Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

syyslyyra

Re: Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja syyslyyra » Ti Helmi 02, 2016 20:09

Heippa! Olen 27-vuotias tyttö/nainen Imatralta. Olisi kiva tutustua samanhenkisiin ihmisiin, joiden kanssa hengata coneissa. Pariin otteeseen olen ollut ihan yksin conissa tuntematta sieltä ketään ja tuli todettua, että yksin on melko kurja conittaa. Olen luonteeltani melkoisen ujo ja hiljainen, mutta osaan myös olla höpötteleväinen, jos kiinnostuksenkohteet natsaa yhteen tarpeeksi hyvin. :D Tykkään katsoa animea, mutta mangaa tulee luettua hyvin vähän ja hyvin harvoin. Harrastan myös cosplayta ja olen siinä ihan aloittelija (cossasin ekaa kertaa viime kesänä). Lempisarjoihin kuuluu mm. Love Live, Princess Tutu, Shoujo Kakumei Utena, Mahou Shoujo Madoka Magica ja Steins;Gate.

Horaaneko

Viesti Kirjoittaja Horaaneko » Ti Helmi 02, 2016 23:09

Heibbähei!
Kaipailen lähinnä coniseuraa, miksei muutenkin jos joku imatra-joensuu-akselille on eksynyt. Miul on suht iso lössi yleensä coneissa mukana, mutta ehkä enemmän ko mitään muuta rakastan tutustua uusiin ihmisiin, mikä on ehkä outoa koska oon välillä hemmetin kiusallinen ihminen! Mutta nyt en oo oikein vähän aikaan tutustunu uusiin ihmisiin ja ois kivaa. :D Ja jos pyörit conissa yksin (ja vaikket pyörisikään) niin ei oo todellakaan tapana vaan moikata nopeesti ja vaihtaa seuraa vaan miu kanssa saa hengata nii pitkään kun jaksaa! :D

Oon 19-vuotias poika, kuvataiteenopiskelija, ja tällä hetkellä asustelen siis Imatralla vanhassa röttelössä kissani kanssa. Harrastuksina taiteen lisäksi animuilu (obviously), kirjoittaminen, cosplay, satunnaisesti näytteleminen, pyöräily, meikkaaminen ja kirjojen hamstraaminen kuin myös lukeminen. Kiertelen myös festareita ja oon kova musiikin kuluttaja.

Saatan olla aluks vähän kiusallinen ihminen (riippuu tosi paljon tilanteesta) mut aika nopeasti totun uusiin ihmisyyksiin ja sitten puhun liikaa(kin). Osaan kuitenkin olla aika rauhallinen(kin). Oon hyvin eläinrakas ihminen, löytyy kissee ja koiraa. Ja alpakoita, tosin vaan pehmoisina pehmoina.
kaveripiiristä löytyy ihmisiä ikäluokasta 16-40 joten itelle ei mitää väliä minkä ikänen olet (tai mitä sukupuolta tai seksuaalisuutta, uskontoa tai aateryhmää tai mitälie edustat :D) Taustatietona kuitenkin, olen bi, juon silloin tällöin, sekä tupakoin, että jos nämä asiat haittaa niin elä vaivaudu!
Varoituksena, vitsini saattaa mennä yli, oon tökerö enkä ajattele mitä sanon, puheestani ei aina saa selvää, ja jos en piirrä niin näperrän jotain joten miulle ei kannata antaa tärkeitä papereita koska revin ne. Ja, omaan hyvin rikkaan mielikuvituksen minkä takia saatan puhua villasukista ja alottaa yhtäkkiä keskustelun lentävistä valaista tai kyseenalaistaa universumin olemassaolon. Osaan kuitenkin hillitä juttujani jos vaikuttaa siltä että toista ei kiinnosta ::D

