Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Swish

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja Swish » Su Maalis 30, 2014 22:06

Päätin nyt pistää uusiks viestin jos joku kiinnostuis :3

Juu eli oon siis kesäkuussa 16 vuotta täyttävä tyttö Tampereelta :3 Animea katselen nykyään enemmän kun mitä luen mangaa. Kavereita etsisin ihan coneihin ja muuten vaan vapaa-ajalle c: Lemppari animesarja tällä hetkellä on Shingeki no Kyojin ja kestosuosikkina FMA<3 Musiikkimaku on aika laidasta laitaan, eli melkein kaikki menee~ Lempparibändejä/artisteja on My Chemical Romance, Sleeping With Sirens, B2ST, KISS. Tykkään valokuvailla ja kirjottelen cosplay-blogia kavereiden kanssa :3
Oon luonteeltani aika ujo mut sittenku muhun tutustuu kunnolla nii uskallan olla vähän vapaammin.

Jos kiinnostaa nii ottakaa yhteyttä yksällä~ Koitan vastailla nopeesti :3

Ropertsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ropertsi » Su Maalis 30, 2014 22:55

Hei

Ajattelin nyt tehä tämän. Elikkä täällä olis 15-vuotias poika Ilomantsista joka etsii itelleen kavereita ympäri Suomea coneihin ja kaikkialle. Katson animea ja luen mangaa ihan kohtuullisesti. Suosikki animeja on tällä hetkellä monia mutta tässä olis muutama Shingeki no Kyojin, One Piece, Black Rock Shooter, Kuroshitsuji siinä muutama anime.
Pelaan pelejä myös samalla ja omat lempi pelit ovat Final Fantasy XIII ja Assassins Creed
Cosplayjaan myös aikasta paljon cosseja on vähän laidasta laitaan mutta cossaan pää osin Vocaloid hahmoja mutta joukosta löytyy myös Shingeki no Kyojin cossi ja paljon muitakin.

Pystäkää rohkeasti tulemaan viestiä yv:n kautta.

Oribia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oribia » Su Maalis 30, 2014 23:17

Minäkin sitten uusin viestini. ≧∀≦

☆ Olen -98 syntyinen tyttö Länsi-Suomesta päin, tarkalleen ottaen Porista.
☆ Luen mangaa, mutta sitä enemmän katson animea. Tosin, tällä hetkellä menossa on vain Noragami. థ౪థ
☆ Piirrän/maalaan paljon; taivutan piirtojälkeä mielen mukaan sarjakuvasta realistiseen.
☆ Pyrin kuuntelemaan musiikkia melkein kaikkialla. :'3 Olen siinä mielessä melko hassu, että kuuntelen kaikkea mikä kuullostaa hyvältä. Niin iskelmää kuin rockiakin. Tosin tällä hetkellä olen taas (ainakin hetkellisesti) uponnut J-Musiikin syvään suohon. Scandal, ZONE, ONE OK ROCK, Miyavi, Gackt, The Gazette. . .
☆ Harrastan cosplayta. Welp, olen newbie, mutta harrastan kuitenkin. Tällä hetkellä väsään cossia SnK:sta ja Vocaloideista. Pyöritän cosplay- ja otaku-aiheista blogia muuteman ystävän kanssa.
☆ Rakastan lukemista ihan yhtä paljon kuin leffoja. Hyviä romaaneja on kuitenkin vaikea löytää, ja tyydyn usein fanficceihin ja tietokirjallisuuteen.
☆ RAKASTAN eri maiden kulttuurien/historian/kielten tutkimista ja opiskelua--, etenkin Aasia on mieleeni. :3

Uh, ja ettei tämä menisi turhan pitkäksi; asuit sitten missä päin tahansa, olit sitten kuinka vanha tahansa, jos haluat tutustua lähetä viestiä. q u q Koskaan ei ole liikaa ihmisiä kenen kanssa jutella harrastuksista/kiinnostuksista.

> On Facebook.
> On Tumblr.
> On Skype.
> On WA.
> On Kik.
> On Insta.

