Mistäpäin suomea?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Mel T.

Viesti Kirjoittaja Mel T. » Ti Huhti 04, 2006 21:19

mä asu Sauvos Turun vieres. Tää on kunnon perä pajula et ei tääl mitää ihmeellist :?. Turust saa luultavasti parhaite anime ja manga sarjiksii ja leffoi. Itse kyl piirtele iha huviksee mangaa elämän iloks.
masochist... so, I like it
CLICK ME YOU BASTARD :3

Teukku

Viesti Kirjoittaja Teukku » Ti Huhti 04, 2006 21:54

Huomasin, etten ollut vastannut tähän mitään eli:
Ulvilacitystä, 10km Porista. Eipä tähän muuta viitti laittaa.

Shinji-san

Viesti Kirjoittaja Shinji-san » Pe Huhti 07, 2006 17:19

Joyce kirjoitti:Jyväskylän lähistöllä asustelen.Okei,en ihan lähellä,n.30 km päässä Jyväskylästä.
Ai jaa. Tarkemmin mikä kunta? Petäjävesi, Uurainen?
When you feel depressed I only have to do... What? Get drunk? -Englanninopettaja David Hamer, Jyväskylän Lyseon lukio

Animefans!

Kichiko

Viesti Kirjoittaja Kichiko » La Huhti 15, 2006 17:12

Varkaudessa minä asustan.

Täältä kyllä saa joistakin paikoista mangaa ja animea, mutta ei mitään kauheita määriä. :roll: Suomalaisesta löytyy jonkun verran mangaa, Vaihtopeleistä saattaa löytää animea, ja Gigantissakin näin kerran animea. o-O Sitten kaikki Citymarketit ja R-Kioskit yms.

Howler

Viesti Kirjoittaja Howler » Su Huhti 16, 2006 20:41

Kichiko kirjoitti:Varkaudessa minä asustan.

Täältä kyllä saa joistakin paikoista mangaa ja animea, mutta ei mitään kauheita määriä. :roll: Suomalaisesta löytyy jonkun verran mangaa, Vaihtopeleistä saattaa löytää animea, ja Gigantissakin näin kerran animea. o-O Sitten kaikki Citymarketit ja R-Kioskit yms.
*tuijottaa sinua erittäin pitkään ja sitten riemastuu* Kiva nähdä että joku muukin Varkaudesta päin ^^

Anteeksi offtopic

Crystal

Viesti Kirjoittaja Crystal » Ke Huhti 19, 2006 09:48

asun Hyvinkäällä(n. 50km Hesasta päin),lähellä Jokelaa. :P
asuuks joku muu Hyvinkääl?? :D
Viimeksi muokannut Crystal, La Touko 27, 2006 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ke Huhti 19, 2006 13:22

Minä asun Vantaalla, vieläpä paikassa, jota kaikki sanovat Vantaalla rupuiseksi(melkein kaikki) juu, eli Korsossa xD

Kyllä täältäkin mangaa löytyy, mutta animea saa mennä etsimään Tikkurilasta tai Keravalta...ja sitten tietysti helsingistä ^^
Viimeksi muokannut Kioko_, Ke Huhti 19, 2006 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

palkki

Viesti Kirjoittaja palkki » Ke Huhti 19, 2006 13:28

Täällä Lappeenrannan seudulla asustelen.
Animea löytyy muutamista kaupoista, omaa kauppaa niille ei ole. Mangaa löytyy läheisestä kioskista (R-kioskilta, jonne ei ole kuin 4.9 kilometrin matka) ja muista kaupoista.
Tiedän, ettei meitä anime ja manga faneja täälläpäin paljon ole, mutta olen ylpeä voidessani sanoa, että olen yksi heistä.

Ja luokkakaverit eivät ymmärrä animesta tai mangasta pätkän vertaa. Kysyvät aina: "Kuinka voit lukea tuota?" tai sanovat "Tuo on ihan tyhmä homma, lopeta noiden lukeminen" jne.

Niki-chan

Viesti Kirjoittaja Niki-chan » Ke Huhti 19, 2006 14:25

> Offtopic < Umbreon tyttö: saahan sitä mangaa ainakin vähäsen myös tuolta keskustan Suomalaisesta! Tilasivat sinne viime syyskuun paikkeilla ensimmäisen kerran Del Reyn mangaa ja näyttävät menneen hyvin, koska lisää tulee. n_n > / Offtopic < -- miekin oon siis Lappeenrannasta. :D

palkki

Viesti Kirjoittaja palkki » Ke Huhti 19, 2006 14:29

Niki-chan kirjoitti:> Offtopic < Umbreon tyttö: saahan sitä mangaa ainakin vähäsen myös tuolta keskustan Suomalaisesta! Tilasivat sinne viime syyskuun paikkeilla ensimmäisen kerran Del Reyn mangaa ja näyttävät menneen hyvin, koska lisää tulee. n_n > / Offtopic < -- miekin oon siis Lappeenrannasta. :D
Joo, oikei, unohin mainita sen kokonaan. Kiitti, kun muistutit :oops:

Betterfatherthangendo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Betterfatherthangendo » Ma Huhti 24, 2006 21:35

Kioko_ kirjoitti:Minä asun Vantaalla, vieläpä paikassa, jota kaikki sanovat Vantaalla rupuiseksi(melkein kaikki) juu, eli Korsossa xD
sama täällä eli Korsossa, suomen ghetossa. missäpäin korsoa Kioko_ asustaa?

Saya Aensland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saya Aensland » Ti Huhti 25, 2006 14:13

Paljasjalkanen kemiläinen, ja semmosena yritän pysyä (isot kaupungit on pelottavia, yhyy!).

The Black Swordsman

Viesti Kirjoittaja The Black Swordsman » Ke Huhti 26, 2006 11:05

Lisää korsolaista verta täällä. Tarkemmin sanottuna Mikkolassa, mut siitä paikasta on kuullu vaan Korsolaiset, jotka pitää sitä vielä kuvottavampana paikkana, eli sen takia tuossa vasemmalla lukee Korso ^^.
Kuva

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ke Huhti 26, 2006 13:10

Betterfatherthangendo kirjoitti:
Kioko_ kirjoitti:Minä asun Vantaalla, vieläpä paikassa, jota kaikki sanovat Vantaalla rupuiseksi(melkein kaikki) juu, eli Korsossa xD
sama täällä eli Korsossa, suomen ghetossa. missäpäin korsoa Kioko_ asustaa?
Asustanpi aika lähellä keskustaa..ehkä 1.5 kilometriä meiltä suoraan keskustaan. (en ole hyvä matemaattisessa arvioinnissa xD ) Missäs päin Betterfatherthangendo asustaa? Mitäs koulua käyt? Entäs The Black Swordsman? Täällä korsossa onkin paljon anime/manga faneja.. Mulla asuu täällä, etoo..ainakin viisi kaveria joista kaikki otakuja ^^

_hikaria

Viesti Kirjoittaja _hikaria » Ke Huhti 26, 2006 16:22

Lappeenrannasta oon ja asun aika lähellä keskustaa mangaa tältä nyt saa Suomalaisesta kirjakaupasta ja divareista :?
Hajimare dake yume mite okiru

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”