*Niisk* (Surullisin loppu)

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

5cent

Viesti Kirjoittaja 5cent » Ke Helmi 06, 2008 14:18

jaajaa, vai surullisin loppu... Rose of Versailles (alias Lady Oscar) animen loppu saa aina minulla kyyneleet silmiin...
Miksi Oscar ja André voineet elää onnellisesti elämänsä loppuun asti? *snif*
Tampereen anime-ja mangayhteisön Hidoi ry:n jäsenvastaava

Kreivitär Lonkero

"mikä on ärsyttävämpää kuin maksaa lainansa viisisenttisinä?"

Nekozawa

Viesti Kirjoittaja Nekozawa » Ke Helmi 06, 2008 20:22

Minun mielestä Full Moon wo Sagashiten loppu oli surullinen, oikeastaan surullisin loppu minkä olen ikinä nähnyt. Vaikka katson sen uudestaan ja uudestaan, tuleepi tippa linssiin...
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

This is Bunny. Copy him into your signature to help him achieve world dominance. =]

Jenkotsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jenkotsu » Ke Helmi 06, 2008 20:54

Death note mangan loppu on todella surullinen. Itken suurinpiirtein aina, kun katson sitä.

Kakure

Viesti Kirjoittaja Kakure » Ke Helmi 06, 2008 21:09

honey and clover on myös surullinen anime. haikea enemmälti.
"Come over here stalker, let's have a little chat"

rapsu-anime

Viesti Kirjoittaja rapsu-anime » To Maalis 20, 2008 02:08

hopianuoli *sniff* ,-.-,
I Love You , You Love Me , we Are Happy Family<3

Ava-from-wonderlad

Viesti Kirjoittaja Ava-from-wonderlad » La Maalis 22, 2008 15:19

Olen varmaan superkumma kun sanon että miun mielestä Azumanga Daiohin (ainakin mangan) loppu oli surullinen.. Tai siis ainakin haikea. Miulla tuli melkeen itku kurkkuun... Se vaan oli niin nätti ja haikea ja .. loppu.

soinap

Viesti Kirjoittaja soinap » Su Huhti 20, 2008 19:44

Fullmetal Alchemist animeversion loppu oli aika haikeaa katseltavaa. Kuolemia, taistelua ja niitä helkutin nätti-ilmeitä. Mutta ainakin oikeus voitti, ehkä ainoa hyvä asia. Muutamia asioita tosin en ihan tajunnut sarjan aikana ja ehkä hyvä niinkin. Mutta kyllä se silti surettaa.

Myöskin Azumangan loppu oli haikea. Vaikka kaikki olivat iloisia ja pääsivät kaikki yliopistoonkin, jotenkin vain tuli sellainen tyhjä fiilis, että "tässä se nytten oli". Olisi kyllä hauskaa jos Azumangasta tulisi joskus semmoinene extra, jossa Kiyohiko keksisi miltä päähenkilöiden elämä näyttäisi lukion jälkeen :>>>

Abeksis

Viesti Kirjoittaja Abeksis » Ti Huhti 22, 2008 21:11

En tiedä surullisesta, mutta koskettavin loppu mitä olen katsonut oli RahXephon animen loppu. Tunteita herättävä loppu ja kyyneleitäkin tuli.
(luultavasti pystyin samaistumaan todellla hyvin henkilöihin, dunno) :D Ihan hyvä sarja kaiken kaikkiaan.

Chiharu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chiharu » Ke Huhti 23, 2008 13:14

Itse olen kyllä aika monessa animessa aina vedet silmissä lopussa, Narutossa on monta kertaa käynyt niin... Ja muistelisin joskus ammoisina aikoina katsoessani Kamikaze Kaitou Jeanneakin. En sillälailla erikseen erottele mitään, mutta Naruto Shippuudenin ensimmäisen saagan (vai mikä lie) loppu oli aika koskettava :D

Smurfkage

Viesti Kirjoittaja Smurfkage » Pe Huhti 25, 2008 19:51

soinap kirjoitti:Myöskin Azumangan loppu oli haikea. Vaikka kaikki olivat iloisia ja pääsivät kaikki yliopistoonkin, jotenkin vain tuli sellainen tyhjä fiilis, että "tässä se nytten oli".
Siinä vaiheessa pitää vaan lukea/kattoa se uudestaan :D

