Koskettavin ja sydäntänne lähinnä oleva animehahmo/t

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Suni

Viesti Kirjoittaja Suni » To Touko 03, 2007 15:38

Hmm..
Bleachin ichigo, L, Hiruma.
Heti kun aloin katsomaan bleachia ichigosta tuli tosiaan mansikka mieleen, ichigo on niin hauska ja ym. En osaa sanoa. Liikutuin vain niin ichigosta.

Heti kun taas rupesin katselemaan L:stä kuvia huomasin että hän on aika samanlainen kuin minä (ehkä ihan vähän <- ->).

Ja kun rupesin tätä Hiruma hahmoa tutkimaan. Hiruman virne on hauska ja niin ihana. En voi uskoa että jonkun ilme on koko ajan sen näköinen.

Tämä oli tietysti minun mielipiteeni asiasta. :D
Lately, you don't even talk to me.

Puri-chan

Viesti Kirjoittaja Puri-chan » To Touko 03, 2007 22:23

Minuun purevat aika monenlaiset hahmot.
Ensinnäkin voisin mainita söpöt hahmot, kuten Ouranin Honey-senpai ja Honey and Cloverin Hagu.

Olen myös menettänyt sydämeni hiukan omalaatuisille ja itserakkaille, mutta kuitenkin niin kovin sympaattisille tyypeille, kuten Honey and Cloverin Morita, Gravin Ryuichi ja Ouranin Tamaki. x> Niissä vain on sitä jotain..

Näiden lisäksi ujot/halveksitut/yksinäiset/kovia kokeneet hahmot saavat täydet sympatiani. Mainittakoon Naruton Gaara ja Hinata, NGE:n Rei ja.. kyllä niitä muitakin on, mutten nyt saa millään mieleeni o.o

On vielä mainittava Grave of the Firefliesin pikkuinen Setsuko. Hänestä tulee niin elävästi mieleen rakas nelivuotias pikkusiskoni. Ehkä siksi itkinkin niin paljon katsoessani elokuvan. Rakastan sitä hahmoa.

Eläydyn animea katsoessani kovasti henkilöiden tunteisiin.. ehkä vähän liikaakin. Joskus rupeaa oikeasti ottamaan päähän, kuten Honey and Cloverissa, kun Morita ei saanut vastarakkautta Hagulta. :<
Na no da. [/url]

Uni.

Viesti Kirjoittaja Uni. » Pe Touko 04, 2007 15:53

Doll 1, Kaya. En sanoisi, että lähellä itseäni ja muistuttaa ystävääni ja no...Sanotaan vain, että koko tarina kosketti minua.. :P

Tosin tuohan nyt on manga.. Tietääksen siitä ei ole tehty animea.. (?) Ei kyllä olisi ekoja, joita rupeaisin tekemään.
Eräs viisas poika kerran sanoi: -Kaikki on turhaa! Hän kiipesi luumupuuhun ja että hänen heittelemänsä kovat, vasta vihertävät luumut sattuivat. Osittain siksi, että väite oli totta.

Tifa

Viesti Kirjoittaja Tifa » Su Touko 06, 2007 00:03

Final Fantasy VII:Advent Children:stä: Tifa, Cloud ja se punahiuksinen jätkä.
Full metal Panic:stä: Chidori ja Sousuke.

Ei paljoa, koska minua on vaikea miellyttää.

Ava-from-wonderlad

Viesti Kirjoittaja Ava-from-wonderlad » Su Touko 06, 2007 10:26

Näitä on paljon, mutta:
Kamikaze kaitou jeanne: Maron
goregous Carat: Florian
Emma:Emma

Villapuuro

Viesti Kirjoittaja Villapuuro » Ti Touko 29, 2007 00:20

Teletha ''Tessa'' Testarossa (FMP!)

Niin lämmin, söpö, ihana ja persoonallinen hahmo.. Usein tulikin animea katsoessa usein leveä hymy huulille, kun hänen toilailuja seurasi.

Aimeara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aimeara » Ti Touko 29, 2007 00:44

Monet hahmot ovat tehneet minuun syvän vaikutuksen tavalla tai toisella, mutta kaksi henkilöä ovat ylitse muiden.

