Voi itku!

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Liekki

Viesti Kirjoittaja Liekki » Ti Kesä 20, 2006 12:29

Kappa kirjoitti:Mutta juuri äskettäin katsoin erään animen loppuun, ja se loppu sai minut itkemään. Ai no Kusabi. Sniff...
Samaten :'( epäreilunepäreilunepäreilua.
- Here's your knife.
- SWORD.
- Whatever...

Drikon Rjelavan

Viesti Kirjoittaja Drikon Rjelavan » Ke Kesä 21, 2006 12:08

mulla yleensä suomenkieliset duppaukset saavat melkee itkun kurkkuun,
joita kuita ne naurattaa mut ne saa melkee nirhaamaan ranteeni auki
(poikkeuksia lyötyy mutta)
May the light guide you, vanguish the darkness on the way.

Nozomi

Viesti Kirjoittaja Nozomi » Ke Kesä 21, 2006 12:17

Näh, minä alan itkeä aika helposti.
Animeista, joiden aikana olisin itkenyt, tulee nyt ainakin mieleen Sailor Moon. Aika monien niiden viimeisimpien subtv:ltä näytettyjen jaksojen aikana alkoi itkettämään. Vaikka aina ne eivät olleet edes kauhean surullisia, välillä alkoi itkettämään ilostakin tai jos joku kohta oli erityisen kaunis. Muitakin animeita saattaa olla, mutta ei tule nyt mieleen.
Mangoista en muistaakseni ole itkenyt muun kuin Time Stranger Kyokon lukemisen aikana. Mangan loppu vain oli niin surullinen ja kaunis, että alkoi itkettämään.

Drikon Rjelavan

Viesti Kirjoittaja Drikon Rjelavan » To Kesä 22, 2006 20:11

joissakin one piece jaksoissa ottaa oikeesti sydammesta ja kyyneltä pukkaa
en tiedä miksi mutta jostain syystä pidän niistä animeista eniten joissa on kohtauksia jotka oikeasti kouraisevat sydämmestä :)
(off topikkina: one piecelle kyllä oon nauranut ihan totaallisen räkäsesti ulvoen kun oon kieriskelly lattialla paussia ettiskellen)

Murgatroyd

Viesti Kirjoittaja Murgatroyd » To Kesä 22, 2006 20:37

Drikon Rjelavan kirjoitti:joissakin one piece jaksoissa ottaa oikeesti sydammesta....
/Pieni ohvitopikki/
Tiedättekö mikä on oikeasti kamalaa? Se kun spoilaantuu jostain sarjasta aivan varoittamatta ja spoileri onkin jokin todellatodellaTODELLA paha. Sitten yrität olla puhumatta siitä kelleen, koska et halua spoilata ketään ja etsit mahdollista juttuseuraa henkilöistä, jotka tietävät tästä spoilerista (ovat siis lukeneet tai katsoneet etc.) . Sitten onkin jo pakko ruveta etsimään esim. kyseistä kohtaa laillisesti tai ei, koska sydämmestä ottaa liikaa. Sitten kun olet saanut sen luettua, olet väh. kahden päivän ajan täysin tiutau, eikä yhtäkään kyyneltä tipahda. Ja sydän itkee verta.
Toipuminen on kyllä loppujen lopuksi kaikkein parhainta, ei kestää kauaa, kun jo alkaa miettimään asiaa huumorin kannalta ^^.
Mutta se on oikeasti inhottavaa, kun sydämmessä tuntuu.
(Vaikuttaisi siltä, että eräs on ottanut asiat liian henkilökohtaisesti XD).

Durahan7777

Viesti Kirjoittaja Durahan7777 » To Kesä 22, 2006 21:03

Moni sarja on liikuttanut, mutta harva on saanut aikaan kunnon kyynelvirran.
Olo on aina surullinen kun hyvä sarja loppuu.

