Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

silvermoon

Re: Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja silvermoon » Pe Loka 09, 2015 16:47

Heipä hei vaan!

Olen 20-vuotias tyttö ja opiskelen kirjallisuustiedettä Helsingin yliopistossa. Muutin juuri noin kuukausi sitten Helsinkiin, ja nyt kun mulla on kerran mahdollisuus, niin olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin täältä pääkaupunkiseudulta (ja mikä ettei muualtakin, koska kaikki tuttavuudet on mahtavia!). En seuraa enää niin aktiivisesti, mitä anime- ja mangapiireissä tapahtuu, mutta joitain sarjoja tulee silloin tällöin katseltua (SNK pitäisi vieläkin saada päätökseen, koska tykkään siitä oikeesti) ja joitain manga-sarjoja luettua. Esimerkiksi One Piecejä luen niin nopeasti kuin vain koululta kerkiän (koska ne suomennokset!) ja Magia luen sitä mukaan kun uusi chapter ilmestyy. Sitten on ne sarjat, jotka on aina mulle tärkeitä, kuten Katekyo Hitman Reborn ja No.6.

Länsimaalaisista sarjoista lemppareihin kuuluvat ainakin Merlin ja Once Upon a Time. Tällä hetkellä puolestaan katselen The Walking Deadia ja eka season vaikuttaa hyvältä :D Nyt oon myös innostunut tosi paljon pelivideoiden katselemisesta ja pelaamisesta. The Last of Us odottaa vieläkin sitä, että saan tarpeeksi rahaa oman PS3:n ostoon tänne pikkuseen huoneeseen. Ja kuten tuosta Walking Deadista ja The Last of Usista voi päätellä niin olen hulluna maailmanlopusta kertoviin sarjoihin, elokuviin, peleihin, kirjoihin, missä siitä nyt ikinä onkin mainintaa.

Koska olen kirjallisuuden opiskelija niin tietty tykkään lukea paljon. Sitten tykkään myös kirjoittaa. Kesällä mulla oli vielä fanfiction-vaihe päällä, mutta nyt suunnittelen originaalia :3 Kirjoista Harry Potter pysyy aina mun fandomina ja oon todistetusti puuskupuh. Tällä hetkellä luen Howl's Moving Castlea ja kohta Metro 2033 -kirjaa (jos jotain nyt tää info kiinnosti). Tykkään myös paljon musiikista, laulan kuorossa ja aloitin jälleen tanssin.

Jos kiinnostaa jutella, olit sitten kuka tahansa tai mistä tahansa, niin otapa yhteyttä! :D Olis tosi mahtavaa!

Ps. cossaan myös semi-aktiivisesti.

jennay33

Viesti Kirjoittaja jennay33 » Ma Loka 19, 2015 23:11

Moi!
*Miettii hetken...* Kylläpäs tuntuu vaikealta aloittaa tätä kirjoittamista, mutta noh, kokeillaan. :'D
Olen siis vastikään 20 vuotta täyttänyt tyttö pohjois-suomesta, ja etsisin samanhenkistä juttuseuraa/kaveria/whatevö. Oon luonteeltani ehkä vähän ujo/hiljainen, mutta jos on samanhenkistä juttuseuraa niin kyllä puhetta minunkin suustani tulee. Oon lyhyt, toisinsanoen aika hobitti, ja tykkään muutenkin pukeutua silleen rennosti, eli hupparit ja maastohousut on jees. :P Haaveilen paljon, ja oon aika seikkailuhenkinen. Luonnonlapsi. Jos mua ei löydy tv:n äärestä sarjoja kahtomasta niin sitten mut löytää ulkoota lenkkipoluilta! Eli juuh, tykkään lenkkeilystä ja metsissä samoilusta koirien kanssa, ja kun nyt koiriin tultiin niin multa löytyy niitä kaksi kappaletta, ja siis pidän koirista ihan älyttömästi, oon tämmönen koiraihminen. :-)

Manga/anime mulla rajoittuu oikeastaan tällä hetkellä vain yhteen sarjaan, ja se on One Piece. Ja OP on mun elämä. Eli siis, ois aivan mahtava jos One Piece ois sullekin tuttu, tykkään nimittäin aivan älyttömästi jutella OP:sta ja kaikkea.. Muita sarjoja joita oon joskus seuraillut enempi tai vähempi aktiivisesti, on mm. Hetalia, FMA, Gingat ja nämä.. :) Cosplaytakin on tullut joskus harrastettua hieman, mutta ikävä kyllä se on nyt jäänyt vähemmälle. Mutta mielenkiitoa edelleen on, ja haluaisinkin taas palata tämän pariin, jos vain löytyisi seuraa coneihin.. ^^'

