Mitä animea katselet tällä hetkellä?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ringo-chan

Viesti Kirjoittaja Ringo-chan » Pe Helmi 15, 2008 16:17

-Ookiku Furikabutte(odotan että viimeiset jaksot subataan. :>)
-Karin
-Eyeshield 21(toinen urheilusarja oli pakko saada,ja amerikka teemalla jatketaan.)

Merryl

Viesti Kirjoittaja Merryl » Pe Helmi 15, 2008 19:14

Syksyllä aloitetuista sarjoista vain Clannad on pitänyt pintansa, mistä kiitos mitä luultavimmin kuuluu KyoAnin sulokkaalle animaatiojäljelle sekä ripaukselle kiinnostusta tarinaa kohtaan.

Genshiken 2 sen sijaan putosi pois hyvin pian aloittamisen jälkeen. Omituista sinänsä, sillä manga ja ensimmäinen kausi animea maistuivat kyllä varsin mukavasti. Kiinnostuksen yllättäinen lasku taisikin olla vain seurausta siitä, että tuohon aikaan kokeilumielessä katselin useammankin uutuussarjan ensimmäisiä jaksoja, joista hyvin harvaa (lue: yhtä) jaksoin lopulta jatkaa. Enköhän minä tämänkin katsomista sitten sopivan ajan löytyessä loppuun saata.

Vanhemmista sarjoista sitten Fullmetal Alchemistin sain viimein jonkin aikaa sitten kunnialla päätökseen. Kuukausien ajan sarjan katseleminen takkuili, kun yksinkertaisesti oli vain liian monta liekkiä tulessa muilla eskapismin osa-alueilla, ettei tähän riittänyt energiaa. Aivan viimeaikoina sain kuitenkin aikaiseksi maratoonattua loppusarjan pienissä muutaman jakson erissä, mitä juonen kasvava kiinnostavuusaste tihenemisen myötä huomattavasti edesauttoi.

Aivan yhtä hyvään vauhtiin en kuitenkaan Samurai Champloon kanssa päässyt luovutettuani vain muutaman minuutin jälkeen aloitettuani siitä kohtaa, johon joskus muinoin olin sarjan kanssa jäänyt. Saa nähdä, tulenko koskaan jatkamaan.

Useaan kertaan ahmittuani saatavilla olevat luvut sarjakuvaa päätin myös viimein aloittaa Claymoren animaatioversion katselemisen. Nähtäväksi jää, kestävätkö sympatiani yhtä mangan suosikkihahmoani Rakia kohtaan, kun mukaan astuvat animelle aina niin ominaiset ärsyttävät äänet. Ensimmäisen jakso ei v-käyrää pahemmin koetellut, joten tästä rohkaistuneena jatkamme tarmokkaasti eteenpäin.

Eli Clannadia ja Claymorea siis katson. Huh. Viimein sain sen suoraan sanottua, vaikka vaikeaa se näköjään oli. :P

joku-ukko

Viesti Kirjoittaja joku-ukko » Ma Helmi 18, 2008 01:26

Nyt on meneillään: Mobile Suit Gundam 00,löytyihän tuolta suomiviittauskin.
Clannad sekä Bamboo Blade

:)

Chiharu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiharu » Ma Helmi 18, 2008 16:54

Nyt olen lähinnä innostunut katsomaan satunnaisesti Narutoa... En ole riippuvainen sentään, mutta siskoni sai kiinnostuksen kyseiseen sarjaan heräämään. Ja tekisi mieli katsoa, mutta kun en jaksa katsoa koneella mitään animea -____-"
Ainoa kokonaan katsomani anime on 42-osainen Kamikaze Kaitou Jeanne ja tekisi mieli katsoa Full Moon wo Sagashite animena :>

*Huokauuus*

Inuyashafan4ever

Viesti Kirjoittaja Inuyashafan4ever » Ma Helmi 18, 2008 16:58

Yritänpäs tässä ny päästä alkuun tuossa Death Notessa, kun kaverit sitä niin kovasti hehkuttaa, ja suosittelee :D

EDIT// Okei, eli pientä muokkausta, en siis katsokkaan Death Notea (ainakaan tällä hetkellä), sillä juuri vastikään hullaannuin Bleach sarjaan. Ja kun sanon vastikään, tarkoitan juuri tänä kyseisenä päivänä (tai jos ollaan näsä viisaita niin se oli kyllä eilen, mutta jos emme katso kelloa.. 8) )
Viimeksi muokannut Inuyashafan4ever, Ti Helmi 19, 2008 02:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"In the bottom of he's heart, he has already left us"<3<3

Yoshiko

Viesti Kirjoittaja Yoshiko » Ma Helmi 18, 2008 17:04

Minulle on tullut joku Loveless into. Lovelessia siis on tullut seurattua jonkin verran. Koko sarjaa en ole vielä ehtinyt katsella, mutta kohta olen ^^.

