Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

henhaim

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja henhaim » Ma Marras 11, 2013 21:26

Hellou.

Tuli tässä taannoin mieleen että, olisi kiva löytää samanhenkisiä animesta tykkääviä tuttavia tai ystäviä. Eli oon tälläinen 25 vuotias jätkä pääkaupunkiseudulta ja olisi tosiaan mahtava löytää samanikäistä juttu seuraa esim kahvin äärelle tai vaikka yhdessä tai porukalla katsomaan jotain hyviä animesarjoja.

Itse tykkään aika lailla laidasta laitaan eri genren animeista (ja mangoista jos jaksot loppuu kesken :D). Mutta one piece on ainakin yksi mikä on lähellä sydäntä hyvässä ja pahassa. On sitä jo aika monta vuotta tultu seurattua.

Voi miten helppoa ja hauskaa elämä olisikaan jos ajattelisit kuin Luffy, etkä stressais käytännössä mistään :D

No joo mutta sitä odotellessa, ottakaa ihmeessä yhteyttä :)

BANZAI!

Lihapulla

Viesti Kirjoittaja Lihapulla » Ti Marras 26, 2013 14:58

Heippa,

Olen 19 vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta ( muutin juuri vantaalle enkä tunne täältä oikein ketään ). Olisi kiva löytää kavereita, juttu-/peliseuraa, kun niitä ei juurikaan ole. Iälläsi ei juurikaan ole väliä, mutta olisi kiva jos olisit lähes samanikäinen.

Animea on tullut katottua jo vuodesta nakki ja muusi.. tykkään käydä coneissa yms. (seuraavaksi edessä on frostbite. Ja mahdollisesti yukicon, jos vaan löytäis seuraa sinne)
Opiskelen tällä hetkellä tietotekniikan insinööriksi, lähinnä (peli)ohjelmointia ja sulautettuja virtapiirejä.
Harrastuksiin kuuluvat piirtäminen, cosplay, pelailu ja musiikki (ja kahden kissan palveleminen).
Mitäköhän tähän pitäisi vielä kirjoittaa... x__x'

Ottakaa ihmeessä yhteyttä ja jutellaan lisää~ :3

~Akkeeeh~

Viesti Kirjoittaja ~Akkeeeh~ » Ke Marras 27, 2013 22:29

Ää... Ehkä mäki uskallan ! :3

Moi kaikki pienet vihreät miehet! :o (Tuleeks se yhteen? En mä tiiä.) No niin kerrotaan sitten minusta !

Elikkäs olen tällänen ~01. Junnu jolla ei taida olla elämää. O.O (Vai onko?) Asun jossakin -Tarkalleen ottaen paikkakunnalla nimeltä Punkalaidun.- ja täällä on vähän vajaata porukkaa. (Oon tosissani) Koska olen "harvinaisen" laiska (Kuten äitini tapaa sanoa) en taida tehdä muuta kuin löhöillä. Mädännytän aivojani ja kuolen liialliseen kissan palvontaan. Mutta vaikka yritän saada zombi ystäväni innostumaan Japanista ja Mangasta yms. niin se ei oikein luonnistu. Mitä zombeilta nyt voikaan odottaa? Joka tapauksessa Manga ja Anime on mulle ööm... se juttu. Luen päivittäin koska on niin paljon vapaa-aikaa. Äää! Haluisin niiiiiiiin aloittaa Cossauksen (Salainen unelmani :*) Mutta koska ei oo ketään sellasta joka opastais mua, opettas tekeen asut ja kuka kävis mun kaa Coneissa. (::

M/A joista pidän:

1. Naruto (Number one <3)
2. Bleach
3. Vampire Knight
4. FMA
5. Ranma½
6. Salapoliisi Conan
7. Soul Eater
8. Tokyo Mew Mew
9. Kaito
10. One Piece
11. Dragon Ball

Etsin siis kavereita (huom. monikossa!) jotka on samalla aaltopituudella kanssani ! (: Ihan sama minkä ikäinen tai mistä päin ! (:

Jos olet samanlainen koneella dataava idiootti kuin minä niin yv ! + Fb, Kik, Wappi, insta ja kaikki ! Pus pus vihreät olioni :*

(Sanoinko jo että Palvon kissoja & että sammakot on cooleja !)

