Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Tekkun

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja Tekkun » To Syys 05, 2013 14:36

Oisko kukaan suunnileen minun ikäiseni (olen siis 13-vuotias) menossa Oulun chibiconiin marraskuussa? :3 Nimittäin olisi kiva saada sinne joku juttukaveri, jonka kans kierrellä conia ympäriinsä (:
Saa laittaa yv:tä jos joku on menossa ilman kaveria ja tarvis seuraa.

Krisu

Viesti Kirjoittaja Krisu » Pe Syys 06, 2013 13:56

Moikkelis! Tässä 21-vuotias poika/miehenalku Tampereelta, tosin enemmän poika siinä määrin että tykkään paljon lapsenmielisistä jutuista :> Eli siis piknikit, kävelyt, muuten vaan hengailut, peli-illat yms. saavat innostumaan. En juurikaan välitä bilettämisestä tai muusta "tavanomaisista" opiskelijariennoista. Musta saa aina varmasti selvinpäin olevan kaverin. Tykkään keskustella loputtomiin aivan mistä tahansa Maan ytimen ja avaruuden reunan väliltä :D Saatan olla ehkä yrmyn oloinen ensi näkemältä, mutta luonteelta sitäkin kiltimpi ja hyvin ymmärtäväinen.
Vannoutunut metallin kuuntelija oon myös, mutta luonteelta kaukana tyypillisestä kaljoittelevasta heviäijästä :) Arvostan kaikkea omaperäistä musiikkia, etenkin pelimusiikki ja soundtrackit on mieleen metallin ohella.

Anime- ja mangapiireissä oon aika noviisi, mutta oikeasti sitäkin innokkaampi tutustumaan mihin vain!
Pelailen myös kohtuullisesti, erityisesti retrompia pelejä PS1:llä ja 2:lla ^_^ Tietokoneella nautin eritoten strategiapeleistä, erityisesti fantasiastrategia on itselle rakas. Mikäli täällä KUKAAN ilmaisee tykästyneisyytensä Heroes of Might and Magic -peleihin, ilmoittautukoon välittömästi! :D Pelisarjan kolmas osa on kaikkein rakkain, mutta erittäin mielelläni pelaan niistä mitä tahansa. Online-pelaaminenhan onnistuu suht helposti, en ala tässä ohjelmia (ihan laillisia) mainostamaan mutta onnistuu kyllä x)

Traconiin olisin menossa (jos saan vain lipun vielä... :S), seuraa ei toistaiseksi ole ja en oo ennen coneissa käynyt... Hyvin avoimin mielin sinne lähdössä, uudet tuttavuudet ovat enemmän kuin tervetulleita iästä ja sukupuolesta riippumatta :) Noh, sitten muutamia tyksinnän kohteita...

Anime ja manga:
- Death Note
- Yotsuba
- Dragon Ball
- Bakuman
- Great Teacher Onizuka (GTO)
- Paranoia Agent
- K-ON!

Pelit:
- Heroes of Might and Magic -sarja
- Spyrot
- Zeldat
- Left 4 Dead 2
- Bioshock
- Erinäiset strategiapelit... mm. Caesar
- Jotain autopelejäkin...

Musiikki:
- Metalli
- Soundtrackit
- Pelimusiikki

Pistäkee viestii jos minkäänlainen seura, online-, irl-, mikä hyvänsä kiinnostaa ^^
Edittiä: Eritoten irl-kaverit ois ihania, oon suht yksinäinen ja etenkin anime/manga/otaku-jutuista kiinnostuneita kavereita ei juuri oo :s En kuitenkaan oo erityisen ujo, mutta oon oppinu elämäni aikana ymmärtään ujoja ihmisiä tosi hyvin, sellasia on ollu iso osa kavereina :)
Viimeksi muokannut Krisu, Su Loka 06, 2013 02:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Reality! It's a terrific place to read fiction!
– Ryan North

Fujiapple

Viesti Kirjoittaja Fujiapple » Su Syys 22, 2013 12:11

Koska viime postauksestani on aikaa, päätin muokata tätä.