Aassi

Viesti Kirjoittaja Aassi » Ti Huhti 01, 2014 22:37

Mör o/

Mussutan tässä palaneita ranskalaisia ja yritän kirjoittaa selkeää ja jotenkuten ymmärrettävää tekstiä alle kahden tunnin yöunien jälkeen. Joten anteeksi jo näin valmiiksi, saatan nauraa itseni hengiltä tätä kirjoittaessa.

Olen 18 - vuotias (pahasti kehityksessä jälkeen jäänyt) nainen, tyttö, nuori nainen, aikunen?? Jotain noista ilmeisestikkin olen, tai esitän ainakin olevani. Oikeasti saatan nauraa makoisasti puoli tuntia pölypalloa, tai jotain muuta hyvin sivistävää ja järkevää.
Voisin kai kuvata itseäni melko oudoksi maanpäälliseksi asukiksi. Tämä näkyy esimerkiksi kun katson elokuvia. Kaikki rakkaushömpänpömppä on aeew ja ihanaa, mutta seuraava elokuva saattaan olla verta ja suolenpätkiä, mitä katson silmät kiiluen ja sadistinen virne naamallani.
Olen äärettömän kovaääninen ja ylisosiaalinen jos haluan, mutta useinkin osaan hallita nämä piirteeni ja käyttäytyä kuten tämän ikäiseltä odotetaan. Mutta ei, minulle ei tee vaikeaa nauraa kuiville vitseille, varsinkin jos se on itse kertoma! Oma huumori, paras huumori, eiks jeh? :D
Tykkään tustustua uusiin ihmisiin, eikö se ole jo oikeastaan itsestään selvyys, kun tänne kirjoitan?? :D
Katselen kaikenmoisia animeita, niin kaikista genreistä. Olen kaikkiruokainen, eikä sinun maullasi ole mitään väliä, koska todennäköisesti katson samanlaisia sarjoja myös :D Harrastan cosplaytä vakavan aktiivisen epäaktiivisesti. Lueskelen myös muutamia mangoja (olisikin ihanaa, jos joku voisi suositella hyviä sarjoja minulle :3)

Oikeastaan millaista seuraa haen?? Kaikenlaista. Iälläsi ei ole sinäänsä väliä, mutta olisi plussaa jos olisit samaa (+/-) ikäluokkaa kanssani. Sukupuolellasi ei ole sen taivaallista väliä. Ainoa asia millä on väliä on se, että jaksat maalaistollon ja oudon, etelä-suomen perämetsissä asuvan tollon juttuja. Olisi ihanaa tutustua ensin netin välityksellä, sen jälkeen vaikka jossain conissa, tai voisimme vain treffata toisemme kaupungilla. Erityisesti coneihin olisi mukava saada seuraa, ehkä jopa ihan paricosseihin ja kisaamiseenkin asti! (Olen kuitenkin vielä hyvin epävarma taidoistani, joten en ole tästä istumalta menossa minnekkään, ehkä sitten kesällä... :3)

Jään odottamaan, josko joku hullu uskaltaisi lähestyä minua ;) En pure - maistan vain!
On the first page of our story
The future seemed so bright
Then this thing turned out so evil
Don't know why I'm still surprised

Renkku

Viesti Kirjoittaja Renkku » Su Huhti 13, 2014 23:11

Möi!
Täälä ois tämmöne pian 19 täyttävä tyttö pohojoispohojammaalta... Oulusta :D Jos pitäisi kuvailla itseäni niin sanoisin olevani kuin 7-vuotias poika teinitytön ruumiissa ja pahasti hurahtanut sinfoniseen hevimetalliin... mutta olen mä ihan söpökin! Saan ylioppilaslakkini päähän tänä keväänä ja sen jälkeen suuntaan graafisen/visuaalisen suunnittelun alalle ja tarkoitukseni olisi tulla vielä pelisuunnittelijaksi joskus. Harrastan aktiivisesti (animen ja mangan lisäksi) ropettamista ja lisäksi pelaan Guild Wars 2:sta.
Nyt minusta tuntuu siltä kuin olisin luomassa deitti-ilmoitusta. Tämä ajatus siksi, koska olen pervo.
Minulla on blogi ja sieltä löytyy myös kuvia minusta jos 'nätti' naamani kiinnostaa: http://renkku.blogspot.fi
Lisäksi pidän taideblogia, johon postailen piirtämiäni angstisia verisiä enkeleitä ja pirulaisia, sekä muuta mukavaa. Linkki siihen löytyy allekirjoituksestani~
Jos joku teistä luki nimimerkkini vahingossa niin että e:n tilalle tuli u, ei haittaa, kutsukaa miksi haluatte xD.. mutta ei Rekuksi. Niin ja piti varoittaa vielä, että jos joku teistä sattuu olemaan semmoinen lutuinen emo, niin varokaa, koska minä niin rakastun..
Renkku kiittää ja kuittaa~ :3

