Dancing Stage / Dance Dance Revolution?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

arttq

Viesti Kirjoittaja arttq » Su Tammi 22, 2006 18:03

Aloitin DDR:n noin 4 vuotta sitten ja lopetin reilu vuosi sitten. 10-jalkaisista menin läpi Max300:n, Sakuran ja Paranoia Survivorin. Nyttemmin pelaan beatmaniaIIDX:ää ja Pop'n Music:ia, jotka ovat mielestäni sekä haasteellisempia että hauskempia. Jos nykyisin tilaisuus sattuu, niin kyllähän tuota tamppaustakin pari rundia mielellään vetää.

Niko-Kun

Viesti Kirjoittaja Niko-Kun » Ma Tammi 23, 2006 13:56

Hmmh hmmh.. Tämmöistäkin ilmestyy vihdoin.

Aloitin pelaamiseni noin reilu vuosi sitten (Animecon III:n jälkeen pistin tilaukseen adapterin ja maton), mutta nykyään en ole ehtinyt aktiivisesti pelata, tekosyillä "Köh köh, matto on rikki, eikä ole rahaa. Tai jotain sinne päin." Nykyisemmin pelaan enemmän näppäimistöllä, yhdellä kädellä (huom)! Mutta, nykyisemmin olen siirtynyt muihin musikaalisiin/liikunnallisiin peleihin.

[Off-topic] Kitaroinnista nauttiville kerrottakoon, jos ei vielä tiedä että toisella puolen valtamerta arvostusta saanut Guitar Hero tulee Eurooppaan. Tekijänä Harmonix, joka on mm. tehnyt Amplituden ja Karaoke Revolutionin. Rakkaudesta rockkiin. http://www.guitarherogame.com/ Tulipa pitkä off-topic.[/Off-topic]
FREEDOM IS SLAVERY
PEACE IS WAR
IGNORANCE IS STRENGTH

ANIKI IS WATCHING YOU.

JJ Naas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ Naas » Ma Tammi 23, 2006 16:08

Vuoden verran olen hyppinyt.. siitä lähtien on tuo tanssimatto ollut kootibileiden ykkösvetonaula. ;)
arttq kirjoitti:Nyttemmin pelaan beatmaniaIIDX:ää ja Pop'n Music:ia, jotka ovat mielestäni sekä haasteellisempia että hauskempia. Jos nykyisin tilaisuus sattuu, niin kyllähän tuota tamppaustakin pari rundia mielellään vetää.
Pelataanko Pop'n Musicin PS2 -versiota normaalilla padilla vai onko siihen joku erikoisohjain?

arttq

Viesti Kirjoittaja arttq » Ma Tammi 23, 2006 17:36

JJ Naas kirjoitti: Pelataanko Pop'n Musicin PS2 -versiota normaalilla padilla vai onko siihen joku erikoisohjain?
Onnistuu normaalilla pädillä tai sitten peliä varten tehdyllä ohjaimella. Peliin on olemassa miniohjaimia ja arcade-version kokoisia ohjaimia. Itse omistan tuollaisen minicontrollerin koska arcadeohjain on erittäin tyyris. Jos rahaa riittää niin kannattaa ehdottomasti hankkia arcadeohjain, koska sillä pelaaminen on hauskinta. Dualshockilla pelaamista ei kannata edes harkita.

JJ Naas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ Naas » Ma Tammi 23, 2006 21:01

arttq kirjoitti: Onnistuu normaalilla pädillä tai sitten peliä varten tehdyllä ohjaimella. Peliin on olemassa miniohjaimia ja arcade-version kokoisia ohjaimia. Itse omistan tuollaisen minicontrollerin koska arcadeohjain on erittäin tyyris. Jos rahaa riittää niin kannattaa ehdottomasti hankkia arcadeohjain, koska sillä pelaaminen on hauskinta. Dualshockilla pelaamista ei kannata edes harkita.
Kiitos tiedosta... :) Jos saisi rahaa sivuun sen verran että voisi hankkia.. ^__^

Niki-chan

Viesti Kirjoittaja Niki-chan » Ti Tammi 24, 2006 19:26

Minua(kin) kiinnostaisi kyllä tietää mistä tanssimaton & soveltuvan pelin löytäisin PS2:selle. Kävin vähän aikaa sitten etelässä ja sieltä löysin tämän pelin. Kyllä siihen euro poikineen meni ja hävettää että piti sinne asti lähteä rakastumaan (ihastuminen tapahtui jo noin vuosi sitten).

Ja näytti siltä että joku olu löytänyt omansa ..Prismasta? Ooijoi.

