Koskettavin ja sydäntänne lähinnä oleva animehahmo/t

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

RevyFan

Re: Koskettavin ja sydäntänne lähinnä oleva animehahmo/t.

Viesti Kirjoittaja RevyFan » Ti Elo 12, 2008 01:28

Hmm, Revy?

Hänessä vaan on sitä jotain. Yleensä naishahmot onnistuvat olemaan ärsyttäviä, oli kyseessä sitten heikkous, joko fyysinen tai henkinen (ei sillä ettei sitä saisi olla, mutta itsestä löytyy varmaan molempia niin ei tarvitse ruudulla enää lisää sitä =D), ärsyttävä muissa roikkuminen, avuttomuus, ärsyttävä ääni... xD Muttei Revyssä. Pehmeäkin puoli on, mutta se ei ole usein pinnalla. Voisin siis sanoa että Revyn kovuus viehättää mua. Siinä on vaan jotain niin hienoa kun Revy kaataa kymmenittäin vihuja... ^_^ Ja hitto, tämä kaikki hienous on niin kauniissa paketissa. <3 Hyvä asu, hieman provosoivankin näköinen kaikkineen, ehkä sen upean tatskan takia, kauniit ja hienon väriset hiukset. Ja se yleensä suht tappava katse silmissä, ahh. Sitten, Revyn ääni(näyttelijä), hienoa työtä kyllä, asennetta. Lisätään vielä Revyn mainio musikkimaku, ja lausahdus "Beer tastes as good as piss", niin kyllä, KYLLÄ!!! Revy, I LOVE YOU! ^__^ ' *ilon kyynelten sävyttämä fanipoika-hetki*

Jos huomaan unohtaneeni jotain "oleellista" lisään sen kyllä. xD
Kill ´em all, baby!
LastFM || dA || myanimelist.net

Pikku-Ed

Viesti Kirjoittaja Pikku-Ed » Ti Syys 02, 2008 19:04

Ehdottomasti Edward Elric, FullMetal Alchemistista!
Samastuin hahmoon ensisilmäyksellä ja eka (ja vielä ainoa) cossinikin se oli.
Kyllä vielä on L, Death Notesta. Se on niin lutunen<3
x3
Eipä tule nyt muita mieleen...
Animecon: Burashi (OMA HAHMO)
IRC-Galleria nick: [BURASHI]

Ikara

Viesti Kirjoittaja Ikara » Ti Syys 02, 2008 20:59

Hansel ja Gretel Black Lagoonista.
Spoiler:
R.I.P
Aloitetaan nyt vaikka siitä, että nämä kaksi traagista tarinaa ovat saaneet kerrassaan säälittävän vähän huomiota. Keskeisiä hahmojahan eivät kumpikaan ole, eivätkä liiemmin tarinan kulkuunkaan vaikuta, mutta joka tapauksessa, ainakin itse koin parin dramaattisen elonkaaren erityisen koskettavaksi. Miksi se sitten kosketti? Olenhan minäkin ihminen ja artisokkakin, on minullakin sydän, ja tunsin sen särkyvän, kun olin koko kaksosten tarinan katsellut. Näin paloja oikeasta maailmasta ja elämän julmuudesta lasten tragediassa, ja muistin taas kuinka sekoitettu voi pieni ihminen olla. Jollain kieroutuneella tavalla sairas mielikuvitukseni nautti saadessaan katsella tätä onnettomien sattumusten sarjaa, toisaalta surunsekainen pelko jyrsi kalloani. Se oli kaunista, ei tässä muuta sanomaan. Näille kahdelle hahmolle on aivan oma osansa omassa elonkaaressani.
In the beginning The Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
~ Douglas Adams

RevyFan

Viesti Kirjoittaja RevyFan » To Syys 04, 2008 16:42

Ikara kirjoitti:Hansel ja Gretel Black Lagoonista.
Spoiler:
R.I.P
Aloitetaan nyt vaikka siitä, että nämä kaksi traagista tarinaa ovat saaneet kerrassaan säälittävän vähän huomiota. Keskeisiä hahmojahan eivät kumpikaan ole, eivätkä liiemmin tarinan kulkuunkaan vaikuta, mutta joka tapauksessa, ainakin itse koin parin dramaattisen elonkaaren erityisen koskettavaksi. Miksi se sitten kosketti? Olenhan minäkin ihminen ja artisokkakin, on minullakin sydän, ja tunsin sen särkyvän, kun olin koko kaksosten tarinan katsellut. Näin paloja oikeasta maailmasta ja elämän julmuudesta lasten tragediassa, ja muistin taas kuinka sekoitettu voi pieni ihminen olla. Jollain kieroutuneella tavalla sairas mielikuvitukseni nautti saadessaan katsella tätä onnettomien sattumusten sarjaa, toisaalta surunsekainen pelko jyrsi kalloani. Se oli kaunista, ei tässä muuta sanomaan. Näille kahdelle hahmolle on aivan oma osansa omassa elonkaaressani.
Hmm, jännää että noillekkin löytyy faninsa. Kiinnostavat hahmot kyllä sinänsä. Ja siitä nautin kun Revy veti toista noista turpaan. <3
Kill ´em all, baby!
LastFM || dA || myanimelist.net