Takemoto Yuuta, sarjasta Honey & Clover. Samaistuminen alkoi jo siitä, kun ensimmäisenä asiana koko sarjassa nähdään pyörän rengas. Ja sitten pyöräilevä poika. Sillä hetkellä sydämeni sykähti, ja kun poika puhui, minulle tuli tunne, "tämän ihmisen minä tiedän". Sarjan edetessä jouduin monesti pysähtymään kesken jakson joko itkemään tai ajattelemaan. Joskus ajattelemaan itkunsekaisesti, yleisimpänä ajatuksena "tiesin, tiesin, tunnen tämän ihmisen". Ensimmäisen kauden viimeisissä jaksoissa haukoin henkeäni, sillä Yuuta lähti tekemään sellaisen asian, josta minä olen haaveillut pienestä pitäen. Itkin onnesta, "onneksi tunnen tämän ihmisen". Toisen kauden ajan itkin myötuntoa. Itkin viimeiset kolme jaksoa lähes tauotta, viimeisen jakson loputtua vielä melkein tunnin. Itkettyäni tarpeeksi, kävelin ulos huoneestani. Katsoin peiliin ja vilkutin, "hei, Takemoto-kun".
Mikään hahmo ei ole aikaisemmin aiheuttanut minussa noin syvää reaktiota, ei ainakaan noin pitkäaikaisesti (minulla meni H&C:n katsomiseen puoli vuotta). Olen ollut sen vaikutuksen alaisena tammikuusta lähtien, ja vaikutus vain voimistuu päivä päivältä. Takemoto opetti minulle todella paljon asioita, olen myös ottanut niistä opikseni. Vaikka hän on fiktiivinen hahmo, hän on minulle niin todellinen, että minusta tuntuu kuin olisin koko sarjan ajan ollut hänen lähellään. Samoin kaikkien muiden tämän sarjan hahmojen, sillä Takemoto oli heidän lähellään.

Ichinomiya Kantarou, sarjasta Tactics. Häntä en halua avata liikaa, sillä pelkään sanovani liikaa. Sanottakoot vain, että Kantaroun tapa rakastaa ja välittää tuli minulle yllätyksenä. Muutenkin Kantarou yllätti minut luonteellaan, salaisuuksillaan ja olemassaolollaan. Hänenkään kohdallaan en haluaisi ajatella hänen olevan vain hahmo jossain sarjassa; minulle hän on osa itseäni, osa minun päämääriäni, osa minun elämääni. Sille on syynsä, miksi minä alun perin kiinnostuin folkloristiikasta.
となり の おたくさん でござる。

Krizu

Viesti Kirjoittaja Krizu » Pe Syys 28, 2007 14:25

Sydäntäni lähinnä ovat:

- Takuto (Full Moon wo Sagashite)
- Yuki (Fruits Basket)
- Shuichi (Gravitation)
- Tamaki (Ouran High School Host Club)

Olisi vielä muitakin, mut siinä on neljä ehdotonta.

Chiame

Viesti Kirjoittaja Chiame » Ma Joulu 03, 2007 19:30

Joo...

1. Shaoran (Cardcaptor Sakura, EI Tsubasan Shaoran)
2. Kaito (Magic Kaito, Kaito ei ole yhtä huvittava Conanissa)
3. Patamon (Digimon)
4. Chiyon isä (Azumanga daioh)
5. Hikaru (Ouran high school host club)
6. Takuto (Fullmoon wo sagashite)

Jotenkin tuo Chiyon isä mahtui mukaan mokomaan... 8) Joo. No, Shaoran (jos joku vaatii tätä, niin Syaoran) on tällä hetkellä lempihahmoni! Sydäntä lähellä :D
Never push the "Big Red"-button!! Never!!
http://riinapuri.deviantart.com

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ma Joulu 03, 2007 19:41

Izumi FMA:sta, jotenkin kummasti. Olen lapsirakas ja haluan itsekin isona lapsia ja luultavasti murtuisin jos en pystyisi tulemaan raskaaksi. Izumi sentään pystyi (ainakin animessa - en lue FMA-mangaa). Ihailen häntä koska hän on niin vahva.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Tuc-keksi

Viesti Kirjoittaja Tuc-keksi » Ma Joulu 03, 2007 20:28

Näitähän löytyy, mutta mainitaan nyt ainaskin kaksi:

Akiha Tohno
Akiha Tsukihimestä on kyllä säväyttänyt minua monellakin tapaa: siis löytyy pikkusiskoa, psykomassamurhaajaa, kaunista nuorta naista ja pienet rinnat :o. Epätavallista mutta toimii sekin. Pidin myös Akihan reitistä muutenkin Tsukihimessä. Kaunis "ranskatar" jonka persoona saatiin veikeästi mukaan Melty Blood-mätkintäänkin asti. Peukut ylös.

Tohya Miho
Megatokyon enigmaattinen goottityttö teki lähtemättömän vaikutuksen heti ensitapaamisestamme lähtien. Hahmon kehittymistä on vaan niin ihana seurata, kun itse hahmosta kerrotaan niin vähän kerrallaan. Fred Gallagher on jo pidemmän aikaan pitänyt Mihon todellisia tarkoitusperiä omina tietoinaan ja heitelly fanijoukolle vihjeitä kuin luita susilaumalle. ERITTÄIN suurella mielenkiinnolla odottelen milloin Megatokyon kuutos kirja saapuu fantsuun ja pääsen sen sieltä ostamaan.
"Rose... wand... floating... superior... crystal... eternal... beautiful... flower... genocide!"
Katsotut animeyt

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » Ma Joulu 03, 2007 20:30

Kyl se varmaan NGE:n Asuka on. Kovin kävi sääliksi tyttöä, varsinkin kun ennen Evangelionia traagiset animekokemukseni rajoittuivat Initial D:n tunteita täynnä olevaan EIH, MUN MOOTTORI KOSAHTI, MIEHEKKÄITÄ KYYNELIÄ-kohtaukseen.

