Muut harrastukset

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Bitten

Viesti Kirjoittaja Bitten » Ke Loka 05, 2005 19:19

MtG:tä ja kotisivuja. Roolipelejäkin pitäisi, mutta kun ei ole juurikaan muita roolipelaajia seudulla :cry: Ainakaan minun tuntemia.

miyoko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko » Ke Loka 05, 2005 19:25

Minä harrastan näiden kahden lisäksi lentopalloa, piirtelyä ja lukemista.. Ja netissä roikkumista tietty. xp
Natural born trash human.

Niki-chan

Viesti Kirjoittaja Niki-chan » Ke Loka 05, 2005 20:35

Piirtelyä, yleistä homersimpsonismia kotona (yleistä ja kotona samassa virkkeessä, ihanaa.), huilunsoittoa sekä discotanssia. Bumtsibum.

Raku-chan

Viesti Kirjoittaja Raku-chan » Ke Loka 05, 2005 22:40

Enemmän aktiivisesti mangan ja animen ohella irkkaamista, säätöä ja pelailua tietokoneella, musiikin kuuntelua sekä tanssipelejä.
Semi-aktiivisesti pienimuotoista kuntoilua kuten lenkkeilyä ja pyöräilyä. Olen innostunut viime aikoina taas gon pelaamisesta. Ehkä lisään sen jonkin ajan kuluttua aktiivisten harrastusten listaan.

Hayari

Viesti Kirjoittaja Hayari » To Loka 06, 2005 13:00

FoxJones kirjoitti:
Hayari kirjoitti:BESM kuulostaa hienolta. Omalla kohdalla on suurempi ongelma, että kukaan ei harrasta täällä päin roolipelaamista. On meillä veljen kanssa ollut suunnitteilla kerätä porukka Turkuun. Saas nyt nähdä mitä talvi tuo tullessaan.
Kyllä Turussa (iso kaupunki loppupeleissä) roolipelaajia riittää.. animella tai ilman. Ne pitäisi vaan löytää kivenkoloista. Yliopiston yhteydessä pyörii sekä roolipeli- (TYRMÄ) että animeseura (TAS), joista varmasti löytyy peliseuraa. Heti alkaen allekirjoittaneesta löytyy potentiaalinen animeroolipelaaja/pelijohtaja jolla on samankaltainen ongelma että pelata tekisi mieli, mutta peliseuraa ei lähiseudulta löydy. Turkuun matkustaminen olisi lähes pakollista tätä varten.

edit: Pitänee varmaan btw. käydä siellä TraConissa kuuntelemassa läppää irkki-ropettamisesta. On ollut jo pidemmän aikaa mielessä vetästä irkki(anime)ropea "julkisena" (niinku että pelaajien puutteessa ajattelin mainostaa sitä täällä foorumeilla, sillä luulisi täältä pelaajia siihen löytyvän), mutta tuo käytännön puoli on vähän hämärässä vielä. Jos saan tästä projektista mitään kalua niin kuulette siitä varmasti joskus talvella.
Kuulun kyllä TAS:iin (en kyllä ole tutustunut kehenkään, kun olen ollut vain parissa videoillassa) ja ajattelinkin TraConin jälkeen tuolla TAS-alueella ehdottaa, jonkun aloittelijaporukan perustamista. Itse olen pelannut vaan lähipiirin ihmisten kanssa, niin voi kyllä aluksi olla pientä varovaisuutta tuntemattomien kanssa pelaamisessa... Yksi kokenut konkari pitäisi kuitenkin löytyä PJ:ksi, kun itse en ole kovin hyvä siinä hommassa + vie tuhottomasti aikaa.

Se irc-juttu kuulostaa hyvältä, mut ainakin voi laskea siihen mukaan. Jos siellä nyt voi kunnollisesti pelata. Odotan innolla, mitä TraConissa puhutaan aiheesta.
Khleb za khleb, krov' za krov.

