Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Kitsuki

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja Kitsuki » Su Elo 25, 2013 10:32

Heipsulei kaikille sinne ruudun taakse (: Etsiskelisin siis uusia cosplayta
harrastavia ystäviä joitten kanssa saisi jutella cosplaysta ja coneissa sitten ,ehkä nähdäkkin.owo

Olen 14-vuotias Kemin lähettyvillä asusteleva tytteli joka on kiinnostunut cosplaysta, bjd:eistä, Japanista,valokuvauksesta, animesta ja monesta muustakin. Animea on tultu nyt katseltua nelisen vuotta ja uhrattu elämäänsä cosplaylle noin vuoden. Pukuja on tehty kaksi lycky starista Misao ja Fire Emblem awakeningistä Anna. Lempi anime sarjoja on kuroshitsuji, no.6, Free!, Karneval, Hakkenden, D.gray-man ja monta muutakin. Käyn aina kaikissa coneissa jonne minulla on mahdollisuus päässä ja
tällä hetkellä viidessä conissa on tultu käytyä. Seuraavana conina olisikin Chibicon ja siellä olisi myös mukava nähdä(:

Olen yleensä uusille ihmisille hieman ujo ,mutta kun on saanut tutustua minuun huomaa ,että olen
aika puheliasihminen ja sosiaalinen.

Iälläsi ei ole väliä ainostaan tärkeintä olisi ,että cosplaysta olisi kiinnostusta ja joskus
voisimme coneissa nähdä tai jos asut lähiseutuvilla niin voisimme vapaa-ajallakin nähdä nwn

Jos haluaisit nyt tutustuakkin minuun niin kirjoittelemaan vain yksäriä tännepäin nun

marwyn

Viesti Kirjoittaja marwyn » Su Elo 25, 2013 20:16

Täällä olisi Oulusta miespuolinen anime, digikuvaus, photoshop harrastaja ja cossaustakin haluisin kokeilla jahka saan puvun tehtyä.

Olisi kiva tutustua toisiin oululaisiin harrastajiin ja vaikka joskus vertailla pukuja ja kuvata niitä. Iällä ei ole väliä eikä sukupuolella.

Kirjotelkaapa jos kiinnostus heräsi :)

aarnipaarni

Viesti Kirjoittaja aarnipaarni » Ti Elo 27, 2013 16:41

Repostaan, koska edellisestä viestistä on kulunu kohta vuoden päivät. Siistejä tyyppejä tuli kyllä tavattua tuon ekankin postauksen jälkeen, mut kavereita (ja semmossia jotka ymmärtää kaikenlisäks hyvän viihteen päälle) ei tunnetusti oo koskaan liikaa. Samanhenkiset tyypperöiset kuulolla siis! Seuraa kriittistä informaatiota kiteytettynä;

21v, mies, pk-seutu. AMK-opiskelija, baarimikko, sivari, hip hei hipsteri. Iloinen, surullinen, lojaali. Animemaku laaja, musiikkimaku laajempi ja kirjojakin luen (lol). ja kyllä muutenki kulttuuri on iha jepa.

Seuraa kaipailen keikoille, coneihin, pimeneviin syysiltoihin. Tai vaikka johonki ravitsemisliikkeeseen kalialle tai kaffelle. Pleikkariakin voidaan ehkä hakata

Jos joku nyt jostain käsittämättömästä syystä kiinnostui niin laittakkee viestiä, sukupuoleen tai ikään kattomatta. =)

kuusuko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kuusuko » Ti Elo 27, 2013 23:10

Hei! Oon 14 w. tyttönen helsingistä ja olis hienoo tutustuu uusiin mahtaviin ihmisiin jotka olisivat jotenkuten kiinnostuneita suunnilleen samoista asioista kun mäkin!

Elikkäs jospas sitten kertoisin jotain ittestäni:
Jooh mangaa/animee oon harrastanu sellaset 2-3 vuotta mutta kiinnostus aiheeseen tulee sieltä noin viiden vuoden takaa. ekasta cossistani tulee nyt semmonen vuos täyteen traconissa, ja ensimmäinen cossini oli Yui hirasawa sarjasta K-on. Sarjoja joista tykkään ovat suunnilleen: Uta no prince sama, Free!, fairy tale, Naruto, Shingeki no kyojin, Inazuma eleven, kuroko no basuke, & Brothers conflict.

