Mitä animea katselet tällä hetkellä?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Ke Maalis 19, 2008 17:40

Jeij, tuossa joku aika sitten katsoin yhden Ookiku Furikabutte jakson, ja päätin, että tämä sarja katsotaan läpi.
Nyt 2 ekaa jaksoa takana ja lisäälisää vielä tänäänkin tulee varmasti töllöteltyä.

Ja yhäkin Tacticsin katselu kesken. Vielä 10 jaksoa katsomatta.
Bleachissä olen sentään jo kirinyt, olen vihdoinkin ajantasalla. Jaksoa 165 siis odotellaan.

BakaNeko

Viesti Kirjoittaja BakaNeko » Ke Maalis 19, 2008 17:54

Minä katselen tällä hetkellä Mushishia. Ihana sarja ainakin tähän asti, suosittelen. :3
The last love song on this little planet ❤

Meishin

Viesti Kirjoittaja Meishin » Ke Maalis 19, 2008 18:11

Minulla on monta sarjaa kesken, mutta aktiivisesti seuraan D.Gray-mania ja Naruto Shippuudenia. Lisäksi katsomisen alla on NHK ni youkoso.

VampireNaomi

Viesti Kirjoittaja VampireNaomi » Ke Maalis 19, 2008 18:54

Jo yli puoli vuotta meneillään ollut Anne of Green Gables -sarjan katsominen lähenee loppuaan. Yksi levy vielä ja sitten seuraavaan klassikkoon käsiksi.

Sarja on kyllä yllättänyt laadukkuudellaan. Taustat ovat henkeäsalpaavan kauniita ja useampaan otteeseen on pitänyt pidätellä kyyneleitä ihanan musiikin takia. Animaatio on myös hienoa ja vain muutaman kerran on tullut vastaan kohta, jossa se on tökkivää. En hirveästi ole bongaillut myöskään animaation kierrätystä, vaikka sitä luonnollisesti sarjasta löytyy.

Olen katsonut sarjaa saksaksi ja dubbi on niin laadukas, ettei minulla ole edes mitään mielenkiintoa nähdä Annea ikinä japaniksi. Saksankielinen on niin hyvä, että se on minulle se ainoa ja oikea.
Avatarini liittyy aina siihen animeen, jota tällä hetkellä katson. [Shinsekai Yori 4/25]
Anime- ja mangablogini

Merryl

Viesti Kirjoittaja Merryl » Ke Maalis 19, 2008 21:35

Tällä hetkellä kierroksessa on yhä jatkuvan Clannadin lisäksi Rumbling Hearts, tunnetummalta nimeltään Kimi ga Nozomu Eien. Sarjaa aloitettaessa valloilla oli hieman epäilyksiä sen suhteen, jaksaako tällaista ihmissuhdedraamaa sittenkään katsoa. Muutama jakso on nyt takana, ja kaikeksi onneksi Kiminozo on herättänyt aitoa kiinnostusta. Parin ensimmäisen jakson aikana luotu alkuasetelma on kaikessa dramaattisuudessaan erittäin kihelmöivä, ja henkilöhahmoilla on kullakin tarpeeksi omanlaisiaan tuntemuksia koko sotkun suhteen niin, että heidän kauttaan aiheeseen saadaan mukavasti eri näkökulmia. Sääennuste lupaa voimakasta tunnemyrskyä. Katsotaanpa siis, mitä lopulta jää käteen.

myshachu

Viesti Kirjoittaja myshachu » To Maalis 20, 2008 01:26

Tällä hetkellä töllötän intensivisesti True Tearsia ja Welcome to the NHK:ta. Molempiin olen jäänyt sen verran koukkuun että tekee tiukkaa saada aikaiseksi mitään kunnollista, kun koko ajan tahtoo nähdä vielä yhden jakson. Sitten kun pääsen ajan tasalle True Tearsissa niin tekee varmaan tiukkaa odottaa aina se viikko että saa lisää katsottavaa.