CpKazu

Viesti Kirjoittaja CpKazu » Ke Huhti 16, 2014 07:57

Hei,

Ihan vasta tämän profiiliin uskalsin tekasta. :oops: Olen Ylä-Savon alueelta yhdestä tuppu kylästä nimeltä Kiuruvesi. Opiskelen ICT-alaa ja harrastuksiin kuuluu pelaaminen, piirtäminen, anime/manga ja lukeminen.
Ei varmaan mikään yllätys että olen tyttö. Kaveripiiriä haluaisin laajentaa kun ei mulla hirveästi samoista asioista piittavia kavereita oikein ole. Yksikseen olen coneissa ja coseissa juossut. >_< Lempisarjoja taitaa olla niin paljon ettei niitä kannata tässä rueta mainitsemaan. Tulevaisuudessa tähtään graafisen suunnittelun tai peli/tietotekniikan alalle. Kissoja omistan 3 kappaletta. Yhteyttä saa ottaa deviantartissa tai steamissa ja miksei vaikka täälläkin yksityisviestin muodossa jos kiinnostaa :mrgreen:

Deviantart linkki, ei ole kamalasti nähtävää mutta onpahan jotain: http://captainkaiza.deviantart.com/
Steam linkki, http://steamcommunity.com/profiles/76561198075878884/

Rattata

Viesti Kirjoittaja Rattata » Ma Huhti 21, 2014 15:41

Moikkelis

Olen 23-vuotias tummasilmäinen nainen Tampereelta. Tyyliltäni olen mm. Gyaru, Decora, Lolita ja harrastan cosplayaamista vuodesta 2008 alkaen. Harrastuksiini kuuluu myös piirtäminen ja videopelien pelaaminen esim zelda, mario, pokemon ja monia pelejä vanhoista uusiin. Käyn myös kirppareilla aina mielelläni, yleensä teen löytöjä. Minulla on kääpiöhamsteri nimeltään Mikey.

Opiskelen itsenäinsesti Japania ja haaveena ois päästä tulevaisuudessa edes käymään siellä. (Ehkä joskus jopa asuakin siellä. ;))

Täs on minun muutama suosikki mangani:
-Yotsuba&!
-azumanga daioh
-Chi's Sweet Home
-Hamsteripäiväkirjat
-Kuroshitsuji
-Neiti Koume, tiikeriraita

Olen uusien tuttavuuksien suhteen varuillani, mutta olen lojaali niille, jotka ansaitsevat mun luottamuksen. Minulla on vahvat mielipiteet enkä anna helposti periksi, mutta on helppo tutustua, koska olen aika rauhallinen persoona.

Jos kiinnostaa saada juttuseuraa miehet tai naiset, ottakaa yhteyttä. Toivon, että saisin samanhenkisiä kavereita täältä. :3

supreme200

Viesti Kirjoittaja supreme200 » Ti Huhti 22, 2014 17:07

Moi olen 24v Mies Porvoosta ja tykkään Animesta ja Peleistä.
Olen katsonut animea noin 10v ja kaikki genret käy jotka kiinostaa. :)
Olen ihna normi kaveri, harrastan liikuntaa ja opiskelen.
Olisi kiva löytää samanhenkistä porukka täältä. Minulla on pari kaveria jotka katsoo animee mut
olis kiva löytää muita jotka olisivat kiinostuneita menemään coniin sun muuta.
En kyllä itse cossaa mutta jos olisi sopiva ryhmä auttamassa tekemään pukua tai jotain niin
olisi sekin kiva :D
Olen ollut Japanissa ja se oli mahtava reissu :D pitää kyllä päästä uudestaan

