Kenen animehahmon kanssa naimisiin?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

popnoir

Viesti Kirjoittaja popnoir » Ma Loka 10, 2005 18:42

Olin jo hihkaista "Honda Tohru!" kun muistin että hermoni ovat mennä jo pelkästään kyseisen tytön äänen kuullessani. Sääli, olisi ollut kiva jos olisi joku joka jaksaa siivota ja kokata... Mutta kallistun sitten enemmän vaikka Love Hinan Motokon ja Bleachin Tatsukin suuntaan - liian vähälle huomiolle jääneitä särmikkäitä hahmoja jotka harrastavat taistelulajeja? No niin kai sitten. Sellaisen kanssa minä menisin naimisiin. Pitää olla vähän asennettakin eikä vain pölyriepu kädessä kulkeva jees-tyttö.

Miehistä... skipataan äksön-sankarit ja pikkupervot lukiolaisluuserit. Tsubasan Fai saa kannatusta täälläkin, kyllä. Sopiva sekoitus huolettomuutta ja asiallisuutta ihan hauskannäköisessä paketissa. Sen kanssa varmaan kestäisi hengailla pidempäänkin, mikä nyt ehkä ei vielä ole ihan avioliiton edellytys, mutta niin kuin minä koskaan olisin avioliittoon uskonutkaan.

Laureloth

Viesti Kirjoittaja Laureloth » Ma Loka 10, 2005 21:26

Tällaiset kysymykset on ihania xD
Hotohori. Keisari Hotohori. Sarjasta Fushigi Yûgi. Ihanin bishi jota maa päällään kantaa. Ei, en ole bishiaddikti, en ollenkaan^^
Eikös jokainen tyttö haluaisi olla prinsessa?
Kosintaa odotellessa juon Keisarin morsian -teetä.

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » Ti Loka 11, 2005 00:15

Hmm aika vaikea kysymys kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ranmasta Akanen kanssa ehkä tai Ukuyon. Olen sen verran kohteliaampi, kuin Ranma, että Akanen kanssa menisi luultavasti ihan hyvin, mutta toisaalta olen aika kova väittelemään joten "pieniä riitoja" saattaisi esiintyä. (Eipä oikeastaan tullut muuta mieleen)

Kumma muuten ettei neiti aiheen tekijä ole itse sanonut kenen anime hahmon kanssa naimisiin...
Viimeksi muokannut Allu, Ti Loka 25, 2005 00:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This mystery is already on the tip of my tongue!

Einari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Einari » Ti Loka 11, 2005 18:54

Minulle tämä taas on ihan helppo kysymys.Ehdottomasti Oh! My Goddesin Belldandy.Tämän minä voisin perustella vaikka sillä että se on kaunis hyväntuulinen ja mikä tärkeintä osaa kokata, minulla kun ei tuo kokkausoikein onnistu.

blue_wolf

Viesti Kirjoittaja blue_wolf » Ti Loka 11, 2005 19:17

Fushigi yugin Tamahomen valitsisin. 8) Saisin henkivartijan (ihan kuin sellaista tarvitsisin... :roll: ) ja komijan ukon. Mitä muuta tyttö voi toivoa?No, oikestaan aika paljon muutakin saisi olla...Mutta tuskin olinkaan ihan tosissani.

Muita ehdokkaita voisi hyvin olla Angel sanctuaryn Uriel (hiukset <3) ja Ranma ½:n Ryoga.

Sin

Viesti Kirjoittaja Sin » Ma Loka 17, 2005 22:48

njaaha...Saya(siis alkuperänen tyyli ei tämä blood+ tyllerö) ehdottomasti siinä ois semmonen nainen että ihan pelottas.

Tai sitten Haruko Haruhara(Furi kuri) saman lainen sekoboltsi kuin minä ite =D
Morning Musume 10th anniversary Year Wohoo~!!!1!

Nanahara Shuya

Viesti Kirjoittaja Nanahara Shuya » Ma Loka 17, 2005 22:54

Yuffie, koska siinä on vaan maailman suloisin tyttö =)

tai sitten Hinata narutosta, oi että on sulonen ja söpö tyttö ^^
Viimeksi muokannut Nanahara Shuya, La Marras 05, 2005 00:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yhtäkkiä ovi aukeaa naksahtaen ja hoitotäti tuo kärryssä ruokaa. Kaikki välineet, millä syön ovat muovisia. Muovisia, turvallisia käyttää. Sisimmässäni hymyilen, mutta se ei ole ilon hymyä. Se on sellaista hymyä, jonka vuoksi olen täällä.

