Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Lussu

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja Lussu » Ti Kesä 17, 2014 22:42

Chiwassu!
Olen 22-vuotias naisenalku Turusta ja kaipaisin samanhenkistä juttuseuraa. Minulla on muutama ystävä jonka kanssa jutella japani-jutuista, mutta suurimmaksi osiksi meillä on eri kiinnostuksen kohteita ja seuraamme eri sarjoja. Olisi mukavaa tutustua johonkuhun, joka on kiinnostunut samoista asioista. Sosiaaliset kanssakäymiset eivät ole ikinä olleet vahvinta alaani, enkä ole aina varma huumorintajustanikaan.

En ole ikinä ollut mikään harrastaja persoona, mutta japani-jutut ovat ainoita pitkäaikaisia kiinnostuksen kohteitani. Kiinnostuin mangasta ensimmäisen kerran ala-asteella, kun siskoni osti minulle joululahjaksi, suomeksi julkaistun Ranma½ ensimmäisen osan. Muistan että sen jälkeen joka kuukausi koulun jälkeen piti käydä R-kioskilta ostamassa uusin numero.

Seuraan suurimmaksi osin shonen-sarjoja, mutta pidän myös vanhemmista shojo-sarjoista. Olen seurannut Narutoa 14-vuotiaasta asti, joten se on numero 1 lempi sarjojeni listalla. Muita lempisarjojani ovat mm. Magi, Fullmetal alchemist, Kuroshitsuji, Sailor Moon, Shingeki no kyojin jne.

Yleisesti luen enemmän mangaa, kuin katson animea, mutta viimeisen vuoden aikana innostuin katsomaan urheilu sarjoja. esim. Yowamushi pedal, Kuroko no basket, OoFuri, Haikyuu!!

Animen ja mangan lisäksi muita kiinnostukseni kohteitani ovat, Star Wars, Doctor Who, Hello! Project ja erilaiset käsityöt.

Jos olet kiinnostunut samoista sarjoista tai muista, ja haluat juttuseuraa niin lähetä viestiä! Olen menossa heinäkuussa Kuopion Animeconiin, jos joku muu on myös tulossa ja haluaa tavata niin olen paikalla! :)

FinnisKira

Viesti Kirjoittaja FinnisKira » Su Kesä 22, 2014 10:50

Hei. Täällä on 17-vuotias innokas anime ja mangafani :). Asun Pohjois-savossa ja harrastan näiden Japanijuttujen lisäksi lenkkeilyä ja kuntosalilla käymistä. Löytyy Skype ja Steam. Yhteyttä saa ottaaa kuka tahansa :) en ole ilkeä, vain aika ujo :3. Kaipaisin juttukaveria kun ei oikein ole samanhenkisiä ystäviä, eikä liiemmin ystäviä muutenkaa :). Toivon yhteydenottoa, lupaan olla kiva :)

Meraldina

Viesti Kirjoittaja Meraldina » Su Kesä 22, 2014 10:59

On syksy, ulkona sataa, telkkarista ei tule mitään ja muutenkin on vain uskomattoman tylsää ja yksinäistä? Ei huolta, et ole yksin!

Vaikka olen aktiivisimman animekauteni jo elänyt, uskallan silti väittää, että tästyä topickista löytyy varmasti paljon samanhenkistä seuraa! Animea katson nykyään hyvin satunnaisesti, enkä ole yhtään perillä tämänhetkisistä muotisarjoista. Cosplay kiinnostaa yhä, mutta muuten luokittelen itseni nykyään enemmän roolipeli- kuin animuihmiseksi. Yleisiä kiinnostuksen kohteitani ovat piirtäminen, roolipelit, videopelit, keräilykorttipelit, fantasia yms. ja olen varma että juuri tätäkin viestiä lukee moni hengeheimolainen :3

Olen tällä hetkellä pelisuunnittelija ja harrastuksiini kuuluu kaikki, jota voi tehdä koneella. Pelaan aktiivisesti League of Legendsiä, joten myös peliseuraa saa kysellä!

Olisin todella iloinen jos löytäisin muita ihmisiä, jotka piirtäisivät (koneella) sillä itselläni ei ole montaa piirtokaveria. Olisi ihanaa jutella tekniikoista, inspiraatioista, aiheista, antaa kritiikkiä toisillemme yms.! Itse aseenani toimii Photoshop ja piirrän vain ja ainoastaan koneella lähinnä kaikkea fantasia-aiheista.