Animea harrastanut pienestä pitäen, muumeista pokemoniin ja 9-11 -vuotiaana iski kunnolla animuintoilu päälle fma:n myötä. Keräilen mangaa vaikka luenkin aika laiskasti, animea tulee katottuu huomattavasti enemmän. Jos jottai suosikkisarjoja... (yritän pitää lyhyenä, argh)
- Nabari No Ou
- Steins;Gate
- Neon Genesis Evangelion
- Death Note
- Tiger&Bunny
- No.6
- Haikyuu
- Yowamushi Pedal
- Death Parade
- Code Geass
- Tokyo Ghoul
- Uzumaki ja muut junji itot
- Parasyte
- Full Metal Alchemist
- chiblit & satoshi konin leffat
- You&Me etc
- One Punch Man
- Owari No Seraph

Tuossa muutamia suosikkeja mut tässä: http://myanimelist.net/animelist/Horaaneko?status=7 linkki vielä MAL:in listaan :)

(Katon myös tv-sarjoja, suosikkeja: supernatural, hannibal, glee, in the flesh, the walking dead, sherlock, doctor who, shadowhunters, steven universe ja adventure time!)

Cosplayta varsinaisesti harrastanu vasta vuodesta 2014, ekan cossin tein 2012 mutta siitä ei puhuta, ha. Coneissa pyöriny 2010(?) asti, aluks melko harvakseltaan coniseuran puutteen takia. Tänä vuonna menossa ainakin kesädesuun, ehkä animeconiin ja traconiin. :) Cosseja oon tehny jonkun 7 jos oikein muistan. Oon vielä ihan aloittelija ja ompelutaidot hakusessa, mutta ehkä tää tästä joskus :'D Proppeja teen mielelläni, takana kivi- ja metalli -käsityöartesaanin tutkimus mikä on hyödyttänyt tässä harrastuksessa aika paljon.

Jaaaa pelejä ei tuu hirveemmin pelailtua koska ei oo kunnon laitteita, tosin wii-hankinnassa koska ystävä hommasi miulle Fragile Dreams -pelin jonka pelaamisesta oon haaveillut ainaki 5 vuotta ja nghhh ;_; Kokemukset peleistä rajoittuu oikeestaan Undertaleen, Mario-peleihin, Love Liveen ja Neko Atsumeen, ja dMMD:hen. Sims3 on myös rakkaus ;u; Läpipeluuvideoita tulee katottuu aika paljon kylläkin!

Yiss, tuossa nyt jotain. Laita viestiä jos haluut jubailla lisää! o/
Viimeksi muokannut Horaaneko, To Maalis 31, 2016 12:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
There is no spoon.

Karasula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karasula » Pe Helmi 19, 2016 20:41

Katos vaa... Päätinki nyt pistää ilmotukseni uusiks tänne kun vanhoil ilmotuksil en oo saanu ees kovin hyvii tuloksii btw :D
18v kummallinen tyttönen ilmoittautuu. Persoonallisuustyypiltäni oon selvä INTP, joten siit voi jo jotain päätellä. Asun pk-seudulla.
Kyseiselle sekopäälle livetapaamiset on yleensä yhtä tuskaa, joten siks oonki varmaa tämmöne ernu. Ei hätää. Uskon pystyväni siihen kun enemmin tutustutaan.
Harrastuksiin kuuluu animen, mangan ja conittamisen lisäksi muukin lukeminen, piirtäminen, runoilu ja kirjoittelu, videopelaaminen, valokuvaaminen ja kaikenlainen luovempi sekoilu :D
Musiikkimaku on sieltä raskaammasta laidasta, mut kyllä mä kuuntelen paljon muutakin musiikkia. Muutenkin tykkään vähän synkemmästä tyylistä kaikessa, mutta oon kyllä kaikkiruokainen lähes joka asiassa (ei mitään imelyyksiä silti D: )
Iällä sun muulla ei oo väliä. En diggaa tuomita ihmisii heti noin mitättömien seikkojen takia. Sisin ratkaisee :D (yh mikä klisee...)
Rohkeesti vaan pistää viestii. Yritän olla purematta :D
Jottain miu diggailemist sarjoist saattaa saada selville täältä: http://myanimelist.net/profile/Katkarapu (en tiiä toimiiks linkki)