Rakastan kattoa elokuvia ja tv-sarjoja. Mun ehdoton lemppari sarjoista on Game of Thrones, mun toinen ikuinen fanituksen kohde. :3 Sitten muita suosikkeja on Viikingit, Hannibal, Grimm, Sherlock, Once upon a time. Elokuvista eniten kolahtaa supersankarileffat, eli Marvelin tuotanto, sekä fantasiatyyliset leffat, muun muassa Lotrit, Hobitit, Harry Potterit, Pirates of the Caribbeanit yms. Voisin hyvinkin viettää koko viikonlopun peiton alla leffoja katsoen. :3 Oon nykyään myös innostunut lukemaan, Harry Potteritkin sain luettua edellisenä kesänä ensimmäisen kerran, ja voin sanoa että oli yksi elämäni parhaimpia päätöksiä! Musta tuli kerta rysäyksellä tajuton Potter-fani, vaikka aina oonkin tykännyt kyseisestä sarjasta. :3 Sitten tietenkin Tulen ja Jään laulu -kirjat oon lukenut ja lisää odotan kieli pitkällä!

Tämmönen pikkuinen romaani tuli tähän kirjoitettua, mutta joo tosiaan, jos kiinnostaa jutella ja tutustua niin ota yhteyttä! ^^

Misty

Viesti Kirjoittaja Misty » Ke Loka 21, 2015 19:03

Moi kaikki! :)

Oon 19-vuotias henkilö Vantaalta. Luonteeltani oon INTP. :) Oon melko ujo ja arka mutta se menee nopeesti ohi. :)

Animea/sarjoja/leffoja koitan katella aina välillä mutta oon siinä melko laiska. :P Pelailen kanssa, lempipelisarja on ehdottomasti Kingdom Hearts. :D Muita suosikkeja on sitten Team Fortress 2, Grand Theft Auto ja Ratchet & Clank. :P Persona nelosesta tykkäsin kanssa hirveesti! :3

Coneissa en oo käyny mutta mieli tekis, ei vaan oikeen oo seuraa eikä sinne oikeen viitti yksinkään lähteä. :P

Mutta jos kiinnostuit niin laita ihmeessä viestiä! ^_^

shadi

Viesti Kirjoittaja shadi » To Loka 22, 2015 23:18

Moi!

Täällä ois 24-vuotias mies Turusta. Animea ym. tullut harrastettua muutama vuosi ja lähes kaikki Japaniin liittyvä on lähellä sydäntä. Luonteeltani olen avoin ja tulen hyvin toimeen uusien ihmisten kanssa. Harrastuksina Japaniin liittyvien asioiden lisäksi kuuluu lenkkeily, kuntosali ja videopelit. Nyt viimeisimpänä innostuksena mulle on tullut cossaus. En ole kuitenkaan koskaan ollut coneissa, mutta kiinnostaisi käydä niissä, kunhan vain seuraa löytyisi. Olisi kiva mennä talven Desuun tai sitten Yukiconiin (tai ehkäpä kumpaankin). Cosplayssä olen vielä ihan aloittelija, joten pukuja en ole itse tehnyt. Etsiskelen siispä cossiseuraa ja samalla mahdollista coniseuraa. Olisi mahtavaa cossata jonkun kanssa kahdestaan jotain tulevissa coneissa :). Myös crossplayta harrastan, eli kaikki cossit menee, niin mies- kuin naishahmotkin. Crossausta tosin saa vielä vähän treenata eli vinkit ovat tervetulleita mikäli täällä joku asiasta tietää enemmän :D

Jos kiinnostuitte niin laittakaa rohkeasti vaan viestiä, oon aika lepposa kaveri ja vastailen mielelläni! Muulla ei ole väliä paitsi sillä, että olet kiinnostunut samoista asioista ja mieluiten olisit myös 18v täyttänyt. ^^

Kaishun

Viesti Kirjoittaja Kaishun » Ti Marras 03, 2015 19:39

Moi!

Oon 23-vuotias henkilö Tampereelta ja etin pääasiassa samanhenkistä keskusteluseuraa Kik:kkiin tai whatsappiin (skypen oon poistanut, mutta voin senkin kyllä ladata uudestaan), koska kavereista kukaan ei jaa mun anime/manga innostusta :/ Tamperelaisia pystyn myös tapaan face-to-face jos näyttää siltä että juttu luistaa!

