Muut harrastukset

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Sunri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sunri » Pe Loka 07, 2005 20:27

No, piirtäminen ja kirjoittaminen on aina ollut tärkeä osa. Nuo *osoittaa ongelmajätettä joka on kerääntynyt kansioihin huoneen nurkkiin ja joita jotkut kutsuvat piirroksiksi* on epämääräistä sotkua, joiden en myönnä olevan pseudomangaa. Minä piirrän ihan itse, kiitos. Suurin osa on elukoita ja anatomialtaan sinnetänne vääntyneitä pitkäkaulalapiokäsiä. Siihen on murskaantunut leima, jota kuviksenopettajani dissaa. Kumminkin tätä moskaa tulee aina kun minulle paperi ja kynä eteen annetaan, ja rakas ystäväni käskikin minua välttämään toimistotyötä. Ja ruotsinopettajalta saa kuulla joka tunti, kuinka "taas on kirja sotkettu." Mitäh, se on taidetta. x>
Kirjoituksia tulee aina sillointällöin, riippuen paljonko on vapaa-aikaa. Useimmiten keksin - omasta mielestäni - ihan kohtuullisen hyviä tarinoita, henkilöitä, kohtauksia ja juonikuvioita mutta en jaksa kirjoittaa niitä lähestulkoon koskaan ylös. Olen laiska.
Musiikki nyt on aika pr0. Soitan kitaraa ja hyvin suuren osan vapaa-ajasta taustalla soi musiikkina jotain. Olen aika kaikkiruokainen niin kauan kuin musiikki on "laadukasta." Lähinnä siellä kai soi ... No, siellä soi vaikka mitä. En osaa luokitella mokomaa. Aika paljon tällaista hyvää. :D
Myös internet kuuluu harrastuksiin. Kaikkea epämääräistä - keskustelemista, HTML:ää, kuvanmuokkausta (surkeilla kokeiluohjelmilla kun ei ole rahaa ostaa kokonaista) ja örveltämistä ja pakkomielteistä pätemisentunnetta.

Lintuharrastus on osa olemustani, kyllä niitä otuksia tulee tunnisteltua ja välillä herättyä liian aikaisin/valvottua liian myöhään nähdäkseen erilaisia lajeja. Kaiken maailman linnuntapaisia on myös vuosien aikana kerääntynyt hyllyille ja pöydille.
Liikuntana on tuo jooga ja kesäisin pyöräily, jolloin saattaa taittua päivässä huomaamatta useampiakin kilometrejä.
Viimeksi muokannut Sunri, Su Syys 14, 2008 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jouni555
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jouni555 » Pe Loka 07, 2005 20:55

Mulla on harrastuksena mm. itsepuolustus, Japani, musiikki, PS2:sella pelaaminen, tietoneella näprääminen, kokkaus ja jonkin moinen piirtely (Harjotus tekee mestarin) :wink:

Itsepuolustuksesta: Olin vain harrastanut vuoden Hapkidoa ja lopetin (ihan surkee mesta :x ) Nykysin harjottelen itsenäisesti omaa itsepuolustustani ja on kivenpi kun voi harjotella omaan tahtiin ja keksiä omia hulluja liikkeitä :roll:

Japani: Yksin kertaisesti KAIKKI mikä liittyy japaniin kiinnostaa minua. Olen nyt tutustunut japanilaiseen musiikkiin. Ja vaikka en oikein ymmärrä kaikkea niin tulee kumminkin hyvä fiilis. :D (Japani minkä olen oppinut on tullut kaikki animesarjoista enkä ole opiskellut tippaakaan.) :wink:

PS2: Tekken 5, Tekken 4, Virual fighter 4, Final Fantasy X. Ym.

Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug » Su Loka 09, 2005 01:27

jtn kirjoitti:
Amazing Slug kirjoitti:Eikö löydy yhtään hiihtäjää tai purjehtijaa?
Hiihdin viimeeksi armeijassa, mutta joka kesä pyrin viettämään viikon putkeen purjehtien ja yritän aina joskus käydä viikonloppureissulla. Vene on isäukon noin 8-metrinen moottoripurjehtija. Tänä kesänä venereissut jäivät tosin yhteen iltapäiväpurjehdukseen. Ensi kesänä pitänee sitten ajalehtia suomenlahdella pidemmän kaavan mukaan.
Purjehtimista!

