Suosikki seiyuu?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Vomor

Viesti Kirjoittaja Vomor » To Joulu 02, 2004 05:52

Suosikki mies-seiyuuni olisi Canna Nobutoshi. Perusteina Tasuki (Fushigi Yuugi), Gattsu (Berserk), Ban Mido (Getbackers).

Naisia on niin paljon, mutta huitaistaanpa nyt sellainen nimi, kuin Sonozaki Mie. Mm. Koko (Condor Hero) ja Haduki Yazakura (Happy Lesson)

Eikä unohdeta Megumi Hayashibaraa. Etteköhän hänet jo tunne. Vähintäänkin musiikki-alalta.
Soggo @ Irc-Galleria, Deviantart & Quakenet

_mayfly_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _mayfly_ » Ke Joulu 08, 2004 19:44

Omat ehdttomat suosikkini:

Takehito Koyasu: mm. Aya/Weiß Kreuz
Miki Shinichirou: mm. Yoji/Weiß Kreuz, Kojiro/Pokemon, Tsuzuki/Yami no Matsuei
Seki Tomokazu: mm. Ken/Weiß Kreuz, Shuuichi/Gravitation, Dee Laytner/FAKE
Seki Toshihiko: mm. Count D/Pet Shop of Horrors, Yurimaru/Ninja Scroll, Benitora/Samurai Deeper Kyo

Yuuki Hiro on tietysti myös hyvä mainita, vaikka ei oikein muuta merkittävää (kai?) ole tehnytkään kuin Weiß'in Omin. Siitä voidaankin sitten olla montaa mieltä, onko sekään niin hohdokasta. >D
Hello Kitty? Bye bye Kitty! SHINEE!!!

Emmi-Chan

Viesti Kirjoittaja Emmi-Chan » Ke Joulu 15, 2004 11:02

Minä henkilökohtaisesti R-A-K-A-S-T-A-N Kakashin ääninäyttelijää, joku Inoue tai jotain. Se ääni on niin matala ja pehmeä, mutta samalla jollain tavalla velmu^-^ kawaiii!!! Voisin kuunnella häntä maailman loppuun asti.
Viimeksi muokannut Emmi-Chan, Pe Huhti 29, 2005 10:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Run Lee! Run towards the setting sun!... But don't mess up your hair!"
- Gai-sensei

Hijiri

Viesti Kirjoittaja Hijiri » La Joulu 18, 2004 02:45

Emmi-Chan kirjoitti:Minä henkilökohtaisesti R-A-K-A-S-T-A-N Kakashin ääninäyttelijää, joku Inoue tai jotain. Se ääni on niin matala ja pehmeä, mutta samalla jollain tavalla velmu^-^ kawaiii!!! Voisin kuunnella häntä maailman loppuun asti.
Kazuhiko Inoue.
Hänen äänensä tunnistaa helposti :3 Itsekin pidän.
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

Emmi-Chan

Viesti Kirjoittaja Emmi-Chan » Ma Joulu 20, 2004 10:44

Hijiri-san kirjoitti:Kazuhiko Inoue.
'

Sehän se oli. Arigatoo!! Eikö hän ole muuten ollut joissain muissakin animeissa. Jos nyt oikein kovasti kaivelen pääkoppaani, niin eikö Inoue-sama ollut Fruits Baketissakin?
"Run Lee! Run towards the setting sun!... But don't mess up your hair!"
- Gai-sensei

Hijiri

Viesti Kirjoittaja Hijiri » Ma Joulu 20, 2004 22:14

Emmi-Chan kirjoitti:
Hijiri-san kirjoitti:Kazuhiko Inoue.
'

Sehän se oli. Arigatoo!! Eikö hän ole muuten ollut joissain muissakin animeissa. Jos nyt oikein kovasti kaivelen pääkoppaani, niin eikö Inoue-sama ollut Fruits Baketissakin?
Juu. olihan se :3 Hatorin äänenä. Inoue-samalla on harvinaisen hyvin tunnistettava ääni kyllä ^^Eikä myöskään sovi unohtaa Yami no Matsueita :3
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

shikibu

Viesti Kirjoittaja shikibu » To Joulu 23, 2004 19:01

_mayfly_ kirjoitti: Takehito Koyasu: mm. Aya/Weiß Kreuz
Miki Shinichirou: mm. Yoji/Weiß Kreuz, Kojiro/Pokemon, Tsuzuki/Yami no Matsuei
Seki Tomokazu: mm. Ken/Weiß Kreuz, Shuuichi/Gravitation, Dee Laytner/FAKE
Minulla nuo samat! :D Aivan Loistavia ääninäyttelijöitä! Pidän erityisesti Takehiton äänestä. Oikein mukavaa kuunneltavaa~ :3
I love humans. They make me laugh.

MAL | Last.fm | Playfire

Kakusenai_namida
Viesti:

Ai NIIIN!!!

