Muut harrastukset

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Stray

Re: Muut harrastukset

Viesti Kirjoittaja Stray » Pe Elo 08, 2008 23:16

Hopearae: Minullon tällä hetkellä vihreä vyö eli 6. gup. :B Syksyllä 2006 aloitin, eli silloin kun menin yläasteelle.

LadyNancy

Viesti Kirjoittaja LadyNancy » La Elo 09, 2008 15:37

Irkkaan, puuhailen herppien kanssa, ompelen ja suunnittelen asuja, pelaan konsoleilla, juon teetä.

Aika yksinäisiä nuo harrastukset, olisi kiva joskus saada seuraa harrastuksiin. Valokuvausta harrastin, nyt jäissä koska kamera hajosi :(

Harrastukseksi voisi varmaan myös laskea leipomisen.
Vampyyrit <3

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Su Elo 10, 2008 14:00

Piirtäminen on ollut jo pienestä pitäen se juttu, jota haluan tehdä vielä vanhana kurppanakin, ja ainakin tämän hetkisestä tyylistäni kyllä huomaa, että mikä muu harrastus siinä sivussa kulkee: eli manga ja anime. Valokuvauskin on toisinaan mukavaa puuhaa.
Lisäksi omat lemminkit vievät paljon aikaa, joten eivätköhän nekin harratuksesta mene. Kaneja on siunaantunut viitisen kappaletta, koiria kaksi.
Myös musiikkia kuuntelen ahkerasti, mitään en kuitenkaan itse soita tai laula (syystä että :? ). Joskus tulee myös selaisia kausia, jolloin katson tavallista enemmän elokuvia. Ajoittain myös pleikka- sekä DS-pelikausia.
Mitään suurempaa liikunnalista harrastusta minulla ei ole, vaikka terveyden kannaltahan se hyvä homma olisi. Vähän tulee koirien kanssa ulkoiltua ja joskus käytyä salilla, jos saa aikaiseksi.

anisku

Viesti Kirjoittaja anisku » Ma Elo 11, 2008 14:57

Mä soittelen pianoa, pelaan jalkkista (ja sekin loppuu kohta), tennistä ja ärsytän ihmisiä... Et eipä noissa mitään ihmeellistä.
Don't look back, 'cause I'm not there...

Cebbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cebbo » Ma Elo 11, 2008 18:39

Hmm..Maastokrokettia olen harrastanut mooonta vuotta. Ainakin kuusi. :s Viime vuonna nuorten sarjan 1. sija. (Tuomaripelillä tipuin toiselle sijalle 2005 pr..) Omat mailat ruukataan tehdä vuosittain—halpaa ja tulee sääntöjen mukaiset mailat.
Maastopyöräilyä tulee harrastettua kavereiden kanssa ja ihan pyöräily ilman tarkempaa päämäärää on mukavaa (varsinkin iPodin ja j-rockin kanssa). Pyöränä on vuoden vanha Jamis CC 2.0, joka on nytkin Oulussa missä on pyöräily on aivan parhautta. Täällä tuntee joka paikan eikä mielenkiintoisia paikkoja juurikaan ole. Ja tulihan sitä Ouluun pyöräiltyä pari viikkoa sitten, juuri maastopyörällä. D: 40km/2h vastatuuleen...
Musiikkiakin kuuntelen varmaan puolet ajasta jonka olen hereillä, ellen ole kavereiden kanssa tms. Ayabie ja Dir en Grey parhaista parhaat ja An Cafe (se vanhempi) näyttäisi nousevan tähän joukkoon. Piirtäminen on jäänyt vähemmälle, mutta silti hyvin mukavaa.

Valokuvauskin on alkanut kiinnostaa erityisesti tänä kesänä ja olisi tulossa Nikon Coolpix P80. Meinasin jotain halvempaa Olympusta, mutta kun serkku kertoi tästä niin...
Ja konsolipelaaminen (tosin MacBookilla StepMania aiheuttaa riippuvuutta) listataan myös, vaikka on Wiin myötä kiinnostus laskenut huimasti.

— Cosplaytäkin olen harkinnut Tampere Kuplii'n jälkeen ja nyt. Kunhan seuraa löytyisi lähimailta niin se saattaisi vahvistaa valinnan.
— Haha, täällä sama homma mangabudjetin kanssa. ;D
Viimeksi muokannut Cebbo, Ke Elo 13, 2008 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

aurea

Viesti Kirjoittaja aurea » Ti Elo 12, 2008 22:23

Piirtämistä tulee aika paljon harrastettua. Sarjakuvia ja muuten vain sekalaista tuhertamista.
Konsolipelejä tullut myös aika paljon pelattua, mutta tämä on nykyään aika vähiin jäänyt harrastus. Tavallaan edelleen kiinnostaisi mutta pelit ei vaan enää tarjoa sitä mitä niiltä haluaisin, liian kallista ja aikaa vievää touhua ja ei tarpeeksi palkitsevaa. Sentään positiivista että manga/ anime budjetti on mukavasti noussut kun pelaaminen on lähes loppunut.
Tulee myös kaikenlaista (viihde)kirjallisuutta luettua, tällä hetkellä menossa Dan Simmonssin Hyperion.

