Mistäpäin suomea?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Betelgeutze

Viesti Kirjoittaja Betelgeutze » La Loka 29, 2005 11:55

Suolahdessa asustelen - täältä Jyväskylään on matkaa muutamisenkymmentä kilometriä.
Anime- tai mangavalikoimat eivät täällä kummoiset ole, vain nuo mitä saa helposti napattua mukaan R-kioskilta.
Jos jotain kivempaa haluaa, netistä saa tilata - tai matkustaa sinne, ah, niin kaukaiseen Helsinkiin. Mutta kun ei oikein jaksaisi, huoh - olen laiska.

Pyocora

Viesti Kirjoittaja Pyocora » La Loka 29, 2005 13:03

Juu... Mieki oon Rovaniemeltä.Tääl on varmaan nykyään aika paljon mangan ja animen ystäviä, mut uskon et sekin ainoa manga jota ne ostaa on Dragonball Z. Voinhan tietty olla väärässäki mut niin luulen.
Itse luen aika paljon eri mangoja ja sen selläista... :) [/i]
Pyocora-san on puhunut.

asdsdafgw

Viesti Kirjoittaja asdsdafgw » Ma Marras 07, 2005 14:25

Hämylinnassa asustan... Ihan kiwa paikka. Suht lähellä kaikkia isoimpia kaupunkeja. Ja onhan täällä Mirri Music J-Rockin ostoon ^^.

Maemi San

Viesti Kirjoittaja Maemi San » Ma Marras 07, 2005 18:09

Täällä Forssassa lymyilen.
Sanottakoon, että Hämeenlinnasta n. 45 minuutin matka tänne.

Animen ja mangan harrastajia (tai ylipäätänsäkään Japanista tai siihen liittyvistä asioista pitäviä) ei täällä päin hirveästi liikuskele.
Oikeastaan voisinkin nimetä vain yhden henkilön itseni ja isosiskoni lisäksi.

Sellaista se on, kun asuu pienellä paikkakunnalla... ^^'

Zatoichi

Viesti Kirjoittaja Zatoichi » Ti Marras 08, 2005 10:48

Jeps...oon tähän ketjuun jo aikasemmassa vaiheessa postannu, mut nyt on päivityksen paikka...elikkä Etelä-Savo on vaihtunu Etelä-Pohjanmaaksi, tarkemmin sanottuna Seinäjoeksi...johan täällä on ny muutama kuukausi tullu asuttua, ja ihan hyvin oon toistaiseksi viihtynyt...maisemat nyt on aivan totaalisesti erilaiset kuin synnyinseudullani(ei mäkiä, ei järviä, meikä sekoaa!!!8O), mutta kaippa kaikkeen tottuu...^^)...ihan kiva kaupunki, ennen kaikkea sen takia et täältä löytyy Fantasialinna, josta saa hakea mangaa niin paljon ku lompakko antaa myöden...mikä ei nyt valitettavasti oo kovin paljon, opiskelijaelämä ei paljon taloudellisesti rikastuta...^^)
In Satan we trust.

little_Gin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja little_Gin » Su Marras 13, 2005 17:08

Hyvinkäältä tullaan ja no, mul ei oo tietävästi vielä mitään mangaa, mutta tilaan koht Hopeanuoli mangan.
"Kuolleet haudataan ja elävät jatkavat elämäänsä, poikani."

Lolita114

Viesti Kirjoittaja Lolita114 » La Helmi 18, 2006 10:39

oulusta tullaan ja täällä on ihan hyvä tarjonta, löytyy fantasiapelit joten mangaa kyllä saa. anime kai hankitaan anttilasta?
take my hand, i take you to the promised land.

Luffy

Pello

Viesti Kirjoittaja Luffy » La Helmi 18, 2006 12:20

Pellossahan minä asun, sen on sellainen suomenruotsalainen kylä, tästä jään poikki alle 1km ruotsiin, se näkyykin tästä koneelta. Tämä on tällainen tuppukylä, siinä rovaniemen tasolla, kartalta katsottuna. Mangaa täältä saa ihan ruokakaupoista, sitä perus kamaa ( DB, OP) ja sitten animen saa tilata netistä, ellei lähde käymään Kemissä tai Rovaniemellä.
Ainiin ja saahan tuosta ruotsista ostettua Jumpia.
Viimeksi muokannut Luffy, La Helmi 18, 2006 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

namida

Viesti Kirjoittaja namida » La Helmi 18, 2006 12:23

Hämeenlinnasta minäkin. Anime- ja mangatarjonta ei ole kummoista, mutta ei Helsinki sentään ole toisella puolella Suomea ole. Eli sinne aina ostamaan ;)

