Kirjaston manga

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Vegetto
Viesti:

Re: Kirjaston manga

Viesti Kirjoittaja Vegetto » Ma Helmi 27, 2006 11:58

Yora kirjoitti: meillä ei ole...hyvä vaan ettei sitä jokapaikkaan laiteta!!!!
Tietenkin jokaisella on oma mielipiteensä, mutta saanko kysyä miksi tämä on huono asia?
Mielestäni tämä on todella hyvä asia ja muutkin jotka eivät mangasta ole kiinnostuneet voivat tutustua siihen 100% ilmaiseksi. Ja tämä taas lisää fani kantaa ja onhan tietenkin niitäkin joilla on huono rahatilanne (kuten minä).

Ja kirjastostani löytyy jonkin verran Akiraa ja olen lukenut sitä hiukan, ei innostanut ainakaan minua ja varmaan muutkin kirjaston käyttäjät ovat samaa mieltä, kun aina ne samat kirjat siellä lojuu eikä kukaan ole pitkään aikaan lainannut niitä. Niin ja Sandlandia:kin rupesi ilmestymään, mutta ei sekään kiinnoista minua, tulisipa jotain todella hyvää vaihteeksi tännekkin...
知恵者一人馬鹿万人
http://inhaenua.deviantart.com/

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » Ma Helmi 27, 2006 12:13

Kikyou kirjoitti:Täällä riksussa ei oo kirjastossa mangaa ollenkaan,pitää siis aina itse ostaa kun ei kunta välitä mangaharrastajien hyvinvoinnista!Rasittavaa. :?
Öö...Mistäs tämän väitteen keksit? Itse ainakin olen sieltä parit mangat lainannut, sekä ainakin nettihaulla niitä pikkaisen löytyy...
Pistäs tässä paikaksi Riihimäen pääkirjasto, sekä asiasanaksi manga

http://194.137.230.34:8005/intro?formid ... 1141031792

Sandor

Viesti Kirjoittaja Sandor » Ma Helmi 27, 2006 18:01

ainoastaan ranmaa ja conania.
ei muuta, mutta välillä pari loppuun kulutettua akiraa käväisee kirjastossa.

Kikyou

Viesti Kirjoittaja Kikyou » Ti Helmi 28, 2006 15:59

mazojedi kirjoitti:
Kikyou kirjoitti:Täällä riksussa ei oo kirjastossa mangaa ollenkaan,pitää siis aina itse ostaa kun ei kunta välitä mangaharrastajien hyvinvoinnista!Rasittavaa. :?
Öö...Mistäs tämän väitteen keksit? Itse ainakin olen sieltä parit mangat lainannut, sekä ainakin nettihaulla niitä pikkaisen löytyy...
Pistäs tässä paikaksi Riihimäen pääkirjasto, sekä asiasanaksi manga

http://194.137.230.34:8005/intro?formid ... 1141031792
OOh!Onko? :D HeeHee,olenpas perehtynyt hyvin asiaan! :lol: Itse asiassa en edes ole kovin ahkerasti sieltä etsinyt,vilkuilemassa vain!(selityksiä)Taas saa itseään hävetä,kun inisee asioista joista ei mitään tiedä,voi minua. :oops:

sora

Viesti Kirjoittaja sora » Ma Heinä 24, 2006 12:54

Suomennettuja mangoja (<- kuuluuko sen olla "mangoja"? puhutaanko me jostain hedelmistä??! Täh?? #¤%&^*) on ainakin, vaikka aina monen monta kuukautta myöhässä, ja sitten on Akiraa. Point. :(

Hikari-chan

Viesti Kirjoittaja Hikari-chan » Ma Heinä 24, 2006 19:21

Täällä Oulun kaupungin kirjastossa on ihan mukavasti noita mangoja.
On Inuyashaa,Salapoliisi Conaa,DBZ:taa,Kill Me Kiss:tä ja Ranmaa^^
Inuyasha:"I won`t go! I won`t leave you ever again!"
Kagome:"Liar."
Inuyasha:"G-geh..."

Tirli

Viesti Kirjoittaja Tirli » Ma Elo 07, 2006 11:55

Kirjastosta löytyy Conania, Ranmaa ja Fruits Basketia. Yksikään ei oikein innosta XD Se siitä.

Sazu-Kun

Viesti Kirjoittaja Sazu-Kun » Ma Elo 07, 2006 15:28

Meidän kirjastosta löytyy satunnaisia Dragon Balleja ja Ranmoja,
sekä muutamien Tokyopopin julkaisemien sarjojen ykkösosia.
Eli ihan hyvin, vaikka suurin osa kyseisitä mangoista ei juuri kiinnostakkaan.

Sakura110
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sakura110 » Ma Elo 07, 2006 16:07

Töölön kirjastosta Helsingistä löytyy Ranmaa suomeksi, Inuyashaa, Dragon Ballia ja Astro Boyta. Eli eipä täälläkään mitkään hyvät valikoimat ole.
Aikaisemmin ei ollut yhtään mangaa, mutta kirjoitin palautelomakkeeseen ja pyysin mangaa. Mukava tietää että mielipiteellä on jotain merkitystä:)
Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire.

Shiori

Viesti Kirjoittaja Shiori » Ma Elo 07, 2006 16:38

Pääkaupunkiseudun kirjastoista löytyy paljonkin mangaa. Suurin osa on kuitenkin aina lainassa. :cry: Siksi kannattaa katsoa kirjaston koneelta mitä on. Sarjasta riippuen varauslista voi olla pitkä... Ja varaus yleensä maksaa rahaa.

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ma Elo 07, 2006 16:42

Lumon kirjastossa on ranmaa, conania, kyokoa tms. suomimangaa... ja englanniksi olen nähnyt Inuyashaa, ranmaa, vision of escaflownea, rave masteria ja jotain outoa mitä en muista o.O

King Nothing
Viesti:

\../,

Viesti Kirjoittaja King Nothing » Ke Elo 09, 2006 18:37

ahahhahahhaaa......
sori mua rupes naurattaa ku tulin ajatelleeks ettei täällä p***a läjässä voi mahollisesti olla mangaa kirjastossa paitsi joku yokotsuno vai mikä se olikaa :lol:
DX Down X-treme No Remorse!!
..im one of a kind so i disappear!

Syrup

Viesti Kirjoittaja Syrup » Ke Elo 09, 2006 21:52

Täältä pikku kylästä löytyy Conania, Ranmaa, Inuyashaa ja DB

Meow

Viesti Kirjoittaja Meow » To Elo 10, 2006 17:30

Ylöjärven kirjastossa on nämä 'perusmangat' eli Ranma, Conan, DBZ jne. Sitten löytyy muutakin, Akiraa, Fruits Baskettia, Shaman Kingiä ja muita, joita en nyt muista. Sitten näitä manga tietokirjoja löytyy myös. Outoa sinänsä, että niinkin pienen kaupungin kuin Ylöjärven kirjastossa on sen verran mangaa, vaikka yleensä ovatkin lainassa.

Crystal

Viesti Kirjoittaja Crystal » Pe Elo 11, 2006 08:32

onhan niitä, Hyvinkää kaupunginkirjastossa mm. Ranma ½,Dragon Ball,One Piece... muistaakseni hankinnassa on Inuyashaa jos oikein muistan,tai sitten oon väärässä :P ja yhes toises joka on samal paikkakunnal,siel on yks Inuyasha-pokkari :D
Viimeksi muokannut Crystal, Ke Elo 16, 2006 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”