Yksinäinen etsii seuraa :)

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

hidensho

Yksinäinen etsii seuraa :)

Viesti Kirjoittaja hidensho » Su Huhti 21, 2013 04:57

Hölmöä kyllä kirjoitella tänne tässä seuranhaeskelukontekstissa, mutta ajattelimpa tehdä nyt niin kuitenkin. Tapana on ollut kylvää näitä seuranhaeskeluun tarkoitettuja ilmoituksia pitkin intternettiä, joskin yleensä vähän aihealueeltaan sopivammalle sivustolle - anime kun nyt ei aiheeseen sinänsä liity. No joka tapauksessa animea tuota tulee kyylättyä kotosalla aika paljonkin ja näinpä tänne sivustollekkin päädyin, joskin tuota tänne keskusteluosioon varmaankin lähinnä seuranhaeskelutarkoituksessa. Kyseessä on siis mieshenkilö, joka etsii seuraa jostakusta kivasta naisesta. Ei mitenkään järin yllättävää, koska naisten tuskin tarvitsee näin epätoivoiselta vaikuttaviin keinoihin tarttua, löytääkseen seuraa, vaikka voihan noita poikkeuksiakin tässä suhteessa olla olemassa. No eniwei nyt on siis Sunnuntai aamu, lauantai ilta, tai ainakin jotain siltä väliltä. Jos ei ylenpalttinen dramaattisuus ja melankolia häiritse, niin ajattelin availla tätä seuranhaeskelufiilistäni, joka on siis masentunut. Viikonloput ovat ikäviä, kotona on yksin, ei keksi mitään tekemistä, ei ole oikeastaan mitään minne mennä, sukulaisia lukuunottamatta ei myöskään ketään kenelle soittaa. Muutamia nettituttuja on chattilöiden välityksellä, mutta hekin kovin etäisiä. Sosiaalisesti en ole hurjan taitava noin live-elämässä, mutta en myöskään juo alkoholia, ja en ole töissä eikä mulla ole oikein mitään sellaista keinoa yrittääkkään olla sosiaalisempi, kun nuo alkoholittomien työttömien harrastusmahdollisuudet ovat heikonlaiset.

Mitenhän tämän asian kiteyttäis niin että tässä olisi jotain järkeä? :D No olen ihan mukava tyyppi yleisesti ottaen, mulla on myös hankala luonne, käyn kunttouttavassa työtoiminnassa, mulla ei ole vakavia kokemuksia seurustelusta tai intiimiasioista, ei ole ystäviä, tai siis olen yksinäinen, mutta en ystäviä niin hurjasti kaipaakkaan, saattaa liittyä siiehn että on vaikea törmätä ihmisiin joilla on samoja kiinnostuksen kohteita, varsinkin kun mulla noita kiinnostuksen kohteitakin on vähän epämääräisesti. No eniwei, asun Kokkolassa, ikää on 26 vuotta. En ole kovin miehekäs tyyppi, vähän liian laihassa kunnossa. En ruma, mutta kuitenkin vähän keskimääräistä epämiellyttävämpi. Aika normaali. Jotkut tykkää.

No tätä mun ei tarvis mainita mutta kerronpa nyt kuitenkin, eli vapaa-ajalla tapaan harrastella myös sellaista että kotosalla käytän naisten vaatteita joskus, lienee niin että tähän ajanviettoon olen itseni saanut sosiaalisen ja seksuaalisen turhautumisen vuoksi, mutta kyseessä ei ole mikään hurjan tärkeä juttu, oon luonteen puolesta vähän androgyyni, ja se on lähinnä mielenkiintoista. Elämä on tylsään iin sitten sellaisista pienistä jutuista kuten esim kynsilakan laittamisesta kuntouttavaan työtoimintaan löytyy jotain sisältöä. Vaikka se onkin aika naurettavaa. :D No eniwei. Tämä ei kuitenkaan liityy siihen miksi olen yksinäinen, siihen ei oikeastaan ole mitään erityistä syytäkään. Nykyään on varsinkin miesten niin tosi helppo jäädä yksinäisiksi, ei se mitään sen kummempaa vaadi. Nämä harrastukseni ovat sitä paitsi ihan tuoreita, tai muutamia kuukausia vanhoja, kun taas yksinäinen seuranhaeskelija olen ollut jo monta vuotta.