Aqvaario

Viesti Kirjoittaja Aqvaario » La Helmi 18, 2006 17:50

mä asun sellasessa minimaalissessa tuppukylässä lähellä kokkolaa... joten en sano sen paikan nimea koska ette kumminkaan löyä sitä... se on sellanen pieni piste vaan... :P

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » La Helmi 18, 2006 19:35

Oulussa sitä asustellaan.Ikävä kyllä täältä ei pääse niin hirveän helposti sinne hesaan eikä niin halvalla mutta onnekseni eräs rakas ystäväni asuu espoosa ja käy hesassa joka päivä niin voin ihan hyvin pyytää häntä ostamaan sellasta mangaa mitä täältä oulusta ei saa,mutta minun onnekseni viellä että minun kuulemma ei tarvitse maksaa sitä,vaan äiti sanoi että hän voi :D
Mutta en kuitenkaan viitsi niin hirveästi häneltä pyydellä että "viittitkö ostaa sen,viititkö viititkö?"jne.

Ninyo

Viesti Kirjoittaja Ninyo » La Helmi 18, 2006 21:40

Bitten kirjoitti:Pellolla, siis Liljendalissa. Loviisan lähistöllä. Muita anime-/mangafanittajia en tiedä minun lisäkseni kuin 2 luokaltani. :(
Mitä koulua käyt? Eräs kaverini asuu Loviisassa, ja häneen tutustuin Kirsikankukkaconissa Turussa.

Taisi tuulla offtopic...

Skald

Viesti Kirjoittaja Skald » Ti Helmi 21, 2006 23:05

Cloudberry kirjoitti:Kaikille niile jotka kuvittelevat asuvansa syrjässä kaikesta, niin tulkaapa käymään joskus kittilässä, Porojen valtakunnassa. Siis aivan käsittämätön tuppukylä! Kaikki liikkeet ja palvelut on keskittyneet yhden tien varteen, ja asukkaita on varmaan ehkä tuhatkunta. Tulee melkeinpä mieleen nämä vanhojen länkkäri leffojen pikkukaupungit, jonne yksinäinen ratsastaja saapuu virvoitusta hakemaan ja kaikki katsoo kieroon ja mutisevat, (kato muukalainen..) Animesta on varmaan turha haaveillakkaan, paitsi oli ärrällä kerran joku metropolis niminen pätkä lainattavissa. Mangassa sentään vähän parempi tilanne, on täällä kaikki yleisimmät dragonballit,ranmat ja muut, mutta jos jotain laadukkaampaa haluaa, niin saa kyllä turvautua nettiin..
Kittilässä O_O Olen luullut jo piitkään että olen ainoa joka lukee mangaa/katsoo animea täällä.

asdsdafgw

Viesti Kirjoittaja asdsdafgw » Ke Helmi 22, 2006 08:34

_Kagome_ kirjoitti:Oulussa sitä asustellaan.Ikävä kyllä täältä ei pääse niin hirveän helposti sinne hesaan eikä niin halvalla mutta onnekseni eräs rakas ystäväni asuu espoosa ja käy hesassa joka päivä niin voin ihan hyvin pyytää häntä ostamaan sellasta mangaa mitä täältä oulusta ei saa,mutta minun onnekseni viellä että minun kuulemma ei tarvitse maksaa sitä,vaan äiti sanoi että hän voi :D
Mutta en kuitenkaan viitsi niin hirveästi häneltä pyydellä että "viittitkö ostaa sen,viititkö viititkö?"jne.
Mutta eikös oulussakin ole Fantasiapelit? Menet vain sinne tiskille ja sanot mitä haluat niin ne tilaa helsingistä sinne ouluun, eikä pitäisi tulla mitään lisämaksujakaan. Ainakin tampereella kun kävin kysäsemässä että onkos niiden kaikki mangat tuolla hyllyssä, ne sanoi että on ja kysyivät haluanko jotain tiettyä niin ne voi helsingistä tilata.

Kaze No Kizu

Viesti Kirjoittaja Kaze No Kizu » Ke Helmi 22, 2006 10:53

Minttu-Chan kirjoitti:mä asun sellasessa minimaalissessa tuppukylässä lähellä kokkolaa... joten en sano sen paikan nimea koska ette kumminkaan löyä sitä... se on sellanen pieni piste vaan... :P
LÄHELLÄ kokkolaa?!! :shock: Älä vaan sano että Kaustisella... Minä muutin puoli vuotta sitten Kaustiselle opiskelemaan...
~Elä jokaista päivää kuin se olisi viimeisesi~
FMA rope vailla pelaajia! http://www.geocities.com/kizu_the_wind
Oletko Armeijan koira vai Liekki joka puhdistaa korruptoituneen maan?

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”