Käytän TS3 ja skypeä niitten kautta voidaan vaikka tutustua :D
Jos ei livenä ensin halua

AnimeRotta

Viesti Kirjoittaja AnimeRotta » Ke Huhti 23, 2014 00:19

Hyvää Päivää ^^

Olen 23-vuotias anime/manga kulttuurin harrastaja Järvenpäästä ja kuten lukuisia muita, myös minua vaivaa samanhenkisten ihmisten puute. Oma animeharrastukseni starttasi kertaheitolla noin viisi vuotta sitten, jolloin isoveljeni sivisti minua näyttämällä One Piecen ensimmäisen jakson. Se vain oli aivan käsittämätön tunne, kun jakson loputtua tunsin löytäneeni kerrankin sarjan, jollaista olin aina etsinyt. Siitä hetkestä lähtien olen ollut anime/manga kulttuurin lumouksen alla eikä loppua ole näköpiirissä. Aloin myöskin kutsumaan itseäni pelkän "Rotan" sijaan Animerotaksi.

Mutta miten kuvailisin itseäni? Väittäisin ainakin olevani positiivinen ja huumorintajuinen ihminen, jonka kanssa voi jutella aiheista maan ja taivaan väliltä. Animen suhteen olen huomannut olevani "kaikkiruokainen" mutta viimeisen vuoden aikana olen uppoutunut uuteen genreen: Romantiikkaan. Clannadin ja Effin kaltaiset merkkiteokset olivat aivan mykistäviä, mutta myös "SöpöstelyRomanssit" ovat iskeneet lujaa. Toki välillä on kaadettu myös ämpärikaupalla kylmää vettä niskaan, mutta kokemuksiahan nekin.

Tosin tällä hetkellä Romantiikka on tarttunut minuun yölliseltä nakkikioskireissulta opituilla otteilla, ja en ole keksinyt taistelukeinoa biokemiallisia pinkkejä maihinnoususaappaita ja kaapinomaista olemusta vastaan.
Tässä hieman listaa suosikkianimeistani:

One Piece
Cowboy Bepop
Ef - a Tale of Memories (<3)
Zero no Tsukaima
Shakugan no Shana
Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora
Chuuninbyo (<3)

Ja tässä vielä linkki kokonaiseen listaan: http://myanimelist.net/animelist/AnimeRat

Tällä kyseisellä hetkellä minulla ei ole muita varteenotettavia harrastuksia anime harrastuksen lisäksi, koska yliopiston ensimmäinen vuosi on ollut mielenkiintoinen. Tarkoituksena olisi kuitenkin jälleen viritellä sammunut Cosplay innostus jälleen loistoonsa. Vuoden 2009 Animeconissa sekä Tsukiconissa cossasin Cobyä, mutta Tsukiconin nurkkanyhjäyksen jälkeen ei ole tullut mentyä Coneihin. Ensi vuonna haluaisin kuitenkin ottaa coneista revanssin ja kokea jälleen cosplayaamisen riemun ^^

#MagicalgirlSwag #8GradeSyndrome

Terveisin

AnimeRotta ^^

naoi

Viesti Kirjoittaja naoi » Ke Huhti 23, 2014 23:48

Ignore this. >___>
Viimeksi muokannut naoi, Su Maalis 15, 2015 20:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ISTP aquarius slytherin.

JennaMiau
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JennaMiau » To Huhti 24, 2014 15:17

Moiksuli ihmiset :3

Elikkäs ooon 18-vuotias nuori tyttönen (näytän 14v mutta juu väliäkö sillä :D) täältä Kempeleestä. Nii ja Kempele on joku 10 kilsaa Oulusta eteläänpäin :)
Opiskelen Raahessa merkonomiksi, ja tulevaisuudessa ois unelma päästä opiskelemaan rakennusarkkitehtuuria tai pelialaa ammattikorkeaan.

Oon tositositosi huumorintajune ja jos semmoselle päälle sattuu nii nauran kaikelle ja muutenki ihan seko :D Aluksi oon aina kauheen ujo, mutta kun mut oppii tuntemaan en oo ikinä hiljaa. Toisaalta oon tosi empaattinen ja tykkään auttaa muita ja kuunnella.