Emmi-Chan

Viesti Kirjoittaja Emmi-Chan » To Loka 06, 2005 13:25

Minä harrastan klarinetin ja pianon soittoa sekä tanssimista ja laulamista. Lisäksi mä piirrän ja kirjotan todella paljon. Lopun aikaa vetelehdin katsoen frendejä, leikkien kissan kanssa sekä fanittaen kaikkea erinäistä (mm. Sherlock Holmeseja) aivan liikaa ^_^
Viimeksi muokannut Emmi-Chan, Ma Marras 20, 2006 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Run Lee! Run towards the setting sun!... But don't mess up your hair!"
- Gai-sensei

jtn

Viesti Kirjoittaja jtn » To Loka 06, 2005 14:40

Amazing Slug kirjoitti:Eikö löydy yhtään hiihtäjää tai purjehtijaa?
Hiihdin viimeeksi armeijassa, mutta joka kesä pyrin viettämään viikon putkeen purjehtien ja yritän aina joskus käydä viikonloppureissulla. Vene on isäukon noin 8-metrinen moottoripurjehtija. Tänä kesänä venereissut jäivät tosin yhteen iltapäiväpurjehdukseen. Ensi kesänä pitänee sitten ajalehtia suomenlahdella pidemmän kaavan mukaan.

Sarjakuvia olen keräillyt vuodesta 1989 lähtien, ja samoihin aikoihin taisin aloittaa myös roolipelaamisen ja scifikirjallisuuden lukemisen. Kaipa kiinnostus Toista maailmansotaa kohtaan voidaan myös katsoa harrastukseksi.
- Jussi Nikander

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » To Loka 06, 2005 18:48

Hiihto on yksi niitä maailman vakaimpia asioita, joihin ei vaikuta edes manga. Sitä tehdään joka talvi kun välissä ehtii. Siinä ei olla hyviä, mutta suksien päällä näkee maisemia. Vaikka sitä enemmänkin tekisi, silti siinä ei olisi hyvä mutta se nyt ei ole tarkoituskaan.

Itse asiassa itämaiset itsepuolustuslajit jäivät sen sijaan että olisivat tulleet animen ja mangan myötä. Todennäköisesti työpäivien pituus oli kuitenkin enemmän vaikuttava syy.

Psykologia kiinnosti sivuhommana jo aiemmin mutta tämän yhteisön myötä enemmän.

Sandalphon

Viesti Kirjoittaja Sandalphon » To Loka 06, 2005 19:16

Minä siis harrastan kyseisen lisäksi ainakin kitaransoittoa. Siinä en ole hyvä (vielä), mutta kovasti yritetään rämpytellä ja säröllä se kuulostaa (lähes) aina asialliselta. Sitten harrastan sählyä aina sillointällöin. Erästä korealaista taistelulajia harrastan taas säännöllisesti kaksi kertaa viikossa.

Edit: Niin, ja kyllä ollaan mekin kavereiden kanssa aina välillä väsätty omaa elokuvaa ja ensi kesäksi olisi varmaankin projekti suunnitteilla...
Viimeksi muokannut Sandalphon, To Loka 06, 2005 19:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos Helvetti on täynnä Saatana joutuu seisomaan..." -Yup

LikeNot

Viesti Kirjoittaja LikeNot » To Loka 06, 2005 19:22

Ensimmäisenä tulee mieleen elokuvaharrastus. Dvd kokoelma kasvaa tasaista vauhtia, ja oma pikku ''projekti'' on jo kuvausvaiheessa. Saapi nähdä mitä siitäkin tulee... Sitten tietenkin netissä päteminen, ja ylipäätänsä pelaaminen viihdekoneitten puolelta. Kavereitten kanssa on myös lanitettu välillä.

Urheilussa olen aika kaikkiruokainen, mitään en varsinaisesti harrasta, mutta esim. koripalloa tulee välillä pelailtua. Kunto pysyy yllä aivan kohtalaisen pituisilla koulumatkoilla ja treenauksella.

Lukeminen kuuluu myös joukkoon, ja jonkinlaista stooria olen itsekin yrittänyt vääntää. Vanhat klassikot jaksavat viehättää, uusimmista luen vain ne hypetetyimmät. Historiaa on tullu myös luettua ihan mielenkiinnosta.
I just watched dream that I never awaked. And of course it has to be nightmare...

