Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

grello

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja grello » Ke Syys 24, 2014 20:41

Moi! :D
Olen 16v aika perus tyttö joka ettis jonkin näköstä seuraa :3 olen hieman ujo mutta tykkään kokeilla kaikkea uutta ja lähden helposti mukaan kaikenlaiseen ;D
Anime & manga addiktioni alkoi noin 1-2 vuotta sitten eli ei kovinkaa kauaa... hyvinkäällä päin aloitin juuri opiskelun :)
lempi animeja on Death note, Black butler, Future diary, Elfen lied ja muut semmoiset hupsut x3
Ajattelin aloittaa cosplayn harrastamisen riippuen seurasta (en varmaan itsekseni uskalla lähteä)
Pelejä en enää paljoa pelaa kun on kaverit vähentynyt koulun vaihtuessa eikä yksin ole kiva säätää :/ kuulostan tähän mennessä varmaan aika tylsältä [sori] xP
jos alkoi edes vähän kiinnostaa tämmönen randomi toveruus hengailen skypessä joksenkin paljon eli siis sinne sitten viestiä pukkaan x)
Viimeksi muokannut grello, Ma Loka 20, 2014 08:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

nightcorefan

Viesti Kirjoittaja nightcorefan » Pe Loka 10, 2014 17:09

Hei. Olen turussa asuva mangasta ja animesta pitävä -98 syntynyt tyttö. Lempi mangaa on aivan liikaa lueteltavaksi mutta luen kaikkea rakkaus hömpästä raakoihin taisteluihin , joten kaikki menee. Lempi animeja minulla on vain tosin muutama joista kaksi olisi Kuroshitsuji ja Beyond the Boundary. Rakastan sitä jos minulle esitellään uusia sarjoja koska välillä on vaikea tietää mitä seuraavaksi seurata.
Musiikkimakuuni kuuluu kaikki mahdolliset genret oikeastaan mitä keksit mutta tässä muutama lemppari:
¤Ghost town ¤ Alanis Morissette ¤ Nirvana ¤ Lady Gaga ¤ MCR ¤Evanescence ¤ Madonna ¤ The Cranberries ¤ Metallica ¤ Panick at the disco ¤

Pop

Viesti Kirjoittaja Pop » To Marras 27, 2014 14:49

~~
Viimeksi muokannut Pop, Ti Huhti 07, 2015 21:52. Yhteensä muokattu 17 kertaa.

Voice_

Viesti Kirjoittaja Voice_ » To Marras 27, 2014 21:25

mooi ! oon 16v tyttö sipoosta ja tykkään katella vähän kaikenlaisia animeja ja lueskelen kaikenlaista manga 8') Eniten mua kiinnostaa Vocaloid, UTAU ja nää tälläset jutut !

Oon aika ujo ja surkee puhuu ihmisten kaa mut kyll mä jossain vaiheessa sitten alan enemmän puhuu hehe ewe

emt mitä mun pitäis sanoo uhuu
Yli käytän kaikkii hymiötä = u =

Tulkaa vaan puhuu !

Pm tai skype (wowgok8x-sansan)
Skypen kautta saa nopeammin kiinni!

Karasula
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karasula » Ma Joulu 15, 2014 23:21

17v ujo ja omituinen lukiolainen otakutyttö ilmoittautuu. Asun pk-seudulla. Saatan pienesti vaikuttaa sarkastiselta ja ivalliselta, mut se nyt vaan kuuluu mun luontoon :D
Jos joku kaipaa otakua seuraa, niin minua voi tulla kiusaamaan kik:iin (Veli_Katariina). Skypestä meikän löytää nimellä kk_ella.
Kyseiselle sekopäälle livetapaamiset on yleensä yhtä tuskaa, joten siks oonki varmaa tämmöne ernu. Ei hätää. Uskon pystyväni siihen kun enemmin tutustutaan.
Harrastuksiin kuuluu animen, mangan ja conittamisen lisäksi muukin lukeminen, piirtäminen, runoilu ja kirjoittelu, videopelaaminen, valokuvaaminen ja kaikenlainen luovempi sekoilu :D
Musiikkimaku on sieltä raskaammasta laidasta, mut kyllä mä kuuntelen paljon muutakin musiikkia. Muutenkin tykkään vähän synkemmästä tyylistä kaikessa, mutta oon kyllä kaikkiruokainen lähes joka asiassa (ei mitään imelyyksiä silti D: )
Iällä sun muulla ei oo väliä. En diggaa tuomita ihmisii heti noin mitättömien seikkojen takia. Sisin ratkaisee :D (yh mikä klisee...)
Nii joo... Sarjat joista tykkään (liikaa). Animesta ehoton ykkönen fma brotherhood. Tykkään kanssa Death notesta ja sellasesta. Mangasta lempparit Fma, Kuroshitsuji, Magi, DN, Hellsing yms. Animee oon lähiaikoina kattonu melko vähän. Suosikkeja on kyl tosi vaikee listata, mut sentään tosta saa ees jotain suuntaa :'33