Elikkäs heippa kaikille! Olen 23-vuotias naishenkilö Tampereen suunnalta ja etsisin samanhenkisiä ystäviä tältä seudulta. Mangaa ja Animea olen harrastanut ainakin 10 vuotta, jokseenkaan en hirveän aktiivisesti, mutta kuitenkin.
Olen suuri urheiluanimen ystävä ja olisi hauska löytää muitakin genren faneja. Daiya no Ace ja All Out ovat lemppareitani, ja tottakai Yuri on Ice, Haikyuu, Free! ynnä muut hittisarjat on tullu tsekattua. Katson kyllä kaikkea muutakin.

Luonteeltani olen ujo, mutta sitten kun enemmän tutustuu, niin alan pälpättää kaikkea turhaa. Olen huumorintajuinen, ja minut on helppo saada nauramaan. Harrastan laulamista ja rakastan musiikkia. Musamakuni on laidasta laitaan, eniten kuitenkin kuuntelen J-poppia (erityisesti Hello! Projectia), J-rockia ja K-poppia :D Intohimoihini kuuluu myös Fanficit. Videopeleistä en juuri tiedä mitään, mutta The Walking Dead Game:n ja A Wolf Among Us:n olen rämpinyt läpi. Cosplayta harrastan jonkin verran ja coneissa pyörin aika useasti.

Jos joku täällä kiinnostui, niin laittaa YV:tä.
Viimeksi muokannut Fujiapple, Ma Maalis 06, 2017 00:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Oopperasta saapuu pakkoruotsia puhuva natsi - Rauno Repomies

Kepsi

Viesti Kirjoittaja Kepsi » Pe Loka 04, 2013 13:35

Hei vaan, uskaltaudun tänne viimein kirjoittamaan :D
Olen parikymppinen tyttö pääkaupunkiseudulta ja kaipailisin kovasti kanssaharrastajien seuraa. Muutama animea harrastava kaveri löytyy, mutta heidän kanssa harvemmin tulee asia puheeksi. Itse kun kuitenkin ihan suht aktiivisesti animea katselen niin olisi mukavaa jos pääsisi siitä ihan kunnolla keskustelemaan. En osaa hirveästi iseäni ihmisenä kuvailla. Introvertti olen ihan selvästi, mutta ei minulla sinäänsä mitään ongelmia ole sosiaalisissa tilanteissa. Kehtaanpa jopa kehua itseäni ihan mukavaksi.

Itse harrastamisesta sitten. Mangaan tutustuin joskus vuoden 2005 tienoilla, mutta animea aloin aktiivisesti katsomaan vasta pari vuotta sitten. Nyt seurailen uusimman kauden sarjoja ihan mukavasti ja yritän jotain klassikkojakin siinä sivussa tihrustaa. Coneissa en juurikaan käy lähinnä seuranpuutteen vuoksi, enkä tuo harrastustani esille hirveästi julkisesti. Krääsää tulee kerättyä jonkin verran, mutta yritän pitää kukkaronnyörit tiukalla.

Mitä animemakuun tulee, ei mulla ole mitään ihmeempää suosikkigenreä, vaan pääasia on että sarja on hyvä (eikä sekään aina ole välttämätöntä :D). Sen tosin voisin mainita että taikatytöt on parasta huumetta. Muutamia suosikkeja animen puolelta: Evangelion, Madoka, Bakemonogatari, Eve no Jikan, Jintai, Durarara!!, Baccano!, Eureka Seven. Ja mangaa: Fullmetal Alchemist, Planetes, Yotsuba&!, Franken Fran, Onani Master Kurosawa. Tuolta MALin puolelta voi stalkata animemakuani lisää. Itse en kuitenkaan välitä ollenkaan vaikka makusi olisi ihan päinvastainen.
Jos kiinnostaa niin pistäkää viestiä tai tulkaa vaikka MALin tai Hummingbirdin puolella moikkaamaan.