Cosmic
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cosmic » Pe Loka 07, 2005 11:28

Harrastan piirtämistä ja käsi töitä...XD Hiilitöiden tekoa rakstan tavallaan vuolen paperille sen mitä haluan siihen tuoda esille ja se on pelottavaa...Tietysti reissaan paljon ja hoidan lemmikiäni, minihamsteriani nimeltä Tama...^_^ Pelaan Simsiä, katselen leffoja ja leivon... :P
"The greatest thing you'll ever learn
Is just to love and be loved in return" (Nat King Cole)
"If you want to be loved,then love..."

starscream
Viesti:

Viesti Kirjoittaja starscream » Pe Loka 07, 2005 13:36

Kiinnostusta riittäisi kyllä mangan ja animen ulkopuolellekin, mutta aikaa vähän heikommin kun työ ja netti sitä syö. Mangan sijasta käpälissäni näkee välillä myös muita sarjakuvia ja kirjoja, ja animen lisäksi katselen muita piirrettyjä, elokuvia ja tv-sarjoja.

Japania olen opiskellut epäsäännöllisesti viiden vuoden ajan. Keräilen kummallista roinaa nurkkiin. Kirjeenvaihtoa vanhalla kunnon etanapostilla olen harrastanut kymmenisen vuotta, ja joihinkin ensimmäisiin kirjekavereihin tulee pidettyä vieläkin yhteyttä. Siitä olen oikeastaan ihan ylpeäkin, vaikka viime vuosina sekin on jäänyt vähän satunnaiseksi.

K8Skies

Viesti Kirjoittaja K8Skies » Pe Loka 07, 2005 18:51

Kun ei ole töissä tai tosiaan katso animea, niin silloin tällöin tulee kitaraa soitettua, uimassa yritän käydä vähintään pari kertaa viikossa ja muutenkin jossain liikuntaharrastuksessa tms silloin tällöin. Salibandy ja airsoft on viime aikoina ikävä kyllä jostain syystä jäänyt vähemmälle(työt?). Japanin opiskelu on nykyään kaventunut 1,5 opiskeluvuoden jälkeen pelkäksi itseopiskeluksi, ja näppäimistön naputtelu viekin sitten loput muutaman tunnin päivästä.

Ei voi muuta kuin ihmetellä, miten nuorempana oli aikaa pomppia iloisena harrastuksesta ja tekemisestä toiseen ja omistaa vielä vapaa-aikaa vaikka muille jaettavaksi.

NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver » Pe Loka 07, 2005 19:17

Mitäs näitä nyt on. Taiteellisemmalta puolelta edustettuina on piirtäminen, figumaalaus ja digikuvaus. Piirtäminen on tosin jäänyt aika vähäiseksi, mutta kohta hommattavat Corel Painter IX ja Wacomin piirtopöytä toivottavasti tuovat uutta puhtia harrastukseen. Figumaalausta on harrastettu jo vuosia, pelaaminen (Warhammerit) tosin jäänyt lähes kokonaan unholaan. Digikuvaus on osittain jäissä, koska hajotin kamerani Bangkokissa :?.

Suurin osa ajasta menee opiskelun ja duunin ohella aktiivisen liikunnan parissa. Arkiaamuisin meikäläistä voi bongata Itiksen uimahallista muiden aamuvirkkujen parista. Nyrkkeilytreenejä on pari kertaa viikossa, muuten iltapäivisin lenkkeily/pyöräily ja punttis vievät hyvin aikaa. Illat menee mangan ja animen poislukien netissä pyöriessä, leffojen parissa, GCubea pelatessa tai musiikkia kuunnellessa.
Viimeksi muokannut NetDiver, Su Loka 09, 2005 14:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
" Only the past is impossible to change."
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=ville2501

Don Pixe

Viesti Kirjoittaja Don Pixe » Pe Loka 07, 2005 19:26

Anime ja manga on aika suuri osa elämää, mutta koulunkäynnin ja mainittujen lisäksi piirrän paljon, kuuntelen musiikkia (no, pääosin anime, mutta silloin tällöin muutakin. Irlantilainen ja jazz ovat herkkuani) ja käyn kuvataidekoulua (lähinnä apinatarhaa, siitä porukasta on koulu kaukana). jotakin liikuntaakin pitäisi kai harrastaa, mutta olen liian laiska ja työpöytä on niin kutsuva. Tai työpöydän tuoli. Tai tietokoneen. Niin, netissäkin roikun aika paljon. Jos jotakin liikuntaa harrastan, se on sulkapalloa silloin tällöin pikkuveljeni kanssa.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”