No mutta kuitenkin kun animepalstalla ollaa niin kai jotain animeaiheista voisi tähän lisätä, varsinkin kun nämä ajanviettoihin kuuluvat. Nyt nukkuman mennessä ajatellin katsella sellaista kuin Detective Conan, sellainen pääasiassa lastenohjelma, jossa on kuitenkin aika nokkelaa etsivätyöskentelyä, joskin tuossa aika synkkiäkin jaksoja ollut välillä. No sama se. Tuollaiste Cosplay jutut kiinnostaa myös jonkun verran, eivätm uutenkaan liippaa niin kaukaa tästä harrastuksestani.

Emmä tiedä mitä tähän vois kirjoittaa. Laittakaa vaikka profiiliin jotain viestiä jos kinnostaa jutella, naiset siis. Tai no en mä kaikkien kansas halua jutella, mutta jos ois joku sellainen joka aattelis että saattais olla molemminpuolista kiinnostuneisuutta. Niin ja siis olen aika uskollinen ja parisuhdehenkinen tyyppi, sinkkuelämästä en ole koskaan nauttinut, enkä usko että se multa olis mahdollistakaan. Ja eniwei olen masentunut, katkera, aika passiivinen, mutta en jaksa sitä että ihmiset aina kirjoittavat "mene töihin" "aloita harrastus, vaikka pingis" "älä ole niin masentunut" :D Etukäteen haluan sanoa että tällaiset kommentit ovat niin erityisen turhauttavia, koska tuota on lukenut samoja juttuja jo niin paljon, ja nämä ihmiset eivät ei kuitenkaan tunne mua niin eivät sitten ymmärrä että ei nämä jutut noin vaan ratkea. No siis tässä nyt yritän sitä etukäteen sanoa että vältyttäis turhalta kitkalta kun ei mentäis tähän aiheeseen, vaan toivoisin ihan vaan että joku vastaisi tms. :D

ColdPebble

Re: Yksinäinen etsii seuraa :)

Viesti Kirjoittaja ColdPebble » Su Huhti 21, 2013 12:56

En usko että täältä voi tuollaista seuraa löytää.

Demmi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demmi » Su Huhti 21, 2013 17:44

Aniki ei ole ehkä paras paikka seuranhakuilmoituksille eikä tämä muutenkaan ole senssipalsta, mutta vilkaisepa tätä aihetta, joka liippaa ehkä lähimpäntä tätä sinun aloitustasi.
DeviantArt -- MyFigureCollection -- Twitter
Wasurenagusa - manga-, peli- ja figuuriharrastajan ihmettelyjä

-Dist

Viesti Kirjoittaja -Dist » Su Huhti 21, 2013 21:47

Nyt jumalauta mitä tämä on :shock: . Eksyinköhän väärälle palstalle vai mitä ihmettä :mrgreen:. Voin sanoa että 99.99999% todennäköisyydellä et löydä seuraa ainakaan täältä. Anikissa muutenkin suurin osa käyttäjistä taitaa olla ala-ikäisiä että sekin sanoo jo paljon ..
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

hidensho

Viesti Kirjoittaja hidensho » Pe Huhti 26, 2013 04:45

Noh sivustohan tämä on siinä missä muutkin, eihän sitä tiedä mistä sitä seuraa löytää. On noita deittipalveluita tullut kokeiltua jo, ainakin saattais löytyä vähän samanhenkisempiä tyyppejä kuin muualta.

Vile

Viesti Kirjoittaja Vile » Pe Huhti 26, 2013 22:47

Onnea matkaan veli. :roll:

Allu

Viesti Kirjoittaja Allu » Pe Syys 27, 2013 03:54

Aniki ei varsinaisesti ole mikään deittipalsta, vaikka saman henkisten ihmisten kohtaamispaikkana toki toimiikin. Tällä aiheella ei kuitenkaan ole mitään tekemistä animen tai mangan kanssa, joten lukkoa pukkaa. Ai joo ja poistin toisen tekemäsi identtisen aiheen.

Tämä aihe on luultavasti lähimpänä tätä aihetta: viewtopic.php?f=11&t=13165
This mystery is already on the tip of my tongue!

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”