dorimo

Viesti Kirjoittaja dorimo » Pe Marras 29, 2013 15:04

Joo oli pakko ihan tehdä profiili tänne pelkästään tämän takia. :D

Elikkäs olen 20-vuotias, miespuolinen, Kuopiolainen, Anime ja Manga harrastaja. Olen liikkeellä yksikseni sillä ystävä piirissäni ei juurikaan ole kiinnostusta animea sen kummemmin kuin mangaakaan kohti. 7 vuotta on tullut nyt syksyllä täyteen siitä kun alkoi enemmälti nämä hommelit kiinnostamaan. Vapaa aika kuluukin melko lailla mangoja lukiessa ja animea katsellessa. Myöskin videopelit ovat suuri osa vapaa-aikani viettoa. Katselen ja lueskelen sarjoja melko paljon en kaikkia tähän nyt ala listaamaan mutta mm. Angel beats, clannad ja muut vastaavat ovat olleet mielestäni erinomaisia. Tulee myöskin näitä valtavirran suosimia Bleachia, Narutoa ja One Pieceä seurattua koska niistä kaikki alunperin alkoikin. (Joskin ensimmäinen seuraamani anime oli Dragon Ball jota en silloin vielä animeksi tiennyt.) Ja nyt tänne tulin hakemaan vähän juttuseuraa aihepiiriin liittyen! Olisi mukava joskus puhua sarjoista mitä on katsonut ja lukenut ja suositella itsestä hyviä sarjoja muille.

Olisi myös hienoa löytää Kuopion suunnalta tuttuja niin voisi joskus ehkä jopa käydä jossain conissa tai vastaavassa yhdessä ettei tarvitsisi yksin siellä käveleskellä. ^_^ Itse olen yhdessä conissa aikaisemmin käynyt ja luultavamminkin useammassa tulee käytyä kunhan vain löytyisi joku seuraksi. Ikinä en ole cosplayannut, mutta suunnitelmissa on ollut parikin kertaa mutten ole sitten yksikseen kuitenkaan viitsinyt. :oops:

Mutta jos juttuseura 20 vuotiaasta miehestä joka harrastaa animea, mangaa ja videopelejä kiinnostaa niin ihmeessä viestiä tulemaan! :)

crispy rice

Viesti Kirjoittaja crispy rice » To Joulu 12, 2013 17:04

No jospa vaikka laittas vähän päivitystä edelliseen ilmoon.

Elikkäs, täällä raapustelee 17v+ikäkriisinen poika. Majapaikkana toimii helsinki. Kotoisin oon kuhmon pienestä tuppukylästä, mut nyt tuli korkee aika päästä ihmisten ilmoille :D

Kavereita onneksi on jo useampi, mut jostain syystä täältä helsingin suuresta maailmasta ei oo viel kunnollisii frendei oikeen löytyny. Ois mahtavaa hengaa, väsätä cossipukuja, tai muuten vaan vaikka lueskella mangaa/kattella animee. Eli ois ihan megamahtavaa jos asut pääkaupunkiseudulla! Toki muuallakin asuvat käy oikeen hyvin, ikä ja sukupuoli ei oo mulle hirmu tärkee. Tosin jos olisit edes lähellä samaa ikää niin se olis viel parempi :) Myös coniseura olis ihan suberp!

Harrastusten kirjo on suhteellisen laaja, mutta tälleen lyhyesti:

- Anime/Manga (yllätys)
- Cosplay
- Magic the gathering
- Cardfight vanguard (myös kilpataso)
- Warhammer 40k
- Flyffin säännöllinen (ja epäsäännöllinen) peluu

Musiikkipuolelta olen aika kaikkiruokainen, en ole niinkäään tutustuntu japanilaiseen musaan. Saa yrittää aivopestä ;) Mutta jos nyt jotain kivoja niin ainakin, pendulum, prodigy, doom unit, pitbull, guns n roses, system of a down, trapt, papa roach, seether, train, bruno mars, disturbed. Eli kyllä kaikenlainen musa uppoaa!