Oon melkeempä aina koneella, kattoen animea/lukien mangaa tai sitten pelatessa jotain. WoWia oon pelannu varmaan 5 vuotta ja mitänäitä nyt muita on, LoL ja Dota2.
Oon myös tehny AMV:eja ja luultavasti aloitan tekemään uudestaan tässä piakkoin että jos joku haluaa nähdä niin voin YouTubeni linkata :)

Lempianimet/mangat: Naruto, One Piece, Fairy Tail, Katekyo Hitman Reborn, Bleach, Kaichou Wa Maid-sama, Dengeki Daisy, Freezing, Kimi Ni Todoke, Kuroshitsuji, Full Metal Alchemist
^ Tällä hetkellä lempparianime on ehdottomasti Katekyo Hitman Reborn, jos joku ei oo vielä kattonu nii kipikapi kattomaan!! :3

Juttelu/höpöttely/hengaus seuraa ois kiva saada! Löytyypi skype, steam, facebook, whatsapp ym. :) Yv:llä yhteyttä vaan rohkiasti!

Kuruwin

Viesti Kirjoittaja Kuruwin » Ma Kesä 09, 2014 18:47

No kirjoitellaanpa tänne nyt sitten jonkunlainen esittely jos sitä vaikka sattuisi löytymään juttu seuraa.

Olen noin 23 vuotias mies joka oleskelee nykyään Kiteellä. Muutin tänne opiskellakseni merkonomi linjalla ja valmistuin tässä juuri keväällä.

Harrastuksiini kuuluu lukeminen, elokuvat, pelit ja anime. En rajoita itseäni mihinkään genreen vaan luen katson ja pelaan kaikkea ihan laidasta laitaan.

Uusiin ihmisiin tutustuessa saatan olla aika hiljainen mutta kuhan tutustuu niin juttua kyllä irtoaa.

Tavoitteena olisi ihan vaan löytämään lähi seudulta kavereita joilla on samanlaisia mielenkiinnon kohteita. Iällä tai sukupuolella ei niinkään väliä.

Koska ollaan anime foorumilla niin laitetaan tähän myös vähän omasta taustastani animen parissa.

Voisin väittää että animea on tullut katsottua melkein koko elämäni ajan koska kasvoin sellaisten ohjelmien parissa kuin Alfred J Kwak, muumit, hopeanuoli, Tao Tao ja niin edelleen. En tietenkään kuitenkaan pienenä tehnyt mitään erotusta Japanilaisen ja länsimaalaisen animaation välillä.

Ensimmäinen sarja jonka myötä taisin vihdoin oppia termin anime oli se tuttu ja turvallinen Dragon Ball Z joka näkyi subilta silloin kun olin yläasteella.

Dragon Ball Z ei kuitenkaan ollut vielä se sarja joka sai itseni tosissaan kiinnostumaan animesta vaan se kunnia meni Miyazakin liikkuvalle linnalle. Sisarukseni katsoivat kyseistä elokuvaa olohuoneessa silloin aikanaan ja päädyin itsekkin jossain siinä välissä sitä katselemaan.

Sen myötä sitten heräsi se ajatus että anime voi tarjota myös muutakin kuin sitä Dragon Ball Z tyylistä hörhöilyä. Siitä asti on sitten enemmän tai vähemmän tullut animea seurattua.

Tässä nyt joitan suosikkejani.

Elokuvat

Miyazakin ja Satoshi Konin tuotanto
Ghost In The Shell
5 Centimeters Per Second
The Sky Crawlers
Vampire Hunter D: Bloodlust
Momo e no Tegami

Sarjat

Cowboy Bebop
Mushishi
Neon Genesis Evangelion
Gankutsuo
Kino's Journey
Death Note
Ima, Soko ni Iru Boku
Wolf's Rain

Dawaifu

Viesti Kirjoittaja Dawaifu » Ma Kesä 09, 2014 21:02

Moi! ^^

Olen tänä vuonna 17 vuotta, poikamainen tyttö joka tykkää nauraa ja saada muutkin nauramaan, oma huumori on paras huumori eiks jeh? ;D Asun Oulussa ja opiskelen.