Mineko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mineko » Pe Kesä 23, 2006 10:59

Minua on sarja jos toinenkin liikuttanut jopa kyyneleisiin asti... Ghiblin elokuvissa on tullut nyyhkytettyä niin ilosta kuin surusta, samoin Chobits-mangaa (EI animea)
Spoiler:
Yami-comin ja Uedan tarinaa
lukiessa. Full Moon wo Sagashitekin on saanut surumieliseksi.

//Gankutsuou. Mahtava sarja (mahtavan kirjaan pohjautuen), jossa liikutuin ihan tosissani,
Spoiler: Animen loppu
kun kreivin motiivit selviävät Albertille/kreivi hylkää "sankarimme". Viimeiset jaksot ovat sulaa kultaa. Monte Criston kreivin kuolema surettaa myös kovasti...
//GANTZista (manga): Jostain minulle käsittämättömästä syystä ihmiset pitävät Kurono/Rei-parituksesta enemmän kuin Kurono/Taesta. Taen normaalius (etenkin muodoissa) ja realistisuus kunniaan!
Spoiler:
Tae-mission on ehdottomasti yksi surullisimmista manga-arceista, joita olen lukenut. Eläydyin kenties aivan liikaa mainittua kohtaa lukiessa, mutta siinä oli ihan sydän särkyä: Kurono suojeli uskollisesti ja kaikin mahdollisin tavoin rakastettuaan ja kuitenkin tyttöraukka sai surmansa.
Viimeksi muokannut Mineko, La Joulu 20, 2008 14:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Höperö hapero.
last.fm | MAL | Animewatcher | dA | Twitter

Durahan7777

Viesti Kirjoittaja Durahan7777 » Pe Kesä 23, 2006 13:34

-lisää off-topiccia
minun mielestäni tales of symphonian loppu oli vähän liian sovinnainen ja helppo.
Peli kyllä muuten oli todella hyvä.
Tales of-sarja onkin yksi suosikeistani, sarjaan pohjautuva animekin on katsottava.

Bakayarou

Viesti Kirjoittaja Bakayarou » Pe Kesä 23, 2006 17:33

Murgatroyd kirjoitti:
Drikon Rjelavan kirjoitti:joissakin one piece jaksoissa ottaa oikeesti sydammesta....
/Pieni ohvitopikki/
Tiedättekö mikä on oikeasti kamalaa? Se kun spoilaantuu jostain sarjasta aivan varoittamatta ja spoileri onkin jokin todellatodellaTODELLA paha. Sitten yrität olla puhumatta siitä kelleen, koska et halua spoilata ketään ja etsit mahdollista juttuseuraa henkilöistä, jotka tietävät tästä spoilerista (ovat siis lukeneet tai katsoneet etc.) . Sitten onkin jo pakko ruveta etsimään esim. kyseistä kohtaa laillisesti tai ei, koska sydämmestä ottaa liikaa. Sitten kun olet saanut sen luettua, olet väh. kahden päivän ajan täysin tiutau, eikä yhtäkään kyyneltä tipahda. Ja sydän itkee verta..
Tiedän mistä puhut. Törmäsin vahingossa (rehellisesti vahingossa vaikka olisi pitänyt olla varovaisempi) spoileriin Kyou Kara Maoun lopusta. Aattelin että se sarja on ihan mukavaa ajanvietettä, mutta kuka olisi uskonut (itselleni hirveä järkytys) että niiden 78 jakson aikana olen kiintynyt siihen sarjaan todella paljon. Muistan yhä sen päivän kun aloitin katsomaan sitä ensimmäistä kertaa... *huokaus*
Hyvien sarjojen jälkeen on aina vähän aikaa shokissa ennen kuin toipuu ja etsii taas uuden hyvän sarjan :D Toisaalta tuokin vaihtelee, joskus vaikka on kuinka hyvä sarja ja pitää siitä, niin sen loputtua shokki ei ookaan ihan niin valtava.. hmm...
Every day is a good day - zen saying