Kirottu rikas suomenruotsalainen porvari snobi. Sinä ja sinun golfosakkeesi ja rapujuhlasi, painu takaisin Ruotsiin! Tai Turkuun! Ja ota minut mukaasi.

jtn

Viesti Kirjoittaja jtn » Su Loka 09, 2005 10:04

Amazing Slug kirjoitti:Kirottu rikas suomenruotsalainen porvari snobi. Sinä ja sinun golfosakkeesi ja rapujuhlasi, painu takaisin Ruotsiin! Tai Turkuun! Ja ota minut mukaasi.
Hah! Tuhoan typerän ennakkoasenteesi ja ilmoitan olevani puhdasta suomalaista talonpoikaissukua! Veneemme, kartanomme ja huvilamme olemme ansainneet omalla työllämme, emmekä millään ulkomaalaisella aatelisnimellä! Hah!
- Jussi Nikander

Suffi

Viesti Kirjoittaja Suffi » Su Loka 09, 2005 12:02

Itse olen tanssija.
Myös kaikenlainen muu luova toiminta on lähellä sydäntä (tuolla tarkoitan hyvin monia asioita, kuten vaatteiden teko, maalaaminen, piirtäminen, soitto/laulu, kirjoittaminen...nje.) Lauta pelejä myös tykkään pelata (kuten shakki, go, tammi ym.)
Elää omissa maailmoissaan.

Avanta

Viesti Kirjoittaja Avanta » Ma Loka 10, 2005 19:28

Piirtäminen on minulle harrastuksista se tärkein ja elämäni. Piirrän joka päivä. Olen piirtänyt pienestä pitäen ja en voi olla päivääkään piirtämättä, siitä on tullut jo ihan pakko mielle, ettei voi olla päivääkään piirtämättä. : D

Luen myös. Pidän etenkin fantasiasta ja historiallisista kirjoista. Luen myös tietokirjoja.

Ompelen myös paljon, tosin en ihan joka päivä. Teen vaatteita itselleni ja kustomoin valmisvaatteita myös. Olen tehnyt kavereillekin jotain.
Viimeksi muokannut Avanta, Su Elo 24, 2008 13:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » Ma Loka 10, 2005 19:32

Hehee. Kuvataidekouluni kans matkustetaan Helsinkiin manganäyttelyyn. Ohjaajieni päätös. En edes ole puhunut koko näyttelystä MITÄÄN. o_O
~Yugata Kyoshi~

Tsukasa

Viesti Kirjoittaja Tsukasa » Ma Loka 10, 2005 21:34

Yleensä liikkumatilani rajoittuu omaan huoneeseeni, ja kouluun. Koulun nyt yleensä koitan kohtuullisesti hoitaa, vaikka se on aina vaikeaa.
Kotona, yksin pienessä huoneessani piirrän, maalaan, luen kaikkia mahd. kirjoja mitä kirjakaupoista löytyy, pelaan kaikkia ihkuja pelejä, katson kaikenlaisia leffoja (pääosin historiallisia), kirjoitan omia "tarinoita" (ks.fanfiction) jne.

Muuten pyöräilen, käyn kerran viikossa joogassa, ratsastan (tosin nyt sekin on vähentynyt), teen pitkiä kävelyitä, valokuvaan, uin ja talvisin hiihdän.
You are here alone again
in your sweet insanity
all too calm, you hide yourself from reality
do you call it solitude? do you call it liberty?
when all the world turns away to leave you lonely--"

sepiq

Viesti Kirjoittaja sepiq » Ti Loka 11, 2005 18:53

Nuoruudessani olin hirveä urheilufriikki. Lajeja oli harrastuslistalla päästä päähän. Ihan perussuomalaisista hiihdosta ja painista brazilialaiseen Capoeiraan, joka sekoitti tanssia ja itsepuolustuslajeja. Nykyään ei jaksa enää olla mukana missään seuratoiminnassa, mutta sulkapalloa tulee pelattua kavereiden kanssa silloin tällöin ja kesäsin kuviohin tulee mukaan rullaluistelu, ja talvella sen tilalle tulee jääkiekon peluu kavereitten kanssa.