~Karasula
Viimeksi muokannut Karasula, Ti Tammi 13, 2015 19:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kääpiö on aina äpärä, mutta äpärän ei tarvitse aina olla kääpiö.

katkarapukirjoittaa.blogspot.fi

Niuniente
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niuniente » Ke Joulu 17, 2014 17:39

Päivät käyvät pitkiksi, käyvätkö sinullakin? Laitapa viestiä, jos kuvaus kuulostaa kivalle:

Olen mukavaan aikuisikään ehtinyt nainen, jolla on enemmän tai vähemmän aktiivista manga- ja animeharrastusta taustalla 18 vuotta. Tässä ajassa luulisi tietysti allekirjoittaneen kerryttäneen kattavan infopaketin eri sarjoista ja tekijöistä pääkoppaansa, mutta näin ei kuitenkaan ole haha.

Olen erityisen ihastunut doujinsheihin ja keräilen niitä parhaani mukaan voidakseni tukea taiteilijoita. Mangan puolelta ehdottomia suosikkejani ovat Wolf Guy - Ookami no Monshou, In These Words, Kyou no Kira-kun, Oyasumi Punpun ja periaatteessa kaikki Est Emin teokset. Salainen paheeni on Alice in the Country of Hearts-sarjan miljoonat osat ja haaveilen päivästä, jolloin kiskon jonkin otome-pelin läpi. Animen puolella sydäntä lähellä ovat Free!, Kill la Kill, Candy Candy, Kuroko no Basket, Gekkan Shoujo Nozaki-kun ja Midori no Hibi, muutaman mainitakseni.

Vapaa-ajalla piirrän, kerään tarroja ja yritän matkailla kukkaron suomissa rajoissa.

Otan mielelläni myös uutta teeseuraa vastaan Helsingin alueella! Jos inspiroi istahtaa kivaan kuppilaan introvertin kanssa vaihtamaan muutama sananen kanssani, otapa yhteyttä. Sekä miehet että naiset, nuoret ja vanhemmat fanit, kaikki tasapuolisesti tervetulleita. Vaihdan mielelläni kuulumisia myös sähköisessä muodossa ja jos kahvilakutsu pelottaa, minuun saa tutustua rauhassa sähköisestikin, vaikka yksityisviestein.

Rakkaudestani Renjiin en luovu ikinä, ikinä!
Viimeksi muokannut Niuniente, Ti Joulu 30, 2014 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ε(∈ㅎ.ㅎ)(^ワ^*∋)3

PinguKippari

Viesti Kirjoittaja PinguKippari » Ma Joulu 29, 2014 01:03

Heippa vaan!
Oon siis 15v lappeenrantalainen leffoja ja animeja analysoiva tytöntyllerö. Pääasiassa harrastan teatteria ja piirtelyä. Oon aika puhelias ja innostunut keskustelija, mutta tietyin tavoin antisosiaalinen, hehe! Olisi ihana saada juttuseuraa ja muita analysoivia ja headcanoneja pursuavia tuttavuksia :) Tällä hetkellä oon ihan koukussa ja sekaisin HETALIASTA. Suunnittelen cossaavani Preussia alustavasti animeconissa, mutta ennen puvun hankkimista olisi kiva tietää saisinko jostakusta hetalistista tai muusta seuraa. Olen myös innokas esiintyjä ja projekteihin ottaisin mieluusti osaa. AMVt, paneelit coneissa, kaikki kiinnostaa! Yksityisviestillä voi laittaa jos meikäläisen jutut kiinnostaa edes vähän :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
c:~Make pasta not war~c:

Nuut

Viesti Kirjoittaja Nuut » Ma Joulu 29, 2014 21:41

Heips. Olen 21-vuotias tyttö Oulusta, ja nyt alkaa hiljalleen tuntua vähän yksinäiseltä tämän harrastuksen suhteen. Juttuseuraa kaipaisin lähinnä henkilöistä jotka katsovat suhteellisen aktiivisesti ja ennen kaikkea seuraavat uusia sarjoja niiden airatessa, ja ovat vähän enemmän perillä asioista.

Itse olen aika kaikkiruokainen mieltymyksieni suhteen, hyvä sarja on hyvä genrestä riippumatta. Urheilusarjoilla on tosin oma erityinen pehmeä paikkansa sydämessäni ja söpöt pojat ja tytöt on parasta koskaan kaikkialla. Tykkään enemmän liikkuvasta kuvasta mutta viime aikoina olen ahminut hieman ällösöpöä sohjomangaakin ja metsästänyt punastelevia animepoitsuja, ja jatkuva hyvien sarjojen etsintä on käynnissä molempien medioiden puolella. Oheisharrastuksena olen aloitteleva figuurien keräilijä ja myös doujinsheja tulee ostettua silloin kun taloudellinen tilanne sallii (liian harvoin).

