Muut harrastukset

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Hayari

Muut harrastukset

Viesti Kirjoittaja Hayari » Ma Loka 03, 2005 14:50

Minua kiinnostaisi, että mitä muita harrastuksia foorumin käyttäjillä on animen ja mangan lisäksi. Vai onko anime ja manga ainut asia jolle on aikaa tai kiinnostusta? Mietityttää, että miten vaikkapa jääkiekko piireissä suhtaudutaan meikäläisiin.

Itse en ole pariin vuoteen kuulunut mihinkään seuraan, mutta käyn silloin tällöin seinäkiipeilemässä (n. 1 kerta per 2 viikkoa), sitten käyn kerran viikossa uimassa, että kunto kasvaisi. Sitten on vielä skeittaus, joka on jäänyt vähän vähemmälle syksyn mittaa. Johtuen harrastusteni luonteesta en ole kuullut mitään kommentia tästä harrastuksestani.
Khleb za khleb, krov' za krov.

Brake^^

Viesti Kirjoittaja Brake^^ » Ma Loka 03, 2005 15:10

Anooo...no tulihan tuossa kesällä vähän pyöräiltyä. Jalkapalloa pelasin joskus kauan sitten, mutta siitä on jo ainakin seitsemän vuotta. Elikkäs otakuilu taitaa olla ainut aktiivinen harrastus tällä hetkellä. Ei tässä muutenkaan olisi muuhun varaa... :roll:
how is she when she doesn't surf?

Einari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Einari » Ma Loka 03, 2005 15:13

Minä harrastan airsoftia ja larppaamista.Larppi piireissä tuntuu olevan ihan muitakin mangan lukijoita ja animen katsojia.En tosin tiedä onko heitä tällä sivustolla.Airsoft piireistä en sitten oikein tiedä kun minun tiimini lisäksi muut eivät tiedä tästä anime/manga harrastuksestani.Mutta kyllä niillä joillain tuntuu kuitenkin olevan Japanin kielestä jotain hajua, kun kerran yhdessä pelissä joku huusi ihan täysiä:"Vähänkö oot ehkä hentai!"(tai jotain tuonne päin)

Mecha

Viesti Kirjoittaja Mecha » Ma Loka 03, 2005 15:20

Roolipelit, miniatyyritaistelupelit, keräilykorttipelit ja pc-pelit kuuluvat kaikki animen ja mangan kanssa harrastuksiini. En ole koskaan ollut innostunut harrastamaan aktiivisesti urheilua mutta kuntosalilla hoidan kuntoani tosin harrastukseksi en sitä kutsuisi.
"When you become a real fighter, we'll settle it"
- Zechs Merquise to Heero Yuy (Gundam Wing)

"Its time to duel!"
- Yami (Yu-Gi-Oh! Duel Monsters)

hippien touhua kyllä tämä hippitouhu
- Kyuu

Ewyn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ewyn » Ma Loka 03, 2005 15:23

No minä olin pienenä rasavilli vekara joka osallistui kaikkeen mahdolliseen aktiviteettiin mistä löysi tietoa.
Mitään uutta harrastusta en tänä päivänä ottaisi ja vanhatkin vain ovat jääneet roikkumaan, kun en niitä kehtaa lopettaakaan.
Ainoana kunnon harrastuksena pitäisin pianon soittoa. Soitan usein animekappaleita ja opattajani on suhtautunut siihen kovin myönteisesti.
Sitten on ringette. Ainoa syy sen jatkamiseen on, että kunto romahtaa pahasti jos ainoa liikunta tulee tanssipelistä.
Ja partio. No, siellä nyt käyn, koska vain käyn. Muutamia muitakin siellä on animeharrastajia, itseasiassa.
Sitten on ne kaikki lukuisat epäviralliset harrastukset aina roolipelaamisesta piirtämiseen, jotka suurin osa on ainakin jotenkin sidoksissa mangaharrastukseen.

