Kokoelman helmi

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Kiroku

Viesti Kirjoittaja Kiroku » Ke Tammi 17, 2007 12:36

Njaa-a. Kamalastipa minulla ei aarteita nyt ole, mutta voisin mainita tärkeimpinä aarteinani:

Gravitation FanBook 1
Gravitation FanBook 2
Gravitation TV animation FanBook

Taidekirjojahan nuo, pari vuotta sitten saatuja ja ikinä en luopumaan mene niistä. <3

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ti Tammi 23, 2007 13:54

Tällä hetkellä kokoelmani helmi taitaapi olla Hitsugaya figuuri ~<3

Muppe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Muppe » La Tammi 27, 2007 15:32

Kokoelmani ehdoton helmi on lähes-oikea-Death Note. : ) Tämän ihanan muistikirjan ostin Helsingistä viimevuoden lopulla. Kivaa oli. Mukana tuli kiva kaulakoru, missä on risti väärinpäin ja siinä lukee Death Note (>:3). Pakkaus, missä tämä oli, oli typotettu suhteellisen tyylikkäästi. Pakkausen sivussa lukee Deah Note Cospaly. Kyllä ne osaa, onneksi Death Note on täydellinen ja virheetön, ainakin melkein. Nimittäin sieltä löytyy tärkeimmät sarjan murhat ja ne ovat kiinaksi ja osa nimistä on hieman... omituisia. Esimerkiksi ihana FBI-agentti muuttui nopeasti näköjään Raye Penberiksi. Ensimmäiset n. 50 sivua on näitä sarjan tapahtumia ja joka toisella aukeamalla (aina vasemmalla puolella) löytyy Death Noten käyttöopas, eli ne kaikki tiedot, miten sitä käytetään.

Sitten toinen sarjani helmi on Death Noten kaksi ensimmäistä pokkaria. Ne ovat parasta mangaa, mitä olen eläissäni lukenut, joten ne ovat sarjani kaksi seuraavaa helmeä.

Uzi-99

Viesti Kirjoittaja Uzi-99 » Su Tammi 28, 2007 20:01

Gunnm Complete Edition 1-6, eli japanilainen suuremmassa albumikoossa julkaistu Gunnm/Battle Angel Alita-painos lisukkeiden kera (Gunnm Gaiden-tarinat, Motorball CG-DVD, aikajanat, luonnokset)

Tokimeki Memorial 1 Box Set (PS), Tokimemo 2 Box Set + all EVS discs (PS), Tokimemo 3 Box Set (PS2), keräilijän laatikkoversiot. Sisältyy mm. teemaan sopiva PS-hiiri, hiirimattoja, minifiguja, PocketStation.

Chobits Chii Sitting PVC Statuette, Chii-patsas.

Edit: Gunnm: Another Story, draama/OST-CD joka oli ensimmäinen juttu minkä tilasin suoraan jenkeistä, noin vuosikymmen sitten.
Viimeksi muokannut Uzi-99, Ma Tammi 29, 2007 23:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kokonhoray

Viesti Kirjoittaja Kokonhoray » Su Tammi 28, 2007 20:11

Minun kokoelman rakkaimmat lapset ovat ehdottomasti yaoi-pokkarini (sellaisia.. köh... muovipakkauksessa ostettuja.. köhköh). Näin kuuluu Level C 1-5 (pitäisi saada vielä 6) ja The Skyscrapers of Oz (helpommin sanottuna skyrapers).
Sen lisäksi rakkaita lapsia ovat mm. juliste, jossa posettaa Cloud ja Sephiroth ACn kannesta.
Myös minun Death Note OST on erittäin rakas. Sain sen kaveriltani synttärilahjaksi eikä mokoma kertonut minulle mitään, ennenkun vasta paketti oli tullut suoraan Jaappanista postilaatikkooni.
Ainii! Ja sitten vielä jotain, mitä todella palvon ja rakastan. Nimittäin semmoisen pelin ku Breath of Fire IV ARTBOOK! Rakastan sitä. Se on ihana!
Don't get worked up. Chill out and help me find a time machine.
- Gintoki

Ryokan

Viesti Kirjoittaja Ryokan » Ti Kesä 19, 2007 18:37

Voisi kaivella tätä aihetta naftaliinista taas...

Pikkuveli yllätti merkkipäivänä maalaamalla styroksille liki puoli metriä korkean Totoron (kuva epätarkka). Seinällehän se meni, liikutuksen saattelemana :) Itselleen taiteili about samankokoisen Menchin, joka sekin on sisustuksellisesti mukavan erilainen. Tunnearvo suuri, mutta muutaman kerran on saanut vieraille selitellä...