~Karasula
Kääpiö on aina äpärä, mutta äpärän ei tarvitse aina olla kääpiö.

katkarapukirjoittaa.blogspot.fi

SILVERDROPS

Viesti Kirjoittaja SILVERDROPS » Su Helmi 21, 2016 22:31

Hui, nyt uskaltaudun tähän alkaa jtn kirjoittamaan, katotaas miten onnistuu

23v tyttö (nainen?) pk-seudulta, animeharrastus ollut mukana yli puolet elämästä, ja tuntuu turhalta alkaa mainitsemaan mitään listaa sarjoista mitä oon nähnyt, koska lista tulisi olemaan aiiiika pitkä :D Mutta jos mainitsen vaikka mangasarjat joita kerään tällä hetkellä, D. Gray-man, Ao no exorcist, Kuroshitsuji ja Pandora Hearts. Katson animea ja luen mangaa ja pelaan videopelejä, tällä hetkellä menossa ps4:llä Tales of Zestiria.
Ensimmäinen conini oli animecon 2008 ja siitä asti olen käynyt enemmän ja vähemmän coneissa. Nyt en ole pariin vuotee käynyt monista syistä, yksi syy on ihan seuran puute. Mullaon joitain tuttuja harrastuspiirissä, joita moikkaan coneissa, mutta yksin enimmäkseen saanut viimeisimmät kerrat pyöriä ja seuraa kaipaisin. Ja ihan live-seuraa conien ulkopuolella tottakai ja ihan nettituttujakin jos kaukana asuu.
Oon vuorotellen sosiaalinen ja puhelias ja toisaalla ujo ja sulkeutunut, mutta pyrin sosialisoitumaan nyt enemmän :D Aikaa menee animen ja mangan ja pelaamisen ohella koulunkäyntiin.
Olen cossanut tasan kerran elämässäni, en tarkalleen enää muista milloin, mutta se oli vähän mitä oli, että aika semmonen surullinen ensikertalaisen yritys :''D Mutta cossaaminen kiinnostaa tosi paljon, ja jos joskus resurssit riittää, niin haluaisin yrittää uudestaan!!
Eli ihan juttuseuraa, liveseuraa, coniseuraa, mitä vaan :) Ja ei ole pakko puhua ainoastaan animesta, muitakin puheenaiheita voi käyttää :')

.

Viesti Kirjoittaja . » La Helmi 27, 2016 18:47

.
Viimeksi muokannut ., Ma Loka 31, 2016 23:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Alice-san

Viesti Kirjoittaja Alice-san » Ma Helmi 29, 2016 13:39

Heii!
Olen 18-vuotias tyttönen. Asun Tampereen seudulla ja opiskelen vaatetusalalla kolmatta vuotta. Luonnettani on kuvattu sanoin mukava, rauhallinen, rehellinen/rento, luotettava, hauska, olen ehkä myös välillä vähän kömpelö ja ujo mutta ei anneta sen häiritä! :) Kun innostun jostain alan höpöttämään oikein kunnolla ja kun minuun alkaa tutustua muutun paljon avoimemmaksi. En ole pitkään aikaan käyttänyt anikia mutta huomasin tän ketjun ja aattelin että olisi tosi mukavaa tutustua uusiin ihmisiin ja saada uusia kavereita. Ei haittaa missä asut kun pystyn kuitenkin matkustamaan ja coneissa ja miiteissäkin voidaan nähdä. Hyväksyn ihmiset sellaisina kuin ne ovat, eli minua ei haittaa millainen ihminen olet. Pidän eläimistä mutta meille ei ole ikinä voitu valitettavasti hankkia koska vanhemmat ovat olleet vastaan :/