Chouji

Viesti Kirjoittaja Chouji » Ma Loka 03, 2005 15:29

en tiedä lasketaanko tätä mutta käyn melkein joka päivä meidän alueen nuoriso talolla pelaamassa bilistä tai pingistä.
I will show you the power of the half finn

Hayari

Viesti Kirjoittaja Hayari » Ma Loka 03, 2005 15:30

Einari kirjoitti:Minä harrastan airsoftia ja larppaamista.Larppi piireissä tuntuu olevan ihan muitakin mangan lukijoita ja animen katsojia.En tosin tiedä onko heitä tällä sivustolla.Airsoft piireistä en sitten oikein tiedä kun minun tiimini lisäksi muut eivät tiedä tästä anime/manga harrastuksestani.Mutta kyllä niillä joillain tuntuu kuitenkin olevan Japanin kielestä jotain hajua, kun kerran yhdessä pelissä joku huusi ihan täysiä:"Vähänkö oot ehkä hentai!"(tai jotain tuonne päin)
Sinulla on hauskat harrastukset! Olen kerran ollut larpissa, mutta olin niin pieni ettei siitä oikein tullut mitään omalta osaltani. Sitten on kavereitten kanssa ollut sellasta 10 ihmisen airsoft sotaa, mutta meillä oli vaan kolme pistoolia parempaa asetta ja huono maasto, niin sekin oli aika huonolaatuista. Oletkos sitten menossa Traconin larppiin?

Hayari

Viesti Kirjoittaja Hayari » Ma Loka 03, 2005 15:33

Chouji kirjoitti:en tiedä lasketaanko tätä mutta käyn melkein joka päivä meidän alueen nuoriso talolla pelaamassa bilistä tai pingistä.
Ilman muuta lasketaan. Itsekkin tykkään kyseisistä peleistä, mutta pelaamismahdollisuudet rajoittuvat täälläkin nuorisotaloon, jossa en viihdy kovin hyvin. Meidän nuokkarilla ei ainakaan katsota suvaitsevasti, jos harrastaa jotain mikä ei ole urheilua, ja jos siihen sisältyy vielä piirrettyjen katsomista, niin jo on soppa keitetty. Toivottavasti teillä on parempi tilanne.

(Sori tuplapostista, mutta tuli uusi viesti, kun kirjotin vastausta tuohon toiseen.)

Einari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Einari » Ma Loka 03, 2005 15:46

Hayari kirjoitti:Sinulla on hauskat harrastukset! Olen kerran ollut larpissa, mutta olin niin pieni ettei siitä oikein tullut mitään omalta osaltani. Sitten on kavereitten kanssa ollut sellasta 10 ihmisen airsoft sotaa, mutta meillä oli vaan kolme pistoolia parempaa asetta ja huono maasto, niin sekin oli aika huonolaatuista. Oletkos sitten menossa Traconin larppiin?
Tuskimpa menen Traconiin.Tuo kyyti puoli on vähän sellainen että ei onnistu ja muutenkin on jäänyt tuo vähän vähemmälle tuossa lähiaikoina kun on ruvennut entistä enemmän tuo airsoft kiinnostamaan kun perustettiin isoveljen ja sen yhden kaverin kanssa tuo tiimi.Tuossa tiimissä minä toimitan lääkintämiehen osaa.Sanoisimpa että huonoa maastoa airsoftiin ei ole,tosin on sitä vähän parempia ja vähän huonompia.Sitä maastoa pitää vain osata hyödyntää sellaisena kuin se on.No eipä minultakaan löydy kuin vemppu pistooli.Kyllä sillä pärjää paremman puutteessa, pitää vaan osata maastoutua hyvin ja yllättää vihollinen.Säästän tällä hetkellä sähköviritteiseen aseeseen.

Hayari

Viesti Kirjoittaja Hayari » Ma Loka 03, 2005 15:57

Einari kirjoitti:
Hayari kirjoitti:Sinulla on hauskat harrastukset! Olen kerran ollut larpissa, mutta olin niin pieni ettei siitä oikein tullut mitään omalta osaltani. Sitten on kavereitten kanssa ollut sellasta 10 ihmisen airsoft sotaa, mutta meillä oli vaan kolme pistoolia parempaa asetta ja huono maasto, niin sekin oli aika huonolaatuista. Oletkos sitten menossa Traconin larppiin?
Tuskimpa menen Traconiin.Tuo kyyti puoli on vähän sellainen että ei onnistu ja muutenkin on jäänyt tuo vähän vähemmälle tuossa lähiaikoina kun on ruvennut entistä enemmän tuo airsoft kiinnostamaan kun perustettiin isoveljen ja sen yhden kaverin kanssa tuo tiimi.Tuossa tiimissä minä toimitan lääkintämiehen osaa.Sanoisimpa että huonoa maastoa airsoftiin ei ole,tosin on sitä vähän parempia ja vähän huonompia.Sitä maastoa pitää vain osata hyödyntää sellaisena kuin se on.No eipä minultakaan löydy kuin vemppu pistooli.Kyllä sillä pärjää paremman puutteessa, pitää vaan osata maastoutua hyvin ja yllättää vihollinen.Säästän tällä hetkellä sähköviritteiseen aseeseen.
Tämä on, ehkä pikkuisen offtopicia, mutta ei paljoa. Siis "maastona" oli meidän omakotitalon suht iso tontti, johon kuuluu kaksi piharakennusta, heinikkoa, pieni metsä kaistale ja puita. Ongelma oli siinä ettei voinut oikein piiloutua minnekkään, niinkuin hetkeksikään. Tämä johti siihen, että erät jäivät aika lyhyiksi.

