Onkohan teitä?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

lohkoperuna

Onkohan teitä?

Viesti Kirjoittaja lohkoperuna » Su Elo 19, 2012 10:28

Olisi se minunkin mukava löytää kavereita jotka eivät katso vinoon sitä että katselen/luen animea/mangaa. Vinoon katsominen johtunee suurimmaksi osaksi jo iästäni. Olen siis n. 30-vuotias nais sukupuolen edustaja Lahdesta. Olisi mukava tutustua saman aaltopituuden omaaviin ihmisiin, mielellään lähellä omaa ikä haarukkaani. Sukupuolella ei ole väliä ole sitten mies tai nainen.

En ole koskaan käynyt minkäänlaisessa conissa, mikä ottaakin aika mukavasti kupoliin sillä onhan tuo Desucon melkein takapihalla. Mangaa luen lähinna netissä. Samoin animen vahtaaminekin tapahtuu :)
Viimeaikoina olen katsellut lähinnä Bleachia, Black Butleria, Beelzebubia, Ao no exorsistia ja Fruits Baskettia. Death Notekin on vielä osittain katsomatta. Japanin kielistä musiikkia tulee kuunneltua ja mp3 onkin lähinnä sitä täynnä.

Että näin...:)

Rora

Re: Onkohan teitä?

Viesti Kirjoittaja Rora » Su Elo 19, 2012 22:50

Onhan meitä! Suosittelen tulemaan johonkin coniin, tsekkailemaan menoa ja varsin helposti sitä tutustuu uusiin ihmisiin. :)

terveisin vähän alle nelikymppinen cossaaja Hämeenlinnasta.

Emmiliz

Re: Onkohan teitä?

Viesti Kirjoittaja Emmiliz » Ti Loka 09, 2012 18:12

Juu, eiköhän meitä ole ;) 30-v osapäiväotaku Tampereen kupeesta.

Jos tykkäät noista sarjoista, niin ollaan samoilla linjoilla. Kommentoi vaikka mun blogiin, jos tekee mieli jutella sarjoista yms. http://bakadasaiko.blogspot.fi/ Ihan kiva, kun ei ole ainoa yli-ikäinen näissä kuvioissa...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”