Valio yksilö X

Viesti Kirjoittaja Valio yksilö X » Ma Helmi 18, 2008 18:02

Chiharu kirjoitti:Nyt olen lähinnä innostunut katsomaan satunnaisesti Narutoa... En ole riippuvainen sentään, mutta siskoni sai kiinnostuksen kyseiseen sarjaan heräämään. Ja tekisi mieli katsoa, mutta kun en jaksa katsoa koneella mitään animea -____-"
Ainoa kokonaan katsomani anime on 42-osainen Kamikaze Kaitou Jeanne ja tekisi mieli katsoa Full Moon wo Sagashite animena :>

*Huokauuus*
Yksinkertaista, liitä tietokone televisioon ja katso animet televisiosta.

Panda-chan
Viesti:

Katselen...

Viesti Kirjoittaja Panda-chan » Ti Helmi 19, 2008 17:41

Katselen tällä hetkellä näitä:

-Azumanga daioh
-Weed
-Hopeanuoli
-Tokyo Mew Mew
-Fullmetal alckemist

Ömgh... En taida katsella muita :oops:

Ikara

Viesti Kirjoittaja Ikara » Pe Helmi 22, 2008 02:00

Eilen aivan kokeilumielessä katsoin D. Gray-Manin ensimmäisen jakson, ja totesin sarjan vaikuttavan aivan julmetun hyvältä. Nyt olen jäänyt kyseiseen sarjaan totaalisesti koukkuun. Varmasti paras sarja, jota olen koskaan katsonut. Jatkakaamme tästä.
In the beginning The Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
~ Douglas Adams

Marsipaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Marsipaani » La Helmi 23, 2008 00:57

Sain juuri lopetettua Chobitsin katselun ja siirryin Lovelessiin! :D
Mahti sarja!!
Sen jälkeen aattelin ehkä jotain Melancholy of Haruhi Suzumiyaa tai Tsubasaa! :)
Muff'n~

Sick Joke

Viesti Kirjoittaja Sick Joke » La Helmi 23, 2008 01:41

Mielenkiintoisin sarja tällä hetkellä katselussa on varmaankin Kaiji. Uhkapelejä (muunnellusta) kivisaksetpaperista sähköjännitteisellä lankulla kävelyyn pilvenpiirtäjältä toiselle. Akaginkin katselua olen harkinnut, mutta ongelmana on se että en ole eläessäni kertaakaan pelannut mahjongia. :I

Hitaasti mutta varmasti olen myös vihdoin saamassa Ping Pong Clubin katsottua loppuun. Enää kolme jaksoa tätä hauskaa ja melko häiriintynyttä sarjaa.

...Niin ja vielä kun saisi vihdoinkin perseen penkkiin ja katsottua Sayonara Zetsubou-sensein ekan tuokkarin viimeiset kaksi jaksoa.

Moderaattorin muokkaama, spoileritagit lisätty ~Paranoidfox
Filler text! Filler text! Filler text!

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » La Helmi 23, 2008 11:47

Hmm...jospa itsekkin päivittelen.

Romeo x Julie
-Tätä katselen eniten
Rozen Maiden
Fullmetal Alchemist
Tenjou Tenge

Nyut

Viesti Kirjoittaja Nyut » La Helmi 23, 2008 11:53

One piece - Ehdottomasti.

Katsoin sekalaisesti pari jaksoa Narutoa ja Tokyo miu mauta. [Tokyo Mew Mew]

FreakyM

Viesti Kirjoittaja FreakyM » La Helmi 23, 2008 12:25

Kaiji ja Gurren-Lagann tällä hetkellä kesken. Tiedän, tiedän, GL tuli jo vuosi sitten, mutta en jaksa seurata keskeneräisiä sarjoja.
When I gaze the man who is gazing at me
when I stare into the looking-glass
when I ask what he sees
Then I'm asking for more, and the more that I want to know, I'll know what I'll never know
http://urborg.wordpress.com/

Cinnamon

Viesti Kirjoittaja Cinnamon » La Helmi 23, 2008 15:38

Näitä katselen :

-Bleach
-One Piece
-Naruto Shippuuden (kesken, enkä aio jatkaakaan. )
-Rozen Maiden (Sain katsottua)
-Lucky Star (Kesken tämäkin aioin katsoa, mutten muista monennessa jaksossa olen >.<)
-FMA (aloitan alusta silä olen tippunut kärryiltä..

Katsoa jotain muutakin haluaisin, mutten tiedä mitä... Suositeltavaa? :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”