Innostus animeen ja mangaan on kestänyt kymmenisen vuotta. Genreistä uppoo lähes kaikki, shoujo ja magical girl varmaan ainoot mitkä ei oikeen iske. Lempisarjoihin kuuluu mm. Death Note, Shingeki no Kyojin, Psycho-Pass, Steins: Gate, Kuroko no Basket, Noragami, Hellsing Ultimate, Durarara!! +monta muuta. Nykyään katon pääasiassa animee, mutta mangaakin tulee luettua edelleen jonkin verran. Coneissa ei oo tullut käytyä muuten kun Animecon -08, syynä seuran puute. Cosplay kiinnostaa mutta ite en harrasta, coneissa haluaisin käydä aktiivisemmin kun vaan löytäis ihmisen/ihmisiä joiden kanssa mennä!

Animen ja mangan lisäks harrastan aktiivisesti piirtämistä (traditionaalinen ja digitaalinen). Suhtaudun piirtämiseen vähintäänkin intohimoisesti, ja se viekin suurimman osan mun vapaa-ajasta nykyään. Muita kiinnostuksen kohteita on musiikki (pääasiassa metalli yms raskaampi musiikki), pelit/pelaaminen, lukeminen, tv-sarjat ja elokuvat.

Jos viestin perusteella vaikuttaa siltä että juttu vois luistaa, Kik:istä löytää käyttäjänimellä Mihan29 ja saa lisätä kyselemättä! Iällä ja sukupuolella ei niin väliä, mieluiten kuitenkin 18+. Whatsappia ja skypee saa kysellä yksityisviestillä! :)

Prodigy
Viesti:

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Pe Marras 13, 2015 20:16

Prodigy kirjoitti:Yo,

Postailenpa nyt tännekin, kun edellisestä päivityksestä onkin jo mukavasti aikaa. Täällä kirjoittelee pian 21v miehenalku, jonka henkinen ikä hyppii missä vain haarukalla 15-30v. Olen aika monipuolinen Japani-harrastaja, sillä minuun iskee niin anime, mangat, visual novelit, musiikki, piirtäminen ja tietenkin pelit(!). Tällä hetkellä asustelen Uudenmaan suunnalla, mutta syksyksi muutan Tampereelle opiskelemaan matemaattisten aineiden opettajaksi (gotta be a Great Teacher). Tampereen suunnalta olisi siis siisti saada uusia tuttavuuksia jo ennen muuttoa, mutta tutustun mielelläni Sinuun olet sitten mistä päin Suomea hyvänsä, jos kiinnostuksenkohteet mätsää. ^^

Animeista suosikkejani on paha sanoa, koska olen niin kaikkiruokainen niiden suhteen. Joitain hyviä sarjoja nyy kuitenkin mainitakseni; Steins;Gate, Monogatarit, Clannad sekä muu Keyn tuotanto, Psycho-Pass sekä Fatet. Noi nyt varsinkin on lähellä sydäntä. Visual Noveleista suosikkeja on Umineko no Naku Koro ni sekä Rewrite, mutta olen lukenut myös muitakin. Pelejä pelaan lähinnä koneella ja 3DS:lläni. Linkkaan animelistani tänne vielä myöhemmin, kunhan koneelle pääsen.

Pääpelini on Final Fantasy XIV, joka on vienyt minut ihan mennessään (Taivasvartijaa odotellessa :P). Jos täällä siis Uuden Ulottuvuuden pelaajia niin ottakaapa yhteyttä. ^^ Final Fantasy-sarja on muutenkin rakkaus, varsinkin ykkös pleikka-tuotanto. Muita pelisarjoja mistä pidän on Zeldat (MM työn alla), Dragon Aget, Osu!, Borderlandsit sekä satunnaisessa määrin kaikkea muutakin. 3DS:llä tällä hetkellä MM lisäks pelailen Omega Rubya ja SSB:tä vaihtelevissa määrin.

Mulle on aika sama minkä ikäinen tai sukupuolinen olet, musta on kiva tutustua uusiin ihmisiin. Musta saa juttuseuraa niin Skypeen kuin Faceen ja pyörin myös aika ahkerasti Desut ja Tracot läpi, niin niissä muhun myös hyvin törmää. Olis kans tosi siistii jos täällä ois myös niitä tamperelaisia, koska aika kuivin jaloin oon sinne syksyks muuttamassa. Peliseuraakin olis kiva löytää jos täällä sattuu samanlaisii intressei löytyy. ^^

Mut tää tässä. Oon tällai sekoitus huumoria, totisuutta, avoimuutta ja sisäänpäinkääntyneisyyttä. Melkonen villikortti siis, mutta oon mä oikeesti ihan kiva hah. Ottakaa yhteyttä yksärillä, jos kinostaa tutustua. :)

Over and out.