Ja nyt vielä joudun tunnustautumaan the legend of zeldan kovaksi faniksi! En osaa kuvailla miten paljon rakastan mokomaa pelisarjaa <3. Omistan myös kaikki zelda mangat, tavoitteena ois myös saada kaikennäköistä oheiskrääsää sitten joskus kun olis rahaa. Tosin rahan takia en ole ostanut uusimpia konsoleja/pelejä. Mut esmes ocarina of time, a link to the past ja 8bittisen eka peli on mätkitty läpi :)

Öh, mitäs vielä. No luonteelta olen tällainen ylivilkas säheltäjä. Innostun suhteellisen helposti uusista asioista. Ja huumorintaju on (kai) kohdillaan :D. Osaan kyllä pitää lättyni kiinni jos tarve on. Ainii, ja olen kävelevä katastrofi. Särjen aina käteni tai millon mitäkin. Varsinkin conit ovat oiva paikka tällaiseen. Esmes traconissa onnistuin rikkomaan ranteeni niin hyvin että se oli paketissa pari viikkoa. Hyvä minä 8)

Huoh, liikaa tekstiä. Jos joku jaksoi käydä ton tekstihirviön läpi, ottakoot yhteyttä yv:llä! :)

Crispy rice kiittää ja häviää tekemään jotain "järkevää".
"The things I once imagined would be my greatest achievements were only the first steps toward a future I can only begin to fathom."
—Jace Beleren

blast

Viesti Kirjoittaja blast » Ma Joulu 23, 2013 01:50

Iha näin randomisti haluan vaan esittää kysymyksen että
onko Oulussa (tai lähialuille) ollenkaa ees mtn japani-ihmisä? D;
Oon asunu täällä kohta 3 vuotta opiskelun takia ja ei oo hirveesti tullu vastaan
mutta ois hauska tutustua kuitenki;o

Ichi 12

Viesti Kirjoittaja Ichi 12 » Su Tammi 05, 2014 00:38

Elikkä oon 18 vuotias helsingissä kuppaava jätkä.
Anime ja manga ovat aina olleet lähellä sydäntä ja ovat antaneet minulle nautintoa ja iloa vuosi vuoden jälkeen.

Pidän sekalaisesta urtheilusta ja eritystä taitoa on taistelulajien taitamisessa ja ihmisten miellyttämisessä omalla kehonrakenteella :P.

Viime aikoina on alkanut tuntua ettei nykyiset ihmisryhmät kiinnosta enää niin paljoa, 5 kuukautta sitten olin katsomassa ensimmäistä jaksoa sarjasta "yowamushi pedal". Kun olin katsonut tämän jakson, olin heti vaikuttunut tämän animaatiopätkän mahtavuudesta ja päässäni heräsi parikin sanasta jotka olisin halunnut tästä jaksosta jollekkin kertoa ja kuulle ehkä tämän toisenkin ihmisen mielipiteen.
Oivalsin jotain samana iltana, halusin jonkun joka olisi ollut sillä hetkellä jakamassa minun kanssani ensivaikutelmaa sarjasta, haluan löytää ihmisiä jotka pitävät animesta ja mangasta yhtä paljon kuin minäkin ja joiden parissa olisi kiva jakaa hetkiä animen ja srjan parissa. Ja kyllä ne konitkin on ollu aika paljon mielessä viimeaikoina.

Pidän hyvin kaikenlaisesta animesta ja mangasta, tällä hetkellä (24.5.2014) ehkä kaikista hienoin anime joka on päällä taitaa olla Ping Pong the animation, joka on tehnyt minuun aika suuren vaikutelman. "Hitsugi no chaika " ja " youwamushi pedal " saavat kyllä tälle kaudelle oman kunnianosoitukseni.

Ota yhteyttä minuun anikin kautta (mulla on kik, sähköposti ja ihan se perus puhelin) niin eiköhän luoda pari yhteistä muistoa.
Viimeksi muokannut Ichi 12, La Touko 24, 2014 22:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Varas

Viesti Kirjoittaja Varas » Su Tammi 05, 2014 06:51

Hei kaikille! Olen ollut jo pitkään anime/mangan ystävä mutta kaveripiirissäni ei oikein tästä aiheesta välitetä. Olisi mahtavaa jos löytäisin muita animesta innostuneita kaikenikäisiä ystäviä ja muutenkin tietää lisää millaisia nämä conit ja muut tapahtumat ovat kun en ole yksin uskaltanut vielä näihin osallistua. Itse olen 21v kundi ja olen hiljattain muuttanut PK seudulta Kotkaan. Olen katsonut vaikka mitä animea laidasta laitaan vuosien varrella,mutta nykyään lukenut enimmäkseen mangaa koska en ole oikein löytänyt hyviä animeja mistään. Odotan innolla ensinmäistä anime henkistä ystävää joten ottakaa yhteyttä vaan ja jutellaan mistä vaan sarjoista ja peleistä mitä sinulle sattuu mieleen! :mrgreen:

