Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Pop

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja Pop » Ma Maalis 23, 2015 22:38

~~
Viimeksi muokannut Pop, Pe Huhti 03, 2015 17:42. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Kreivi

Viesti Kirjoittaja Kreivi » Ti Maalis 24, 2015 03:15

Morjes, olen uusi täällä foorumilla - Ja aika noviisi animessa muutenkin, koitan tutustua paremmin foorumiinne ja animen maailmaan...

Olen kyllä sillon tällöin katsellut animea jo monen vuoden ajan, mutta koskaan ei ole pahemmin ollut sellaisia kavereita jotka seuraisivat ainakaan tätä genreä yhtään sen aktiivisemmin niin on jäänyt suhteellisen vähälle,- ja suurimmaksi osaksi elokuvien puolelle. Voisi olla ihan hauska löytää joku/joitain ihmisiä ketkä voisivat mukavasti minua johdattaa paremmin tähän japanilaiseen maailmaan joka kuitenkin aina on jossain taustalla kiehtonut kokonaisuudessaan (siis muukin kuin anime japanista) ja samalla myös ystävyyteensä :D (Niin joo joskus kirjastosta lainasin mangaakin, mutta siinä vielä noviisimpi)

Olen 22 vuotias, asun pääkaupunki seudulla, olen miespuolinen henkilö,asun yksin,kuuntelia metallia - ja musiikkia ylipäätään/musiikki myös suuria kiinostuksen kohteitani,pidän metsistä,kissoista,keski-aikaisista ja nykyaikaisista aseista,elokuvista,kirjoista (keskittymiseni on vaan aika huono, siksi useammin elokuvat) peleistä, ruuasta ja juomasta (joskus tulee oluttakin otettua juu) baareissa ei jaksa enää kauheesti roikkua. Lähellä sydäntäni ovat myös mytologia,jumaluudet ja salatieteet, toki ne "normi tieteetkin" kiinnostavat :D

Anime jotain aloin juuri hiljattain katsoa, vaikka vanha onkin niin uusi minulle: Berserker

Mitähän sitä vielä vois kertoa, tai jospa mennään näillä? Jos yhtään tuntuu siltä niin laitahan tuosta YV:tä niin voin sitä kautta sitten antaa esimerkiksi Skypen tai muun vastaavan... ( Julkisesti en oikein tykkää skypeä laittaa foorumeille )

Jonskus

Viesti Kirjoittaja Jonskus » La Maalis 28, 2015 23:09

. . .
Viimeksi muokannut Jonskus, Ti Heinä 21, 2015 19:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Seltor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Seltor » Ma Maalis 30, 2015 17:09

Heips! ^w^
Olen 18 vuotias henkilö Itä-Suomesta ja olisi mukava jos löytäisin täältä uusia juttukamuja joiden kanssa voisi jutella kaikenlaista mielenkiinnon kohteista ja muista. c:
Tällähetkellä olen ihan hulluna Fullmetal Alchemistiin, mutta harmikseni en oikein tunne ketään, kenen kanssa voisin tuosta sarjasta jutustella. ;w;
Muita anime/manga sarjoja joista tykkään on: Digimon, Naruto, Ginga ja Metal Fight Beyblade. ^w^

Harrastan piirtämistä, kaikenlaista askartelua, ompelemista ja mangan & animen keräilyä. ^^ Olen aloitteleva cosplay harrastaja ja tällähetkellä olen tekemässä ensimmäistä cossi asuani. c: Lisäksi rakastan eläimiä, varsinkin kissoja, koiria ja kaikenlaisia matelijoita. n__n

Olen suhteellisen ujo, joten saatan olla vähän hiljaisemman puoleinen (ainakin aluksi), mutta jos olet kiinnostunut samoista asioista kuin mie, niin sitten juttua riittää! :'D

Jos yhtään kiinnostaa jutella/tutustua, niin laita viestiä joko Kik:issä (Seltor) tai yksityisviestiä täällä. c: Ja jos juttu luistaa hyvin, niin voidaan jutella myös joko Fb:ssä tai WhatsApp:issa. ^w^
Ja iälläs, sukupuolellas tai asuinpaikkakunnallas ei ole mitään väliä! nwn
DeviantART | Blogi | Kik: Seltor

Heepu

Viesti Kirjoittaja Heepu » Ti Huhti 07, 2015 09:16

Heipo :D Olen lähes 17v transnuori (tyttö->poika) ja ajattelin täältä löytää toverin tai pari. Olen aika ujo ja hieman avuton luonteeltani, mutta lähden mielelläni kaikkeen mukaan. Suunnilleen kaksi vuotta tässä on animea sekä mangaa ahmittu ja ajattelin tänä kesänä kokeilla coneissa käyntiä ja cosplayta ^^ Haluaisin mielelläni coni ja cossi seuraa yritän aina olla mahdollisimman mukavaa seuraa :3 jos nyt jotain lempi sarjoja pitäisi mainita sanoisin Black Butler, mirai Nikki, SAO, AOT, Soul eater (tai no siis lähes kaikista Tykkään xd) Tykkään myös pelailla kaikkea ... Jos edes jaksat harkita tämmöistä ystävää laita viestiä
Kik: Joakingi
skypen saa jos lähettää viestiä
toivottavasti viestitätte :>

KyKiske

Viesti Kirjoittaja KyKiske » Ti Huhti 14, 2015 17:23

-
Viimeksi muokannut KyKiske, To Helmi 16, 2017 20:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Rocket Raccoon

Viesti Kirjoittaja Rocket Raccoon » Ke Huhti 15, 2015 16:11

Hei!

