Voi itku!

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Suni

Viesti Kirjoittaja Suni » Ti Elo 07, 2007 23:10

Pienenä itkin koko hopeanuoli 4 videon lopun. Olin herkkä silloin sille videolle.
Lately, you don't even talk to me.

Marsipaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marsipaani » Ke Elo 08, 2007 11:53

Waah! Itkin Furuban olikohan toisiks vikalle jaksolle kun Kyo muuttuu ja sitten siinä kerrotaan sen elämästä jne. Se oli niin surullinen... :cry:
Muff'n~

nore-pou

Viesti Kirjoittaja nore-pou » To Elo 09, 2007 10:58

täältä saan hyviä vinkkejä :D olen juuri kaivannut kunnon itkuanimeita!
Häirintää, kidutusta, Arja Korisevaa.

Chiame

Viesti Kirjoittaja Chiame » To Elo 09, 2007 20:55

No jaa...Olen itkenyt aika vähän animessa/mangassa...
ensimmäinen kerta oli kun katsoin viimeistä Digimonin ensimmäisen tuotantokauden jaksoa...sitten kun Kaito Kidiä (nyyh) ammuttiin silmään leffassa The Last Wizard of Century, eli kolmannessa Salapoliisi Conan elokuvassa...sitten samaisen filmin kohdassa kun Kaiton monokkeli on rikkinäisenä siinä maassa :cry: ja sen lisäksi Nausicaan kohtauksessa, jossa Nausicaa kuolee :( Ja kerran D.N.Angelissa (piru vie! en muista missä kohdassa! :shock: ) hmm...enpä olekaan niiden lisäksi oikeastaan vetistellyt tietokoneen ääressä (katson animeni netistä)...
toivottavasti nauru peittää kaikki surut, huumoria huumoria! :lol:
Never push the "Big Red"-button!! Never!!
http://riinapuri.deviantart.com

Tousai

Viesti Kirjoittaja Tousai » Pe Elo 10, 2007 03:45

En yleensä itke missään poika kun olen mutta äärimmäisen lähelltä menee joissakin esim Tenchi Universen vimpossa jaksossa.

zenja

Viesti Kirjoittaja zenja » Pe Elo 10, 2007 11:34

Olen erittäin herkkä itkemään, mitä animeen ja yleensäkin elokuviin/tv-sarjoihin tulee. Jostain kumman syystä sitä ei muuten tule itkettyä juuri lainkaan. Hautajaisissakin kaikki aina ihmettelee, miksi en itke :roll:

Mutta takaisin aiheeseen. Kaikkein eniten olen itkenyt luultavasti katsoessani sarjoja Air ja Kanon 2006 (jotka kuuluvat miin kestosuosikkeihin <3). Muutamat ensimmäiset jaksot kyllä menivät, mutta sitten taisi olla tippa linssissä enempi tai vähempi joka jaksossa.

Sitten löytyy näitä erillisiä jaksoja vaikka mistä sarjoista + muutamia elokuvia. Niitä kaikkia enää edes muista...

Liutti

Viesti Kirjoittaja Liutti » Pe Elo 10, 2007 11:56

Fruits Basketin tokavika- ja vikassa jaksossa. Muille en ole niinkään itkenyt.

Hougen-sama

Viesti Kirjoittaja Hougen-sama » Ti Syys 18, 2007 20:28

Höö.. Taitaapi olla se FMAn osa jossa näytettiin kun Alin ja Edin äiti kuoli. Ja sitten on Inuyashasta se kohta kun Narakun isä houkutteli Sangon ja muut tuhoaijen kylän parhaat hänen liinaansa. Ei siinä mitään mutta kun Kohaku aivopestiin ja se melkein tappoi Sangon. Mut sitten se kun ne reiitettiin nuolilla ne kummatkin kuoli sisar veljen lähellä! :cry: (mutta Sango ei kuollu) Kiva jos saitte selvää.
We may be bad, we may be mad, but most of all were EVIL!

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » Ti Syys 18, 2007 20:32

Hougen-sama kirjoitti:snip
Ei sillä että henkilökohtaisesti Inuyasha kiinnostaisi, mutta täällä saattaa olla joitain, joita kiinnostaa, ja jotka eivät ole noihin tapahtumiin asti vielä päässeet :wink: Jonkinnäköinen spoilerisuojaus voisi olla jees.