Mutta joo. Surullisin aniumeloppu mitä mä oon nähnyt:
AIR. Hmmm.. Se loppu on vaan on niin ärsyttävä. Ei mulle vaan kelpaa tollanen loppu, ku oon tottunu vähän onnellisempiin loppuihin.

hide X

Viesti Kirjoittaja hide X » Pe Huhti 25, 2008 20:18

Kunnon nyyhkis-loppu se vasta korostaa sarjan päätöksen haikeutta. Erityisen surullinen/haikea loppu on tullut vastaan mm. Full Moon wo Sagashitessa, Cowboy Bebopissa, Death Notessa ja Kimi ga Nozomu Eienissä. Erityisesti Cowboy Bebopin loppu säväytti ja nosti sarjan "muka-coolista" todella vakuuttavaksi. Myös Death Noten lopun ahaa-elämys oli ihan omaa luokkaansa.
Se vain oli jotenkin mieltä heittelehtivä "this is how the Gods fall", kun Light tajusi kaiken olevan ohi. DN myös vangitsi tyylikkäästi ihmismielen epätoivon kun Mikami teki itsemurhan siellä hallissa. Yagamin viimeiset hetket sekä Misan viimeinen matka oli vain jotenkin haikeita, kun Light oli niin lähellä utopiaansa ja hetkessä kaikki kuihtui pois.

Mucca

Viesti Kirjoittaja Mucca » Su Touko 11, 2008 13:21

Pakolla tuli pala kurkkuun ja kyyneleet tipahteli kun katseli Fullmetal Alchemistin viimeistä osaa.
Veljekset jäi erilleen, mutta toivo elää yhä.
moderaattorin editoima: Spoilerisuojan nostatus.

Juria

Viesti Kirjoittaja Juria » Su Touko 11, 2008 22:18

Voi että! Itse olen niin yliherkkä (lue: itkupilli), että itken lähes varmasti vähintään kerran minkä tahansa katsomani animen kohdalla. :oops: Älkää siis ihmetelkö seuraavan listan pituutta:

Kaikkein pahimmat kohtaukset sain Fushigi Yuugia katsellessani, erityisesti seishien kuolemat ja parikymmentä muuta kohtaa nostattivat katkeria tunteita pintaan.

Sitten on tämä Fullmetal Alchemist, animen ja elokuvan loppuja katsellessani kului nippu nenäliinoja.

Myös Full Moonin loppu ja pari muuta kohtaa olivat törkeän kauniita, ah, se loppu <3 :cry: <3

Niin, ja tottakai myös Death Note kuuluu tälle listalle, itkin kaikille kolmelle lopulle (manga, anime, leffa). Mutta uskokaa pois, en itkenyt ollenkaan kun L kuoli, se ei jostain syystä minua yhtään liikuttanut. Kuulun niihin harvoihin Raiton fanittajiin.

Päätän tämän listan nyt tähän, tässä nyt olivat varmaan ne tärkeimmät, mutta eivät suinkaan ainoat. :roll:
If Peter Piper picked a peck of pickled peppers, where's the peck of pickled peppers Peter Piper picked?

LoneDragon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LoneDragon » Su Touko 11, 2008 23:40

Death Noten loppu oli suorastaan roska...surullinen?....huoh!
parin vuoden pääst sitten kun kaikki DN hypet on poissa nii näkyy todellinen arvo.
Kimi Ga Nozomu Eien omistaa surullisimman lopun ikinä...ja on muutenki paras draama anime/peli koskaan.
kannattaa pelata peliä jos muita "endingejä" haluaa.

Saikanolla oli myös aika surullinen loppu. Saikanosta tekevät ihanaa JUST sen biisit ja niiden sanat. todella koskettavia...
I am The Wind, and The Wind...You can't kill

FreakyM

Viesti Kirjoittaja FreakyM » Ma Touko 12, 2008 04:13

Saikano?
Masentavampaa loppua saa kyllä hakea.

Ja jos joku tietää miten Akagi loppuu.. tai tarkemmin sanottuna sen "prequel", Ten, niin.. no..
When I gaze the man who is gazing at me
when I stare into the looking-glass
when I ask what he sees
Then I'm asking for more, and the more that I want to know, I'll know what I'll never know
http://urborg.wordpress.com/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”