Rovaniemen alue (ja miksei muutkin lähitienoot)

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » Ti Elo 16, 2005 20:14

Eli siis mikä päivä voitaisiin sopia tapaaminen?
Ehdottaisin 27 päivä elokuuta.

SpaceFish

Viesti Kirjoittaja SpaceFish » Ke Elo 17, 2005 22:06

Rayza-chan kirjoitti:Eli siis mikä päivä voitaisiin sopia tapaaminen?
Sopinee ainakin minulle hyvin. Ehdotan tapaamispaikaksi Arnoldsia, tai jos väkeä ilmaantuu paikalle paljon voisimme kasaantua johonkin huomaamattomampaan paikkaan. Esim. Maximin eteen jos siellä ei ole näytöksiä.
Kukka-Maaria Hautamäki

Laama ry. puheenjohtaja
Väsynyt opiskelija

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » To Elo 18, 2005 18:12

SpaceFish kirjoitti:
Rayza-chan kirjoitti:Eli siis mikä päivä voitaisiin sopia tapaaminen?
Sopinee ainakin minulle hyvin. Ehdotan tapaamispaikaksi Arnoldsia, tai jos väkeä ilmaantuu paikalle paljon voisimme kasaantua johonkin huomaamattomampaan paikkaan. Esim. Maximin eteen jos siellä ei ole näytöksiä.
Arnolds sopii kans mulle. Mikä kellonaika? Mulle sopii kokopäivä, mutta ois hyvä, jos voitais kokoontua tuossa kello yhen aikoihin iltapäivällä. Mitäs mieltä te muut olette?

Card

Viesti Kirjoittaja Card » Su Elo 21, 2005 23:35

Lauantaina klo 13:00? Olenkohan edes herännyt noihin aikoihin... noh, Arnoldsista sai myös kahvia. Nähdään tuolla sitten.

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » Ma Elo 22, 2005 19:01

Yayy. ^^
Ainakin yksi, jolle sopii siis.

JJ Naas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ Naas » Ti Elo 23, 2005 01:16

Minä olen silloin poissa kaupungista.. harmi. Spacefish, oletko töissä pääyliopiston kirjastossa vai taidekirjastossa?

SpaceFish

Viesti Kirjoittaja SpaceFish » Ke Elo 24, 2005 15:34

JJ Naas kirjoitti:Minä olen silloin poissa kaupungista.. harmi. Spacefish, oletko töissä pääyliopiston kirjastossa vai taidekirjastossa?
Olin töissä pääkirjastossa, mutta viransijaisuuteni loppui n. kuukausi sitten. Jos minulle haluaa tulla sanomaan hei, olen siellä tuuraamassa 2-3.9. Ja jos et pääse tuohon 27. päivän miittiin se ei ole maailmanloppu. Olen lähes varma että piakkoin järjestetään toinenkin samanlainen, toivottavasti pääset sinne.

Ja jos tästä ei muuten käynyt selväksi, niin minäkin olen ilmestymässä paikalle.
Kukka-Maaria Hautamäki

Laama ry. puheenjohtaja
Väsynyt opiskelija

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » Pe Elo 26, 2005 19:52

HEYEYAAA!!!
Mistäs me tunnistamme toisemme siellä? o_O
Meza ja minä kyllä tunnistetaan toisemme, mutta te muut...
Noh, mulla on tummanruskeat (melkein olkapäille yltävät) hiukset ponnarilla, normaalit arkivaatteet, pastellinvioletin värinen takki vyötäisille kiedottuna ja tärkein tuntomerkkini on pituuteni. Olen melkolailla kitukasvuinen. (puolitoistametrinen...)

Mainaan vain sitä, ettäkun eihän me olla vaihdettu kännykännumeroita, joista voitaisiin tavoittaa toisemme paikanpäällä. Sampparillahan liikkuu vaikka mitä porukkaa. Mistäs me miittaajat sieltä toisemme tunnistaisimme?

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » La Elo 27, 2005 13:14

Ehdotan.

Ensimmäinen paikalle saapuva taittaa aanelosen kolmen osaan niin että pysyy pöydällä, skriivaa siihen anime tjsp niin muut tietävät että sen pöydän äärellä istuu samaa porukkaa.

(ja samalla varoitatte muita asiakkaita...)

Meza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meza » La Elo 27, 2005 15:25

Niinpä niin. Minä unohdin allekirjoittaa tulemiseni, vaan eipä näköjään ollu iso vahinko kun kävi miten nyt kävi.

Olimme Yugatan kanssa kyllä juu tasalta ja oikeastaan vähän ennenkin Arnoldsin etumuksella (penkeillä), vaan ketään ei alkanut kuulumaan. Pelekään että lähdimme sitten liian aikaisin paikan päältä, argh. Mitähän päässämme pyöri. No kävimme sitten muualla ja lopulta palasimme vielä paikanpäälle donitseille.

