Käsikirjoittaja etsii piirtäjää

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

street

Viesti Kirjoittaja street » Ma Helmi 14, 2005 06:15

Code6 kirjoitti:Luo myös voimakas naispääosa aka GITS :wink:
*köhköhfanitusköhköh* :wink:
Thousand years of pain!
Close the world . txen eht nepO

Cosmic
Viesti:

Re: Miten olisi? Minä teen kässärin ja sinä piirrät? ^^'

Viesti Kirjoittaja Cosmic » Ma Helmi 14, 2005 09:07

Yamashita kirjoitti:Elikkäs, haluaisin tehä sarjakuvan (manga, mieluummin) mutta oon vasta 11 vuotta ja en oikeen osaa piirtää... Mulla olis kyllä paljon ideoita ja visin piirtää kässärin. Jos teistä joku on sellanen hyvä piirtäjä ja omistaa skannerin nii voisitko auttaa? Olisin kiitollinen ikuisesti sille joka mua auttoi siinä! Laita kuva sähkäriin katson että miten piirrät ;) Jos sulla on myös messenger niin kutsu kamuksi! =)
Jepulis, tässä ois yks joka haluisi piirtää mutta on huono keksimään jounta..
"The greatest thing you'll ever learn
Is just to love and be loved in return" (Nat King Cole)
"If you want to be loved,then love..."

Ravey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ravey » Ma Helmi 14, 2005 19:29

Code6 kirjoitti:
Ravey kirjoitti:
Code6 kirjoitti: No mutta nyt vain alat työstää mahdollisimman yksityiskohtaisia kuvauksia päähenkilöistä. Tuo helpottaa kuvittajan työtä.
Luo myös voimakas naispääosa aka GITS :wink:

Hmm.. Niin. Niin tietysti! Itseasiassa päähenkilöitä olen jo jonkin verran suunnitellut yksityiskohtaisemmin. Käsikirjoitus vain loppuun, päähenkilöitten yksityiskohdat ja loppuviimeistely. Wola! Valmis käsikirjoitus, kuka kuvittamaan? :wink:
Kaikki aikanaan. :D
Sitten kun kaikki on valmista niin sitten aletaan etsiä kuvittajaa. :wink:
Muh, sitä juuri! Ensin käsikirjoitus täysin valmiiksi, sitten etsimään kuvittajaa.. Sitä juuri tarkoitinkin! :o

vmv-81

Viesti Kirjoittaja vmv-81 » Ti Helmi 15, 2005 08:54

Ravey kirjoitti:Hmm.. Minäkin olen itseasiassa aika kiinnostunut. Itsekin olen suunnitellut tekeväni jonkinlaisen pienehkön mangan, mutta piirustustaidot eivät tälläiseen riitä. Mutta käsikirjoitusta olen jo alkanut kirjoittamaan. (Tyttö raukka ei tajua, että se on ajan tuhlausta..)

Suunnitelmissa on kirjoittaa tarina synkästä maailmasta, tulevaisuudesta, jossa miehet ovat jälleen nousseet valtaan ja naisia alistetaan. Ehkä hieman perustuu tosi tapahtumiin, käsikirjoituksessa muutamia faktoja elämän synkimmistä puolista.. Tästä siis jos manga tulisi, ei se kertoisi hurjista sotureista joilla on mahtavat voimat ja taidot, päinvastoin! Se kertoisi elämän tosiasioista ja siitä, kuinka maailmassa on paljon pahaa. Raiskauksia, tappoja ja kidutusta.
Tarinallani haluaisin näyttää elämän synkemmän puolen, mutta silti haluaisin myös näyttää, että elämä osaa olla myös kaunista..
Oikealla tavalla katsottuna.