Ps. Känny, joten viesti ei oo ihan optimaalinen 5/5
Ois kiva tutustua uusiin ihmisiin, voi ottaa vielä rohkeasti yhteyttä. :)

Eipä suuria päivityksiä. Opinnot aloitettu Tampereella, ja syksyn animet maistunu aika hyvin kaikkien koulutöiden ja opiskelijarientojen rinnalla. Viime aikana innostanu taas DS:n Pokemon-pelit sekä GW2-lisäri.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Hanmaki

Viesti Kirjoittaja Hanmaki » Ti Marras 17, 2015 01:20

Moikka vaan kaikille!

Elikkäs, olen 95-syntynyt nainen/tyttö Tampereen seudulta ja etsisin itselleni toista animesta, Japanin kulttuurista yms. kiinnostunutta tyyppiä ihan kaveriksi ja coniseuraksi. Olen asunut muutaman vuoden USA:ssa, ja Suomessa en tunne enää ketään joka jakaisi innostukseni :D .

Olen ensin hieman ujohko ja outo, mutta tämän kuoren saa helposti rikottua kun minuun tutustuu paremmin :wink: . Jolloin olen varsinkin puhelias ja kuka tahansa seurassani pidemmän aikaa ollut on todennut että olen todella humoristinen henkilö, joskus ehkä vähän liiankin höpsö. Rakastan värikästä pukeutumista ja kaikenlaisia kummia asusteita. Olen myöskin äärimmäisen eläinrakas, ja erityisesti koirat ovat lähellä sydäntäni.

Opiskelen taidetta ja rakastan erityisesti mangaa ja muita sarjakuvia. Mangoista/animeista lemppareitani ovat Gintama, Dragon Ball (erityisesti manga, mutta animeista Dragon Ball, DBZ ja tuo uusi Super ovat mahtavia), One Piece, Haikyuu!!, Sakamichi no Apollon, Tiger and Bunny, Psycho Pass, Attack on Titan, Gingat, Pokemon, Fairy Tail (mutta lähinnä muutaman hahaon takia)...jne. Lista jatkuisi ikuisesti :roll:. Pidän myöskin kaikenlaisista videopeleistä, joskin lähinnä itse pelailen 3ds-pelejä, suosikkejani ovat Pokemon-pelit ja Fire Emblem, vaikken mikään taituri niissä olekaan.

Jossain vaiheessa, todennäköisesti parin, kolmen vuoden päästä kun on rahaa ja opiskelujen kannalta mahdollista, suuri unelmani on matkustaa Japaniin ja tehdä koko maan kattava kiertomatka, eli sinnekkin seuraa etsin.

Koska asun Amerikassa opiskelujeni takia, olen Suomessa vaan talvi ja kesälomat, mutta ahkerasti ramppaan coneissa noina aikoina ja olen menossa mm. Desucon frostbiteen joten olisi kiva tutustua muihin tähän coniin matkaaviin tyyppeihin ettei yksin tarvitsisi siellä seikkailla 8)

En muuten juuri välitä kuka olet ja mitä teet, mutta olisi kiva jos olisit yli 18 :wink:

Palaillaan, lähettele viestiä jos kiinnosti! :P

SuKuNa

Viesti Kirjoittaja SuKuNa » To Marras 19, 2015 01:27

Hei!

Olen pian 20 vuotta täyttävä poika Jyväskylästä, ja olisin kovasti kiinnostunut tutustumaan uusiin animea ja mangaa harrastaviin ihmisiin, sikäli kun minulla ei tällaisia kavereita erityisemmin ole.

Olen tosi uusi anime- ja mangaharrastuksessani, ja tarinani on varmaankin erilainen kuin monilla muilla. Katsoin ensimmäisen tietoisen animeni vasta 18-vuotiaana elokuvaharrastukseni kautta, ja vasta tänä kesänä luin ensimmäistä kertaa kokonaisen mangan. Tästä johtuen pystyn varmaankin valitettavan huonosti keskustelemaan ainakin tunnetuimmista animesta/mangasta, mutta kovasti kyllä yritän tutustua kaikenlaisiin tarinoihin, ja otan mielellään suosituksia vastaan. Tällä hetkellä ne animet ja mangat, jotka minuun ovat erityisesti vedonneet, ovat Studio Ghiblin ja Kon Satoshin elokuvat, Psycho-Pass, Code Geass ja Aoi hana. Lapsuuden suosikin Digimonin katsoin vähän aikaa sitten uudestaan ja jäin taas kerran koukkuun...

