pe Elo 24, 2012 16:12

Washino Kiji kirjoitti:Itte oon kattonu kaikki Bleachit sillee yhten viikonloppun täysin putkee, sillee et kävin ehk vessas välil mut siis ku teki ruokaa tai söi nii siin samal sit katto.
Ja Bleachejahan on joku 378, jos mä oikeen muistan (En oo iha varma, eikä jaksa tarkistaa) ja sellaset 20 min per jakso (Ku en kattonu alkui tai loppu biisei) eli tekis sellaset 7500 min... (Okei nukuin yl välil aina pari tuntii...)
Jaa. Sulla on sitten 40 tunnin päivät? Vau. Mäkin haluun.

(7500 minuuttia olisi 125 tuntia joten vaikket nukkuisi sekuntiakaan niin pääsisit vain noin puoleen väliin) .. Ja en millään jaksa uskoa että nukuit 2 tuntia / pvä kunnes koko sarja katsottu.
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

=)

Viesti Kirjoittaja =) » Ma Elo 27, 2012 22:45

-Dist kirjoitti:
Washino Kiji kirjoitti:Itte oon kattonu kaikki Bleachit sillee yhten viikonloppun täysin putkee, sillee et kävin ehk vessas välil mut siis ku teki ruokaa tai söi nii siin samal sit katto.
Jaa. Sulla on sitten 40 tunnin päivät? Vau. Mäkin haluun.

(7500 minuuttia olisi 125 tuntia joten vaikket nukkuisi sekuntiakaan niin pääsisit vain noin puoleen väliin) .. Ja en millään jaksa uskoa että nukuit 2 tuntia / pvä kunnes koko sarja katsottu.
Nukkua pari tuntia aina välillä ja nukkua 2 tuntia päivässä ei ole synonyymejä. Muuten hieno laskutoimitus

Ja vastataampa nyt itsekkin. Death noten kahtonut yhteen päivään. Paljoa animea en kyllä seuraile. Paljonohan tuo tekisi pitääpä laskea nopsaan...

Ohops sehä lukeekin tässä boxissa. 840 min eli 13-14 tuntia jos tuon oikein nyt laskin. Mutta tuo todellakin on ainoa kerta kun jotain jaksanut niin kauan katsoa, normimäärä ehkä jakso päivässä jotain sarjaa, jos nyt tulee edes seurattua.
"Mutta pulla se on! Pulla!"
"Epäonnistunut kahvinkeittäjä teki mokan."
http://secura.e-sim.org/lan.17640/

-Dist

Viesti Kirjoittaja -Dist » Ma Elo 27, 2012 22:47

Noh joo, katsoin väärin. Ei silti poista sitä tosiasiaa että tyyppi väittää katsoneensa koko Bleachin viikonloppuna kun ei aika riitä 2 pvässä mitenkään, ei edes kolmessa jos perjantai laskettaisiin mukaan. Oon mäkin katsonut OP:n maratoonina johkin 350:een jaksoon vai mikälie oli sillon uusin jakso, mutta kyllä siinä reippaasti enemmän aikaa meni vaikken muuta tehny ku nukkunu ja katsonu.

Miyamoto

Viesti Kirjoittaja Miyamoto » Ti Elo 28, 2012 08:44

Taitaa ennätykseni olla 2h. Ei liikaa makeaa mahan täydeltä.
One can never have too many branches.

hattara

Viesti Kirjoittaja hattara » Ti Elo 28, 2012 21:26

Mulle suurin saavutus on ollut kattoa joku jakso pätkäsemättä. Lähden hippasemaan kesken jakson jonnekin ja tulen takaisin sitten, kun muistan. Ehkä 2 jaksoa olen saanut katsottua pausettamatta ja lähtemättä teilleni.

Puuhakka

Viesti Kirjoittaja Puuhakka » Ke Elo 29, 2012 22:33

Uusi ennätys pääsi syntymään. Katselin loman aikana koko Big Windupin putkeen, eli ekan kauden 26 jaksoa plus toisen kauden 14 jaksoa yhtä kyytiä. Ruokaa tein yhdessä välissä ja vessassa joutui käymään, mutta muutoin suoraa kyytiä kaikki putkeen.

Kirottua, urheiluanime on kuin crackiä.

Gaichi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gaichi » To Loka 18, 2012 01:52

Viikonloppuisin tulee enemmän katottua (melkein koko päivä) ^^
Arkisin kyllä katon, mutta joo paaaaljon vähemmän kuin viikonloppuisin.
MyAnimeList | Blog | Yandere rakastaja <3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”