Olen muutaman viikon ollut erittäin kiinnostunut Go-lautapelistä. Valitettavasti sopivaa peliseuraa ei tunnu löytyvän netistä, kun kaikilla siellä tuntuu olevan takana jo vähintään viitisenkymmentä peliä ja se tarkottaa turpaan saantia. Ja kun ei kuitenkaan porukoita tunne niin ei voi sopia alkuun handicappiä. Ja kavereita en ole saanut kunnolla kiinnostumaan pelistä. Jos täältä löytyy aloittelevia Go:n pelaajia tai vaan Go:sta kiinnostuneita, ottakaa ihmeessä yhteyttä.

Matkailua voisin pitää myös jonkinlaisena harrastuksena. Olen ehtinyt käymään 2 kertaa Japanissa oman lyhyen elämäni aikana ja ensi kerralla on kai tarkoitus lähteä kiertelemään Aasiaa muuten vaan. Kiina ja Korea ainakin kiinnostaa.

Niinpä niin meinasin unohtaa sen tärkeimmän. Eli intohimoni ovat leffat. Dvd-leffoja on tullu kerättyä kiva pino ja elokuvateatterissa tulee käytyä liian usein.
Viimeksi muokannut sepiq, Ke Loka 12, 2005 09:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Light-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Light-chan » Ti Loka 11, 2005 21:58

Parkouria tai sitten vaan juoksentelua tai pyöräilyä pururadalla.
If you are near to the dark...

sudensielu

Viesti Kirjoittaja sudensielu » To Loka 13, 2005 10:48

Ensin kiipeilin puissa kunnes kasvoin liian painavaksi. :oops:
Sitten tuli painittua monta vuotta ja mitallejakin sain voitettua. Painista siirryin itämaisiin taistelulajeihin (hapkido) kunnes käteni olivat liian huonossa kunnossa urheilun jatkamiseen.
Olen keräillyt fantasia kirjoja, postimerkkejä ja ensipäivä kuoria.
Kaikkea on piirrelty aina ja nyt kolme viikkoa sitten aloitin ratsastuksen. Baareissa en pahemmin notku. Ei kyllä siihen riitä aikaakaan koululta.
Ja hevi on aina lähellä tämän naispuolisen hevarin sydäntä.
No, nyt sitten tiedätte melkein koko elämäni. :lol:

Sin

Viesti Kirjoittaja Sin » To Loka 13, 2005 12:56

jaa eikai sitä muita harrastuksia ole kuin musiikki.
Morning Musume 10th anniversary Year Wohoo~!!!1!

Reino Ayanami

Viesti Kirjoittaja Reino Ayanami » To Loka 13, 2005 21:55

Joutessani pyörin Suomen Keskiaikaseuran porukoissa ja hakkaan keskiaikahirmuja kepillä päähän. No onhan siinä oikeasti muutakin kuin taistelua, itse asiassa enimmäkseen muuta. Syömistä ja juomista, tanssia ja musiikkia, ja monenlaisia kädentaitoja. Mutta ajattelin että tuo kuulostaa paremmalta, tai ainakin huvittavalta.
"Could you give me a hand, Commander?"

Durahan7777

Viesti Kirjoittaja Durahan7777 » To Loka 13, 2005 22:04

Suurimman osan ajastani animen ja mangan ohella vievät videopelit.
Olen ostanut myös niitä warhammer figuja, mutta ei ole ollut aikaa muuta kuin kasata ja laittaa pohjavärit.
Tuleehan sitä lenkeiltyä ettei kunto täysin rapistu.
Eipä opiskelijalla muulle aikaa liikene, kun koulu vie niin ison osan ajasta.

Chiru^^

Viesti Kirjoittaja Chiru^^ » Pe Loka 14, 2005 08:49

noh.taekwondon olen juuri aloittanut,ei ole mitään vyötä vielä.,puvutkin vasta saatiin :3 sitten piirtäminen on kai laskettavissa mukaan harrastukseksi.sen verran sitä teen kuitenkin..ja sitten musiikki.ihan yleisesti siis.kuuntelen sitä paljon,laulan,soitan pianoa,sun muuta kivaa.elikkäns rakastan musiikkia n_____________n siinäpä ne nyt olivat.on niin ihmeen kivaa vastailla kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”