Lolitoja, onko teitä?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Sanotsu

Lolitoja, onko teitä?

Viesti Kirjoittaja Sanotsu » Ke Kesä 20, 2012 18:01

( Ja anteeksi jos on samankaltainen keskustelu jossain.. )
Onko teitä Lolitoja, sweet, punk, OTT, hime, etc?

Minkä ikäisiä olette, kuinka kauan harrastaneet?
Missäpäin vaikutatte?
Mitä neuvoja teillä olisi aloittelijalle, ehkä hieman "vanhempi" jo, 21v. :D
Stereotyyppisesti, harrastatteko teekutsuja?
Aasiaa jo vuodesta 2005. -Rise-Chan

Skald

Re: Lolitoja, onko teitä?

Viesti Kirjoittaja Skald » Ke Kesä 27, 2012 22:26

En oo lolita itse enkä tiiä, ootko jo tietoinen tästä sivusta, mutta Enfant Terrible on suurin suomalainen lolitafoorumi. Suosittelen tutustumaan siihen ja hankkimaan tietoa tyylistä tarpeeksi ennen kuin aloitat. Tuolla on aika hyvin kaikkia pitsilaatu- ja aloittelijan oppaita jne.

Sanotsu

Viesti Kirjoittaja Sanotsu » To Kesä 28, 2012 08:44

Skald kirjoitti:En oo lolita itse enkä tiiä, ootko jo tietoinen tästä sivusta, mutta Enfant Terrible on suurin suomalainen lolitafoorumi. Suosittelen tutustumaan siihen ja hankkimaan tietoa tyylistä tarpeeksi ennen kuin aloitat. Tuolla on aika hyvin kaikkia pitsilaatu- ja aloittelijan oppaita jne.

Hjuuu.
Löysin tuon sivuston pari päivää sen jälkeen kun olin tänne pistänyt tämän puheenaiheen.
Loppujenlopuksi enemmän apua on ollut muutamasta blogista ja ylipäänsä googlesta kuin edes Enfant terriblestä. Mutta kiitos kuitenkin. :)
Aasiaa jo vuodesta 2005. -Rise-Chan

Barasuishou

Viesti Kirjoittaja Barasuishou » Su Elo 05, 2012 21:27

Voi, teekutsuilla en oo ollu, mutta haluisin... Ihannoin hime lolita tyyliä, mutta enpä voi pukeutua, kun ei 12 veetä oteta kesätöihin--> turha unelmoida rahasta--> saati sitten mekoista. No, mutta halvalla oon jotain ostanu, mut tummia kaikki... Enkä oikein tiiä mikä tyyli ois lähimpänä... Kertokaa! Mm. Nää mekot mulla on:

Kuva

Kuva

Kuva

Ja muita joita en nyt voi kuvata enkä löydä kuvia+ kauheasti asusteita (50+) ja monia itsetehtyj' tyllihameita.
Barasuishou

Fluttershy

Viesti Kirjoittaja Fluttershy » Ti Syys 25, 2012 18:08

Tunnustaudun, olen lolita. Olen kohta 15 w tyttö, ja oon harrastanut lolitaa noin 2 vuotta. Ja en nyt tarkoita tätä pahalla, mutta nuo ylläolevat mekot ei ole lolitaa. :/ Monet aloittelevat lolitat erehtyvät pukeutumaan tuon kaltaisiin mekkoihin kutsuen sitä lolitaksi, jolloin myöhemmin häpeää kun tajuaa mikä on ns. kunnollista lolitaa. Omakohtaista kokemusta on. :) Jos aikoo aloittaa lolitan, kannattaa ottaa kunnolla selvää minkälaiselta tyylin kuuluisi noin suurinpiirtein näyttää. Niin ja vinkki, kun kokoaa ensimmäistä asukokonaisuuttaa, vältä mustaa ja valkoista väriä. Harvoin näyttää nimittäin aloittelijan tekemänä hyvältä.
Herpy Derpy~

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”