jatkuuko Dragon Ball subilla????

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Goku

jatkuuko Dragon Ball subilla????

Viesti Kirjoittaja Goku » Su Tammi 09, 2005 15:04

Niin eli kysymys on esitetty jo topicilla eli kysyisin jatketaanko dragon ball Z subilla sillä olen kuullut huhuja tämän sarjan lopettamisesta :shock:

:cry:
vastausta kaivataan...
-Goku

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Su Tammi 09, 2005 15:37

Eikös tätä kannattaisi kysyä SubTV:ltä? Heilläkin on esim. kotisivut ja jos täällä kerrottavat tarinat paikkaansa pitävät, heiltä saa myös vastauksia.

Hassan

Viesti Kirjoittaja Hassan » Su Tammi 09, 2005 16:06

Muistaakseni ennen ensimmäistä Neon Genesis Evangelion jaksoa, tulleessa vesipostissa vastasivat. Totesivat että katsojamäärät, eivät vastanneet sarjan hintaa ja näin ollen uusia jaksoja ei osteta.

Eli uusia ei ole tulossa, ainakaan nykyisillä hinnoilla/katsojilla.

Casandara

Viesti Kirjoittaja Casandara » Su Tammi 09, 2005 21:48

No tietysti katsoja luvut ovat mitä sattuu kun sarjan näyttäminen aloitetaan keskeltä :evil: *ärrin murrin*
Voisinkin valittaa siitä niille että nyt olisi saumaa alottaa alusta kun se tulee juuri manganakin _alusta_..
"Saan olla niin omituinen, kuin ikinä haluan!" - Jean M. Untinen Auel

amizu

Viesti Kirjoittaja amizu » Ti Tammi 11, 2005 18:47

MITÄ!?!
ei jatku?!?!? hulluuskohtaus lähestyy... eii...eih... sen on pakko jatkaa! oon siihen niin pahasti retkahtanu että saan pahan mielenterveyshäiriön jollei se jatka... hmm... taidanpa lähteä kyläilemään subtv:n toimipisteessä-tai-mikä-se-paikka-nyt-ikinä-onkaan-missä-ne-päättävät-tällaiset-vähäjärkiset-asiat.....
mihinkäs pistinkään kaikki 'suostuttelu välineeni'...

snif!
kukaan ei ole täydellinen, minustakin puuttuu kaikki viat.

Lmmz
Otaking
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lmmz » Ke Tammi 12, 2005 02:05

Jos vain on itsellä/vanhempien/kaverien/naapurin karvaisen sedän avustuksella mahdollisuus ja rahaa tilata DVD:itä maailmalta tms., niin kannattaa kyllä hyödyntää sitä. Dragon Ball (ja DBZ) on sen verran vanhempi (ja suosittu) sarja, että se lienee aivan varmasti kiekoillakin julkaistu, joten luulisi niitä voivain tilailla jostakin maailmalta. Vaikka hintaa nyt vähän tuleekin, niin ainakin saa katsoa silloin kuin itse haluaa ja niin monta kertaa kuin itse haluaa ja ilman dubbausta jollekin änkykielelle.

Toisaalta tietenkin kannattaa kanavien painostusta jatkaa (asiallisesti), koska muuten näyttäisivät varmaan pelkkää sms-chattia...
Kosmos on laaja. | Tutturuu!

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Ke Tammi 12, 2005 14:52

Lmmz kirjoitti:Jos vain on itsellä/vanhempien/kaverien/naapurin karvaisen sedän avustuksella mahdollisuus ja rahaa tilata DVD:itä maailmalta tms., niin kannattaa kyllä hyödyntää sitä. Dragon Ball (ja DBZ) on sen verran vanhempi (ja suosittu) sarja, että se lienee aivan varmasti kiekoillakin julkaistu, joten luulisi niitä voivain tilailla jostakin maailmalta. Vaikka hintaa nyt vähän tuleekin, niin ainakin saa katsoa silloin kuin itse haluaa ja niin monta kertaa kuin itse haluaa ja ilman dubbausta jollekin änkykielelle.
Tässä vaikkapa ensi alkuun avustavaa osoitetta:
http://www.dvdpacific.com/search.asp?ti ... gon+ball+z
http://www.dv-depot.com/xiga/search.php ... Submit=+Go+
Kyuu Eturautti - IRC:Kyuu @ irc.b2irc.net
Puheenjohtaja - Säätöyhteisö B2 ry
Varapuheenjohtaja - Tampere Kuplii ry
Valokuvaaja/roudari - Cosplay Finland Tour