Haetaan seuraa videopelejä pelaavista, leffoja/sarjoja katsovista, animea tai cosplayta harrastavista tytöistä/naisista. Ei ole pakko kaikkea noista harrastaa. Olisi kiva saada juttuseuraa kun on tylsää. Olen -86 syntyinen nuori mies ja asun Varsinais-Suomessa. Seura kelpaa myös muista paikkakunnista. Lähetä yksityisviestiä, niin saat Skype-osoitteeni tai jonkun muun viestinvälineen osoitteen.

Anime_ja_mina

Viesti Kirjoittaja Anime_ja_mina » Ke Huhti 22, 2015 16:08

Päivitetään tämä
Viimeksi muokannut Anime_ja_mina, Ma Tammi 11, 2016 11:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kreivi

Viesti Kirjoittaja Kreivi » To Touko 07, 2015 19:29

Hmh, ei ole kukaan sitten laittanut tähänkään mennessä yhtään viestiä... Taitaa olla aika hiljaista täällä - noh ihan vain ilmoituksena että yhäkin voi laittaa, ja ihan vapaasti voi laittaa mulle viestiä... Ei paineita.

net10

Viesti Kirjoittaja net10 » To Touko 07, 2015 21:56

Kreivi kirjoitti:Hmh, ei ole kukaan sitten laittanut tähänkään mennessä yhtään viestiä... Taitaa olla aika hiljaista täällä - noh ihan vain ilmoituksena että yhäkin voi laittaa, ja ihan vapaasti voi laittaa mulle viestiä... Ei paineita.
Tääl on suhteellisen hiljaista. Varmaan joka toinen päivä joku postaan tänne jotakin ja vain yhden viestin. :D

Joten moi.

Kreivi

Viesti Kirjoittaja Kreivi » La Touko 09, 2015 00:18

net10 kirjoitti:
Kreivi kirjoitti:Hmh, ei ole kukaan sitten laittanut tähänkään mennessä yhtään viestiä... Taitaa olla aika hiljaista täällä - noh ihan vain ilmoituksena että yhäkin voi laittaa, ja ihan vapaasti voi laittaa mulle viestiä... Ei paineita.
Tääl on suhteellisen hiljaista. Varmaan joka toinen päivä joku postaan tänne jotakin ja vain yhden viestin. :D

Joten moi.
Mjoo siltä vaikutta... Suomi se vaan on hiljanen paikka... Paitsi jos on trollauksesta jne kyse...

Onks toi muuten Hayao Miyazaki sun kuvassa, jos on niin katos perhana tunnistin. Jos ei oo niin ohhoh.

Kuruwin

Viesti Kirjoittaja Kuruwin » Ma Touko 11, 2015 10:54

No tämä sivusto vaatisi jonkulaisia talkoita. Tälle sivustolle postaillaan niin harvoin että ei ole mitenkään ihmeellistä jos ihmiset katoavat sen ensimmäisen viikon jälkeen.

Jos aktiivista porukaa olisi enemmän ja sivustoa mainostettaisiin tapahtumissa niin varmaan keskustelua synytyisi enemmän.

Ja juu. Miyazakihan se on.

Neko_Neko

Viesti Kirjoittaja Neko_Neko » Ke Touko 13, 2015 23:37

net10 kirjoitti:
Joten moi.
Joitain ilmoituksia näyttää tulleen. Olisi hauska tietää, että onkohan noita vakavampia seurustelusuhteita syntynyt tämän Aniki-palvelun avustuksella.
Where liberty is, there is my country.

ovn95

Viesti Kirjoittaja ovn95 » Pe Touko 15, 2015 12:03

Moi vaan ~

Olisi ihan mukavaa saada uusia tuttavuuksia sukupuolesta tai iästä välittämättä, joita kiinnostaisi anime/manga tai Japani ylipäätänsä niin voisi jonkun kanssa niistäkin sitten keskustella ja miksipä ei muistakin asioista.

Eli olen 20v miespuolinen opiskelija Paraisilta (Turun ja Kaarinan lähettyviltä).

Animea olen katsonut noin 2-3v ja sarjoja on takana noin 250 tähän mennessä. Suosin eniten kauhua ja trillereitä, mutta tulee sitä katsottua melkein mitä vain. Jos noita suosikkeja pitäisi listata niin niitä olis mm. Mirai Nikki, Ghost Hunt, Kuroko no Basket, Death Note, FMA, SAO ja Requiem for the Phantom.

Muita harrastuksia on mm. lenkkeily luonnon parissa, salilla käynti ja musiikin kuunteleminen (melkein kaikki menee, laaja maku). Tykkään myös seurata mitä maailmalla tapahtuu ja miettiä keinoja joilla saisi tätä planeettaa paremmaksi paikaksi vaikka se tuskin mitään auttaakaan.

Mutta joo, jos kiinnostus heräsi niin yv:tä vaan - Skype, kik, FB löytyy. (:
Viimeksi muokannut ovn95, La Heinä 04, 2015 00:23. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

net10

Viesti Kirjoittaja net10 » La Touko 16, 2015 13:10

Neko_Neko kirjoitti:
net10 kirjoitti:
Joten moi.
Joitain ilmoituksia näyttää tulleen. Olisi hauska tietää, että onkohan noita vakavampia seurustelusuhteita syntynyt tämän Aniki-palvelun avustuksella.
Empä tiedä tuota. Kokeile?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”