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Pe Maalis 21, 2008 12:58

Kesken on montakin sarjaa, mutta pääosin katson näitä nyt:
-D.gray-man
-Naruto shippuuden
-Bleach
-fullmetal panic?Fumoffu

RevyFan

Viesti Kirjoittaja RevyFan » Pe Maalis 21, 2008 14:23

Alotin Gantzin katselun tuossa...
Kill ´em all, baby!
LastFM || dA || myanimelist.net

Inuyashafan4ever

Viesti Kirjoittaja Inuyashafan4ever » Pe Maalis 21, 2008 21:56

Pitääpä taas tänne päivitellä. Nyt sitten vihdoin ja viimein aloin katsomaan sitä Fushigi yuugia, jonka olin laiskasti jättänyt kesken melko loppusuoralla. En tiedä mitä siinä kävi, ei silloin vain oikein iskenyt kyseinen sarja.
D.N Angelin sainkin tuossa juuri katsottua, ja Fushigi yuugin jatkamisen ohella olen alkanut katsomaan sitä muiden niin kovasti kehumaa Death Notea. Aluksi en meinannut pysyä juonessa oikein kiinni, mutta pitemmän päälle kaikkiin kysymyksiini saatiin vastauksia. :D Ayashi no Ceres pitäisi kyllä katsoa loppuun, siitä kun puuttuu vain ihan pari viimeistä jaksoa. Mutta laiska kun olen, niin en ole vain jaksanut :lol: Sitten kuin näistä olen selvinnyt, jatkan Bleachia.(tai miten se sitten sanotaankaan) ^^
"In the bottom of he's heart, he has already left us"<3<3

ayuw

Viesti Kirjoittaja ayuw » La Maalis 22, 2008 00:03

Jakso per viikko -tahtiin seuraan D.gray-mania, Naruto Shippuudenia, Bleachia ja kohta myös Katekyo Hitman Rebornia (sitä olenkin viime aikoina katsonut :D)

myshachu

Viesti Kirjoittaja myshachu » La Maalis 22, 2008 00:31

Nyt oon viime aikoina katsonut Welcome to NHK:ta, josta en ole vielä saanut selville pidänkö vai en. Sarjassa on mielenkiintoisia elementtejä, mutta myös paljon hukattua potentiaalia. Viikottain seuraan sitten Bleachiä ja True Tearsia, joita tunnun katsovan vain velvollisuudentunnosta.

Zelenia

Viesti Kirjoittaja Zelenia » Ma Maalis 24, 2008 21:44

Päätin juuri Hellsing uusintakierroksen ja edelleen ihan vampyyrifiiliksissä. Näin pari viikkoa takaperin sydämen pysäyttävän fanartin ja oli pakko hakeutua takaisin sarjan pariin. Hivenen parempi kuin muistin, tosin loppupahis floppasi yhtä pahasti kuin ennenkin.

Myös Hellsing OVA:t odottavat vuoroaan. Ensimmäisen olen nähnyt heräteostoksena marketista napatulta DVD:ltä ja se yllätti minut todella positiivisesti. Suomitekstitkin ovat luettavissa ilman katsojan myötähäpeää. Ikäraja hämäsi. Kassalla heräsi pelottava ajatus: ”Mitä jos ne ovat sittenkin leikelleet tämän?”

Minusta on kehkeytymässä kieroutunut Alucard/Integra kannattaja (teidän olisi pitänyt nähdä se fanart... ne hampaat.). Kieroutunut siksi, että on mukavaa pitää heidän suhteensa vaikeaselkoisena. TV-sarja sai minut hurahtamaan ajatukseen. My bad.

RahXephon jää kesken. Pysyvästi. Alku vaikutti lupaavalta ja juonta jaksoi jopa seurata, mutta sitten vain lopahti. Olen ollut jo pidemmän aikaa jumissa neljännessä jaksossa. Tuo liikaa mieleen NGE:n.

Sitten on tietenkin klassikko Cowboy Bebop, jota en jostain syystä ole vielä nähnyt kokonaan. Tämä on varmaan tällä hetkellä ainoa sarja, jota seuraan edes näennäisen aktiiviisesti.
Vision of Escaflowne on myös kesken, vaikuttaa sekin ihan lupaavalta. Hahmojen nenät ja silmät ovat järkyttäviä, mutta tottumisen jälkeen sitä katselee ihan mielellään.
Viimeksi muokannut Zelenia, Pe Kesä 13, 2008 23:43. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Teh_Rei

Viesti Kirjoittaja Teh_Rei » Ti Maalis 25, 2008 19:06

Menossa: Kashimashi - Girl Meets Girl

...ihQYURIraQsupoXu!
REILUKERHO - Hurray for YURI!

bakteeri

Viesti Kirjoittaja bakteeri » Ti Maalis 25, 2008 19:52

No tällä hetkellä on menossa Gankutsuou, Kaiji ja aika monta muuta, mutta nuo ovat ne tärkeimmät.

Sanun

Viesti Kirjoittaja Sanun » Ke Maalis 26, 2008 11:55

Claymoren aloitan tässä ihan piakkoin, sitten menossa on vieläkin se Higurashi no naku koro ni kai, Battle angel alita! ja eilen ostin Paranoia Agents 1. n_n
Everyone stays quiet and slowly goes mad

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”