Einari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Einari » Ma Loka 03, 2005 16:11

Hayari kirjoitti:Tämä on, ehkä pikkuisen offtopicia, mutta ei paljoa. Siis "maastona" oli meidän omakotitalon suht iso tontti, johon kuuluu kaksi piharakennusta, heinikkoa, pieni metsä kaistale ja puita. Ongelma oli siinä ettei voinut oikein piiloutua minnekkään, niinkuin hetkeksikään. Tämä johti siihen, että erät jäivät aika lyhyiksi.
Kieltämättä hieman ehkä offtopicia.Siis tuolla teidän varustuksella tuo kuulostaa ihan sopivalta alueelta.Ja voihan sitä tarpeen tullen tehdä niin että vain osa pelaa kerralla.Siis jos se alue olisi kauhean iso vempuilla pelattaissa niin siinä kävisi kuitenkin niin että siellä rämpisi vain jossain pusikossa ja yrittäisi ampua hirmu kaukaa vihollista.Kun oikea strategia vemppua vastaan on liikkua nopeasti sivuttain suojasta toiseen koko ajan lähestyen.Vemppujen tehot ovat yleensä sitä luokkaa että niillä ei osu nopeasti sivuttain liikkuvaan kohteeseen.

kagura

Viesti Kirjoittaja kagura » Ma Loka 03, 2005 16:11

Muita harrastuksia mulla on avantouinti (suosittelen lämpimästi...tai siih öhöm, kylmästi!...mutta ihanaa on) ja teatterissa käynti (siis sellaisessa, jossa on ihan oikeinta ihmisiä, ei animoituja :wink: )

Tetsumonkai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tetsumonkai » Ma Loka 03, 2005 16:22

Leffat, musiikki, digitaalinen piirtäminen/maalaus, 3D mallinnus ja animaatio, roolipelaaminen (wow) kokkaaminen ja kirjallisuus seeeekä Anime ja manga henkiset tatuoinnit.

Onhan tuossa nyt parit sellaiset aktiviteetit joita voi harrastuksiksi kutsua.

Kokkaaminen kavereille esimerkiksi juhlien aikana tai muuten vain vaikka leffailtana on kyllä todella suurta hupia, kukaan ei ole vielä saanut myöskään ruokamyrkytystä.
Lukeminen ja elokuvat kuuluu myös siihen kastiin johon animen lisäksi menee runsaasti aikaa.
Koulutuksen ohella tulee myös tehtyä runsaasti erillaisia piirrustuksia aina teknisistä ja matemaattisesti tarkoista perspektiivipiirrustuksista aina tavallisiin parin minuutin hahmotelmiin jne.

Nyt kuitenkin aikaani hormuaa uusi innostus roolipelaamisen saralla eli World of Warcraft, ei siitä enempää.

Ja niin, tatuoinnit. Aiheuttaa kyllä lähes kroonista riippuvuutta tuokin. :oops:

Ryokan

Viesti Kirjoittaja Ryokan » Ma Loka 03, 2005 16:27

Nykyään ei koululta ja töiltä ihan mahdottomia pysty, lähinnä tulee mieleen iaido (tekee gutaa huitoa aggressioita pois), lukeminen, baarit, elokuvat. Joskus ehtii konsoleilla pelailemaan...

Tenshi

Viesti Kirjoittaja Tenshi » Ma Loka 03, 2005 16:38

Koulu vie nykyään suurimman osan ajasta. Mitään seura-toimintaa en sen takia pysty harrastamaan. Japanin lukemista kyllä aijoin jatkaa taas tammikuussa. Piirtelen aina kun aikaa vaan riittää.

Sellasta muuta randomia ovat: pyöräily, lumilautailu.. Hmh, lyhyt lista..><'
Viimeksi muokannut Tenshi, To Loka 06, 2005 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
|| If you give me a chance, apologize and I say [Girls, be ambitious] ||

.:Miyavi | Girls, be ambitious |:.

||DD||

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”