No, kuten näkyy tästä viestistä, olen melko ujo ja olen huono kertomaan mitään itsestäni... mutta jos jotakuta kiinnostaa, niin todella mielelläni tutustun uusiin ihmisiin, joilla on sama mielenkiinnon kohde. Eli mieluusti saa laittaa viestiä!

Elju

Viesti Kirjoittaja Elju » Pe Marras 20, 2015 20:40

Täällä 18-v tyttö Helsingistä. Oon tosi kiinnostunu animesta, mangasta ja coneista/cosplaysta. Oon käyny parisen kertaa conissa ja nyt kesällä ois tarkotus Desuconiin mennä :). Tykkään tehä ite asuja ja ommella(tai ainaki yritän :D), joten cosplayta on tullu kokeiltuu ja Desuconiin oon cossi päällä menossa ;). Olis kiva saada jtn samanhenkistä seuraa, jonka kanssa vois jutella, käydä coneissa, kattoo animea tai ihan muuten vaan hengailla :). Pelaaminenkin on yksi harrastuksista ja piirtämisestä oon tosi innostunu. Pääasiassa piirrän manga/anime hahmoja(ihan tuulestani riippuen).
Mun lempisarjoja on:
-Bleach
-Dragon ball ja Dragon ball z
-Soul Eater
-Naruto
-Fullmetal Alchemist Brotherhood
-Ouran High School Hostclub
-Fairy Tail

Haluisin alottaa uusiiki animeja, nii mua saa tutustuttaa niihin :3.
Luonteeltani oon kiltti ja lempeä persoona, omalaatusella huumorintajulla, ilkikurisuudella ja lapsenmielisyydellä höystettynä ;D. Oon vähän sisäänpäin kääntyneempi ja ujo, mut jos keskustelu lähtee sujumaan niin juttua kyllä tulee. Tyyliltäni oon aika persoonallinen tapaus ja musta on hauska, jos muutkin on(vaikka ei ulkonäöllä mitään väliä ole). Oon myös hurja lotr&hobitti, disney ja mlp fani :3.

Kuka vaan voi tulla rohkeesti laittaa viestii, niin jutellaa lisää! ^^
Viimeksi muokannut Elju, Su Maalis 27, 2016 04:13. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

Kreivi

Viesti Kirjoittaja Kreivi » La Marras 21, 2015 05:08

Hei kaikki, ajattelin uusia tämän ilmoitukseni kun sen tekemisestä on jo aikaa.

Haluan antaa positiivisen maininnan siitä että olen tätä kautta jo yhteen ihmiseen tutustunutkin (toki jutellut useammankin kanssa) ja tavatessamme vietimme muutaman oikein hauskan päivän, nyt kuitenkin toivoisin tapaavani jotain ihmisiä jotka asuvat lähempänä ihan käytännön syistä. (Joskaan en kiellä ketään kauempanakaan asuvista ottamasta yhteyttä)

Elikkäs olen 22v mieshenkilö, asun Järvennpäässä ( se on vantaan kupeessa ) animen suhteen olen vähän nirso, mutta suosikki sarjani tähän mennessä on ollut Berserk - tästä huolimatta pidän myös erilaisesta animesta niitä voi joutua vain vähän mainostamaan minulle ensin. Missään tähän liittyvässä tapahtumassa en ole käynyt, ja saatan ehkä vierastaakin niitä mutta sopivassa seurassa sellaiseenkin lähteminen olisi ihan mahdollinen ajatus.

Muita suuren mieltymykseni kohteitani ovat esimerkiksi: musiikki -> rätisevästä black metallista räppi poppiin, filosofia,mystiikka,mytologia,videopelit
( suurimmaksi osaksi rpg:t kuten witcher,skyrim,final fantasy mutta myös esim CS ja MGS ) ...

Ajattelen että en ole ehkä tyypillinen animefani, mutta toisaalta mahtaako sellaista tyypilistä animefania sitten ollakaan ehkä se on vain oma mielikuvani... miettiessäni miten voisin kuvata itseäni tuntemattomille tulee mieleeni kuvata mikä olisi mielestäni "todella siisti päivä"...