Goodman

Viesti Kirjoittaja Goodman » La Maalis 18, 2006 10:27

Stepmania on itsensä Saatanan kehittämä peli, jossa pelaajan pitää hakata ruudulla viliseviä nuolia kummallisessa järjestyksessä mahdollisimman nopeasti. Normaalit ihmiset eivät pysty pelaamaan tätä peliä sen suuren käsittämättömyyden vuoksi. StepManian pelaajat kokevat seksuaalista tyydytystä pelatessaan StepManiaa. StepManian miinoittaminen on hauskaa hupia kansan keskuudessa.
I like to move it

Kurkkunen

Viesti Kirjoittaja Kurkkunen » La Maalis 18, 2006 11:38

Aika s44t4n4llist4 hommaa indeed jos rahanmenoa tennarissa rupeaa laskemaan. Onneksi sain hankittya bliposta työalennuksen ohella -50% hintaisen maton, ja pääsin pelaamaan kotona. Kohta pyöreä vuosi takana ja pleikkaversiolla menee expertillä jo pari kipaletta. o/
Olen laiska paska enkä jaksa hankkia adapteria vaikka pitäisi, nyyh.
Damn you, phoneheads boy!

finrandojin

Viesti Kirjoittaja finrandojin » To Marras 02, 2006 21:17

Itse en ole pelannut, mutta ajattelin ostaa jonkunlaisen... joten... löytyykö suosituksia mikä peli (PlayStation 2) olisi hyvä? :)

Wemppa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wemppa » Pe Marras 03, 2006 17:15

Itse sain mokoman joululahjaksi joskus... pari vuottako siitä nyt on? Anyways, innostuin siitä vähän liikaa ja onnistuin hajottamaan takimmaisen nuolen. Kyllä sitä silti voi pelata vaikka sillä kalorisulatusjutulla, mutta pisteet jää pakostakin pienemmiksi. Plus itse peli on tehty Playstation ykköselle, eikä toimi kunnolla isommassa telkkarissa (jonka ympärillä olisi paremmin tilaa hyppiä). Peli kakkoselle tosin on pyörinyt mielessä jo pidempään, etet~
Pelitaitoni ovat... Miten tämän nyt sanoisi nätisti? Surkeat. Standardin saatan päästä juuri ja juuri jaloilla (tai siis saatoin, silloin kun matto toimi vielä), expertin juuri ja juuri käsillä. En erota nuolia siitä taustasta, kun se on niin ärsyttävän kirkas. D8<
| writing | to | reach | you |

Z

Viesti Kirjoittaja Z » La Touko 26, 2007 09:40

Aloitin danken reilu puol vuotta sitten. Jouluna sain oman maton. Voisin käydä Hesen arcadella pelaamassa joskus, mutta en luota omiin taitoihin vielä tarpeeksi...
Pelaan enimmäkseen 8 ja 9 jalkasia. Yleensä standardilla, mutta joskus heavylla. ^^

whiter

Viesti Kirjoittaja whiter » La Touko 26, 2007 12:35

Itse pelaan vastaavaa Stepmaniaa sormilla.
Kannattaa kokeilla, ihan mukavaa puuhaa sormilla, kun vielä pääsee niihin 11 - 15 jalan kappaleisiin, ja alkaa tulemaan 10 nuolta sekunnissa. Siitä eteenpäin meneekin jo hyvin paljolti viidakoksi.
Edit: 2053 combo, 12 challange kappaleesta, Rider of the Astral fire - Luca Turilli'lta.
Viimeksi muokannut whiter, La Touko 26, 2007 12:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Never argue with idiots, they'll only drag you to their level and beat you with experience.

Z

Viesti Kirjoittaja Z » La Touko 26, 2007 12:42

whiter kirjoitti:Itse pelaan vastaavaa Stepmaniaa sormilla.
Kannattaa kokeilla, ihan mukavaa puuhaa sormilla, kun vielä pääsee niihin 15 jalan kappaleisiin, ja alkaa tulemaan 10 nuolta sekunnissa. Siitä eteenpäin meneekin jo hyvin paljolti viidakoksi.
Ite pelaan Stepmaniaa myös käsin. Kivaa puuhaa sekin! :)

Durahan7777

Viesti Kirjoittaja Durahan7777 » La Touko 26, 2007 23:53

kysäisen tässä ohimennen: onko tietoa miten saada tuo logic3:en dance dance dance- matto toimimaan?(siis PS/2-porttiin plugattava)
Vaikuttaa, ettei kone vain löydä mattoa, vaikka on kiinni, manuaalisesti on yritetty löytää, mutta ei auta.
(käyttis on XP ja peli SM) :?

Nakki

Viesti Kirjoittaja Nakki » Ma Touko 28, 2007 20:39

Minä ja siskoni tamppaamme ahkerasti Stepmaniaa, arcadeilla olen käynyt muutaman kerran pelaamassa. Pädeinä ovat tällä hetkellä Cobalt flux ja TX neljätonninen, stepmanialla pelataan lähinnä 8-10 jalkaisia biisejä ja ITGllä hardeja ja experttejä. Ensimmäisen maton taisimme hankkia vuonna 2005.
Olemassaolo - loassa melo
- Alivaltiosihteerin palindromirunokirja

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”