Ota yhteyttä, voimme keskutella vaikkapa seuraavista asioista; piirtämisestä, elämästä, cosplaystä, peleistä ja kaikesta yleisestä, joka saa tylsyyden poistumaan! Olen naimisissa, joten etsin vain kavereita.

Minusta ja kiinnostuksen kohteistani:
http://meraldina.deviantart.com/
http://www.ayselchima.com/

Lisää minut skypeen, nimimerkkini on Herrasneiti tai ota yhteyttä itse suosimallasi muulla keinolla!

Kyllä, tämä viesti on yhä voimassa!
Viimeksi muokannut Meraldina, Pe Tammi 16, 2015 13:22. Yhteensä muokattu 7 kertaa.

kyousukeshi

Viesti Kirjoittaja kyousukeshi » Su Kesä 22, 2014 12:10

(ノД`)・゜・。
Viimeksi muokannut kyousukeshi, Ke Kesä 25, 2014 13:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

BrokenMachine

Viesti Kirjoittaja BrokenMachine » Ma Kesä 23, 2014 20:04

Hei! BrokenMachine tässä kirjottelee olen jyväskyläläinen 16v tyttö joka harrastaa mangaa ja animea lempisarjojani ovat death note, naruto, umineko when they cry march story ja maaginen suklaapuoti. Olen äärimmäisen yksinäinen ja kaipaan kovasti ystäviä ja kyllä täytyy myöntää että siitä on aikaa kun olen ollut parisuhteessa ja kaipaan toisen ihmisen läheisyyttä jos siis kiinnostaa ystävä pohjalta aloittaen niin voi laittaa viestiä tai pyytää facessa kamuksi sieltä löytyy nimellä Iris Glados Rossi

Zaiba
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zaiba » Ti Heinä 01, 2014 02:22

wub
Viimeksi muokannut Zaiba, To Elo 28, 2014 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ayupopu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ayupopu » Ke Heinä 09, 2014 01:26

...
Viimeksi muokannut ayupopu, Ma Heinä 28, 2014 17:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

whiterabbit

Viesti Kirjoittaja whiterabbit » La Heinä 12, 2014 20:31

Meeeeh!

Olen animea ja japanin kulttuuria harrastava(kaapissa :shock: ) 19-vuotias pieni tyttö. Kaapissa lähinnä siksi että minulla ei ole aiheesta kiinnostuneita ystäviä, en asiaa salaa mutten myöskään mainosta.
Animea olen katsellut n. 9 vuotiaasta saakka, ja kaikki muu kulttuuriin liittyvä on sitten tullut siinä mukana. Animegenreissä vetoaa kauhu- ja romanttiset animet. ^-^

Sydäntäni lähellä on myös pelaaminen, eniten pelailen Final Fantasy XIV:tä, mutta myös muita pelejä tulee välillä koitettua. Piirrän myös paljon (lähinnä koneella :oops: ), käytän pääasiassa GIMPiä, kun sitä olen parhaiten oppinut käyttämään :3
---> Tällä hetkellä pelaaminen kuitenkin jäissä, sillä tietokoneeni sanoi itsensä irti muutama viikko sitten. Sinne meni kaikki GIMPillä väsäämäni työt ;_; *huoh*

Con-neitsyyttäni en ole vielä päässyt menettämään, olen joka vuosi ollut kovasti menossa, mutta aina se vaan jää D: Luultavasti koska olen nynny ja en yksin ole uskaltanut mennä :cry: Suunnitelmissa olisi kuitenkin mennä ensi talvena frostbiteen, joten olisi hienoa jos täältä löytyisi sinne seuraa :3

Pahoittelen tekstin sekavuutta, mutta keskittymiskyky ei nyt riitä :oops: (telkusta tulee hauskat kotivideot). Jos tekstini luettua tuntuu ettet mahdollisesti vihaisi minua, niin ota yhteyttä ja tutustutaan paremmin!

Dewulf

Viesti Kirjoittaja Dewulf » La Heinä 12, 2014 20:58

whiterabbit kirjoitti:Meeeeh!

