Koskettavin ja sydäntänne lähinnä oleva animehahmo/t

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Rändöm

Re: Koskettavin ja sydäntänne lähinnä oleva animehahmo/t

Viesti Kirjoittaja Rändöm » Ma Heinä 13, 2009 23:27

Sam Grest. Sarren Shanista. Aivan ihana, niin suloine ja viaton ja näsävissas, kaikkea mitä minäkin olin pienenä. Ja ihana reipas ja rohkea pieneksi pojaksi.
Spoiler:
Itkin kun hän kuoli.
Umh, mutta niin, hillosipuleita popsin välillä, itsekkin. Aivan ihana hahmo.

Aoyagi Ritsuka. Näen hänessä itseni, hieman samantapaisessa tilanteessa, jotkut sanovat minun muistuttavan häntä luonteelta ja niin ulkonäöltäkin kuulemma, olen ottanut sen todellla suurena kohteliaisuutena. Oikeasti, niin ihana, en voi muuta sanoa. ._.

Kyubi

Viesti Kirjoittaja Kyubi » Pe Heinä 24, 2009 21:45

No suosikkejani ovat:
Link
Hatsune miku (vocaloid) (se on vaan niin ihana <3)
Chi (Chobits)
Minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,Ja arvaa mitä on sisällä.

Kyubi alias Kaguya Houraisan

Thaki

Viesti Kirjoittaja Thaki » La Heinä 25, 2009 01:21

Omia suosikkeja:

Yamamoto Takeshi (KHR)
- Se iloisuus, nauru, ystävistä huolehtiminen ja positiivinen asenne tekee hänestä ehdottoman suosikkini. Osa hänestä on myös täysin minua, kuten tämä tyhjäpäisyys (mafia on leikki yms) ja iloisuus. Pidän hänestä ^^

Naruto
- Erittäin piristävä ja vahva persooninen henkilö. Samantapainen menneisyys kuin minulla, koska kummatkin olemme menettäneet parhaimman ystävämme sinne pimeälle puolelle D: Kuitenkin Naruto jaksaa ja huolehtii myös ystävistään :3

Miranda Lotto
- En tiedä. Minulla käy välillä niin sääliksi häntä, koska hän on joutunut eläämään raskaan elämän, mutta kumminkin hän aina yrittää parhaansa.

Lekuma

Viesti Kirjoittaja Lekuma » La Heinä 25, 2009 11:02

Aikas kinkkinen kysymys. Kyllä se varmaan Azumanga daohin Chio-chan... :roll: mutta silti olen luonteeltani (kuulemma) haruhin haruhi. (kavereitten seurassa)

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Su Elo 23, 2009 21:41

Suosikkihahmoja listattuna plus lyhyet perustelut.

Kamina (Tengen Toppa Gurren Lagann) - Täyttä parhautta, muuta ei voi sanoa. Idioottius yhdistyy valtavaan itsevarmuuteen ja sankarin aineksiin luoden jotakin täydellistä. Paras.
Amerikka (Hetalia) - Ylivoimainen suosikkini Hetalian hahmoista. Silmälaseista superplussa ja hän nyt on hauska muutenkin. Tahtoo aina leikkiä sankaria jne. vähemmän hyvällä menestyksellä. Samasta sarjasta myös Englanti on mielestäni mainio.
Mikuni (Eerie Queerie!) - Aina kun hän ilmaantui kuvioihin, tiesi että jotakin mahtavaa tapahtuu kohta. Sadistinen, hauska ja komea seme-bishi, oiva lisä muutenkin komeita poikia pursuilevaan pläjäykseen.
Yotsuba Koiwai (Yotsuba&!) - Hauska, ylienerginen ja vallaton hetkessä elävä pikkulapsi. Ihana, ei voi muuta kuin tykätä.
Shigure Sooma (Fruits Basket anime) - Hulvaton hulttiokirjailija. Nyt puhutaan nimenomaan animen Shiguresta, mangassa vaikuttaa jotenkin kierolta ja inhottavalta Akito-pahikselta. Animessa maanmainio.
Kagami Hiiragi (Lucky Star) - Mainio hahmo, tuo vähän tarvittua kiukkuisuutta ja vakavuutta Konatan ja Tsukasan seuraksi. Tykkään hahmosta, olen ehkä itse vähäsen samanlainen. Ja onhan se niin mahdottoman söpö!
Hikaru ja Kaoru Hitachiin (Ouran) - Maanmainiot, kierot, sarkastiset, ihanat, komeat kaksoset! Mielihahmojani Ouranissa! Tykkään! Ouranissa oikeastaan kaikki ovat hyviä ja pidän suuresti kaksosten lisäksi muistakin Host Clubilaisista paitsi Kyoyasta, hänestä en tykkää ><