Ikara

Viesti Kirjoittaja Ikara » Ke Syys 19, 2007 16:32

Itkin Death Noten En-nyt-muista-kuinkamonenennessa jaksossa, Kun Matt kuoli ;__;. Myös samaisen sarjan lopussa tuli vähän vetisteltyä.
In the beginning The Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
~ Douglas Adams

Sanun

Viesti Kirjoittaja Sanun » Ke Syys 19, 2007 16:50

Tällä hetkellä eniten on tullut itkettyä Time Stranger Kyokolle, Kamikaze Kaitou Jeannelle ja Fullmetal Alchemistille, varsinkin viimeisimmille jaksoille kun Edo kuolee ja Aru tekee synteesiin. Itkin melko reippaasti silloinkin kun Edo kuoli toisessa maailmassakin. Ja kuin Lust kuoli, itkin silloin aivan järkyttävästi. On se niin surullinen se sarjan loppu... Veljesten äidin kuollessa ei kyllä nenuliinoja säästlety...Ja vieläpä se Elokuva! *Itkua* Itkin melkein koko elokuvan lopun sen jälkeen kun Wrath kuoli...
Everyone stays quiet and slowly goes mad

zany

Viesti Kirjoittaja zany » Ke Syys 19, 2007 16:59

En ole itkenyt ikinä kun olen katsonut jotain anime sarjaa... Ei edes yhtään pientä kyyneltä.
Forever love, Forever dream
afureru omoi dake ga
hageshiku setsunaku jikan wo umetsukusu
Oh! Tell me why
All I see is blue in my heart

DA || Animewatcher

kämy-san

Viesti Kirjoittaja kämy-san » Ke Syys 19, 2007 17:37

Poika kun olen,en yleensä itke,mutta hokuto no kenin eräässä viimeisimmistä jaksoista oli kyyneleet lähellä.
"I stricked you here and there.You have ten seconds to live.You are already dead."
-Kenshiro

Hotaru

Viesti Kirjoittaja Hotaru » Ke Syys 19, 2007 18:23

Sanon heti alkuun että kuulun myös todella helposti itkeviin ihmisiin. Itken kun itkettää ja nauran kun naurattaa. :roll:

hmm hmm.... no Fruitsissa nyt ainakin oon itkeny enemmän kuin paljon. :o ah ne musiikit... Mut edelleen manga on repiny musta vielä enemmän kyyneliä. :cry: te kaikki jotka ootte seurannu Fruits Baskettia pelkästään animena ja ootte itkeny hirveesti - jos haluutte itkeä VIELÄ LISÄÄ ostakaa mangaa. :) animesta itketti se Hatorin ja Kanan tarina, Momijin tarina, ja grande finale, vaik se oliki ihan tyhmä loppu. :o Ai niin ja se Kisan tarina, mulla on samankaltaisia kokemuksia kun Kisalla. :( tulee ne asiat mieleen... Ja mangassa itken melkein kaikelle. xD se on vaan niin kauniisti piirretty ja kaikki on niin ihanaa ja kaunista ja koskettavaa..... Ei sellasta lässynlässyä kuitenkaan, vaan ihan realistista juttua elämästä. :| Helppo samistua aika moniin juttuihin.

Muistaakseni itkin Taikasotureita katsoessa jossain jaksossa ihan silmät päästäni. Ja Dragon Ball Z:ssä sillon kun mun lemppari kuoli. :cry: Mut onneks se kyl herätettiin myöhemmin henkiin..... :wink:

Ja AIVAN SATAVARMASTI kaikissa Studio Ghiblin 9:ssä leffassa jotka oon nähny. :mrgreen: Ne on ihania, niin ihania.... (^-^)
Haastattelija: Mitä sä ajattelet kun sä soitat sooloa?
Suomen paras kitaristi: No v***u, emmä mitään ajattele.

Berneri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Berneri » Su Syys 30, 2007 21:11

Full Metal Alchemist on tähän mennessä ollut ainoa anime missä olen itkenyt. Olen kuitenkin melko herkkä ihminen tällaisten asioiden kanssa, että esim. FMA leffassa itkeskelin monen monta kertaa. :D Onneksi minulla on ystävä, joka on samanlainen, muut saattavat katsoa hiukan kieroon..
Ja FMA:n jaksossa 25, ja sitten aivan animen lopussa ainakin..
Joo, komppaan siis Sanuheitä, oikeastaan tämä luettelikin asiat missä itkeskelin, hehe. :)
MINUT ON HELPPO PITÄÄ TYYTYVÄISENÄ NIIN KAUAN, KUIN SAAN TAHTONI LÄPI.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”