Murokulho

Viesti Kirjoittaja Murokulho » Ma Joulu 03, 2007 23:02

Tässä omasta mielestäni vaikuttavia/kiinnostavia/muuten syräntä lähellä olevia animehenkilöitä. Ei missään 'paremmuusjärjestyksessä' siis:

Gally/Alita sarjasta GUNNM/Battle Angel Alita. Poikatyttönä minua viehättää kovasti sankarittaret jotka eivät todellakaan jää taustalle ulisemaan kun ongelmia tulee. Vielä vaan parempi jos osaavat jotain kadonnutta super-taistelulajia refleksinomaisesti 8) Gally on ulkoisen olemuksen ja taitojen lisäksi paljon enemmän. Hänen hahmokehitystään on mielenkiintoista seurata; milloin taistelee henkensä kaupalla, milloin pakenee murheitaan, milloin ihastuu kuin kuka tahansa muukin. Muistinsa ja menneisyytensä menettämisen vuoksi hän on viaton ja korruptoimaton ja pyrkii aina toimimaan oikein, vaikka homma kääntyykin siltikin välillä täydeksi katastrofiksi.

Satoko Houjou sarjasta Higurashi no Naku Koro ni. Hahmon pelkästä ulkonäöstä tulee jo mieleen eräs lapsuudenkaverini. Lisäksi kaverini tavoin Satoko on vilkas, äänekäs ja suunnittelee leikillään kaikenmoista muiden pään menoksi. Siihen kumminkin uskoakseni kumminkin päättyivät yhtäläisyydet.. Sarjaa kun seuraa, niin mitä pidemmälle pääsee niin sen kamalammalta Satokon menneisyys (ja silloin tällöin nykyisyys) näyttää. Pinnalta reipas ja meluisa kakara onkin todellisuudessa ollut täyden hulluuden partaalla useaan otteeseen.. Satokon ystävät ovat kuitenkin huippusakkia, sillä he näkevät hurjasti vaivaa pelastaakseen ystävänsä ja saavat lopulta koko kylän rinnalleen. Sääliksi käy pikkulikkaa niin ettei siitä voi olla tykkäämättä =x

Yoko Gurren Lagannista. Siihen kun ekassa jaksossa törmäsi niin vaan ihasteli sen jotenkin passiivista, asiallista, epäasiallista ja tyyntä olemusta ilman että on mikään överiksi vedetty kylmäkalle tappokone tai mouruvasti valitteleva perus-sankaritar. Joo, ja kiva pyssy.

sarkkuli

Viesti Kirjoittaja sarkkuli » Ma Joulu 03, 2007 23:16

on se elämä niin rankkaa:
FMA:sta
-kimbley
frank archer
alphonse
envy
greed

nuo jätkät valloittivat sydämeni ja särkivät sen kun kuolivat, paitsi al. :D :D :D :D :D :D :D :D
jos et ole kokenut kaikkea 18-vuuoteen mennessä voit yhtä hyvin kuolla.

Pavez
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pavez » Ma Joulu 03, 2007 23:31

Yuki Nagato, Suzumiya Haruhin Melankolia
Aivan loistavaa viileyttä, johon yhdistyy eeppiset voimat. Kasvaa hahmona enemmän kuin vähän(light novelleissa siis).

Gally/Alita, GUNNM
Tyttö jolla on oikeasti asennetta, näitä ei ole tarpeeksi. Plussana hahmolla on sarjassa syvyyttä, eikä ole koko ajan se sama vanha Gally, vaan muuttuu ajan myötä.

Chihiro, ef - a tale of memories
En tiedä miksi, mutta tämä tyttönen on onnistunut traagisella tarinallaan koskettamaan minua syvemmin kuin kukaan sitten Airin Misuzun. Jos tarina loppuu yhtä surullisesti kuin Air, kuolen nestehukkaan, jonka itkuni lopulta aiheuttaa.

Alex Row, Last Exile
Kylmä, laskelmoivan kostonhimoinen ja äärimmäisen cool. Tämän miehen kohtalo kiinnosti ylivoimaisesti eniten koko mahtavassa sarjassa, vaikka sivuosassa olikin. Silvana ei olisi voinut parempaa ja sopivampaa kapteenia toivoa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”