Kaikkien aikojen lempisarjoikseni voisin nimetä Hunter x Hunterin (2011), Hyoukan, Mawaru Penguindrumin, Katanagatarin ja Gekkan Shoujo Nozaki-kunin. Viime aikojen ihastuksia ovat olleet Aldnoah.Zero, Free! ES ja Haikyuu!!. Mangan puolelta tykkään Tokyo Ghoulista, Genshikenistä, Horimiyasta ja Bokura wa Minna Kawaisousta. Lisää voi katsoa MAL:in ja MFC:n puolelta, löydyn molemmista tällä samalla nimimerkillä.

Pistäkää yksityisviestiä jos kiinnostus heräsi niin voidaan vaihtaa skypejä.

Mattemoi

Viesti Kirjoittaja Mattemoi » Ti Joulu 30, 2014 00:05

Helloo.

20 vuotias poika turusta. On lähiaikoina harmittanut kun ei voi jutella harrastuksesta kuin aivan muutaman kaverin kanssa. Olisi mukavaa chattailla uusista sarjoista ja "analysoida" sarjoja, niin saisi eri ihmisten mielipiteitä ja ehdotuksia :)

Itse opiskelen ja pyöritän verkkokauppaa (vastaan animetuotteista). Muita harrastuksia on musiikki ja kaikki video/kuva editointiin liittyvä.

Anime on aika uusi harrastus ja vyön alla vasta 60~ sarjaa. Hyviä sarjoja on Death Note, Clannad, Mirai Nikki, Elfen Leid jne. Sarja on mielestäni hyvä jos tulee tippa linssiin tai joutuu mietiskelemään elämää jälkeenpäin.

Pistäkää ihmeessä yv :)

Ja ne!

apm

Viesti Kirjoittaja apm » Ti Joulu 30, 2014 01:38

Hei kaikki!

Olen 22-vuotias nuori mies Oulun seudulta ja minulla olisi hakusessa samanmielisiä ihmisiä chat-kavereiksi. Tällä hetkellä tulee katseltua säännöllisesti sarjoja Crunchyrollista ja olisi hienoa, jos niistä voisi rupatella muiden animaalien ja mangustien kanssa. Päättyvän vuoden helmiä ovat olleet Aldnoah.Zero, Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works, Gundam Reconguista in G, Kill la Kill, No Game No Life, Psycho-Pass, Rage of Bahamut: Genesis, The Irregular at Magic High School ja Witch Craft Works.

Mangaa tulee nykyisin luettua vähemmän, mutta animen ohessa tulee pelailtua tietokoneen ääressä. Uusin näppäimistön ääreen koukuttaja on Heroes of the Storm, jota tulee pelailtua World of Warcraftin, Diablo 3:n ja muiden Steam sekä Origin-pelien lomassa. Jos pelaaminen ei kiinnosta, niin kokkaaminen ja leipominen ovat lempipuuhiani, joista juttua riittäisi. Makaapa tuossa lattialla valkoinen villakasa, jonka koiruuksia mielelläni jaan.

Jos kiinnostaa jutella, niin lähettäkää yksityisviestiä Skype-nimien vaihtamiseksi.

mansikkapuff

Viesti Kirjoittaja mansikkapuff » To Tammi 01, 2015 15:58

Hei olen 14-vuotias tyttö Helsingistä!

Aloitin äskettäin cossaamisen, mutta anime a manga on ollut mukana jo kome vuotta. Lempi animet Blue exorcist,HunterXHunter,Prasite the maxim ja lista jatkuu äärettömiin. Seuraava coni jossa aijon seikkailla on Yukicon ja aijon cossata Sania Prinsessa Mononokesta. Mut tunnistaa mustista laseista ja ruskeita aika pitkistä hiuksista.
Viimeksi muokannut mansikkapuff, To Tammi 01, 2015 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Nera

Viesti Kirjoittaja Nera » To Tammi 01, 2015 23:18

Heippa!

Olen 20 vuotias nuori nainen Lahden lähettyviltä (luultavasti muutan pian Lahteen opiskeluiden takia). Luonteeltani olen alussa tosi hiljainen ja ujo, ehkä vähän arkakin, mutta muuten hauska, rauhallinen, luotettava ja ystävällinen. Tykkään paljon kuunnella ja auttaa ihmisiä. Olen ehdottomasti eläinrakas ♥

Harrastan kirjeenvaihtoa, ratsastusta ja valokuvausta. Tykkään myös pelata videopelejä, piirtää, cossata, lukea ja kesäisin pelata firsbeegolfia. Olen kiinnostunut Japanin kulttuurista, ruoasta, katumuodista ja kielestä. Katson ja luen nykyään tosi vähän animea/mangaa.

