Koskettavin ja sydäntänne lähinnä oleva animehahmo/t

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Chiharu
Viesti:

Re: Koskettavin ja sydäntänne lähinnä oleva animehahmo/t

Viesti Kirjoittaja Chiharu » Ti Marras 23, 2010 22:43

No minulle ei nyt taida tulla muuta mieleen kuin Hakuoukin Souji. Koko hahmo on jotenkin sympaattinen, sellainen vähän sarkastinen miekkonen, joka suhtautuu elämäänsä tyylillä. Eletään tässä niin kauan kuin voidaan, mutta täysillä ja sellaista tehden mitä itse haluaa. Ja tuberkuloosi luo vielä voimakkaamman tunteen, koska koko ajan saa pelätä milloin hahmo heittää veivinsä.
Spoiler:
Mikä kyllä tapahtuikin jo, hitto vieköön. D: Arvasin että alan itkemään kun Souji kuolee.
Muita yhtä voimakkaita tunteita herättäviä hahmoja on harvassa, en nyt saa edes mieleeni yhtään sellaista. Paitsi ehkä Lovely Complexin Koizumi, joka muistuttaa aika paljon itseäni.

female Itachi

Viesti Kirjoittaja female Itachi » Su Tammi 23, 2011 13:10

Näitähän voisi luetella vaikka ja kuinka paljon. Ensimmäisinä tulevat mieleen nyt ainakin Going Merry, Monkey D. Luffy, Tony Tony Chopper. Kaikki One Piecestä.
Omen i-Estel Edain ú-chebin estel anim.

Suiggari-Tou
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Suiggari-Tou » La Helmi 05, 2011 01:56

Hmmmmmmmmm. Nyt kun miettii niin onhan näitä kerennyt kertymään, ja tuskin lienee yllättävää että ehdoton lempihahmoni löytyy Umineko no naku koro ni:n puolelta.

Eli kyseessä on "pääpaha", noita kaiken takana, Beatrice. Ekaa kaarta pelatessa (oikeasti, niitä VN:iä kannattaa lukea, anime raapaisi vain pintaa) hahmo ilmestyi yhtäkkiä ja oli vielä paha sanoa mitään kun ei tiennyt mikä oli totta ja mikä valhetta. Hahmo alkoi kuitenkin saamaan syvyyttä, ja en voinut kuin tuntea sääliä ja syvää rakkautta niinkin julmaa, mutta niin ailahtelevaista hahmoa kohtaan. Varsinkin kolmoskaari viimeistään räjäytti potin, ja neloskaaren loppu sai minut itkemään vuolaammin kuin olisin uskonutkaan ;____; Mutta jostain syystä vain rakastuin hahmoon, joka kykenee tekemään ihmisille mahdottomia asioita, jolla on erittäin kyseenalainen huumorintaju ja joka osaa olla myös harvinaisen suloisesti käyttäytyvä,
Spoiler:
Joskin vain väliaikaisesti
. Myös tietty kohtalon vangiksi jääminen ihastutti mutta myös vihastutti, miten rakastamalleni hahmolle voitiin tehdä näin!?-ajatuksia lenteli suuntaan ja toiseen jatkoa katsoessa.
Without love, it cannot be seen.

Haruhi<3

Viesti Kirjoittaja Haruhi<3 » La Helmi 05, 2011 12:39

Noelle (Mermaid Melody)
Haruhi Fujioka (Ouran High School Host Club)
Yuki Cross (Vampire Knight)
Chikane Himemiya (Kannazuki no Miko)
Yaya Yuiki (Shugo Chara!)
Kirari Tsukishima (Kirarin Revolution)
Euphemia vi Brittania (Code Geass)
Tohru Honda (Fruits Basket)

Siinä nyt muutamia... Kaikki hieman erilaisia mutta voihan ihmisellä olla monta persoonaa :D
Ehkä eniten Tohru ja Yaya...
Viimeksi muokannut Haruhi<3, Ke Maalis 23, 2011 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » To Maalis 03, 2011 00:15

Hijikata Toushirou (Gintama), koska satun tykästymään hahmoihin, joilla on oudot fetissit, kuten Toushilla tuo majoneesi. Hänestä ei vain voi olla tykkäämättä, ottaa työnsä vakavasti, mutta muutaman muuttujan takia on tilanteessa, joka ei välttämättä ole se mieluisin. Ja pitäähän minun mainita hahmon seiyuu, koska silläkin on merkitystä. Nakai on niin loistava seiyuu ylipäätänsä ja voi sitä käkätystä, kun Nakai rääkäisee (vai pitäisikö sanoa Toushi?), on se niin huvittavan kuuloista. Mutta, seiyuuna hoitaa työnsä paremmin kuin hyvin. Ja itse hahmoon palatakseni: totta kai tykkään Toushin ulkonäöstä, jos se ei siis miellyttäisi, en kai minä nyt hänestä tykkäisi. Silmääni miellyttävät hillitysti luodut hahmot, jotka eivät siis näytä käveleviltä joulukuusien irvikuvilta, vaan ihan simppeliltä.