Cosplaytä olen harrastanut nelisen vuotta ja eka coni oli Tracon 2011. Seuraava cossini tulee Tampere Kupliiseen ja se on Dance with Devilsin Loewen. Tykkään katsoa animea vaikka pidän myös länsimaalaisista sarjoista, myös elokuvat ovat lähellä sydäntä. Tuossa pieni lista joista pitän tällähetkellä eniten vaikka niitä lempisarjoja/elokuvia on enemmänkin~
- Owari no Seraph
- K-Project
- Osomatsu-san
- Dance with Devils
- Miraculous Ladybug
- Love LIve!
- Supernatural
- Doctor Who
- My little Pony
- One Punch Man
- Prince of Stride
- Haikyuu
- No. 6
- Nibari no Ou
- D.Gray-man
- Yowamushi Pedal
- Kuroko no Basket
- Pokemon
- Yaoi/shounen ai sarjat
- Marvel
- Disney
- LotR & Hobitti

Jos kiinnostuit tule ihmeessä juttelemaan ja tutustumaan, olisi enemmän kuin kivaa! :) Voidaan jossain vaiheessa vaikka vaihtaa puhelin numeroita tai facea niin keskustelu käy helpommaksi.

Xberuz93

Viesti Kirjoittaja Xberuz93 » Ti Maalis 01, 2016 20:35

Yriteempä tässä

-93 nainen Oulusta hakee huspandoa cosplayaamaan ja jakamaan elämän ilot ja surut. Ouluin opiskelemaan muuttanut ja tänne varmaan jäämässä olen. Kuvailisin itseäni "go with the flow"-tyypiksi ja en pidä stessin keräämisesta. saatan olla hiljainen aluksi. mutta kun tarpeeksi tuntee niin kyllä juttu kulkee

Animea ja pelaamista on tullu harrastettua jo useamman vuoden ja cosplay tuli alotettua noin 3 vuotta sitten. coneissa tulee kierrettyä vaihtelevasti, mutta tracon on ensi syksynä ainakin kohteena, ja jos sinne pääsisi ja'faria cosplayaamaan, eli siis sinbadia täällä itselleni hakemassa (fujoshi unelmia täyttämään!!! :D

Huspandossa etsitään: pituutta (olen itse 170cm), elän rakkautta, mitä lähempänä oulua sitä parempi :D

listata vähän mitä tulee kulutettua
-fairy tail
-d. grey man
-sengoku basara
-tales of vesperia ja zestiria
-pokemon
-fire emblem
-no.6
-kuroko no basket
-magi
-saint seiya

Seuraavana conina suunta Lahden Frostbite :D
Viimeksi muokannut Xberuz93, To Tammi 12, 2017 17:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

AnimeRotta

Viesti Kirjoittaja AnimeRotta » Ke Maalis 02, 2016 00:28

Hyvää Päivää ^^

Olen 24-vuotias anime/manga kulttuurin harrastaja Järvenpäästä ja kuten lukuisia muita, myös minua vaivaa samanhenkisten ihmisten puute. Oma animeharrastukseni starttasi kertaheitolla noin viisi vuotta sitten, jolloin isoveljeni sivisti minua näyttämällä One Piecen ensimmäisen jakson. Se vain oli aivan käsittämätön tunne, kun jakson loputtua tunsin löytäneeni kerrankin sarjan, jollaista olin aina etsinyt. Siitä hetkestä lähtien olen ollut anime/manga kulttuurin lumouksen alla eikä loppua ole näköpiirissä. Aloin myöskin kutsumaan itseäni pelkän "Rotan" sijaan Animerotaksi.