Chiru^^

Viesti Kirjoittaja Chiru^^ » Ti Loka 18, 2005 16:52

kun ottaa huomio kuinka vähän olen loppujen lopuksi tutustunut eri animeihin/mangoihin.mutta tällä hetkellä gravitation:ista Yuki!! ~<3 jos se ei olisi siis homo :D mutta en voi sille mitään,että rakastun kylmiin pahoihin poikiin n__________n

Gema
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gema » Ke Loka 19, 2005 19:11

Sin kirjoitti:njaaha...Saya(siis alkuperänen tyyli ei tämä blood+ tyllerö) ehdottomasti siinä ois semmonen nainen että ihan pelottas.

Hahaa! Kaksintaistelu Harukosta!

Sin

Viesti Kirjoittaja Sin » Ke Loka 19, 2005 20:20

Gema-San kirjoitti:
Sin kirjoitti:njaaha...Saya(siis alkuperänen tyyli ei tämä blood+ tyllerö) ehdottomasti siinä ois semmonen nainen että ihan pelottas.

Hahaa! Kaksintaistelu Harukosta!
hmmm.... hui....mkay
Morning Musume 10th anniversary Year Wohoo~!!!1!

Shinji-san

Viesti Kirjoittaja Shinji-san » Pe Loka 21, 2005 12:01

FoxJones kirjoitti:
Shinji-san kirjoitti:Ukyo tai Kasumi Ranma 1/2:sta. Molemmat ovat kauniita ja hyviä kokkeja (tärkeä seikka minulle!).
Osoitatte hyvää makua, hyvä herra ^^b
(noniin.. päivän bad pun suoritettu eikä päivä ole kunnolla edes alkanut)
Kiitos. Mutta eikö kaikilla ihmisillä ole mielestään hyvä maku? Jos olisin vastannut jotain muuta, joku toinen olisi saattanut kiitellä makuaistiani. Silti, on mukavaa, että joku on kanssani samaa mieltä.

Arakat

Viesti Kirjoittaja Arakat » La Loka 22, 2005 21:25

Minä menisin varmaan One Piecen Zoron tai Sanjin kanssa naimisiin. Mutta toisaalta avioelämä näiden miesten kanssa (siis jommankumman heistä) ei olisi kovinkaan helppoa. Zoro nukkuisi tai treenaisi koko ajan, eikä hän ole mikään maailman huomaavaisin ihminen. Sanji taas olisi huomaavainen, mutta kun hän on kiinnostunut "vähän" muistakin naisista...

Tai sitten Ryuichi Gravitationista. Jos se ei käyttäytyisi kuin viisivuotias.

Niin tai sitten... :D Ehkäpä Heiji Hattori Meitantei Conanista. Hän on varmaan normaalein animepoika minun ihastuksistani, ja minä pidän salapoliiseista.

Ehkä kannattaa kuitenkin tyytyä oikeisiin poikiin...
Sentimental na aoi sora wo

Mada mada no mada dane!

Don Pixe

Viesti Kirjoittaja Don Pixe » Su Loka 23, 2005 00:08

Arakat kirjoitti:Sanji taas olisi huomaavainen, mutta kun hän on kiinnostunut "vähän" muistakin naisista...
...Ja vielä minua ainakin haittaa se, että hän tupakoi. Mutta anyway.
Olen muuten kilpailijasi. Sanji on minunkin sulholistallani. >8D

Emmi-Chan

Viesti Kirjoittaja Emmi-Chan » Su Loka 23, 2005 01:23

Muohoho! Täällä pääsee kieroutuneet mielet valloilleen. Mutta siis, jos olisin animehahmo, haluaisin naimisiin joko Gravin Yukin tai Naruton Kakashin kanssa. Yuki siksi, koska on hyvännäkönen, sopivan kieroutunut, ehkä "hieman" paskiainen, mutta se kuiteski oikeesti välittää (ja se on rikas;))
Kakashi siksi, koska sekin on kivannäkönen (ihan varmasti on), kummallinen huumorintaju (minulla myös^_^), pitäis hyvää huolta musta ja on reilu ja rehti.
"Run Lee! Run towards the setting sun!... But don't mess up your hair!"
- Gai-sensei

Laureloth

Viesti Kirjoittaja Laureloth » Su Loka 23, 2005 02:04

Emmi-Chan kirjoitti:Muohoho! Täällä pääsee kieroutuneet mielet valloilleen. Mutta siis, jos olisin animehahmo, haluaisin naimisiin joko Gravin Yukin tai Naruton Kakashin kanssa. Yuki siksi, koska on hyvännäkönen, sopivan kieroutunut, ehkä "hieman" paskiainen, mutta se kuiteski oikeesti välittää (ja se on rikas;))
Kakashi siksi, koska sekin on kivannäkönen (ihan varmasti on), kummallinen huumorintaju (minulla myös^_^), pitäis hyvää huolta musta ja on reilu ja rehti.
Juu, senkus pidät Yukin mutta kyllä se Kakashi-setä kuuluu vain ja ainoastaan Irukalle! ;) Hehee, pakko oli päästä sanomaan...^^

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”