Mikarin
Chibi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikarin » Su Syys 14, 2008 13:23

ISO JA ILKEÄN VIHREÄ MODEHUOMAUTUS

Ketjun loppupäästä taas napsittu läjä viestejä joista puuttuvat perustelut, että miksi joku animehahmo on oikeasti niin hirveän ihku, cool, siisti ja siististi cool. Yrittäkää edes.
Twitter | MAL | Last.fm | Livejournal |

23:53:50 @Furinji> Heterot jos mitkä on seksuaalivähemmistö otakuissa | When the seagulls cry, there are no survivors.

chiuchan

Viesti Kirjoittaja chiuchan » Ti Maalis 10, 2009 19:20

Death Noten L, koska sellasia ei ole ihan joka sarjassa. Sulonen, outo ja jotenki vaan... miten sen nyt sanois... hmm... hyvät perustelut mulla :'3... siis tota... rakastettava. Taisiis, en osaa sanoa... Siinä on vaan jotain, mikä minua viehättää ja paljon. Tosi paljon. Ja sen kaikki awww-luonteenpiirteet/ulkonäköseikat on myös plussaa :3
''I see you like sweets.''
''Yes, do you?''
''No, I can't stand them!''
''...what? I don't wanna be rude, but I think you should go away!''

Raisuki

Viesti Kirjoittaja Raisuki » To Maalis 19, 2009 20:07

Takuto Kira (Fullmoon wo sagashite) on yksi ehdottomista suosikeistani. Vaikka en erityisesti perustakaan fantasiatyyppisestä mangasta, Takuto vei sydämeni. Ehkä sen takia, että hän muistuttaa minua niin paljon. (Kun ajttelee tulista tempperamenttia, kielenkäyttöä ja kovaa egoa...Näen itseni eittämättä kuin peilistä katsoisi.) Kaikkeen kun vielä lisää, että Takuto on poika ja omistaa niin vahvan suojeluvaiston. Hän oli myös ensimmäinen manga-hahmo joka sai minut vollottamaan useammin kuin 5 kertaa.

Jambo (Yotsuba&) on myös yksi suosikeistani. Floristi, isokokoinen mies, jolla on kuitenkin sellainen nallekarhun sisus <3 Ehdottomasti ansaitsee siis maininnan tänne. Myös oikein koominen kaveri.

Kaoru & Hikaru (Ouran high school host club) ovat myös oikein hellyyttäviä. Koska omistan myös pienoisen addiktion shounen-ai:hin / Yaoi:hin on sanomattakin selvää, että pidän tästä kaksikosta. Oikein randomeita ja vielä oikein hyviä samaistumiseen.

James (Pokémon) - pienenpänä rakastin Pokémonia kovastikin ja James jäi parhaiten mieleen. En koskaan pitänyt nälkättävistä tytöistä, joita Brockin ja Ashin mukana liikuskeli. James taasen kiinnosti huumoritasolla aivan suunnattomasti, kuten edelleen, vaikka surkean suomalais duppaajan nykyään omistaakin. Jamesin kulta-aikaa olivat nuo aivan alkujaksot.

Axel, Roxas, Sora (Kingdom hearts) ovat myös ehdottomien suosikkien kärkilistassa. Lähinnä luonteensa takia.
私は本当に爪をしたいのですが
I'd really like to nail you~

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Su Maalis 22, 2009 19:56

Vaikken itse osta Nanaa vaan lainaan röyhkeästi kaverilta, olen todella kiintynyt Nana Komatsuun eli Hachikoon. Hän on niin ihanan pirteä ja todella positiivinen hahmo. Olen vain hieman pettynyt siihen, miten hän sössii ihmissuhteitaan ja töitään, mutta sehän vain kertoo hahmon ihnimillisyydestä, eikös juu? Nanahan on kuitenkin ihminen, joka tekee yhtä vääriä valintoja kuin kaikki muutkin ihmiset. Kaikesta sekavista ihmissuhteistaan huolimatta hänkin vain haaveilee omasta talosta ja perheestä. En tiedä, miksi olen niin mieltynyt tähän hahmoon, mutta ehkä minussa on jotakin samaa kuin Nanassa. Ihmissuhderintamani pysyy kyllä hiljaisena, mutta muutoin koen itsessäni olevan jotakin samaa kuin tässä hahmossa.