Gummitus

Viesti Kirjoittaja Gummitus » Pe Loka 11, 2013 01:37

Moi! Olen 20vuotias mies savosta ja haen semmoista kaveria/juttuseuraa, joka voisi kertoa kaikkea hienoo animesta yms ja ehkä cosplay kaveria. Olen kiinnostunut cossaamiseen kovasti! Haluaisin oppia ja tutustua enemmän asiaa tietäviin, koska minulla ei ole yhtää semmoista kaveria joka harrastaisi cosplayta tai tykkäisi animesta.
En ole ennen katsonut mitään animee, paitsi viikko sitte aloin todella innoissani katsomaan OnePiece sarjaa ja pidän siitä todella todella paljon! En ole tehnyt viikkoon oikein muuta kuin katsonut koko aja onepiecee.

Olen ujo persoona silloin jos en tunne jotain ihmistä kunnolla tai edes tiedä ollenkaan, mutta sitten kun tutustun hyvin niin tekstiä tulee suusta miltei koko ajan. Sinänsä jännää koska olen harrastanut autourheilua sun muuta "poikamaista" joten kaveri piriikin perustuu semmoiseen.

Mielessäni on aina käynyt toivo että jospa joskus menisin johonkin coniin, mutta kynnys on kova kun ei ole yhtää semmoista kaveria jonka kanssa mennä sinne. Ujon persoonani takia ei kehtaisi mennä sinne pyörimään itsekseen. Ehkä ens kesänä kierrän coneja vaikka itekseen jos ei muuta.
Elikkäs jos löytyisi joka ihana ihminen joka voisi kertoa enemmä kokemuksistaa cossaamisesta ja kaikkea muuta niin minustakin joskus voisi tulla iha tosi harrastaja ainakin tohon cossaamiseen.

Siis laittakaa YV:tä!

Purplepear

Viesti Kirjoittaja Purplepear » Ti Loka 15, 2013 16:21

Okei, pakko tulla itekki ilmoittautumaan tänne :D
Elikkäs, oon 16-v. tyttö Oulun seudulta, kiinnostuksen kohteena tietty anime,manga,cosplay,leffat ja conit. Ois tosi kiva löytää muita samanhenkisiä kavereita täältä kylmästä Suomesta :3
Saatan ehkä olla vähä ujo aluksi, mutta kunhan tutustutaan niin kyllä juttu luistaa!

Cosplayn oon aika vasta aloittanut, mut eka cossi kohta valmis. Ja Chibiconiin tietenki menossa, niin jos joku kaipailee conikamua, täällä ollaan :D

Ja jos nyt jtn lempimangoja ja-animeja pitää sanoa, niin: Kuroshitsuji, Naruto, Elfen Lieden, Weed..

Iälläsi/sukupuolellasi ei ole yhtään väliä joten laita rohkeesti vaan yksärii, ois kiva löytää uusia kavereita :3

Mizeria

Viesti Kirjoittaja Mizeria » Pe Loka 18, 2013 17:50

Olen 19-vuotias tyttönen pääkaupunkiseudulta. Kavereita löytyy pari, mutta animesta ja mangasta eivät ole kiinnostuneet. Itse pidän tosi paljon, löytyy semmoset tietyt animet ja mangat, joista pidän :) Esimerkiksi Sailor moon on ollu pienestä asti lähellä sydäntä ^^
Haluisin rupee kattoo ja lukee enemmän kaikkee, mutta tällä hetkellä kun käyn töissä, niin aikaa ei jää mitenkää runsaasti.
Aasialainen tyyli, lolitat ja oikeestaa semmonen söpö tyyli kiinnostaa suuresti, mutta en kuitenkaan pukeudu sen tyyppisesti, kaipa se on uskaltamisesta kiinni.
Luonteeltani olen aika ujo, en keksi ikinä mitään puhuttavaa ihmisten kanssa :/ Tuntuu aina, että ihmiset vaa ärsyyntyy muhun :< Ehkä sen takia ei niitä kavereita paljoo ole.
En oo mikää bilettäjä ihminen ja alkoholiakin oon maistanu varmaa vaa pari kertaa. :D
Cossasin tänä vuonna ekaa kertaa ja täytyy sanoa, että oli tosi kivaa (: Haluun ehdottomasti cossata lisää.