Siinä nyt parhaita hahmoja mitä tähän hätään muistin. Lähinnä miehiä tuolla listalla näkyy olevan, mutta pidän myös naishahmoista, vaikkei heidän joukostaan juuri suosikkeja nousekaan. Tavallaan harmi sinänsä.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

RecluseGAY

Viesti Kirjoittaja RecluseGAY » Ma Elo 24, 2009 17:06

Muraki Kazutaka taisi olla ensinmäinen hahmo , josta pidin oikein kunnolla . Sen pervo aksentti '' viattomana'' pysyminen ja miehekäs täydellisyys *w* Hyvä esimerkki homosta ~ ♥
Mutta nykyään koskettavin tai no syvällisin hahmo josta pidän on Rozen maidenista Suigin Tou.
Käy sääliksi niin paljon sitä .. huono menneisyys .. ei valmistettu kunnolla .. raukka parka ;;____;;
galleria & netlog : RecluseGAY
Lafiff & Last.fm : Pervo-erakko

Stalkitkaa! 8)

EpikFeil

Viesti Kirjoittaja EpikFeil » Ti Loka 26, 2010 00:33

Quiche (Tokyo Mew Mew)
Se on varmaan tällä hetkellä kaikista lähinnä sydäntä. Omalla tavallaan ehkä kliseinen hahmo, mutta se osaa olla oikeilla hetkillä karismaattinen ja surumielinen. Tekee minuun ainakin vaikutuksen, pidän kovasti.

Belldandy (Oh! My Goddess)
Aivan _hiton_ ihana. Piristävän hyväntahtoinen, juuri sellainen oikean hyvyyden edustaja. On vaan niin ihanaa kun se ajattelee vaan muita ja jotenkin se on sellainen rauhoittavakin ja aa. Ihana.

Kiki (Kikin lähettipalvelu)
Yksi hellyyttävimmistä hahmoista mitä tiedän. Sen herttaisuus, lapsenomaisuus ja juuri hellyyttävyys pistävät itkemään monessa kohdassa elokuvaa. Ihanan kiltti ja reipas ja muuta mukavaa.

Niiskuneiti (Muumilaakson tarinat)
En nyt tiedä lasketaanko tämä, mutta animestahan sekin, eikö? Tavallaan. Se on vaan niin ihana, kun se oikeasti uskaltaa olla tyttö ja täydellisesti oma itsensä. Se on vaan niin ihana, etenkin siinä jaksossa missä tahtoo olla äiti. Ja kaikissa muissakin.

L (Death Note)
Pakko mainita, vaikka se suuri fanitus onkin loppunut aikapäiviä sitten. Kuitenkin edelleen yksi nerokkaimmista animehahmoista, sanon ma. Suloinen persoona ja erittäin samaistuttava. Muistan kun ryhtinikin huonontui jotenkin DNää luettuani...

Toph

Viesti Kirjoittaja Toph » La Marras 06, 2010 10:31

Toph Avatarista. Minuakaan ei koskaan ymmärretä ja koska olen porukan pelle, kaikki sanovat ettei minusta voi tulla mitään. Eräs päivä masennuin, koska olin sanonut kaikille, että minusta tulee aikuisena kuuluisa mangaka, kaverini vain vastasi: Jos niin hyvästä tyypistä ku musta, tulee myyjä, niin ei susta millään voi tulla kuuluisaa. Ja muuten magma ja joku hopeanuoli on p**koja :cry: Eli olen samanlainen kuin Toph. :roll:
"Nopeat syövät hitaat kuten sanotaan, Inoseni"-Sakura

NuttyNuti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NuttyNuti » La Marras 06, 2010 22:45

^ Sellainen pilkunviilaushuomautus vain, että Avatar ei ole animea vaan piirrettyä: se on tehty Yhdysvalloissa, ei Japanissa. :)
"Maailmamme ei ole lahja vanhemmiltamme vaan lainassa lapsiltamme."
-- Intiaanien sananlasku

BiQ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BiQ » La Marras 13, 2010 04:20

Soryu Asuka Langley. TV-sarjan+EoE versio. (sori, Shikinami ei ole yhtään mitään. Ehkä Rebuild 3.0:n jälkeen voidaan palata tähän aiheeseen.)