Naruto-sarjassa on todella paljon hahmoja, joista pidän. En oikeastaan dissaa melkeinpä ketään koko sarjasta (tai no, Orochimaru on inhottava...). Kaikissa sarjan hahmoissa on ihailtavia piirteitä: todella kovaa yrittämistä päästä omiin päämääriinsä, valmius tekemään uhrauksia ystävien ja/tai yhteisen edun puolesta, Kanadan kokoinen sisu ja niin edelleen. Pidän myös siitä, että sarjan hahmot eivät todellakaan ole mitään ylivoimaisia sankareita, vaan he häviävät ja osoittavat ihmisen heikkoutta valitsemalla väärin, epäröimällä ja näyttämällä tunteitaan. En kyllä ole lukenut sarjaa kuin sen verran, mitä sitä on tullut suomeksi, mutta tämä on tämänhetkinen mielipiteeni hahmokaartista. En usko Gaarankaan olevan mikään täysverinen pahis, sisaruksista puhumattakaan. Sasuke kyllä on ruvennut tuntumaan vähän ärsyttävän ylivoimaiselta ja liian nopeasti kehittyvältä, mutta saa nähdä, miten tilanne hänen kannaltaan kehittyy.

Olipas niitä vähän... Nah, lisää tulossa jos muistaa joskus jotakin kivoja. Saa nähdä.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

KillerMan

Viesti Kirjoittaja KillerMan » Ma Maalis 23, 2009 02:20

En tiedä sitten mikä ihme pinkkipää pakkomielle minulla on, mutta jotenkin kiinnyn animeissa pinkkipäisiin naispuolisiin hahmoihin. Code Geassissa Euphieen, Gundam 00:ssa Feldtiin ja Gundam Seed/Destinyssä lacukseen vaikka yleensä itse juonen kannalta nämä eivät juurikaan erotu joukosta.
Spoiler:
Esim. Destinyssä piti tarkistaa wikistä ettei lacus kuole niin pystyin rauhassa katsomaan sarjan ja Codekissa oli helvetin surillista kun euphie kuoli
. :roll:

Nanacchi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nanacchi » Ma Maalis 23, 2009 21:19

Olen jotenkin kiintynyt niin kamalasti Osakaan Azumanga daiohista.
Tyttöhän on niin ihanan hupsu, ja aina jaksan nauraa Osakan päättömille jutuille.
Pystyn myös samaistua hahmoon hyvin, koska olen itsekin aika hupsu ja hassu välillä ^^'
Nya nya?

kaitouhaosama
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kaitouhaosama » Ke Maalis 25, 2009 22:44

Hao Asakura Hän on jotenkin lutuinen, hänen naamansa saa minut aina hymyilemään.

Yoh AsakuraHaon pikkuveli ihanan huumoristinen. Ei siitä voi olla pitämättä sillä on vaan loistavat ilmeet!

Kaitou Tief Sai Tämä on uusin löytöni, hän on jotenkin aina niin iloinen vaikka sadisti onkin. Aluksi en pitänyt tästä kun Kaverini näytti minulle tätä. Mutta sitten kerran katselin yhtä musa videoa saista ja hehe :oops: siitä se lähti
''Show me Something Interesting'' Sai

Clacier
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Clacier » Ma Maalis 30, 2009 09:44

Hirveä lössihän niitä sydäntä lähellä olevia hahmoja on, mutta ajan ja tilan säästämiseksi juttua vain niistä, jotka ovat aiheuttaneet kyynelten partaalle liikuttumisen ja vahvan samaistumisen tunteen.

Lucy (Elfen Lied). Hän oli vissiin ensimmäinen näkemäni hahmo, joka sai aikaiseksi ihan kunnon woah! -reaktion. Alun nakuilujen vuoksi olin animen suhteen hieman skeptinen ja luulin, että siinä pelataan vain tisseillä. Sarjan kuluessa kuitenkin huomasin, että vatsaa väänsi vähän väliä ja Lucyn menneisyyttä selvitellessä tuntui kuin olisi istunut hammaslääkärin odotushuoneessa tietäen, että oven takana on luvassa jotain hirveää. Koiranpentukohta ja Lucyn ilme ja avuttomuus siinä tilanteessa aiheutti itkuun purskahtamisen. Eläydyin tähän hahmoon niin hyvin kuin turvalliselta kotisohvalta voi eläytyä, ja olisi tehnyt vain mieli syöksyä halaamaan ja vakuuttamaan, että et ole yksin.