Mutta miten kuvailisin itseäni? Väittäisin ainakin olevani positiivinen ja huumorintajuinen ihminen, jonka kanssa voi jutella aiheista maan ja taivaan väliltä. Animen suhteen olen huomannut olevani "kaikkiruokainen" mutta viimeisen vuoden aikana olen uppoutunut uuteen genreen: Romantiikkaan. Clannadin ja Effin kaltaiset merkkiteokset olivat aivan mykistäviä, mutta myös "SöpöstelyRomanssit" ovat iskeneet lujaa. Toki välillä on kaadettu myös ämpärikaupalla kylmää vettä niskaan, mutta kokemuksiahan nekin.

Tosin tällä hetkellä Romantiikka on tarttunut minuun yölliseltä nakkikioskireissulta opituilla otteilla, ja en ole keksinyt taistelukeinoa biokemiallisia pinkkejä maihinnoususaappaita ja kaapinomaista olemusta vastaan.
Tässä hieman listaa suosikkianimeistani:

One Piece
Cowboy Bepop
Ef - a Tale of Memories (<3)
Zero no Tsukaima
Shakugan no Shana
Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora
Chuuninbyo (<3)

Ja tässä vielä linkki kokonaiseen listaan: http://myanimelist.net/animelist/AnimeRat

Animen lisäksi minulla ei tällä hetkellä ole muita varteenotettavia harrastuksia. Tällä hetkellä opinahjonani toimii Helsingin yliopisto, mutta opintojeni kohdalla odotan sitä kuuluisaan cliffhangerin ratkaisua. Toimin myös vuonna 2015 Desuconin Amv kilpailun tuomarina sekä kesädesussa kilpailun juontajana.

#MagicalgirlSwag #8GradeSyndrome

Terveisin

AnimeRotta ^^

Tsumio

Viesti Kirjoittaja Tsumio » La Maalis 05, 2016 13:10

x
Viimeksi muokannut Tsumio, Ti Heinä 19, 2016 00:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Neverus

Viesti Kirjoittaja Neverus » La Maalis 05, 2016 21:13

-
Viimeksi muokannut Neverus, Ke Maalis 22, 2017 20:16. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Penumbra

Viesti Kirjoittaja Penumbra » Su Maalis 06, 2016 23:55

Hey guys~

Olen 20v (yikes I feel old) höpsö tyttönen Vantaalta :) Aloitin opiskelut Helsingin yliopistolla syksyllä mutta siellä porukka on aika jäykkää nii en oo pystyny siellä uusiin tyyppeihin tutustumaan niin hyvin elikkäs kokeilen anikia~ Etsin uusia otaku ystäviä ja jos sattumalta myös tykkäät k-popista tai photoshooteista ja/tai ihanista yhtäkkinäisistä päähänpistoista (hei tuutko pitämään mun kaa tänä iltana lord of the rings+hobitti maratoonin??) niin, ehkä meillä saattaisi juttu luistaa :D (P.S tai jos sattumalta partyt ovat mieleesi, hm ? :) You never know~) Olen myös aloitteleva lolita ja vaatekaappini on sekasorto kaiken söpöilyn ja goottivärmeiden keskellä heh :roll:

Basically I'm a hardcore fangirl. Jos me tykätään samasta sarjasta niin auta armias sitä viestipommitusta..:) Animeissa kiinnostaa mm. One Piece, Fairy Tail, Magi, Pandora Hearts ja sitten minulla on viharakkaus-suhde kauhuanimeihin (Umineko, Higurashi, Another, Ghost Hunt etc.). Katson toki muita sekalaisia myös, mutta mulle ehkä kannattaa ehdottaa vähän uusia sarjoja :D Sitten ihan sidenotena nii suurimman osan ruutuajastani vie eri TV-sarjat (mm. supernatural, doctor who, the office, dexter, merlin, bob's burgers ja kaikki sarjat missä näkyy Gordon Ramsay XD Hell's kitchen, Master Chef USA etc) Thank you Netflix<3

Mutta jos en ole kotona syömässä Ben&Jerry'siä ja kattomassa Netflixiä olen varmaan ompelemassa seuraavaa cossiani, ulkona photoshoottaamassa, kahvilla/leffassa kaverin kanssa tai juhlimassa :)) (sorrynotsorry)

