Mistäpäin suomea?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Janski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Janski » Ma Elo 29, 2005 22:17

Jyväskylän MLK:sta eli siellä jossain Keski-Suomessa

Reapers

Viesti Kirjoittaja Reapers » Ma Elo 29, 2005 22:37

Makabe kirjoitti:
Reapers kirjoitti:Ranualta, noin 110 kilometriä Rovaniemeltä etelään päin. Tai tarkemmin sanottuna Saariharjulla. On niin ihana kylä, ketään varmaan varsinaisesti en tunne, ja ainut lapsi olen sen jälkeen kun isoveljet lähti Rovaniemelle opiskellee.
Lähin paikkka mistä voi ostaa mangaa on varmaan Ranuan R-kioski, ja sitten kun jotain muuta kuin suomikäännöksiä haluaa, pitänee kääntyä Rovaniemeen, tai Ouluun. Ettäs, pitkät välimatkat hyville ostopaikoille. Tulee sen takia yleensä aina tilattua.

Niinjoo, ja alkujani olen Pudasjärveltä. Siellä asuin semmoiset 5 vuotta jonka jälkeen muutettiin tänne. Mieluummin olisin pysynyt Pudasjärvellä.
Hei elä viitti mä oon käyny Ranualla monta kertaa :D
Teillä on siellä hiano eläinpuisto :o
No joo. Eläinpuiston takia se on varmaan jotenki tunnettu. n_n Kävihän se presidenttikin tuossa parisen viikkoa sitten siellä.
Mutta, eipä täällä oikeestaan muuta ihmeellistä ole. Ei mitään. ;P Tylsä paikka, tosin eläinpuisto taitaa houkutella niitä turisteja tänne päin.

edit// ai niin. Onhan täällä päin se Japanitalokin. n_n

phantomisc

Viesti Kirjoittaja phantomisc » Pe Syys 02, 2005 21:56

Sen paremmin kuin sen Ichito tuolla jotain kymmenen sivua sitten sanoi, ei voi yksinkertaisesti sanoa. Lempäälä on hyvä paikka kaikille jotka haluavat rauhaa eläkepäivillään...
prev. kyuuichi

Sunri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sunri » Pe Syys 02, 2005 22:30

Joku irvileuka on määrittänyt alueen jonka minä asun pääkaupunkiseuduksi. Pastanmarjat, Nurmijärvi on kunnan landelandia. Ja siellä minä majailen.

Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug » Pe Syys 02, 2005 22:40

Sunri kirjoitti:Joku irvileuka on määrittänyt alueen jonka minä asun pääkaupunkiseuduksi. Pastanmarjat, Nurmijärvi on kunnan landelandia. Ja siellä minä majailen.
Nurmijärvi on kehno, mutta siinä vieressä, Röykässä ja Rajamäessä asustelevat kaikki hc-otakut. Ja Rajamäen lukiossa ja yläasteella voi opiskella japaniakin. 8)

Sunri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sunri » Pe Syys 02, 2005 23:26

Minä olen aivan väärältä suunnalta. :D Kaikki tietävät, että Klaukkalasta löytyvät kovimmat pissikset evör. (Vaikka en aivan siltäkään alueelta ole, mutta koulujen takia elämäni kuluu siellä.)

Rige

Viesti Kirjoittaja Rige » La Syys 03, 2005 11:58

Noh, mistäs minä tulen. Nastolasta, täältä peräkylästä, josta on matkaa Helsinkiin vähän päälle tunti. :) Mutta ostan kyllä mangani Lahdesta ja animeni nettikaupoista. Ja oon 14 vuotta eli aika nuori vielä. :) En omista tällä hetkellä paljoakaan itse ostettua anime sarjaa, paitsi Full metal panicia. Ja mangaa löytyy myös ja sitten ovat nää tavalliset kaupoista ostetut mangat kuten one piece, conan, kyoko. Jep ja sitten löytyy siskon puolelta Magic knight rayearhtia. Koneella mulla on ollut vaikka mitä anime sarjoja. Full metal panic fumoffu, card captor sakura, galaxy express 999, trinity blood, gundam seed destiny, full metal panic the second raid, naruto, full moon wo sagashite, tsubasa chronicle, full metal alchemist. Tuossapa oli nyt jotain. :)

Lazzuu

Viesti Kirjoittaja Lazzuu » La Syys 03, 2005 12:35

Vantaalla asustelen. Sinänsä tylsää, kun joudun bussilla menemään Tikkurilaan jos haluan kaupan hyllyltä animea löytää.
Jeah.

Durahan7777

Viesti Kirjoittaja Durahan7777 » Ma Syys 05, 2005 20:22

Lammi, 40km lahteen 30km hämeenlinnaan
kamala tuppukylä oon asunu täällä 6 vuotta ennen sitä hämeenlinnassa ja tuusulassa.
tunnen täällä vain kolme otakua, olemme varmaan ainoat.
kukaan täällä ei tiedä mitä anime,manga tai otaku tarkoittavat
ne harvat jotka tietää ovat täynnä stereotypioita ja ennakkoluuloja.
Onko täältäpäin ketään muuta??
mangat ja animet ostan enimäkseen lahdesta ja hämeenlinnasta.

Karasu

Viesti Kirjoittaja Karasu » To Syys 08, 2005 15:53

Paikkakuntana Luumäki Lappeenrannan lähellä. Ei täältä löydä kuin mitä mangaa muissakin marketeissa myydään eli Conania ja Ranmaa. Lappeenrannan kirjastosta sentään löytyy (herranjestas) Akiraa!
Yukiga utau yoruni kimiwo omouyo
Kooritsuita kono heyade
Iroaseta kiokuha mabushiikurai
kodokuwo someru...

Falconheart

Viesti Kirjoittaja Falconheart » To Syys 08, 2005 16:41

Nastola. Lahden naapurikylä on ollut kotini koko ikäni
Katsokaa, se olen MINÄ!!!!!!!!!!!!!

Angeliina

Viesti Kirjoittaja Angeliina » La Syys 10, 2005 23:17

Turussa on hyvä asustaa kun saa mangaa todella hyvin ja vaikka minkä kielisinä jos vain tietää mistä niitä löytyy! Täällä olen asustellut koko ikäni ja toivottavasti tulen asumaan täällä tulevaisuudessakin...

-Ayumi-

What about me?

Viesti Kirjoittaja -Ayumi- » Ma Syys 12, 2005 15:11

No mii onn oikeestaan Ilmajoelta, mutta asun nyt väliaikaisesti Vaasassa kun muutin tänne opiskelun takia. Vaasassa on surkea anime & manga tarjonta mielestäni. Seinäjoella sen sijaan onkin pieni kauppa nimeltä Fantasialinna ja sieltä käynkin aina ostelemassa mieluisimpia mangasarjojani. Siellä on paljon myös Yaoi sarjoja - ihan vinkkinä faneille..
Like a black butterfly. I want to fly on proud wings. Don't say it's ridiculous. That kind of life is good.. ^^
Tiina Ulkuniemi

Dai

Viesti Kirjoittaja Dai » Ma Syys 12, 2005 17:45

Mouhijärvellä, kaukana kaikesta.

Meya
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Meya » Ti Syys 13, 2005 18:05

Kymenlaakson suunnalta, Kouvolasta (=Kuvola/Kouvostoliitto).
Puputossuinen zombie

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”