Päivä voisi alkaa siten että menisi hyvässä seurassa elokuviin, tämän jälkeen voitaisiin syödä ravintolassa hyvät safkat oluen tai viinin kera - sen jälkeen himaan (edelleen mieluisassa seurassa) katselemaan sarjoja,pelailemaan pelejä tai vaikka ihan kuuntelemaan musaa joko korkaten lisää viiniä tai sitten ihan vaan energia juomia! Ja tietenkin tähän voisi seurasta riippuen lisätä jonkinlaista "romanttista" aktiviteettia mutta se onkin jo toinen tarina sitten :D

Tekisi myös mieli sanoa asioita joista en pidä kun nyt on tämä inspiraatio kirjoittaa, mutta koen että se toisi ehkäpä liikaa negatiivista sävyä ? epäaitous tai jatkuva valittaminen (paino sanalla jatkuva ) on tietenkin sellaisia asioita mistä juuri kukaan loppupeleissä pitää.

Mutta...

Rehellisyyden nimissä sanotaan nyt että jos ostat kaikki vaatteesi kirppikseltä, asut kommuunissa ja rastasi "tuoksuvat" ganjalle jota hiisailet joka pv todennäköisesti emme suoraan sanottuna tule juttuun.

Yhteyttä saa ottaa miehet ja naiset/tytöt ja pojat miten sitten miellättekin, en nyt ala mitään ikärajaakaan asettamaan.

Löydyn Skypestä ja Facesta jotka saa kunhan ensin laittaa viestiä täällä.

Tässä vielä kuvakin niin ei puutu mitään !
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56B2482A

Leeca

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja Leeca » Ti Marras 24, 2015 09:13

Hurtilla (duunareitten kahvihuonekeskustelutkin jää kuulema kakkoseksi) huumorilla ja "ikuisesti 16v." -mentaliteetilla varustettu (kohta 27v, yäk) savolainen nainen kaipailee live-/keskustelukaveria, mutta miussa on se huono puoli, että kun miulle erakkosieluiselle iskee epäsosiaalinen kausi niin saatan olla kuukaudenkin helposti vain kotioloissa ilmoittamatta itsestäni mitään, se ei kuitenkaan missään nimessä ole henkilökohtaista.

Introvertti, pan-seksuaali, haaveilija, osa-aikatyössä, maalla asuva, usean elukan omistaja, avoliitossa, boheemi taivaanrannanmaalari joskin tupakoin vielä (lopettamassa), haaveilen kasvisruokavaliosta vaikka syönkin lihaa, metsästän vaikken asetta itse käytä, vähän jätkä, mutta löytyy niitä "naistenjuttujakin" ihan riittämiin. Ristiriitainen ihminen siis. Mustaa kahvia menee keskimäärin 2L päivässä. Mikkeli/Varkaus -ympäristöön saapi houkuteltua siis aika herkästi vaikka kahvillekin.. Tykkään pelailla pleikalla, talvisin luistella jäällä ja olla lumisotaa, lämmittää takkaa, leipoa ja tehdä ruokaa omien taitojen mukaisesti, höpistä kaikenlaista ja en mitään. Mikään yltiösosiaalinen en ole, mutta en sieltä ujoimmastakaan päästä, aika rauhallinen ja tasainen persoona.

Animea tullut katsottua koko elämän, välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta mistään mitään en tiedä : D Kaivelen koko ajan uusia sarjoja kattottavaksi ja toisaalta välillä taas katselen vanhoja tuttuja nostalgisissa tunnelmissa. Manga on vähän sellainen uudempi mielenkiintoinen tuttavuus, mutta edelleen enemmän tykkään animesta vaikka koitan mangankin saloihin päästä. Korealaisia leffoja-/sarjojakin tulee katsottua tosi paljon. Suosikkianimeja nyt kuitenkin nämä mitkä ekana mieleen tuli:

Ginga Nakareboshi Gin (tästähän se kaikki alkoi)
Ginga Densetsu VVeed (piirrosjäljestä en tykkää yhtää, mutta luonnollinen jatko Gingalle)
Naruto (on se vaan niin hyvä, vähän hidasta vaan välillä)
Death Note (kerrankin jotain täysin erilaista! ja L <3 *kuolaus*)
Maison Ikkoku (naurattaa joka jaksossa, raivostuttavan hidasta vaan)
Love Hina (Gingan jälkeen tää oli seuraava jonka näin)
Persona 4 (lukenut manganakin ja löytyy pelinä)
Mirai Nikki (kesken vielä, mutta mukavasti löytyy kaikkia juttuja joista pidän)
Elfen Lied (rakastan noita vähän brutaalempia sarjoja..)
Btooom! (yllättävän mielenkiintoinen, harmillisen lyhyt)
Attack on Titan (raivostuttavat hahmot, silti niin mielenkiintoinen juoni)
Steins;Gate (hauskan erilainen vaikkei jaksa jatkuvasti kiinnostaa, kesken)
Berserk (ne raaimmat kohdat on aika kovia)
Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin (en ole ikinä nähnyt näin hyvälaatuista sarjaa)
Deadman VVonderland (vähän kuin Berserk, Death Note ja Btooom! yhdessä)

Siispä nakkase viestiä jos yhtään kolahtaa niin katsellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan !
Viimeksi muokannut Leeca, Ma Joulu 28, 2015 10:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Behind this mask is.. Another mask! Pretty cool, huh?

mitsudevill

Viesti Kirjoittaja mitsudevill » Ti Marras 24, 2015 15:07

hayoo! itsekki etsin kamusia varustettuna anime´hengellä´´ ^^ Olen -01 syntynyt tyttö Itä-suomesta, ´´otakuitunut´´ jo kauan aikaa sitten mutta tää harrastus on alkanu taas kiinnostaa ja cosplayta aloittelen ehkä ~ Piirtäminen on rakkaus, animesta & mangasta meneee tosi monet ja muutama coni takana :3laittakaa yksityisviestiä!

Karasula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karasula » Pe Joulu 04, 2015 21:25

Katos vaa... Päätinki nyt pistää ilmotukseni uusiks tänne :D
17v (pari viikkoo nii oon 18) ujo ja omituinen lukiolainen otakutyttö ilmoittautuu. Asun pk-seudulla. Saatan pienesti vaikuttaa sarkastiselta ja ivalliselta, mut se nyt vaan kuuluu mun luontoon :D
Jos joku kaipaa otakua seuraa, niin minua voi tulla kiusaamaan kik:iin (Veli_Katariina). Skypestä meikän löytää nimellä kk_ella.
Kyseiselle sekopäälle livetapaamiset on yleensä yhtä tuskaa, joten siks oonki varmaa tämmöne ernu. Ei hätää. Uskon pystyväni siihen kun enemmin tutustutaan.
Harrastuksiin kuuluu animen, mangan ja conittamisen lisäksi muukin lukeminen, piirtäminen, runoilu ja kirjoittelu, videopelaaminen, valokuvaaminen ja kaikenlainen luovempi sekoilu :D
Musiikkimaku on sieltä raskaammasta laidasta, mut kyllä mä kuuntelen paljon muutakin musiikkia. Muutenkin tykkään vähän synkemmästä tyylistä kaikessa, mutta oon kyllä kaikkiruokainen lähes joka asiassa (ei mitään imelyyksiä silti D: )
Iällä sun muulla ei oo väliä. En diggaa tuomita ihmisii heti noin mitättömien seikkojen takia. Sisin ratkaisee :D (yh mikä klisee...)
Nii joo... Sarjat joista tykkään (liikaa). Animesta ehoton ykkönen fma brotherhood. Tykkään kanssa Death notesta ja sellasesta. Mangasta lempparit Fma, Kuroshitsuji, Magi, DN, Hellsing yms. Animee oon lähiaikoina kattonu ja mangaa lukenu melko vähän (kosk melkein puol vuat oon ollu sairaalas nytte). Suosikkeja on kyl tosi vaikee listata, mut sentään tosta saa ees jotain suuntaa :'33

~Karasula
Kääpiö on aina äpärä, mutta äpärän ei tarvitse aina olla kääpiö.

katkarapukirjoittaa.blogspot.fi

Penumbra

Viesti Kirjoittaja Penumbra » To Joulu 17, 2015 00:44

Ensimmäinen viestini tänne noin neljä kk sitten toimi yllättävän hyvin ja olen jo päässyt kolmea ihanaa ihmistä tapaamaan f2f niin tottahan toki minua innostaa laittaa uutta viestiä tänne! :)