Guts (Berserk). /salute. Aluksi inhosin häntä ja katselin nokanvartta pitkin Goku-wannabena. Kuitenkin kun sarjan myötä hahmoon tutustuin, en voinut muuta kuin nostaa hattua hänen haista p*ska -asenteelleen, kuinka aina vain noustaan ja pannaan hanttiin riippumatta siitä, kuinka paha vihollinen on vastassa. Itse kun olen välistä hirveä valittaja ja luovuttaja. Ulkona sataa vettä, yhyy, ei onnistunut ekalla kerralla joku kotitehtävä, no olkoonpa onnistumatta sitten, angst angst. Gutsille tapahtuneet hirveydet ja kuinka niistä huolimatta hän vain jatkoi taistelua ja alkoi jopa näyttää pehmeämpiä puolia veti aika hiljaiseksi. Haluisin olla samanlainen, tosin ilman lihaksia ja demoneita.

Schierke (Berserk.) Tästä hahmosta minulla oli myös ennakkoluuloja, eikä hän tuntunut sopivan lainkaan porukkaan. Tykkäsin kyllä, mutta aluksi hän aiheutti pelkällä läsnäolollaan "kuka ei kuulu joukkoon?" -fiiliksen. Kun he matkustivat peikkojen terrorisoimaan kylään ja siellä tapahtui juttuja, minusta tuntuikin yhtäkkiä kuin olisinkin pitänyt hänestä alusta saakka. Tippa tuli linssiin moneen kertaan. Nuoruudestaan huolimatta ihailtavan viisas tyyppi ja kykenee suuriin tekoihin. Yllättäen hän olikin sarjan hahmoista se, johon eniten lopulta samaistuin ja jolla jopa oli hyvin lähelle samanlainen elämänkatsomuskin. Paruin silmäni ruvelle moneen kertaan hänen takiaan. Nykyisin en voisi kuvitellakaan sarjaa ilman häntä. ^^

Jeps, siinäpä muutama.
"Don't let your victories go to your head, or your failures go to your heart."
Kotisivuni ~ DA-galleriani

Avanta

Viesti Kirjoittaja Avanta » Ke Huhti 01, 2009 20:48

Kuroshitsujin myötä olen erityisen ihastunut pariin hahmoon.

Sebastian; Sympaattinen hovimestari jonka vihollisen nujerrus keinoille on saanut monesti nauraa (esim. luistellessa). Ihastuttava ja kaunis hahmo. Olisipa hän vampyyri :B

Grell; Alan heti hihittämään kun Grell ilmestyy kuvioihin. Hän on hauska hahmo hervottomine lausahduksineen, sekä onhan hän ihastunut Sebastianiin (lempikohtauksiani sarjassa ovatkin kaikki jossa nämä kaksi ovat). XD

Tounis

Viesti Kirjoittaja Tounis » To Huhti 02, 2009 13:30

Yksiselitteinen vastaus: Saber (Fate/Stay night)

Kaunis ja vahva naisihminen. Hallitsee taistelemisen erinomaisesti, mutta on siviilielämässäkin viehättävä neito. Ujo, muttei liikaa. Vahva, muttei törkeä. Saber on vaan täydellinen. Ehkä liiankin? Fate/Stay night on loistava anime, muttei se toimis laisinkaan, jos Saber olis erilainen. Tyylikäs haarniska, surullinen taustatarina.

Ääninäyttelijäkin on hyvä, näin btw!

(emt kuinka pitkiä perusteluja täällä suositaan, vuodatimpahan jotain.)
mal | blog | band || [23:17] <+Tutka> Aniki - paikka jossa Touniskin näyttää fiksulta

Utane
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Utane » Ma Huhti 13, 2009 14:28

Pakko sanoo että Gaara. Kaikki jotka kattoo sen lapsuuden itkee (en ois kyll itte arvannu et itkisin).
Sitten KH:sta Axel.
Spoiler:
Se on niiiiin hirveetä kun senkin pitää kuolla... miks kaikki hyvät tyypit kuolee? D:
Mutta jotkut on vaan niin... niin ne on vaan niin. 8D Tajuatteko?

ja ah.. Soul Eaterista Chrona, voi raukkaa. D:
Viimeksi muokannut Hoothoot, Ma Huhti 13, 2009 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kielioppia siistitty ja spoilerisuojat lisätty.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”