amizu

Viesti Kirjoittaja amizu » Ti Helmi 22, 2005 13:48

joku tuntematon hemmo sanoi viime viikonloppuna että dbz jatkuis syksyllä... en tiedä onko jutussa perää...

LordOfDreams

Viesti Kirjoittaja LordOfDreams » Ti Maalis 08, 2005 23:40

DBZ = lopetettu... they crushed my heart ja ensimmäisenä näkemäni animen...
Gaining wisdom throught Anime & Manga

okalintu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja okalintu » Ke Maalis 09, 2005 22:21

No tuli sitä itsekin seurattua, mutta voin sanoa, että mielestäni ei kamalaa. Mieluummin lue kyseistä sarjaa mangana, rankoista sensuureista huolimatta. Sitä paitsi nythän tulee Neon genesis evangelion, jota paljon mieluummin seuraan. DBZ:n anime versiossa minua ärsyttää eniten kun jokaisen hahmojen kasvojen tunnetiloja on pakko kuvata niin kauan. Menee hyvää esitysaikaa hukkaan. :P
Älä ota elämää liian vakavasti. Et selviä siitä kuitenkaan hengissä.

amizu

Viesti Kirjoittaja amizu » La Maalis 12, 2005 14:01

no, onhan se manga lievittämässä tuskaani... no joo, vaikka animessahan oli kokonaisia jaksoja joita mangassa taas ei ole. olen pistänyt merkille... kurja sub tv joka ei tajua mitään hyvän päälle...

otaku-chan

Viesti Kirjoittaja otaku-chan » La Maalis 12, 2005 15:25

surulista että se lopetettiin ja kyllä minäkin olen kuullut että se tulee takaisin syksyllä mutta kaikkki hyvän kuuloinen ei aina ole totta :cry:
sora mimi cake

AoiNeko

Viesti Kirjoittaja AoiNeko » La Maalis 12, 2005 17:34

Niin. Surullista että tuo lopetetaan. ;___; Lempi sarjani. Voih...

Olisipa niillä edes lupa näyttää niitä vanhoja jaksoja [onkohan se nyt.] 3 kertaa uudestaan. Kun minä en ole niitä vieläkään nähnyt... Tai toisivat Suomeen ne DVD:einä niin voisi ostaa ne ihan itselleen. ^^

Offia taisi olla, mutta anteeksi.

otaku-chan

Viesti Kirjoittaja otaku-chan » La Maalis 12, 2005 20:08

gogeta kirjoitti:surulista että se lopetettiin ja kyllä minäkin olen kuullut että se tulee takaisin syksyllä mutta kaikkki hyvän kuuloinen ei aina ole totta :cry:
ja vielä lempihahmoni on androidi 18# se on niin sexy
sora mimi cake

NiuNiu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NiuNiu » To Maalis 17, 2005 15:50

Surku sentään, jos sarja on jäänyt pois esitettävien listasta.. Jokainen anime pois on aina animen vähemmän, eikä suomen TV-valikoima ole mitään huippua (tosin erittäin hyvällä mallilla, jos katsotaan vaikka 5-6 vuotta taakse päin, jolloin telkkarista tuli vain Pokémon).

Dragonball Z oli kyllä hyvä sarja, paranee ja muuttuu hassulla tavalla oudommaksi loppua kohden ,D Tunnistin jopa oman kieroutuneen ja Pahan Minäni Vegetasta ihan 100%:sti. "Ei! Ei! Kyllä MINÄ, siis MINÄ osaan! Suksikaa kuuseen muut!" *wirn*
Embrace the total dork in yourself - life is too short to be cool!
NiuNiu Deviantart
NiuNiu Fanfiction.net

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”