Aimeara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aimeara » Ti Kesä 19, 2007 19:03

Hmm. Aarteita minulla on aika paljon kaikenlaisia, sillä kiinnyn omituisiin asioihin, mutta listataanpa ne harrastukseen kuuluvat.

Hyakuman Tsubu no Namida, kirjat 1 ja 2, eli koko sarja. Alkuperäiskielellä, ensimmäisenä painoksena, sillä sitä ei ole lisensoitu koskaan mihinkään eikä se saanut tarpeeksi huomiota useampaa painosta varten. Minulle kuitenkin äärettömän tärkeä tarina kaikessa lyhykäisyydessään - kävelin postilaatikolta onnesta itkien sisälle, pakettia tiukasti rintaa vasten puristaen. Ehdottomasti tärkein aarteeni. Tätä on yleisestikin aika niukasti saatavilla, joten periaatteessa tämä on ihan keräilyharvinaisuuskin.

Tactics box 1, eli jaksot 1-13. HyaTsubun ohella yksi itselleni tärkeimmistä sarjoista, joten täytyihän se tilata heti kun ensimmäinen setti Suomeen saatiin myytäväksi. Tämän kaveriksi olen hankkimassa myös paljon kirjallisuutta, tällä hetkellä hyllyssä on tiiviisti tämän viereen tungettuna Tactics TV Animation Starter Book, jatkoa tulee seuraamaan.. suunnitelmissa onkin ostaa koko Tactics-manga japanipainoksina, niissä kun tuppaa tulemaan myös tilpehööriä mukana.

Tantei Gakuen Q-mangan osat 1 ja 2. Tämäkin kuuluu ihan kärkipäähän suosikeissani, tarkoituksena olisi hankkia myös ne 20 osaa, jotka tällä hetkellä puuttuvat.

Pokémon-tikkuilmapallo on jo keräilyharvinaisuus, niitä ei taideta enää myydä missään. :D Ostin omani joskus vuonna 2002, sieltä se on säilynyt ehjänä ja hyväkuntoisena, vaikka isä sitä aikoinaan yrittikin neulalla pistellä. Tämän ohella minulle ovat tärkeitä muutkin Pokémonroinani, joiden osalta lista jatkuisi turhan pitkälle. Amerikoista synttärilahjaksi tullut Natu-plushie on ehkä tärkein, tunnearvonsa vuoksi. ♥

Kurapika-plushie tuli isän mukana Helsingistä viime vuonna ja sai pitkäaikaisen Hunter x Hunter -otakun sydämen hyppimään väärässä tahdissa. Sitä se tekee vieläkin aina silloin tällöin, se on kovin rakas. <3

Jospa siinä olisivat tärkeimmät. Tulkaa käymään luonani, esittelen jokaisen aarteeni yksityiskohtaisesti selostaen. ;>
となり の おたくさん でござる。

Tagawari

Viesti Kirjoittaja Tagawari » Ti Kesä 19, 2007 19:57

Hm...Enpä nyt tiedä onko se niin harvinainen mutta... Dominion Tank Police 1st. edition manga-albumi. Jenkkilästä tilattu joskus vuonna nakki ja papu. Myös Dragonball osat 1-4 1. painos.
Hi Everyone Meet bunny
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Help Bunny by Copying and pasting Bunny into your signature to help him gain world domination!

Luova Hullu

Viesti Kirjoittaja Luova Hullu » Ti Kesä 19, 2007 20:07

*köh köh* Taitaapi olla tämä ihana Inuyashan Kotodama-kaulakoru. Toisena olisi myös tälläinen iso ja kaunis wall-scroll, Inuyasha & Kagome-aiheinen.
Ei oikein muuta olekkaan (paitsi mangaa tietty!)

EDIT: Yay! Tänään hain iloisena kaatosateessa Inuyasha first season DVD-boksin! Se olkoon nyt kokoelman helmi! *kuolla ilosta*

EDIT nro.2: No, tulipa nyt hankittua seasonit 2 ja 3, sekä elokuvat 1 ja 2, joten...Lompakkoni kiljuu laihuuttaan.
Viimeksi muokannut Luova Hullu, La Heinä 21, 2007 22:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Minya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minya » Ti Kesä 19, 2007 21:17

Full Metal Panic artbook [Shikidouji - Colourful Wind], josta ei vielä kuvaa. Sekä tämä. Need I say more?
Boobies! Pöömehiläisiä!

sihneeay

Viesti Kirjoittaja sihneeay » Ti Kesä 19, 2007 23:31

Enpä nyt sanoisi, että olisin kerennyt missään vaiheessa kokoelmia keräilemään, mutta niin innokas Pokemon -fani kun olen ollut (ja olen 8) ) niin tässä tämä suurin aarteeni:

Pokemon-pelikortti: Mew:n "harvinainen"(ko?) kiiltävä keräilykortti, jossa on luultavasti kaikki teksti japaniksi.. (köh, en ole japanin taitaja sou..)