nightcorefan

Viesti Kirjoittaja nightcorefan » Ti Tammi 14, 2014 20:14

.3. Moi vaan kaikille ketkä tämänkin lukevat. ~ Tein tänne profiilin ihan tätä varten *^* Olen -98 loppuvuodesta syntynyt aivan turun lähellä asuva tyttö. Nimimerkistäni voi varmasti arvailla että tykkään nightcoresta >3< Lempibändini on kuitenkin Ghost town ja lempi laulaja Lady Gaga. Kuuntelen paljon bändejä : metallica , 30 seconds to mars , panic at the disco , girl's generation , shinee sekä exo. Mikä tahansa musiikki menee ja konemusiikki on hyvin lähellä sydäntä c: Ei ole bändiä / laulajaa / artistia mitä vihaisin >o<

Mangasta minulla menee moni eri genre , enkä edes muista mitä kaikkia mangoja olen lukenut :O: Ehdoton lempparini animesta ja mangasta on kuroshitsuji ! :) Tykkään enemmän mangan lukemisesta kuin animen katsomisesta .Luenkin mangaa melkein päivittäin netistä. Corpse party manga on mielestäni todella hyvä , mutta sitä olen vasta aloittanut. Mangastakin minulla menee kaikki traagiset , romanttiset ,poikarakkaus , yliluonnolliset sekä perus tyhjänpäiväiset missä ei ole muuta ideaa kuin se että se on söpöä :'D
Tyyliltäni olen hiusten väriä shokkiväreillä vaihteleva ja höpöttävä tapaus. Olen luotettava ja inhoan juoruilevia ihmisiä. Pidän myös paljon kaikenmaailman eläimistä ja omistankin niitä neljä. Haluaisin seuraa lähettyviltä , tai kaukaatakin. Ei sillä niin väliä :'3
Ottakaa yhteyttä ihmeessä , sukupuolella ja iällä ei ole sen kummempaa merkitystä. Omistan kikin ja sen annan mieluusti jos minulta sitä kysyy c: !

jinde

Viesti Kirjoittaja jinde » La Tammi 18, 2014 23:04

-
Viimeksi muokannut jinde, Su Syys 07, 2014 16:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Nera

Viesti Kirjoittaja Nera » Ti Tammi 21, 2014 18:00

.
Viimeksi muokannut Nera, To Tammi 01, 2015 22:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Demppu

Viesti Kirjoittaja Demppu » Ma Tammi 27, 2014 19:15

Konnichiwa! ^^

Hei! Olen kohta täysikäisyyttä lähesyvä naisenalku, joka asuu pääkaupunkiseudulla. Luodinkestävä otaku olen ollut jo yli kymmenen vuotta ja siihen aikaan on muun muuassa tapahtunut jo paljoa (esim. miten mielenkiintoni anime/mangan suhteen on muuttunut jne. X3)

Suosikkisarjoihin kuuluvat mm.
- Bleach
- Fairy Tail
- Sword Art Online
- Code;Breaker
- UtaPri
- Free!
- Pretty Rhythm

(Kuten tästä luettelosta huomaakin, tykkään monipuolisuudesta, jotka sijoittuvat niin ylisöpöihin kuin härskimpiin tyylilajeihin. ^^)

Niiden ohella olen opiskellut japania melkein vuoden itsenäisesti. Hiraganat ja katakanat on ehitty oppia ja kanjea osaan suunnilleen alle kymmenen. Ja pikkuhiljaa minua on alkanut kiinnostus japanin kulttuuriin kohtaan, jossa olen tasoa täysin untuvikko :''3
Musiikkia kuuntelen aika paljoa, etenkin J-pop ja K-pop ovat minun mieleen (BING!BANG!, Nu'est, Morning Musume)
Coneihin en ole koskaan elämässäni mennyt ujouteni ja hylkäämispelkojeni vuoksi, mutta olisin silti halukas menemään sinne. Mutten vaan ole löytänyt siihen oikeaa tilaisuutta esim. ystäviä, jotka olisivat sellaisista asioista kiinnostaneet -.-.

Luonteeltani olen iloinen, ystävällänen, oma-aloitteinen, helposti lähestyvä ja herkästi innostuva. Toivoisin, että viesti seuraa voisi löytyä pääkaupunkiseudulta, mutta toki myös muilta paikkakunnalta sijaitsevia seurojakin hyväksyn (olisihan kivaa tutustua myös pääkaupungin ulkopuolella asuvia ^^)

Joten, rohkeasti vain lähestykää minuun yv:n kautta! ^^

Jaa nee!