Olen siis 19v (kahden kuukauden päästä 20 MITÄ MÄ TEEN KRIIISI) höpsö tyttönen Vantaalta :) Alunperin laitoin tänne viestiä, koska olin juuri aloittanut opiskelut Helsingin Yliopistolla, mutta en siellä oikein onnistunut tapaamaan uusia tuttuja niin piti keksiä uus keino ja aniki toimi loistavasti haha <3 Mutta siis etsin edelleen uusia otaku ystäviä ja jos sattumalta myös tykkäät k-popista tai photoshooteista ja/tai ihanista yhtäkkinäisistä päähänpistoista (hei tuutko pitämään mun kaa tänä iltana lord of the rings+hobitti maratoonin??) niin, ehkä meillä saattaisi juttu luistaa :D (P.S tai jos sattumalta partyt ovat mieleesi, hm ? :) You never know~) Olen myös aloitteleva lolita ja vaatekaappini on sekasorto kaiken söpöilyn ja goottivärmeiden keskellä heh :roll:

En oikein ole varma kuinka selittäisin itseni, muuutta välillä haluan vain purkin ben&jerry'siä, mukavan sängyn ja netflixin ja ilta ei voisi siitä parantua kun taas välillä haluan viettää iltani kaupungin sykkeessä tanssien aamun pikkutunneille asti <3 ;) Ennen olin ujo, mutta nykyään asiat ovat päinvastaiset ja rakastan tavata uusia ihmisiä. Persoonnallisuudeltani olen lempeä ja ystävällinen, mutta osaan myös olla seko jos vain sinäkin olet (eli minut on hyvin helppo yllyttää kaikenlaiseen hah). Olen addiktoitunut britti näyttelijöihin ja kaikkiin jälkiruokiin. Vihaan talvea, koska olen kylmäverinen ja osaan varmaan kaikki disneylaulut ulkoa. Popcornit on rakkaus ja samoin hiustenvärjäys, mutta hiukseni kuolevat. etc etc. :D

But basically I'm a hardcore fangirl. Jos me tykätään samasta sarjasta niin auta armias sitä viestipommitusta..:) Animeissa kiinnostaa mm. One Piece, Fairy Tail, Magi, Pandora Hearts ja sitten minulla on viharakkaus-suhde kauhuanimeihin (Umineko, Higurashi, Another, Ghost Hunt etc.). Katson toki muita sekalaisia myös, mutta mulle ehkä kannattaa ehdottaa vähän uusia sarjoja :D Sitten ihan sidenotena nii suurimman osan ruutuajastani vie eri TV-sarjat (mm. supernatural, doctor who, the office, dexter, merlin, bob's burgers ja kaikki sarjat missä näkyy Gordon Ramsay XD Hell's kitchen, Master Chef USA etc) Thank you Netflix<3

Mutta jos en ole kotona syömässä Ben&Jerry'siä ja kattomassa Netflixiä olen varmaan ompelemassa seuraavaa cossiani (cossanut olen noin neljä vuotta ja käyn aktiivisesti coneissa :3), ulkona photoshoottaamassa, kahvilla/leffassa kaverin kanssa tai juhlimassa :))

Jos kiinnostuit (ja et nukahtanut kesken pitkän viestin 8'DD (maybe I should give myself a little more credit haha)) ja haluat tutustua tai käydä kahvilla tai käydä tanssimassa aamuyöhön asti niin älä epäröi laittaa viestiä :)
Sukupuolella ei tottakai ole väliä ja ei niin iälläkään, mutta rakastava ja rakastettava poikaystävä löytyy eli en ole etsimässä suhdetta :)

Yours truly, an obsessed fangirl~
Throw me to the wolves and I'll return as their pack leader

Eevika

Viesti Kirjoittaja Eevika » To Joulu 17, 2015 22:07

Moi oon just 17v täyttäny poika pääkaupunki seudun lähistöltä. Tykkään animesta ja mangasta mutta en kutsuisi itteäni otakuksi vaan animefaniksi sillä olen melko kaukana tyypillisestä anime otaku/weaboo stereotypiasta. Tykkään valokuvaamisesta hyvin paljon toiveena olisi mennä armeijan jälkeen britteihin opiskelemaan valokuvaajaksi ihan kunnolla kun tän hetkinen mediassistenti opiskelu ei aivan ammatti kuvaajaksi kouluta vaikka siihen valokuvaamista sisältyykin. Hyvin kiinnostutunut olisin ihmisistä joita voisi tavata ja käyttää malleina koska olen saanut kiinnostusta portrettikuvaamiseen. Anime muodossa mulla menee mikä vaan romancesta horroriin mutta mangaa luen suurilta osin toimintaa ja eri komedia muotoja.

Mutta juu jos valokuvaaminen, anime ja manga kiinnostavat sinua niin tulemme luultavasti hyvin toimeen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”