Muita hahmoja, vailla perusteluja:
Date Masamune (Sengoku BASARA)
Katakura Kojuurou (Sengoku BASARA)
Alucard (Hellsing)

MikuMiku_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikuMiku_ » Pe Kesä 24, 2011 14:28

Mun on Kuukai ja Utau~
Tulee mielee, et ne olis mun isosisko ja veli^^
Se olis kyllä hauskaa!

~Kenelle sydämmeni kuuluu? Se onnekas voit olla sinä!~

Sacchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sacchan » Ma Huhti 02, 2012 21:47

Rakkaimpia hahmoja... ensimmäisenä mieleen tulee tietenkin Shinji Ikari NGE:stä. En oikein osaa selittää miksi. Vaikkei samoja kokemuksia olekkaan niin pystyn silti samaistumaan. Symppishahmo ja omalla tavallaan realistinen... on sitten minkälainen ongelmanuori tahansa
Toinen ihana hahmo on Alphonse Elric FMA:sta. Tätäkään "kiintymistä" en osaa selittää, anteeksi - -' Al on vain niin sympaattinen hahmo. Ja Edwardin niisaniksi kutsuminen kuulostaa vain niin omalla tavallaan ihanalta... olin puolikuollut sydänrikko Shamballan leffan jälkeen XD

sitten on muita (selityksettömiä) rakkaita hahmoja:

-Sesshomaru Inuyashasta
- Rei Ayanami, Touji Suzuhara ja Kaworu Nagisa NGE:stä
Viimeksi muokannut Sacchan, La Kesä 23, 2012 12:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

bottlemiku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bottlemiku » To Huhti 05, 2012 18:35

Hmm~ Ehkäpä
Izumi (Fullmoon wo sagashite)
Haru (Happy happy Clover)
Souseiseki, Suiseiseki, Suigintou ja Kirakishou ( Rozen Maiden)

Ricaaw

Viesti Kirjoittaja Ricaaw » La Huhti 07, 2012 21:05

Hmm... Lempihahmoja on monia, TODELLA monia... Lähes joka sarjasta löytyy ainakin yksi johon samaistua ja tarraantua koko loppu sarjan ajaksi :D Itse pidän rauhallisista, ehkä hieman karkeista ja hiljaisista hahmoista. Kaikissa sarjoissa (joita siis olen alkanut oikeasti seuraamaan, enkä vain vilkkaissut vähän) joita olen alkanut katsomaan, on myös löytynyt se yliampuvan söpö ja äänekäs hahmo jota ainaa inhoaa suunnilleen kaksi animen ekaa jaksoa, kunnes sitäkin alkaa rakastamaan. Näitä ylisöpöjä kikattajia tuntuu löytyvän jokapaikasta. Rozen Maiden > Hina Ichigo...Hetalia > Italia... Loveless > Yuiko... Älkää käsittäkö väärin, nykyään rakastan kaikkia näitä hahmoja mutta alussa en niistä pitäny...
HUPS nyt meni taas aiheen vierestä joten tässä siis 4 lempihahmoani :mrgreen:
-Soubi (Loveless)
-Berwald (siis Ruotsi, Hetalia)
-Souseiseki (Rozen Maiden)
-Ivan (Venäjä, Hetalia)

Eivät ole mitenkään paremmuusjärjestyksessä, jotenkin vain tuohon listasin
HetaliaLapland-Larppi/miitti 2012 Kaikki mukaan ;D

Erushi

Viesti Kirjoittaja Erushi » La Huhti 07, 2012 21:54

Hmmmm....jos minun on mainittava pari lempihahmoani joistakin sarjoista, niin he ovat:

- Shigure ja Ayame Sooma Fruits Basketista. Miksi? Koska näistä hepuista irtoaa parhaiten huumoria, enkä ikinä lakkaa nauramasta Shiguren pervoilulle tai Ayame eeppisille tunteilukohtauksille (puhumattakaan hienosta Veljeni on kaikkeni-paidasta). Ja vaikkakin he ovat niitä, jotka ovat vähiten kärsineet Akiton käsissä, niin siltikin heilläkin on ongelmansa.....