Jos kiinnostuit ja haluat tutustua tai käydä kahvilla tai käydä tanssimassa aamuyöhön asti niin älä epäröi laittaa viestiä :)
Olen ystävällinen ja lempeä henkilö, joka on seko vaaain jos sinäkin olet seko! Sukupuolella ei tottakai ole väliä ja ei niin iälläkään~

Yours truly~

(ja vikana lisänä, että mulle voi tosiaan laittaa viestiä milloin vain, ei ole väliä jos näet viestini parin kuukauden tai puolen vuoden päästä, vastaan kyllä aina ja mielelläni! c: )
Throw me to the wolves and I'll return as their pack leader

lintupien

Viesti Kirjoittaja lintupien » To Maalis 10, 2016 22:18

Heips! Auttakaahan neitoa hädässä, nyt on tullut muutettua ihan vieraalle paikkakunnalle johonkin korpeen! Tai siis, Jyväskylähän on vilkas kaupunki ja täynnä opiskelijoita, todennäköisyyksien valossa täällä pitäisi siis olla ainankin muutama ihminen samalla aallonpituudella kanssani? Tulee muuten tylsä kevät ja kesä, jos omat opinnot alkavat vasta ensi syksynä... Sinun iälläsi, sukupuolellasi tai muulla habituksellasi ei niinkään ole väliä, lähinnä sillä, että alapuolella oleva esittelyteksti minusta nappaa edes jollain tasolla ja olisit mahdollisesti kiinnostunut viettämään aikaa kanssani satunnaisesti tai miksei säännöllisestikin, tällä hetkellä paikkakunnalta tuntemani ihmiset voidaan laskea nimittäin yhden käden sormilla (eikä tarvitse edes olla kaikkia tallella että riittäisivät..).

Ikää minulle on kertynyt 26 vuotta ja kissoja siunaantunut kaksi. Lisäksi omistan nörtihkön aviomiehen, joka julkaisee satunnaisesti sarjakuvaa Seitin leivissä, ja jonka epävirallisena assistenttina toimin aina välillä. Tästä syystä kotimme tuntuu pursuavan jos jonkin sortin sarjakuvaa ja kirjallisuutta, ei pelkästään sitä japanilaista ihanuutta. Hassu juttu muuten, annoimme hamstrattuja julkaisuja pois noin 18 isoa kestokassillista muuton yhteydessä, muttei määrä tunnu oleellisesti vähentyneen. Mangan(kin) lukemisen lisäksi lolita- ja otomemuoti on vienut täysin mukanaan, söpöä hametta, mekkoa ja nuttua tunkee joka vaatekaapista ja minulla on aivan hirvittävän pitkä lista jutuista, jotka on ihan pakko saada vielä näiden lisäksi. Ja kukkaro kiittää!

Muita fanituksen kohteita ovat mm. tietyt niconico dougan utaite-laulajat, Nyamon tanssivideot, My little ponyn kasariponit, kissat, söpöt jutut ylipäänsä, tee ja leipominen. Plus pelaaminen. Tällä hetkellä aika kuluu the Witcher saagan parissa ja Ori and the blind forest on myös työn alla. (Ja olen salaa miehen steam-tilillä opetellut pelaamaan Chivalrya ja Natural selection 2:sta, vaikka yleensä viehätyn enemmän juonellisista peleistä. Mutta NS2:sessa on vaan niin söpöjä alieneita, varsinkin gorget! :lol:)

Lempimangani on ehdottomasti Yotsuba&!. Hyvänä kakkosena tulee FMA ja Chi's sweet home. Muita mieleentulevia suosikkejani ei missään erityisessä järjestyksessä ovat Aqua ja Aria, Chobits, Yakitate!Japan, My heavenly hockey club, Aron morsiamet, Their story (onlinesarjis). Ja kaikki Suomeen asti raijatut Ghiblin leffat on tietty katsottu ainankin kertaalleen läpi, useimmat löytyvät hyllystäkin asti. Tällä hetkellä animen ja muunkin katselua rajoittaa kuitenkin ikävästi löhöiltävän sohvan puute, joka toivon mukaan korjaantuu parin seuraavan kuukauden aikana.