Ikari Shinji, nimenomaan TV-sarja+EoE versio.
Spoiler:
Ei, en ole unohtanut kohtausta sairasvuoteen äärellä.
Kyllä, olen täysin vakavissani.

Ayanami Rei.

Nää kolme on simppelisti liian sydäntäsärkevän traagisia. Kaikessa rasittavuudessaankin.

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » Su Marras 14, 2010 12:49

Len Kagamine (Vocaloid)

Morgan (AOI House)

Asuma (Pika-aikuinen)

Ja vain ilmotteeksi, niin Princess princess on aivan uskomattoman ihana sarja!! Njaaa... :'3
Viimeksi muokannut Demoniruhtinas, Ti Marras 16, 2010 10:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toinen nimeni on Forever Alone

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Ma Marras 15, 2010 21:55

Itselläni on ainakin nämä hahmot sydäntä lähellä:

Ciel phamtomhive (kuroshitsuji):Se on niin ihana,pikkunen pojan lylleröinen,ja sitä nyt on niin hauska kattoa ku se sebastianin kanssa touhuaa.... XDD
Miku Hatsune:Aivan IHANA!!Rakastan tätä hahmoa koko sydämestäni!Upea ääni ja näyttääkin hyvältä! =3
Hetalian amerikka:Tämä on niin hauska hahmo ja sarja,että välillä ihan nauran kyynelissä!
Haruhi Suzumiya:Tätä hahmoa ei pysäytä mikään.Uskomattoman "röyhkeä"!Siksi pidän tästä hahmosta!'
Ouran high schoolin Hikaru ja Kaoru: Ei jestas,kun katsoo heidän "Hikaru:-but you looked so cute at that moment... Kaoru:-Hikaru...!" O/////O Kun sitä edes ajattelee sisäinen villi shonen-ai ja yaoi fanini saa silmän ruokaa!Go!Go! Hikaru & Kaoru!!

Onhan niitä muitakin,mutta nuo nyt muistui mieleen :D
Paint Me Red

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ti Marras 16, 2010 16:42

Itselläni on monia, monia, monia....(jatkuu)
Kuroshitsuji:
Ciel Phantomhive: iHaNa!!<3<3 Vain kaksitoista-vuotias?? Tekeeköse minusta pedon??? :D
Sebby-chan(sebastian michaels): Cool<3<3
Undertaker: Öööh, tota joo...
Red death (greill): Seko<3 ???

Bleach:
Hitsugayaaah: Pätkä<3<3 Söpö<3<3 Ihana<3<3<3
Gin ichimaru: Kova,kova,kova,kova<3<3 (jatkuu)

Shugo chara:
Ikuto<3<3

D.gray-man:
Allen Walker: Eiiii, lemppari hahmoni, itse kuolema jo 15-vuotiaana, manaaja<333 ,söpö
Kanda Yuu: Kova, ilkeä, kova, ihana, kova<3<3<3

Nämä hahmot omaavat kaikki erilaiset luonteet ja ovat aivan ihania ja lähinnä sydäntäni<3
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Toph

Viesti Kirjoittaja Toph » La Marras 20, 2010 14:33

NuttyNuti kirjoitti:^ Sellainen pilkunviilaushuomautus vain, että Avatar ei ole animea vaan piirrettyä: se on tehty Yhdysvalloissa, ei Japanissa. :)
Kiitos että hieman valaisit minulle asiaa, olen aina luullut että sekin lasketaan animeksi, jos ohjelman piirtotyyli on mangamaista. :D
No muistutan aika paljon Hinataa narutosta. Me molemmat ollaan hiukan ujoja ja hiljaisia tyyppejä. :wink:
"Nopeat syövät hitaat kuten sanotaan, Inoseni"-Sakura

misner

Viesti Kirjoittaja misner » La Marras 20, 2010 22:55

Euphemia Li Britannia sarjasta Code Geass. Siinä on niin ihanan viaton, naiivi, mutta samalla yllättävän älykäs nainen että ihan pakko rakastaa häntä. Ei tarvitse kuin katsoa hänen hymyään niin heti on parempi olo. :) Olin positiivisesti yllättynyt miten hän pystyikin kasvamaan niin epäitsekkääksi sellaisessa ympäristössä.

Nunnally vi Britannia samasta sarjasta. Ja samoista syistä kuin edellä mainittu Euphie. Harmittaa vain että häntä näkyi niin vähän sarjan aikana.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”