Muutin Ouluun vasta viime vuoden elokuussa ja en tunne täältä oikeen ketään joilla ois samanlaisia harrastuksia, joten olisin onnellinen viesteistä jos sinulla on samanlaisia viestejä tai ihan muuten vaan voi tulla jutteleen yv:llä, Facebookissa tai Skypessä. <3

Harrastukset ovat semit liikunta, tietokone, cosplay ja kielten opiskelu.

Katson aktiivisesti Axis Powers Hetalia <3 ja olen katsonut myös Kuroshitsuji, Attack On Titan, Free!, Elfen Lied, Hellsing... SATW on myös hyvä.

Cossi/coni/irl seuraa etsin iällä tai sukupuolella ei ole väliä. :)

Zainin

Viesti Kirjoittaja Zainin » Su Kesä 15, 2014 13:35

Huomenta.

Olen 21-vuotias mies Espoosta (entinen Oululainen) ja päätin syystä tai toisesta viimein laittaa omankin viestin tähän lankaan. Animea & Mangaa on tullut kulutettua jo pienestä pitäen joista ensimmäiset taisivat olla Pokemon ja DBZ (suomeksi dubatun Digimonin ohella). Olen tällä hetkellä töissä Espoossa kesän ja alkusyksyn ja vapaa-ajallani kuntoilen päivittäin, katson animea, leffoja tai sitten pelailen pelejä koneella. Muutama tuttuni on jo pitempiaikainen Anikin käyttäjä ja he ovat yrittäneet houkutella minua Coneihin mukaan, mutta tuloksetta johtuen enemmänkin huonoista ajankohdista, kuin kiinnostuksen puutteesta. Veikkaan, että jos löytyisi omalle haarukalle sopiva Con niin lähtisin varmaan katsomaan menoa. Cosplay on välillä vilahtanut mielessä, mutta ikävä kyllä Magical Girl-asut 190cm pitkälle miehelle ovat vähissä. :(

Etsin siis seuraa joiden kanssa voi chattailla joko netin kautta tai sitten paremmissa puitteissa IRL. Sukupuolella ei ole niinkään väliä, mutta ikä voisi olla enemmän tai vähemmän lähellä omaani. Ei mitään nuorempia Anikin käyttäjiä vastaan, mutta silloin tällöin suustani lipsahtelee vahingossa K-18 leimattua tavaraa ja tykkäisin jutella asioista vapaasti oman ikäluokkani kanssa.

Manga ja Animesta sen verran, että ecchi-sarjat ovat alimpana listallani koska en vain henkilökohtaisesti nauti pakotetuista tilanteista, missä MC-kun kaatuu portaissa tytön päälle tai kävelee lukitsemattomaan huoneeseen ja tämähän tilanne on kaikille animen katsojille tuttu. Tilannehuumori on asia erikseen, mutta fan service-sarjat jäävät armotta katsomatta. Ainoa poikkeus oli Kill la Kill.

Top Manga:
- Berserk (Jonain päivänä ;__;)
- SnK
- Bleach/Naruto/One Piece (Aloitin jo lapsena ja aion viedä homman loppuun asti)
- Claymore

Top Anime:
- Guilty Crown (Koska Supercell ja EGOIST)
- Psycho-Pass
- Tengen Toppa Gurren Lagann (Popcornit tulille)
- FMA: Brotherhood
- Rurouni Kenshin Tsuiokuhen
- Clannad A/S
- 5 Centimeters per second

Pelit:
- League of Legends (streamailen useasti)
- Dark Souls II
- WOW (Tauolla)

Harrastukset:
- Kuntoilu ja sali
- Kitara ja Piano (Latailen Youtubeen biisejä joista tykkään)

Musiikki:
- Kaikki menee, mutta The GazettE iskee kuin miljoona volttia.

Yurishiisu

Viesti Kirjoittaja Yurishiisu » Ma Kesä 16, 2014 14:06

Zainin kirjoitti:- Berserk (Jonain päivänä ;__;)
Myyn Berserk-mangojani, jos kiinnostaa. :)

Kirjoitin tähän ketjuun jo joskus aiemmin, että kiinnostaisi tavata uusia ihmisiä. Sain just ostettua go-laudan, joten oisin etenkin halukas pelaamaan jonkun kanssa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”