- Ryuchi Sakuma Gravitationista. Miksi? Koska tämä kaveri on MAHDOTTOMAN IHANA!! Karismaattinen lauluääni ja seksikäs ulkomuoto (anteeksi, jos kuulostan tyhmältä, mutta asia on minusta niin.) Kappei Yamaguchi tekee mahtavaa työtä esittäessään häntä (otetaan esimerkiksi kohtaus, jossa hän piirtää Shuichin kanssa ja tekee mahtavan kuvan itsestään lattialle). Lapsellisuus ja Kumagoro ovat vain plussaa

- Honey-senpai Ouran High Host Clubista. Miksi? Suunnilleen samoista syistä kuin Ryuichi. Hän on söpö ja lystikäs hahmo omalla tavallaan. Lisäksi hän on herättänyt sympatiani söpöilyllään ja....en tiedä, jokin hänessä on vetoavaa. Hyvänä kakkosena tulevat Hitaachin kaksoset....
It's a circle of life

Wallu-chan

Viesti Kirjoittaja Wallu-chan » Su Huhti 08, 2012 00:27

Hmm..no näitä o aika paljo, ku melkee joka sarjasta löytyy lempparihahmoja x3 mutta voin Mää ny muutaman luetella
-Preussi (Hetalia)
-Break Xerxes (Pandora Hearts)
-Ikuto (Shugo Chara)
No jaa... Enpä oikee ossaa selittää miksi juuri nämä on just lähellä sydäntä, mutta siis siis varmaan sen takia ku siis ähh...hankala selittää... Luonteet ja taustat jne... You know x3
Do Everything Like A Bau5

aarnipaarni

Viesti Kirjoittaja aarnipaarni » Ma Huhti 09, 2012 21:53

Sakata Gintoki, hands down. Paras hahmo evör ja varmasti sydäntäni lähinnä. Pilailee ja heittää kaikkea läppää kokoajan mutta oikeasti vakavan tilanteen edessä osaa olla vakava ja pitää ystäviensä puolta.

Muita itselle tärkeitä hahmoja löytyy sarjasta kuin sarjasta, mutta ainakin maininnan arvoisia FMAn Alphonse, One piecen Zoro ja Kimi ni todoken Sawako. (=

LadyMorso
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LadyMorso » Ti Huhti 10, 2012 17:10

En voi sanoa, että itseni samaistaisin kautta aikain olevaan lempihahmooni, mutta rakastan häntä kuitenkin koko sydämmestäni. Vaikka en enään Bleachia seuraakkaan (maku meni), on Urahara ikuisesti suosikkini kaikista maailman hahmoista. Mokomakin namusetä!
❒ Single ❒ Taken ✔ Assassin

I believe in Sherlock Holmes

Lord siniaP

Viesti Kirjoittaja Lord siniaP » Ke Touko 30, 2012 19:06

Ensimmäisenä olisi Kigndom Heartsin Xion. Oli nääs ensimmäinen hahmo jonka kohtalo pani kunnolla hiljaseks useaksi päiväksi etenkin kun olin ehtinyt kunnolla kiintymään häneen. Saa suurimmat säälipisteet (eikä sitä pidä ymmärtää mitenkään negatiivisesti).

Sitten olisi Envy FMA brotherhoodista/mangasta, etenkin nuo viimeset jaksot.
"Hypocrite. You are the one who has made your heart a prison...even if you are not the prisoner."
-Xehanort

Horaaneko

Viesti Kirjoittaja Horaaneko » Ke Touko 30, 2012 19:30

Humhum, katsotaas...

Naruto:
- Gaara:
Viidenkin vuoden jälkeen, vaikka pahimmat "kawaii gaara oot nii ihq" -vaiheet on nyt takana ja aikuistuminen edessä, tää hahmo vaan jaksaa pitää mut elossa. En nyt ala mun omaelämänkertaa selostamaan tässä koska se on rasittavaa, mutta tää hahmo -niin älyttömältä kun se kuulostaakin- on syy miks oon vielä elossa. Hahmo on vaikuttanut muhun siis todella paljon ja samaistuminen on melkein pelottavaa. :D
- Naruto Uzumaki:
Tämä on sellainen hahmo joka saattaa jäädä todella pintaraapaisuksi sellaiselle, joka ei pysty hahmon kanssa kokemuksia jakamaan. Mä oon kuitenkin menettänyt ystäväni joka oli mulle kuin sisko. Ennen tätä tapahtumaa Naruton pakkomielle Sasukeen oli lähinnä ärsyttävää, mutta kun oma ystäväni yhtäkkiä vaan katkaisi välit, ymmärsin miksi Naruto jahtasi Sasukea niin kovasti ja ajautui välillä hulluuden partaalle. En ole iloinen mun ja ystäväni väleistä, mutta sainpahan sentään samaistuttua sarjan päähenkilöön, joka ennen tuntui paperiselta ja tylsältä.
- Suigetsu:
Se hahmo joka aina piristää joskus turhan synkäksi käyvän tarinan. Mistä löytäis tällaisia miehiä? :D

- Yanda, Yotsuba&!: en saa koskaan tästä tarpeekseni!
- L, Death Note: tarpeeksi outo ollakseen mulle hyvin läheinen hahmo
- Iku ja Keita, You&Me, etc.:
Tulevat aina olemaan lempi bl -hahmojani. Niin viattomia, saamattomia ja ihania ~ <3
There is no spoon.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”