Olis tosi muksaa, jos löytyis samanhenkisiä immeisiä :3

cryvision

Viesti Kirjoittaja cryvision » Ma Loka 21, 2013 14:35

Hnngn liian kauan asunut Oulun seudulla ilman "otaku"-kamuja joitten kanssa jakaa kiinnostusten ilot.

Elikkäs..
Terve vaan kaikille, oon 17-vuotias tyttö Oulusta! Ensimmäinen mangani, "Inuyasha vol. 1" 2-luokan jouluaamuna(kiitos äiti). Tässä sitä sitten ollaan, melkein kymmenen vuotta jälkeenpäin.. Kutsuisin itseäni "otaku":ksi. Vaikea alkaa listaamaan niitä mitä olen nähnyt, mutta sanotaanko että joka anime-season on aina noin 10 animea joita katson säännöllisesti. Hmm mutta lempi-animet, no tässä pari:
- Shinsekai Yori
- Mahou Shoujo Madoka Magica
- Death Note
- Oreimo
- Shingeki no Kyojin
- N.H.K ni Youkoso!
- Air TV
- Kimi ni Todoke
- Evangelion
- Kaikki Makoto Shinkai:n leffat (suuri suuri Makoto Shinkai-fani)
- Pakko mainita tähän väliin Kagerou Days(Mekaku City Actors)! Vaikka se ei vielä anime olekkaan, se on sarja jota odotan todella todella innolla

Figuureja ja cosseja löytyy pari, mutta rahan tarve olisi suuri että voisi täysin devote itseni tähän harrastukseen.. Manga kokoelmakin kirjahylyllä, toisaalta se ei ole kasvanut hetkeen.
Muita harrastuksia! Rakastan laulaa, piirtää, photoshoppailla sekä video-editointia.. Mutta sitten laiskemmaksi harrastukseksi pakko sanoa että pelaaminen, sillä siihen menee sitten suurin osa ajastani ;;

Jaja vielä nopeaa jotain itsestäni.. En sanoisi että olen epä-sosiaalinen, mutten kovin sosiaalinenkaan. Tykkään istua kotona koneen äärellä(harrastuksetkin jo varmaan viittaa siihen), mutta kyllä kait sitä välillä jotain jaksaa keksiä! Olen ehkä hiljainen ja vähän "kylmä" ihminen, mutta siitä se lähtee kun tutustuu :)

JOTEN, jos olisi kiinnostusta jutskata yms, ni viestii vaa!

silvermoon

Viesti Kirjoittaja silvermoon » Ke Loka 23, 2013 19:42

Laitoin viimeksi tänne esittelyn itsestäni noin vuosi sitten ja voisin yrittää uudestaan. :) Sain viime kerralla pari läheistä kaveria, joihin pidän yhteyttä vielä tänäkin päivänä.

Eli olen 18-vuotias tyttö Lounais-Suomesta Porin läheltä eikä muutaman kymmenen kilometrin säteellä asu animesta ja/tai mangasta kiinnostuneita kavereita. (Kaikki ovat jossain siellä kaaaukana). Olen aluksi hieman ujo ja keskustelun aloittaminen voi olla työn takana (joskus taas saan aloitettua keskustelun ongelmitta, mutta silti siitä tulee hieman awkwardia), mutta kun olen tutustunut niin pystyn keskustelemaan kaikesta maan ja taivaan välillä. Nykyään olen erityisen kiinnostunut k-popista ja korealaisista draamoista, ja lempibändejä ovat SHINee, BTS, B1A4, B.A.P ja Teen Top. Draamoista tykkäsin erityisesti School 2013:sta!

Katselen aina silloin tällöin animea ja lueskelen enemmän mangaa, tosin kaikki tämä on jäänyt nykyään hieman vähemmälle k-popin takia. Voisin varoittaa heti, että tykkään erityisesti yaoi-parituksista.
Anyway, tässä joitain lempianimeja/-mangoja:
- Katekyo Hitman, Reborn!
- Fullmetal Alchemist
- Ao no Exorcist
- Kuroshitsuji
- Fruits Basket
- No. 6
- Durarara!