Mutta se on minulle tärkeä, naurakoot muut vaan, mutta siitä en luovu en sitten ikinä.. :wink:
Shouldn't have let you torture me so sweetly.
Now I can't let go of this dream..
so..
Am I good enough for you to love me too?

Nazukka

Viesti Kirjoittaja Nazukka » Ti Kesä 19, 2007 23:44

Paljon ei ole tullut anime/mangakrääsää keräillyt, mutta pokkareista varmaankin hopeanuolen kolme viimeistä osaa ( 3 julkaisu, japaninkielinen, ei niitä muilla kielillä olekkaan ) Ottaen huomioon että hyllyssä ainoastaan 25 pokkaria niin ne kyllä erottuu joukosta :D
-Please tell me your new password. remember to spesify uppercase and lowercase, and i highly recommend that this time you mix in some numbers or characters!!
-I told you NO!!!
-You mean, no?

RS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RS » Ke Kesä 20, 2007 10:46

Kaneda kirjoitti:Kokoelmani helmet ovat japanin kieliset;
Akira Himekawa - Legend of Zelda - Zelda no densetsu
Ocarina of Time vol. 1 & 2
Oracle of Ages
Oracle of Seasons
Ooh, eräs Zelda-intoilija on nyt kateudesta vihreä. :) Joskus vielä minäkin hankin ainakin nuo Toki no okariinat, ellei Sangatsu tahi muu sitten pukkaa niitä suomenkielisinä. *unelmoi*

Uusimpia helmiäni (ihanan WW-soundtrackin ja Wolf's Rain-mangakokoelman lisäksi):

Majora's Mask -juusto
Yksi viimevuotisen Animeconin parhaista löydöistä. Vaikken ole vielä itse peliä päässyt kokeilemaan (Virtual Console-versiota odotellessa...) niin musiikki on ehtaa Koji Kondoa.

Ocarina of Time Rearranged Mix -juusto
Hauskoja uudisversioita tutuista "Ajan okariinan" sävelmistä. Suosikkini on Eponan laulu (ensimmäinen kuulemani laulettu Zelda-kipale SoAD:in "mielenkiintoisen" tulkinnan lisäksi).

Wolf's Rain-laatikko + dvd + cd + susiotus
Vihdoin ja viimein onnistuin metsästämään tämän eBaysta, vieläpä käyttämättömänä. Harmi vain, että laatikko oli päässyt hieman repeämään kuljetuksessa ja dvd naarmiintumaan, mutta en anna mokomien pikkuseikkojen häiritä - kärsivällinen etsintä tuotti viimein tulosta ja nyt Hopeanuoli-loota sai kaverin! Ja kyllä se Kiba-pehmo on vain suloinen.

Yuure

Viesti Kirjoittaja Yuure » Ke Kesä 20, 2007 17:41

Tällä hetkellä yaoi-manga Little butterfly 3! Ihka ensimmäinen ostettu yaoi-manga <2! Kuolaan sen päälle, joka päivä ;D. Ja ensimmäisen animelehden numero alkaapi harvinaistua, joten se on varmaan kanssa, jonkinlainen helmi. Varsinkin kun katsoin sen hintaa nettikaupasta.......

Näitä tulee luultavasti tulevaisuudessa lisää, miksi ihmeessä en ostanut blibosta sitä Edin kellonjäjitelmää, MIKSI!
"Did you seriously just stamp your foot? I thought girls only did that on TV"--Jacon Black

Puri-chan

Viesti Kirjoittaja Puri-chan » Ke Kesä 20, 2007 21:04

Ei minulla mitään sellaisia harvinaisuuksia ole, mutta minulle tärkeimpiä mangakokoelmastani ovat Time Stranger Kyokot, koska ne olivat ensimmäiset ihkaomat mangani. Toki hyllystäni paljon parempiakin mangoja löytyy, mutta Kyokoilla on suurin tunnearvo. ^^
Ja sitten rakastan hirmusti Ryuichi-pehmoani, jonka ostin Kemin sarjakuvapäiviltä Fantsun myyntipöydästä. Aww, se on niin söpö. :3

edit: Iiks, meinasin unohtaa jätti-ison FMA-julisteeni, jossa on Edo ja Al, sekä Loveless-julisteen. Ne on siskolta saatuja ja iiiihania.

Tuo Loveless-taidekirja tuolla hyllyssä on kyllä upea, harmi vain se on siskoni. :>
Na no da. [/url]

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”