Ilmoitus ei vanhene, tarkoitus olisi lusia tällä paikkakunnalla ainankin seuraavat 5-6 vuotta, joten jos joku myöhemminkin huomaa olevansa samassa maantieteellisessä sijainnissa ja tilanteessa kuin minä tämän kirjoittamisen aikoihin, pistää reilusti viestiä! Ja jos en jostain syystä täältä kautta huomaa niin yhteyden saa myös lisäämällä nikin perään @gmail.com ja pistämällä säpoa.

hajimenoippo

Viesti Kirjoittaja hajimenoippo » To Maalis 10, 2016 22:28

Yo!
Joo mut enne ku alotan nii sanonpa vaa ittestäni sen et oon aika chilli ja "outoudet" on tervettuleita jos sellasia on, onhan se anime opettanu et mitä värikkäämpiä ollaan nii sitä hauskempaa 8)
Oon helsingissä asuva 20 v miespuolinen animen ja mangan viewer s13 vuotiaasta asti. Animessa ja mangassa jos toden sanoo nii kaikki genret käy kyl siks tällä hetkellä en kato oikee mitää sen kummosempaa ku joitain updeitteij manga foxil ja jos tulee jotain kiinnostavaa nii kissanimessa (just nyt ei oo muuta ku ne one punchin ovat ja toivotaan tokyo ghoul 2) oon muuten kyl ennen kattonu kyl aika paljon random mättöö parin ystävän kanssa jotka nyt kuitenki muutti opiskelujen takia ja oon mäki kai vähä nyt kiireinen nii ei muutenkaa ehi vetää mitää maratooneja :?
Mä en kaillota sitä et otaku harrastukisa on vaa tykkään pitää sen omana "siäpiiri" juttuna, jossa otakut tekee mistä tykkää ilman mitään "mustekalapornoo !! " kommentteja normalfägeiltä. :roll:
Mun pitää myös mainita et oon etsimässä otaku tyttöystävää, koska uskon et olis helppo tulla juttu ja samanlaisen intressin kanssa deittailu olis astetta mielenkiintosempaa ja olis yhteys mitä ei muuten sais kehitettyä.

Viestii mulle nii katotaa mitä käy.

Physis

Viesti Kirjoittaja Physis » To Maalis 17, 2016 04:52

.
Viimeksi muokannut Physis, Su Maalis 05, 2017 00:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tristfall

Viesti Kirjoittaja Tristfall » To Maalis 17, 2016 22:50

Terve!
Täällä vuonna -88 syntynyt mies Oulusta. Seurannut animea about 11-12 vuotta kohta. Aloitin aikanaan Elfen Liedistä ja sen jälkeen sitten tullut katottua monet sarjat. Persoonaltani olen INFJ, hieman hiljainen, enemmän kuuntelija ainakin aluksi, mutta kun tutustuu niin kyllä sitä juttua alkaa myös lentämään.

Animen lisäksi tykkään videopeleistä, luonnosta ja lenkkeilystä. Suosikki pelejä on kaiken maailman rpg/jrpg ja rytmi pelit. Musiikkia tulee kuunneltua paljon ja genret pomppii laidasta laitaan, mutta enimmäkseen se on erilaista anime/game ost ja metalli/rock musiikkia.

Etsin lähinnä uusia kavereita ja parempaa puoliskoa :)

Tässä muutamia suosikki sarjoja:

-K-project
-Xenosaga the animation
-Akame ga Kill!
-Suisei no Gargantia
-Rozen Maiden
-Utawarerumono

Ja pelejä:

-osu!
-Xenosaga trilogy
-Xenoblade
-Fallout