Cossannut olen muutaman kerran (Hibari Kyouya, Nezumi, Kuroko Tetsuya, Orihara Izaya), mutta tänä vuonna siihen oli mahdollisuus vain kerran. Seuraavan kerran pääsen osallistumaan coniin ensi keväänä/kesäänä, kun ylioppilaskirjoitukset on ohi. Sitä ennen niihin on pakko keskittyä, jotta voi sitten muuttaa omaan kämppään ja pyrkiä jatko-opiskelupaikkaan. Mutta cossausseura olisi silti kiva :) Jos jaksaa odottaa seuraavaan kesään... Aivan ja haluaisin cossata Tsunaa KHR:stä, myös ryhmäcossi kyseisestä sarjasta olisi mahtava, mutta ujouteni takia en oikein uskalla lähteä yrittämään ilman kaveria. Jos et kuitenkaan ole tästä kiinnostunut niin ei hätää. Ignoraa vain rauhassa äskeinen ehdotus ja pistä silti minulle viestiä~

Taas liian pitkä teksti. Jos kiinnostuit, lähetä yv:tä ja kysele lisää :D Jos vahingossa satuit lukemaan tämä viestin ja jopa vastaamaan niin KIITOS!~ En tosin vastaa kuin vasta seuraavana sunnuntaina, koska lähden huomenna viroon. Bye bee~

Zen-assbutt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zen-assbutt » To Loka 24, 2013 22:35

Mooi, oon -97 syntyny tyttö Porvoon seudulta ja kaipaisin samanhenkistä seuraa coneihin, kenties myös arkeenkin, ihan vain juttelemaan ja peräti cossaamaankin kanssani. :) Anime & Manga sarjoja oon seurannut aika aktiivisesti noin viisi vuotta ja cosplayta harrastanut viimeiset kolme. Japanilaisten sarjojen ohella olen viimeaikoina seurannut paljon länsimaalaisia sarjoja ja cossannutkin niitä.

Itseään on vaikea kuvailla ihmisenä, mutta sanoisin, että olen huumorintajuinen ja energinen, mutta myös rauhallisuuden haluinen ja hyvä kuuntelemaan.

Suosikki Anime & Manga Genreni on Shounen-sarjat, mutta nautin myös suuresti Slice of Life sarjoista, kuten vaikka Lucky Star tai K-on. Lempisarjani ovat One Piece ja Eyeshield 21. Mutta sarjoja joita olen katsonut ja tykännyt, useiden joukossa myös Fairy Tail, Minami-Ke, Mitsudomoe, Hanamaru Gindergarden, Daily Lives of Highschool Boys, Watamote!, Free!/Uimis-anime, Katekyo Hitman Reborn yms. Lempibändejäni mm. SHINee ja Fall Out Boy

Länsimaalaiset tv-sarjat ja elokuvat ovat toinen ja ehkä ajankohtaisempi rakkauden aiheeni. Sarjat kuten Walking Dead ja Supernatural, elokuvat kuten Avengers ja Boondock Saints. Kasvoin Marvelin keskuudessa, joten kerään myös sarjakuvia. rakastan useita näyttelijöitä kuten Norman Reedus, Jeremy Renner ja Misha Collins.

Fanittamisen ohella harrastan amerikkalaista jalkapalloa.

Jos yhtään koit samanhenkisyyttä niin ota vaan yhteyttä. :))

Safire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Safire » Pe Loka 25, 2013 02:47

-
Viimeksi muokannut Safire, La Tammi 25, 2014 15:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

YuriAhj

Viesti Kirjoittaja YuriAhj » Ma Loka 28, 2013 21:40

Hello! 20v mies tampereen alueelta =D olisi kiva saada asian ystäviä tampereelta päin.
Noin 7v animea ja mangaa tullu harrastettua välillä aktiivisesti ja vähemmän.
Lempi sarjoja löytyy paljon ja niitä nyt jaksa alkaa listaa kaikki menee aikalailla x3
Nyt muutama jaksan pistää tähän:
Dragonball GT
MM!
GreenGreen
Asobi ni Iku yo!
OreImo
Ao No Exorcist
Pelailen mielelläni ja omistan 3 konsolia 2tietokonetta mistä toinen on rikki
Kuvake:TeemuFIN
Viimeksi muokannut YuriAhj, Ti Loka 29, 2013 19:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://g.bf3stats.com/pc/cod_leoki/Yuri ... 2905209264
KIK:StYuri