Dohdoh. Ryssimme kai mojovasti. Vaan oliko paikalla tuolloin kettään? Missään välissä? Tullessamme mesta oli tyhjä, lukuunottamatta jotain pikkutyttöjen jengiä sisätiloissa.

Eheeh, olipas hyvä alku tälläkin *sweatdrop*

SpaceFish

Viesti Kirjoittaja SpaceFish » La Elo 27, 2005 16:07

kyuu kirjoitti:Ehdotan.

Ensimmäinen paikalle saapuva taittaa aanelosen kolmen osaan niin että pysyy pöydällä, skriivaa siihen anime tjsp niin muut tietävät että sen pöydän äärellä istuu samaa porukkaa.

(ja samalla varoitatte muita asiakkaita...)
Tuo on loistava idea, mutta nyt se on jo vähän liian myöhäistä. Hassusti kävi tämän miitin kanssa. Porukkaa oli ilmeisesti paikalla, mutta emme toisiamme löytäneet.
Meza kirjoitti:Olimme Yugatan kanssa kyllä juu tasalta ja oikeastaan vähän ennenkin Arnoldsin etumuksella (penkeillä), vaan ketään ei alkanut kuulumaan. Pelekään että lähdimme sitten liian aikaisin paikan päältä, argh. Mitähän päässämme pyöri. No kävimme sitten muualla ja lopulta palasimme vielä paikanpäälle donitseille.

Dohdoh. Ryssimme kai mojovasti. Vaan oliko paikalla tuolloin kettään? Missään välissä? Tullessamme mesta oli tyhjä, lukuunottamatta jotain pikkutyttöjen jengiä sisätiloissa.

Eheeh, olipas hyvä alku tälläkin *sweatdrop*
Minä, kaverini ja Card hengasimme Arnoldsin sisäpuolella n. puoli kahteen asti. Tosin Cardinkin havaitsemiseen meni noin varttitunti nurkassa istuskelua.

Tätä pitänee yrittää piakkoin uudestaan. Tällä kertaa voisi yrittää järjestää niin, että ihmiset tunnistaisivat toisensa. :)
Kukka-Maaria Hautamäki

Laama ry. puheenjohtaja
Väsynyt opiskelija

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » La Elo 27, 2005 16:36

Minulloli pastellinvioletti takki vyötäisille kiedottuna, ja tummanruskeat hiukset ponnarilla. Ostin kinuskidonitsin ja menin Mezan kans ihan reunapaikoille (se pitkä sivupöytä, minkä äärellä on korkeita jakkaroita). Mezalla oli farkkulakki ja se seisoi siinä vieressä. Minä istuin korkealla jakkaralla. Muistuuko mieleen nämä kaksi tyyppiä? Oltiin siellä siinä kakskyt yli yksi.

SpaceFish

Viesti Kirjoittaja SpaceFish » La Elo 27, 2005 17:12

Yugata Kyoshi kirjoitti:Minulloli pastellinvioletti takki vyötäisille kiedottuna, ja tummanruskeat hiukset ponnarilla. Ostin kinuskidonitsin ja menin Mezan kans ihan reunapaikoille (se pitkä sivupöytä, minkä äärellä on korkeita jakkaroita). Mezalla oli farkkulakki ja se seisoi siinä vieressä. Minä istuin korkealla jakkaralla. Muistuuko mieleen nämä kaksi tyyppiä? Oltiin siellä siinä kakskyt yli yksi.
Saatettiin me teidät nähdä, mutta justiin nyt ei ainakaan muistu mieleen. Oltiin kuitenkin yhtä aikaa siellä ilmeisesti. Valitettavasti anime ei näy ihmisestä päälle päin. :)

Pieni takaisku ei meitä kuitenkaan tule estämään. Milloin järjestetään toimiva miitti? Päivämääriä kiitos. Varsinkin kiireisemmiltä ihmisiltä, joille ei sovi ihan joka päivä.
Kukka-Maaria Hautamäki

Laama ry. puheenjohtaja
Väsynyt opiskelija

Yugata Kyoshi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yugata Kyoshi » La Elo 27, 2005 17:26

Siis uuesta miittauksesta nyt on kyse....
Mulle käy mikätahansa päivä. Ja aika (periaatteessa, kunhan ei myöhäisperjantai)

Meza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meza » Su Elo 28, 2005 17:52

Mm.. Saivatkos ne onnellisemmin tapaamiselle selvinneet sitten keskusteltua mitään?

Mm.. itse ehdottelisin jotain niinkin kaukaista kuin Mangapäivän jälkeen. Personaalisti minulla alkaa nyt ensikuussa olla kauheita kiireitä liittyen Mangapäivään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”