Olen animea ja japanin kulttuuria harrastava(kaapissa :shock: ) 19-vuotias pieni tyttö. Kaapissa lähinnä siksi että minulla ei ole aiheesta kiinnostuneita ystäviä, en asiaa salaa mutten myöskään mainosta.
Animea olen katsellut n. 9 vuotiaasta saakka, ja kaikki muu kulttuuriin liittyvä on sitten tullut siinä mukana. Animegenreissä vetoaa kauhu- ja romanttiset animet. ^-^

Sydäntäni lähellä on myös pelaaminen, eniten pelailen Final Fantasy XIV:tä, mutta myös muita pelejä tulee välillä koitettua. Piirrän myös paljon (lähinnä koneella :oops: ), käytän pääasiassa GIMPiä, kun sitä olen parhaiten oppinut käyttämään :3
---> Tällä hetkellä pelaaminen kuitenkin jäissä, sillä tietokoneeni sanoi itsensä irti muutama viikko sitten. Sinne meni kaikki GIMPillä väsäämäni työt ;_; *huoh*

Con-neitsyyttäni en ole vielä päässyt menettämään, olen joka vuosi ollut kovasti menossa, mutta aina se vaan jää D: Luultavasti koska olen nynny ja en yksin ole uskaltanut mennä :cry: Suunnitelmissa olisi kuitenkin mennä ensi talvena frostbiteen, joten olisi hienoa jos täältä löytyisi sinne seuraa :3

Pahoittelen tekstin sekavuutta, mutta keskittymiskyky ei nyt riitä :oops: (telkusta tulee hauskat kotivideot). Jos tekstini luettua tuntuu ettet mahdollisesti vihaisi minua, niin ota yhteyttä ja tutustutaan paremmin!
Ootko mistä päin suomea?¨Nevermind ei tarvii vastata tänne, laitoin viestiä:P

Eeroth

Viesti Kirjoittaja Eeroth » Ma Heinä 14, 2014 19:38

Terve vaan kaikille.

Eli on hakusessa ihmisiä joiden kanssa höpötellä animesta ja mikäs siinä vaikkapa muistakin asioista. Iällä, sukupuolella, uskonnolla, etnisellä taustalla tai saatika millään muulla ei ole väliä. Mikä ratkaisee on se, että päästään juttuun.

No okei on sillä iällä sen verran väliä, että ei nyt ihan hirveen nuoria.

Auttaa paljon omaa harrastusta kun on muiden samanhenkisten joukossa. Se piristää kummasti sitä ja jaksaa harrastaa ja virkistyy.

Olen 1990 syntynyt mies ja animea aloin harrastelemaan lukion ensimmäisellä. Siis oikein tietoisesti.
Olen alunperin Etelä-Pohjanmaalta Alajärveltä, mutta joutunut muuttamaan opintojen tähden tänne Pirkanmaalle Mänttä-Vilppulaan.

Voisin tarinoida vaikka kuinka pitkään miten kaikki sai alkunsa sillä siihen liittyy tarina. Tosin en aio tylsistyttää teitä sillä.

Animea on tullut katsottua todella paljon ja sanotaanko, että se on minulle huumetta.

Lempi sarjojani on:
-Clannad
-Valkyria Chronicles
-Shuffle
-Kanon
-FMA
-FMP
-Girls und Panzer
-Otome X Amnesia
-NGE
-True Tears
-Ef a tale of memories

Tai no niitä kyllä on enemänkin, mutta siinä nyt muutama.
Yleensä pidän yllätys yllätys romanssi ja komedia sarjoista.
En pidä BL jutuista missään muodossa, mutta en ole natsi enkä pidä pahana vaikka joku muu pitää. Sillä makuasioista ei voi kiistellä sano.... Tosin minä vain olen niistä asioista todella surkea juttu kaveri.

Muuta harrastamista on sotahistoria ja muut militaristiset jutut. Tosin vaikka en nyt niin militaristi olekkaan. Armeijassa tykkäsin olla kovastikkin, mutta en tahtoisi kyllä sotimaan lähtiä. Arvostan meinaan ihmishenkiä niin paljon.

Olen auttavainen ihminen ja ihmisten auttaminen on oikeastaan jopa pakkomielle minulle. Tykkään tehdä muut iloisiksi ja olen kohtelias tai ainakin yritän.