Viesti Kirjoittaja Kakusenai_namida » Su Joulu 26, 2004 20:24

VOI EEEEI!!! UNOHDIN MAAILMAN IHANIMMAN SEIYUUN!!! Kappei Yamaguchi! Hän on maailman ihanin tyyppi koko maailmassa. Hänellä on niin shyötävän sheksikäsh ääni joka shytyttää joka tytön... (Varsinkin minut! :wink: ) Varsinkin pidän hänestä Inu Yashana ja Ranmana(Henkilökohtaisista syistä... :wink: Mutta kuiteski.
FABULOUS~

Schuldig
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Schuldig » Su Huhti 03, 2005 16:43

Inoue Kazuhiko: Yuki (gravitation) Hatori (Fruits Basket)
Okiayu Ryoutarou: K (Gravi) Shigure (Furuba)
Miki Shinitsuro: Aisawa Tachi (Gravi) Yohji (Weiss kreuz) Tsuzuki (Yami no matsuei)
Hayami Sho: Muraki (Yami no matsuei)

*guh*
I have been nobody's friend from the beginning. Therefore, I cannot be the traitor.

Muey

Viesti Kirjoittaja Muey » Ma Huhti 04, 2005 03:13

Lisätään tuohon listaan vielä viime vuosien nouseva tähti Mamiko Noto, joka on antanut äänensä monelle ah-niin ihastuttavalle introvertille/ujolle/hiljaiselle typsylle; mm. Maria-samga ga Miterun Shimako, Mai-Himen Yukino, Starship Operatorsin Sanri, School Rumblen Yakumo ja ...Yami to Boushi to Hon no Tabibiton Hatsuki? :wink:

Ei ehkä niitä joustavimpia näyttelijöitä hahmokirjon suhteen, mutta se ääni... :oops: :).

Kappa

Viesti Kirjoittaja Kappa » Pe Tammi 06, 2006 18:20

Minulla ei itse asiassa ole niin kovin montaa lempiseiyuuta, koska, no, täytyy myöntää, etten ole loppujen lopuksi niin kovin montaa animea nähnyt. Mutta tässä nyt on muutama:

Seki Toshihiko (mm. Sanzo/Saiyuki)
Hänellä on todella hieno ääni. Sekä näytellessään, että laulaessaan. Hänen äänensä sai minulle aikaan kylmiä väreitä mm. Saiyuki-kappaleessa Go To The West. Onhan se hienon kuuloinen muissakin kappaleissa, tottakai. Ja silloinkin kun hän puhuu.

Yamaguchi Kappei (mm. Ryuichi/Gravitation, Inu-Yasha/Inu-Yasha)
Hänen äänensä on... jännä. Hän osaa muunnella sitä loistavasti, aina sopivaksi jokaiseen rooliinsa. Varsin ihastuttavaa.

Hirata Hiroaki (mm. Gojyo/Saiyuki, Sanji/One Piece)
Minun mielestäni hänen äänensä on jotenkin hyvin... Äh, en minä löydä sopivaa adjektiivia. Kuitenkin, se on mieleenpainuva. Sellainen, joka aluksi särähtää pahasti korvaan, mutta josta oppii pitämään, kun siihen tottuu. Ainakin minun mielestäni.

Zaya

Viesti Kirjoittaja Zaya » Pe Tammi 06, 2006 19:31

Umm, koska useimmat näistä on jo mainittu aikasemmin, niin heitän vain nimet tähän: Shinichirou Miki, Tomokazu Seki, Toshishiko Seki, Ryoutarou Okiyau, Kazuhiko Inoue, Akio Ohtsuka ja Hideo Ishikawa.
Varsinkin tuo ensin mainittu kohoaa kirkkaasti ykköseksi. Mie sitten niin rakastan sitä ääntä.

Ja varmaan liittynee aiheeseen, että yksi päivä repesin, kun tajusin että Takehito Koyasu on Nuuskamuikkusen jap. seiyuu. Ei pahemmin mitään revettävää, mutta repesin silti.
Tai sitten tuo Miki Pokemonin Jamesina ^_^

kagura

Viesti Kirjoittaja kagura » Pe Tammi 06, 2006 19:48

Yui Horie on mielestäni aivan loistava - ja lisäksi hirmuisen söpö tyyppinä haastattelujen yms. ekstrojen perusteella.
- ナナ -

Weylin

Viesti Kirjoittaja Weylin » Pe Tammi 06, 2006 19:54

Jaa-a, näköjään on lähes kaikki omat henk.kohtaiset suosikkini mainittu, eli Okiayu Ryotaro, Kazuhiko Inoue, Souichirou Hoshi, Tomokazu Seki ja Ichido Akira. Itse lisäisin vielä listaan pari nimeä, eli

Fighting spirit:stä Sendo Takeshin seiyuu - Masaya Onosaka . On myös Kyo Kara Maouh:ssa Conrad (en ole aivan sarjan kirjoitusnimestä). Toinen nimi on Junichi Suwabe (Blood+, Final Fantasy: Advent Children). Eikä sillä mikään huono lauluäänikään ole.

Joillakin on todella helposti tunnistettavissa oleva ääni (esim. Kazuhiko Inoue) mutta joitain ei sitten arvaa ennen kuin käy "lunttaamassa", että kukas se olikaan äänenä. Minulla on myös vähän sitä vikaa, että ensin olen kiinnostunut äänestä; jos se kuulostaa tutulta mutta en saa ääninäyttelijän nimeä päähäni, niin saatan pohtia sitä pitkänkin aikaa.
-Elämä on peliä-

Ree
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ree » Pe Tammi 06, 2006 21:46

Kappei Yamaguchi

Houko Kuwashima

Ken Narita

eli toisin sanoen InuYasha, Sango ja Sesshoumaru.
Pörrölonkero.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”