"Todellisuus ei ole kaukana.. Se on sinun vieressäsi."
Hei, minä oikeasti sain inspiraatioita tuosta tarinanpohjasta. Vaikka käsikirjoituksesi ei olisikaan vielä täysin valmis, niin minä olisin vakavissani valmis tekemään kuvitusta. Tosin tahtini saattaa olla hidas ja opiskelu vie minulta aikaa. Saatan olla liian innokas, mutta minä tosiaan olen käytettävissä. Ja jos en kelpaa täysipainoiseksi piirtäjäksi, niin miten olisi tekniseksi suunittelijaksi? Eli suunnittelisin tarinaan ajoneuvoja, kodinkoneita, aseita yms. Ilmoittele vaikka yksityisviestillä, jos haluaisit minun vaikka lähettävän piirrosnäytteitä.
"Shimupuru isu besuto."
-- Xelloss, Slayers Next

Ravey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ravey » Ti Helmi 15, 2005 18:28

vmv-81 kirjoitti: Hei, minä oikeasti sain inspiraatioita tuosta tarinanpohjasta. Vaikka käsikirjoituksesi ei olisikaan vielä täysin valmis, niin minä olisin vakavissani valmis tekemään kuvitusta. Tosin tahtini saattaa olla hidas ja opiskelu vie minulta aikaa. Saatan olla liian innokas, mutta minä tosiaan olen käytettävissä. Ja jos en kelpaa täysipainoiseksi piirtäjäksi, niin miten olisi tekniseksi suunittelijaksi? Eli suunnittelisin tarinaan ajoneuvoja, kodinkoneita, aseita yms. Ilmoittele vaikka yksityisviestillä, jos haluaisit minun vaikka lähettävän piirrosnäytteitä.
Olen todella, todella kiinnostunut! Kirjoitinkin jo sinulle viestiä.. Ja olisin halukas katsomaan piirrosnäytteesi. :P

Niin, ja toivottavasti ymmärsit siitä yksityisviestistä jotain, olin vain niin innoissani kun sitä kirjoitin.. :wink:

Silmarion

Viesti Kirjoittaja Silmarion » Ke Maalis 16, 2005 16:04

Ravey kirjoitti:
vmv-81 kirjoitti: Hei, minä oikeasti sain inspiraatioita tuosta tarinanpohjasta. Vaikka käsikirjoituksesi ei olisikaan vielä täysin valmis, niin minä olisin vakavissani valmis tekemään kuvitusta. Tosin tahtini saattaa olla hidas ja opiskelu vie minulta aikaa. Saatan olla liian innokas, mutta minä tosiaan olen käytettävissä. Ja jos en kelpaa täysipainoiseksi piirtäjäksi, niin miten olisi tekniseksi suunittelijaksi? Eli suunnittelisin tarinaan ajoneuvoja, kodinkoneita, aseita yms. Ilmoittele vaikka yksityisviestillä, jos haluaisit minun vaikka lähettävän piirrosnäytteitä.
Olen todella, todella kiinnostunut! Kirjoitinkin jo sinulle viestiä.. Ja olisin halukas katsomaan piirrosnäytteesi. :P

Niin, ja toivottavasti ymmärsit siitä yksityisviestistä jotain, olin vain niin innoissani kun sitä kirjoitin.. :wink:
Voinen myöskin ajatella mahdollisuutta osallistua kuvituksella tarinanne pohjalle.

Olen itse kysellyt oma kotifoorumilla samanlaista järjestelyä.
Voinet pistää suuntaviivoja käsikirjoituksestasi yksityisviestillä ja sitten ilmoitan mitä mieltä olen tulevasta mahdollisesta yhteistyöstä.

okalintu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja okalintu » Pe Maalis 18, 2005 20:48

Olisin todella kiinnostunut Raveyn ideasta, mutta jätän sikseen. Jätän paremmat piirtämään tuon, sillä tarina on mielenkiintoinen. Minulle vaan sopii jokin simppelimpi, joten Yamashita, kerroppa tarkemmin projekstistasi. :D

JOS minä jostain kumman syystä pääsisin tuohon sinun projektiisi mukaan, niin olisiko minulla oikeus laittaa sarjakuva sivuilleni, jos laitan sinne kuka on tehnyt käsikirjoituksen?

[Edit] Möö kirjotusvirhe!
Älä ota elämää liian vakavasti. Et selviä siitä kuitenkaan hengissä.