Hopeanuoli ja Weed on ehdottomasti yksiä lemppareitani ja keräilen kaikkea niihin liittyvää. Muita suosikkija on Naruto, Fushigi Yuugi, Neon Genesis Evangelion, Another ja Love Hina.

Olisi kiva saada juttukavereita vaikkapa Skypeen tai Facebookiin, jutella voin mistä vain, että ei ole pakko tykätä samoista asioista. Toivoisin myös saavani semmoisia ystäviä, joiden kanssa voisin käydä leffassa, shoppailemassa, coneissa jne. Saisit olla 17-25 vuotias tyttö tai poika ^^

Jappe

Viesti Kirjoittaja Jappe » Ke Tammi 07, 2015 17:24

Moorjesta elikkäs mie oon 14 vuotias (täytän maaliskuus 15) poeka mualta elikkäs aattelin ny laittaa tänne viestiä ku miul ei oo yhtää semmosta kaveria jonka kaa höpöttää animesta tai mangasta ja seuraa coneihinkin olis iha mukava saada

Krisu

Viesti Kirjoittaja Krisu » Pe Tammi 09, 2015 04:18

Moro! Oon 22-vuotias nuori mies Tampereelta. Luonnollisesti tykkään animesta ja mangasta, mutta kiinnostukset eivät rajoitu ollenkaan niihin. Lähellä sydäntä ovat myös pelit, metallimusiikki, luonnontieteet, yleensä tieto ja... keskustelut ja ihmiset! Kyllä, tykkään hirveästi jutella ihmisten kanssa ihan mistä vain maapallon ytimen ja avaruuden reunan väliltä. Syvällistä tai kevyttä, huumoria tai vakavaa, tykkään puhua mistä vain ja aidosti kiinnostaa mitä ihmisille kuuluu.

Juttelukavereita haen ensisijaisesti Skypeen, mutta Facebook tai Steam käy myös ^^ Erityisesti jos asut lähiseudulla niin olisin kovin iloinen, potentiaalisia real-life-kavereita ei ole mitenkään jonoksi asti :/ Saat toki olla kotoisin mistä päin huvittaa, sehän ei juttelua estä ja kivoja ihmisiä voi löytää joka puolelta x) En itse ole juurikaan ujo, mutta ymmärrän ujoja ja hitaammin avautuvia ihmisiä hyvin, niitä on ollut paljon kavereina vuosien varrella. Olen rauhallinen, vakaa ja empaattinen persoona, enkä vähästä hätkähdä vaikka keskustelunaiheet menisivät hankaliksi tai alueelle "too much information".

En ole kokenein fani kautta aikain, mutta listataan tähän nyt joitakin animeja, mangoja (höhö) TV-sarjoja ja pelejä nyt kun täällä ollaan...

Anime ja manga:

K-ON!
Death Note
Yotsuba&!
Nichijou
Dragon Ball
Btooom!
Paranoia Agent
Great Teacher Onizuka (GTO)
Planetes
Bakuman

TV-sarjat:

House M.D.
Doctor Who
South Park
The Simpsons
Breaking Bad
The Walking Dead
Der Alte (ja jokunen muukin saksalainen rikossarja)

Pelit:

Heroes of Might and Magic (III ja IV)
Tomb Raider -pelit (erityisesti tämä uusin ja ne vanhimmat)
Age of Empires II
Left 4 Dead 2
Worms-pelit
Risk of Rain
Half-Life 2
Ratchet & Clank -sarja

Sitten kasa erinäisiä retropelejä sekä autopelejä mitä en juuri nyt muista/jaksa listata tähän... Vähän jo laiskottaa tähän aikaan yöstä :D Viestiä vaan tulemaan jos yhtään kiinnostaa, musta saa ihan kivaa juttuseuraa!
Viimeksi muokannut Krisu, Ma Tammi 12, 2015 00:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Reality! It's a terrific place to read fiction!
– Ryan North

Aree92

Viesti Kirjoittaja Aree92 » Su Tammi 11, 2015 18:23

Moi, olen 22v mies sajaniemestä. Katson satunaisesti animea (malin mukaan 85 animea katottuna)
Harrastan lähinnä tietokoneella pelaamista, peleihin kuuluu Blacklight Retribution (100h), Pokemon Ruby (250h) ja csgo (15h).

Juttukaveria etsin 18-25v väliltä, ei sukupuolella väliä.

Olen vapaaajallani tehnyt kaikenlaista maan ja taivaan välillä, jopa pienen animeclipin juutuubiin https://www.youtube.com/watch?v=kpF493Pe4dk

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”