ASHE

Viesti Kirjoittaja ASHE » To Tammi 30, 2014 00:18

heyaaa! ( ´ ▽ ` )ノ

Pitkästä aikaa kirjottelen tänne :3 Olen Kouvolasta kotoisin oleva, parin kk päästä 19 vuotta täyttävä tyttö lapsi :d Kaipaisin uusia ystäviä ja ihan vaan juttu seuraakin, koska tästä aihepiiristä kiinnostuneita ystäviä ei minulta löydy :( Muutenkin välillä nykyään yksinäisyys iskee, kun kaikki ystävät ovat alkaneet seurustelemaan ja minulle ei riitä enää yhtä paljon aikaa kuin ennen (╥_╥)

Elämääni sisältyvät mm. animen katselu, pelaaminen, piirtäminen, etc. Mangaa ei enää oikeastaan tule nykyään luettua :D Tän hetkinen feivöritti peli on ehdottomasti Final Fantasy XIV ♥ Animeissa vetoaa kaikki söpöt ja romanttiset animet, tyttö kun olen 。^‿^。 Suosikiksi tällä hetkellä on varmaankin Golden Time :>

Musiikin puolelta olen melko kaikki ruokainen, k-pop on kuitenkin melko olennainen osa soittolistaani :3

Minulla on myös muita kiinnostuksen kohteita, eikä elämäni keskity pelkästään tämän aihe-alueen ympärille. Tykkään käydä ulkona ystävien kanssa, pidän muodista ja laittautumisesta, jne. Tämä on siis vain yksi osa-alue elämästäni, joten juttelen mielelläni muustakin kuin vain japani hömpästä. (〜 ̄▽ ̄)〜

Laittakaa viestä jos nappasi! O(≧∇≦)O
Viimeksi muokannut ASHE, Su Maalis 09, 2014 01:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Isn't it sad, that I'm not here ?

Tsuokari

Viesti Kirjoittaja Tsuokari » Su Helmi 02, 2014 22:12

Morjes,

Olen 22 vuotias pääkaupungiseudulla tarkemmin sanottuna itä-helsingissä asuva mies ja lähi-aikoina on rupenut typimään kun omasta kaveri porukasta ei oikein löydy aktiivisia animen harrastajia niin kuin itse olen, joten olisi älyttömän hienoa löytää saman henkistä seuraa :)

Animen genreistä tykkään lähes kaikesta, mutta erityisesti sydäntä on lähellä romanssi, slice of life ja drama sarjat, mutta siltiki suosikki sarjoista löytyy shonenia ja shoujoakin :)

Lempisarjoihini kuuluu esim

Clannad/after story
Kimi ni todoke
Nodame cantabile
Ano hana
Gintama
NHK ni youkoso
Planetes
Rurounin Kenshin

Jaaaa paljon muuta..

Pistä viestiä jos otakukaveri on hakusessa :D

ps. jätän tämän vielä tähän :) http://myanimelist.net/animelist/Kafuri

Hape90

Viesti Kirjoittaja Hape90 » Ke Helmi 05, 2014 21:12

Moro 23-vuotias oululainen mies animen ja manga keräilijä, coneissa käyvä metsän asukki etsii saman alan harrastavaa samalta alueelta. En ole minkään genren uskollinen mutta tässä muutama josta pidän. Käyn coneissa ja cossaan välillä ja proppi harrastuksia aloittelen.

Mangat:
ginga ja weed sarja, one piece, nana to kaoru, daily Life with a Monster Girl, mudazumo Naki Kaikaku,
fairy tail,soul eater,eyeshield 21.

Animet:
one piece, cyber formula, eyeshield 21, watamote, robotic notes, maoyuu, hajime no ippo,
silver spoon, Ashita no Joe, gode geass,spice and wolf.

Länsi sarjat:
mlp fim, adventure time, dc sarjat ja elokuvat, tf prime ja animated, dan vs, south park.

Musiikki:
heavy metal, rock, klassinen, elektroniikka, jazz ja anime teemoja

Yhteyttä saa ottaa vapaasti puhutaan vaikka mistä aiheesta tahansa kaikissa viestimissä
Viimeksi muokannut Hape90, Pe Helmi 20, 2015 15:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hannu kurtti

Tracon VII sali vänkäri
Tracon VIII myyjä/kasaus ryhmä
Animecon X siivoja
Chibicon oulu 2013 narikka
Animecon XI K18 iltabile myyjä
Tracon VIII Sali vänkäri

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”