Kirjoitusvirheet ovat minun erikoisominaisuuteni josta pidän hyvää huolta kuten huomata saattaa. (Tosi asiassa juttu jolle en paljon saa mitään)

Minua on sanottu, että olen outo ihminen ja olen ylpeä siitä. Olen myöskin äärettömän negatiivinen ihminen sitä tosin yritän korjailla tässä parhaani mukaan.

Niin sitten niihin harrastuksiin takaisin vielä. Tullut harrastettua sitten kamppailu-urheilua ja opetettua itsepuolustusta.

Pelailen tietokoneella paljolti Diablo III ja World of Tanks:iä ja monia muita pelejä. Tervetuloa pelailemaan kanssani. Lisäksi omistan XBOX 360 ja Playstation 3.

Toivottavasti saan uusia ystäviä ja tuttavuuksia.

Pahoittelen hirveää tekstiä ja yleensäkkin sen hirveää rakennetta.. No jos on epäselviä asioita niin aina voi kysyä.

Jos kiinnostuit ota yhteyttä yksityisviestillä tai skype (haajuuei)
http://steamcommunity.com/id/eeroth
Viimeksi muokannut Eeroth, Ke Heinä 16, 2014 01:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Parsamursu

Viesti Kirjoittaja Parsamursu » Ma Heinä 14, 2014 21:11

.
Viimeksi muokannut Parsamursu, Pe Huhti 03, 2015 13:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

nightcorefan

Viesti Kirjoittaja nightcorefan » Ke Heinä 16, 2014 21:11

Hei olen -98 syntyinen tyttö turusta ja hyvin hurahtanut varsinkin mangaan. Animea katson kohtuu vähän mutta sitäkin olen innokas seuraamaan jos joku sellaisen vinkkaa : ) !
Olen vieraiden seurassa aika ujo mutta aika helposti ystävystyn. Minulla ei ole kotipuolessa ollenkaan animea tai mangaa seuraavia ystäviä , mutta muutamia on vähän muualla suomessa.
Minua ei pelota tavata ketään ja toivoisinkin saavani seuraa kasvotusten. Vaikka olenkin vieraille ujo niin ystävien seurassa puhun koko ajan. Tulen toimeen kaikkien kanssa ketkä tulee mun kanssani toimeen , plussaa on vielä yhteiset mielenkiinnot.
Lempisarjani on tällä hetkellä beyond the boundary ja kuroshitsuji. Menen traconiin ja olen sielä beyond the boundaryn mirai.
Viimeksi muokannut nightcorefan, Ti Loka 07, 2014 17:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Dewulf

Viesti Kirjoittaja Dewulf » Ma Heinä 21, 2014 21:19

Heips, tässä ois 21 vuotias mies vailla seuraa.
Asun joensuussa ja päätin sit tänne pistää viestiä jos löytys saman henkistä seuraa.
Animea aloittelin katselemaan tuossa 3 vuotta sitten ja ensimmäinen anime oli Fullmetal Alchemist Brotherhood.

Fullmetal alchemist brotherhood, Code geass, fate/zero lemppareita.
Lemppari pelejä on : Final Fantasyt, Fable, Legend of the Zeldat ja Elder Scrolls. MMORPG pelejä tulee pelattua myös paljon.

Sitten itsestäni infoa:

Töissä käyn kesäsin keittiöllä vähä kokkailemassa sapuskaa ja sit muuten opiskelen.
Eli kokiksi valmistuin keväällä 2013 ja nyt opiskelen tietojenkäsittelyä amk.
Tämä siksi koska pelit kiinnostaa ja pelejä on tullut pelattua hieman yli 10 vuotta ainakin.

Mielestäni olen rento ja vekkuli kaveri ja cosplayta rupesin harrastamaan ensimmäisestä conista alkaen. Ensimmäinen coni oli minulle Tracon 2014.
Eli olen uusi näissä piireissä. En näe itseäni otakuna.

Eipä täs muuta, viestiä saa pistää jos kiinnostaa. :arrow:

-Dewulf
Viimeksi muokannut Dewulf, Pe Maalis 20, 2015 04:57. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Izuna

Viesti Kirjoittaja Izuna » Ke Heinä 23, 2014 01:36

.
Viimeksi muokannut Izuna, Ke Loka 01, 2014 02:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mehmet

Viesti Kirjoittaja Mehmet » La Heinä 26, 2014 13:42

-
Viimeksi muokannut Mehmet, Su Syys 07, 2014 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”