Eipä noiden lisäksi muita harrastuksia minulla ole, enkä tarvitsekaan.

TwoPartedMe

Viesti Kirjoittaja TwoPartedMe » Ma Elo 25, 2008 18:24

Tarkoituksena olisi aloittaa jokin taistelulaji, mutta en sitä vielä tähän mainitse koska en ole vielä mihkään moiseen liittynyt. Vaikka piirtäminen liittyy animeen ja mangaan, harrastan piirtämistä. Harrastan myös valokuvaamista, suunnittelen töherösti vaatteita joista osan äiti toteuttaa, käyn pitkillä kävelylenkeillä aina kun ystävättärelläni on aikaa liittyä seuraan. Harrastaisin myös pofferointia, mutta pofferi meni rikki. Musiikkivideoidenkin teko jota harrastan, painottuu enemmän animen puoleen vaikka ihan oikeiden ihmisten näytellyistä osioista teenkin musiikkivideoita. Kesäisin tulee pyöräiltyä ainakin. Ja tietenkin ikuinen harrastukseni.... kauhuleffat!
"Nousin kerran ylös portaita, tapaamaan miestä olematonta. Hän ei ollut siellä tänäänkään, toivon etten häntä näekkään."

Kyon

Viesti Kirjoittaja Kyon » Ma Elo 25, 2008 18:31

Shinaita heilutellaan täällä päin, eli siis kendo on kyseessä. Piirtäminen on tärkeää minulle myös, mutta joskus se vähän jää vaiheeseen, koska ei ole aikaa piirtää (piirrustuksissani menee hävyttömän kauan, sillä olen niiden suhteen perfektionisti ^^)
Kendon ja piirtämisen lisäksi, on ollut ajatuksissa että aloittaisin rumpujen taik vaikka kitaran soiton (varmaan lähinnä koulussa) ja nämä tapahtuvat tietysti nähtävästi ensi viikolla alkavan työn ohella...vapaa-aika jää siis vähän vähiin ^^'
晴れ晴れ愉快です ^^

Fenfir
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fenfir » Pe Syys 05, 2008 20:23

Harrastan kahta taistelulajia, joista toisen aloitin vast'ikään. Capoeiraa on tullut jo jonkin aikaa harrastettua ja nyt sitten uudempana tuo kombatan. Capoeira vei sydämmeni sen maailmaan. Viekkautta ja peliä, sekä ovelia vetoja ja iloinen porukka, jolla huumoria riittää. Kombatanin aloitin kaivatessani jotain kontakti lajia enemmän, sekä siksi, että tulee purettua vähän höyryjä pitkien ja stressaavien opiskelu päivien päätteeksi. (vaikka missään nimessä ei tule hakattua ketään tohjoksi)

Harrastan noiden lajien ohella myös piirtämistä, sekä puun veistoa. Mukavia tapoja ilmaista itseään. Kaiken kukkuraksi riittää jostain aikaa myös kahden ropen pyörittämiseen ja seitsemällä hahmolla kirjoittamiseen internetin tekstipohjaisessa foorumi roolipelaamisessa. Piirtäminen on kuitenkin minulle se tärkein juttu, kulutan rahaa välineisiin ja paperiin, jotta ne olisivat hyvälaatuisia. Tämän ohella tulee myös ostettua elokuvia pari tai edes yksi kuukaudessa, vaikka opiskelijana tuota rahaa ei hirveästi olekaan. Lomilla, mikäli satutu tuonne itään päin eksymään, tulee sitten viidakossa luettua kasa kirjoja ja valokuvattua.

Kaiken kaikkiaan pyrin harrastamaan mahdollisimman paljon, sekä kokeilemaan kaikkea uutta.
Tracon III, taidekujailija
Tracon IV, taidekujavastaaja

Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji » Su Loka 26, 2008 18:29

Ja lukitaampa tämäkin. Kakkubuffetin aikakausi sallii parempaa keskustelua myös animen ulkopuolisista harrastuksista, joten suunnatkaamme katseemme tämänkin ketjun osalta sinne.

Omat harrastuksenne voitte tähän saman tyyliin mainita esittäytymisenne yhteydessä tässä hienossa ketjussa. Itse harrastuksista keskustelua varten on tottakai myös mahdollista aloittaa uusia ketjuja, mutta tehkää se huolella.
Tämä on häikäilemätön mainos: Jinsei ry, Porin anime- ja mangaklubi
[17:52] <@Sivis> "I'm becoming Jinsei.. Jinsei" .. :|

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”