Indeks

Viesti Kirjoittaja Indeks » Ma Loka 28, 2013 23:45

outdated
Viimeksi muokannut Indeks, Ke Touko 18, 2016 02:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ruz93

Viesti Kirjoittaja Ruz93 » La Marras 09, 2013 16:29

Moi, kokeillaan nyt tätä, ku muilla froorumeilla ei oikein onnistu.

20v opiskelija tyttö/nainen Oulusta ettii mies puolista tyyppiä Oulun alueelta, ulkonäolä ei niin välii, kunhan on noin 179, tai sen yli, pitkä.

Olis kiva jos tyykkää cossaamisesta tai suostuis laittaan asun päälle jos pyydetään, (Basara cossi ryhmään etsitään Kojiroa) Puhun mieluusti animesta, mangasta, peleistä, elokuvista eläimistä ja muusta sellaisesta.

suosikki sarjojani on esim.
- Sengoku Basara
- D.Grey man
- Shingeki no Kyojin
- One Piece
- Katekyo Hitman Reborn
- Durarara
+ muutama muu sarja

Rohkeesti puhumaan vaan x3
Viimeksi muokannut Ruz93, Su Marras 10, 2013 22:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hérainia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hérainia » Su Marras 10, 2013 21:51

Oukei, oon pitkään miettinyt et uskaltautuisinko tulla tänne kirjottelemaan, joten kokeillaan nyt xD

Olen 21-vuotias nuori hetero nainen etelä- Suomen suunnalta, joka opiskelee tällä hetkellä audiovisuaalista viestintää ja piirtäminen on suurin harrastukseni. Tykkään käydä coneissa, joten siellä ainakin minut on mahdollista nähdä kasvotusten xD

Kuten sanoinkin, piirtäminen on todella rakas (oikeastaan rakkain) harrastukseni ja siitä on aina mukava keskustella. Sydäntäni lähellä on myös seuraavat asiat:
- Muumit (erityisen rakas aihe)
- Disney (erityisen rakas aihe)
- Elokuvat/animaatiot
- Pelit (FF, Kingdom Hearts, Sly Cooper ovat esimerkkejä suosikkipeleistäni ^^)
- Musiikki (metalli-, hevi- ja rock-musiikki lähimpänä sydäntä, mutta olen kyllä hyvin kaikkiruokainen ^^)
- Kirjoittaminen (pidän pientä blogia, tekstipohjaiset ropetukset ja omat tarinahöskät)
- Keräily (leffat, figuurit/nuket, cd:t, Disney- ja Muumi-tavara, manga/anime)
- Anime ja manga (Attack on Titan, Naruto, Bleach, Hopsu ja Weed, Soul Eater, NGE, Higurashi no naku koro ni...)

Eli kanssani löytyy kyllä keskustelun aihetta, myös syvällistäkin ei välttämättä tarvitse liittyä yllä oleviin asioihin ^^. Olen kuitenkin välillä huono keksimään tuosta noin vain puheen aihetta, varsinkin, jos on uusi tuttavuus edessä, mutta kunhan minuun tutustuu niin juttua kyllä löytyy.

Etsiskelisin hieman uusia tuttavuuksi/kavereita, koska heitä ei voi koskaan olla liikaa :) Mielellään itseni ikäisiä henkilöitä.

Minuun saa parhaiten yhteyttä DeviantArtin kautta vaikkapa notella/yksärillä. Mutta minuun voi ottaa myös yhteyttä täällä Anikissa yksärin avulla. Skypestä minut saa myös kiinni ja siellä keskustelenkin kaikista eniten, mutta annan sen sitten yksityisesti mieluummin :)

- Hérainia
"Se, minkä taakseen jättää, sen edestään löytää"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”