Drikon Rjelavan

Viesti Kirjoittaja Drikon Rjelavan » Pe Kesä 23, 2006 19:03

en henkilö kohtaisesti mutta olen herkkä ihminen, jotkin kohtaukset vain ovat hirvittävän liikuttavia, niistähän sen hyvän animen tuntee (maku asia)
jotku tykkää horrorista jokku muusta, mie tykkään nauraa mutta kyllä ne joissa on jotain herkempääkin uppoavat kuin veitsi voihin,

Emmi-Chan

Viesti Kirjoittaja Emmi-Chan » La Kesä 24, 2006 12:35

Suuret niagaranputoukset aiheuttivat minulle Naruton jakso... taisi olla 20, jossa on siis se Hakun ja Zabuzan siltakohtaus (jokainen sarjaa seurannut ymmärtää, mitä tarkoitan) Se on vaan niin uskomattoman kaunis ja surullinen... ;_;
En muista, olisinko itkenyt missään toisessa animessa tai mangassa. Tai hetkinen, taisin mä pari kyyneltä tirauttaa liikkuvassa linnassa... joo, mut siinä ne varmaan onkin. Monessa on kyllä ollu näin lähellä, etten oo alkanu imitoimaan vuotavaa vesihanaa, mutta oon saanu pidettyy kyynelet kanavoissaan :mrgreen:
"Run Lee! Run towards the setting sun!... But don't mess up your hair!"
- Gai-sensei

Miaka

Viesti Kirjoittaja Miaka » La Heinä 01, 2006 23:20

Itse olen kyynelehtinyt silmät päästäni viimeksi, kun katsoin leikkaamattomia Hopeanuoli-jaksoja. Suomidupatuissa ei päästä lähellekkään sitä tunnelmaa, joka japanilaisessa syntyy. Suomi-Hopeanuolet itkettävät myös, mutta ihan eri syystä kuin tuo alkuperäinen... >.< Nyt meni vähän offiksi, mutta toivotaan, ettei se tapa ketään. ^^''
Ensin raiskataan ja sitten kysytään "muuten, mennäänkö jätskille?"

Shinay

Viesti Kirjoittaja Shinay » Su Heinä 02, 2006 18:07

Olen sen verran herkkä ihminen, että lähes jokainen koskettava kohtaus alkaa itkettämään. Muunmuassa Narutoa, Tsubasa Chroniclea ja Full Moon wo Sagashitea katsottaessa olen itkenyt.

K8Skies

Viesti Kirjoittaja K8Skies » Su Heinä 02, 2006 18:17

Puhh, tällä hetkellä eniten vaikeuksia ja nieleskelyä on tainnut tulla Elfen Lied -mangan paria viimeistä osaa lukiessa. Niitä tapahtumia ja kohtaloita on vaan vaikea hyväksyä... Varsinkin 3 viimeistä chapteria täytyi lukea suurin piirtein sivu kerrallaan/5 min tauko -periaatteella hillittömien itkukohtauksien estämiseksi. Tosin lopusta jäi niin kyyneleet silmiin kuin hyvä mielikin.
Oh, I didn't have to take everything off.
Kappa-sans fell asleep while basking in the sun.

|Nagasarete Airantou 4ever| |Life Is.|
|Bungaku Shojo^| |Kure-nai...| |Rurumo♥|

Jade-san

Viesti Kirjoittaja Jade-san » Su Heinä 02, 2006 19:04

Oli pakko eilen itkeä Tokyo Mew Mew-animen lopulle. Normaalit ihmiset sanoisivat, ettei se ole edes lievästikkään surullinen, mutta kun olen näin perskuleen tunteellinen... jokainen kohtaus pistää kyynelkanavat ylituotantoon. :cry:
I am not a whore. I'm just really, really, REALLY friendly.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”