Boytoy

Viesti Kirjoittaja Boytoy » La Huhti 02, 2005 15:39

Olisi mukavaa tehdä tarina ja kuvittaa se........................................... se olisi mukavaa mutten saisi mitään aikaiseksi :cry: . Kenties impromangojen piirtämisestä olisi hyvää koulutusta minulle.
Kyllä tuo kuulostaisi mielenkiintoiselta *nyökyttelee*
Kaverini tekevät juuri niin, että toinen kirjoittaa ja toinen piirtää mutta välillä se projekti tökkii, kun toinen ei kirjoita niin toinen ei myöskään halua piirtää: "mutta kun se ei kirjoita! Se vaan laiskottelee, niin miksi minun pitäisi!?" ja molemmilta tulee tuo sama repliikki... -.-'
Sentään tarina on pian (no jaa) valmis! Vuosi (tai enemmän) on sen kirjoittamisessa mennyt... *.*
Ehkä joskus se julkaistaan... sore wa watashi no yume dakara sa!

Migata-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Migata-chan » Pe Syys 15, 2006 22:25

Voisin piirtääkkin... Laitan vaikka mailia sinneppäin... Onkohan paikka jo viety?

immolatus_dead

Viesti Kirjoittaja immolatus_dead » Su Syys 17, 2006 20:54

Piruvie, rupesin tässä miettimään että olisikohan mahdollista muuntaa koko aihe tyyliin "Käsikirjoittaja etsii piirtäjää" sillä se on hyvin usein totta että moni pilaa mahdollisuutensa kunnon sarjakuvaan, koska ei taida toista näistä jaloista taidoista.
Itsekin taidan olla enemmän tarinoitsija kuin piirtelijä. Ja idea "cooperation"ista kuulostaa ihan kivalta :D
Katsotut animet.
Menossa mukana:
KUMA the bear maker.

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Su Syys 17, 2006 22:58

immolatus_dead kirjoitti:Piruvie, rupesin tässä miettimään että olisikohan mahdollista muuntaa koko aihe tyyliin "Käsikirjoittaja etsii piirtäjää"
Hyvä idea. Näin tapahtui. Jatkakaa.

Naino

Viesti Kirjoittaja Naino » Ma Syys 18, 2006 04:15

Hm, minen muista kuinka paljon tästä linkistä oli hyötyä, mutta käsikirjoittajat hyvällä englannilla saattaisivat löytää tuolta joitakin hyviä pointteja.

Klikkaa "Articles" yläkulmasta

Olisi kiva joskus kokeilla toisen kirjoittamaa tarinaa. En tiedä sitten motivaatiosta tai yhteisymmärryksestä, omat stoorit pyörivät niin paljon sisäisten visioiden ympärillä. Kritisoiva ja neuvova beta olisi mahtava juttu.
狐の面.

immolatus_dead

Viesti Kirjoittaja immolatus_dead » Ma Syys 18, 2006 18:02

Voisin itse yrittää kyhäillä jonkun stoorin, uploadaa nettiin ja linksiä heittää tänne, jonka jälkeen joku saisi ihan vapaasti piirtää oman sarjakuvansa, ja saisi muunnella sitä sun tätä aivan vapaasti, niin kauan kun sillä ei vaan havitella maallista mammonaa.

Mutta pitää katsella miten aikaa riittää kun noita töitäkin nyt on...
Katsotut animet.
Menossa mukana:
KUMA the bear maker.

Absolutehe

Viesti Kirjoittaja Absolutehe » Ti Marras 21, 2006 17:51

Joo, mulla on ehdottomasti vahvana puolena tuopiirtäminen, koska tarinapuoli ei kuitenkaan ole koskaan ollut vahva.
Olen miettinyt, pitäisikö yrittää yhteistyötä jonkun taitavan tarinan kehittelijän kanssa. Toisaalta, en tiedä tykätäänkö piirustus jäljestäni, se ei ole eksaktisti aivan manga tyylinen, tykkään piirtää isot silmät, mutta pienet iirikset. ja jonkun mielestä voi olla liian nuori(paskat)

tän mä olen piirtänyt, ja meni 15 minuuttia hahmotteluun, kun piti katsoa, miten nuo päät on, koska jokaisella kyseisellä otuksella sattui olemaan erillainen pää, jota kummastelin :/
http://www.kavereita.net/album.php?user ... _id=131429

no joo, ei tää kyllä mitään kerro...

palkki

Viesti Kirjoittaja palkki » Ti Marras 21, 2006 17:57

Piiristkö ton ite?! Sehän on ihan mielettömän upee!

Iteltäni uupuu tuo piirtämisen jalo taito, mutta kyllä voin käsiksen kirjoittaa, jos joku kaipaa....

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”