Mä oon yleensä alussa vähän ujo mutta se luultavasti muuttuu ajan myötä sillä tavalisesti olen puhelias ja pirteä :D

Muttah joss haluaisit tutustua ota yhteyttä ikään tai sukupuoleen katsomatta!
Love is war <3

Indeks

Viesti Kirjoittaja Indeks » Ma Syys 02, 2013 15:42

outdated
Viimeksi muokannut Indeks, Ke Touko 18, 2016 02:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vyno

Viesti Kirjoittaja Vyno » Ti Syys 03, 2013 17:21

Asuuks kukaan Helsingis tai Vantaalla?
"Anteeksi, olisiko teillä hetki aikaa puhua Jeesuksesta?"
"Ai Jeesuksesta vai?"
"Kyllä. Jeesus meidän pelastajamme oli tuolla puskassa paskalla."
"Kenen luvalla?"

kuusuko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kuusuko » Ti Syys 03, 2013 17:23

Vyno kirjoitti:Asuuks kukaan Helsingis tai Vantaalla?
Mä asun helsingiss :)
Love is war <3

Vyno

Viesti Kirjoittaja Vyno » Ti Syys 03, 2013 18:04

Asuuhan tääl muitakin anime ja manga ihmisii ku vaan minä :) En nimittäin tunne ketään.
Haittaako jos kysyn sult, et mistä sä katot animee? Mä en oikeen löydä mistään mitään, vaik haluisin kattoo paljonki animee ja olla vähän "perillä" näist asioista joista ihmiset puhuu. :D
"Ai Jeesuksesta vai?"
"Kenen luvalla?"

TheOtaku

Viesti Kirjoittaja TheOtaku » Ti Syys 03, 2013 18:33

Tervee ^^. Olen 14 vuotta vanha tyttö Orimattilasta. Haluaisin innolla tutustua uusiin ihmisiin joilla on samanlainen ajatusmaailma kuin minullakin :)

Suosikki anime listaani kuuluu ainakin Naruto, One Piece, Inuyasha, Magi, Death Note, Kuroshitsuji ja paljon muita. Animesta kiinnostuin 3-4 vuotta sitten. Käyn jonkunverran coneissa ja cossaaminen on vasta alkamassa. Johonkin tulevaan coniin cossaan Deidaraa Narutosta.

Jos haluaa tutustua ottakaa toki yhteyttä :)

kuusuko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kuusuko » Ti Syys 03, 2013 18:49

Vyno kirjoitti:Asuuhan tääl muitakin anime ja manga ihmisii ku vaan minä :) En nimittäin tunne ketään.
Haittaako jos kysyn sult, et mistä sä katot animee? Mä en oikeen löydä mistään mitään, vaik haluisin kattoo paljonki animee ja olla vähän "perillä" näist asioista joista ihmiset puhuu. :D
Tottakai asuu :) mä tunnen pari. Ja ei haittaa ^.^ mä katon animee tuolta : http://www.gogoanime.com/category/new-release
Love is war <3

Vyno

Viesti Kirjoittaja Vyno » Ti Syys 03, 2013 19:13

Missäköhän ne kaikki asuu (ilmeisesti tampereella, sen mukaan mitä täällä lukee), ku meiän koulussakin on vaan 2 tällasta ihmistä...
Ja kiitos muuten :)
"Ai Jeesuksesta vai?"
"Kenen luvalla?"

kuusuko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kuusuko » Ti Syys 03, 2013 20:04

Vyno kirjoitti:Missäköhän ne kaikki asuu (ilmeisesti tampereella, sen mukaan mitä täällä lukee), ku meiän koulussakin on vaan 2 tällasta ihmistä...
Ja kiitos muuten :)
Juuh eipä mittään :) meijän koulussa on jonkin verran joss miettii et meijän seiskoista tais semonnen yks luokallinen olla...mutta joo lähes kaikki mun animanga kaverit on mun rinnakkais luokal :D
Love is war <3

Vyno

Viesti Kirjoittaja Vyno » Ti Syys 03, 2013 20:19

Mitä koulua sä oikeen käyt? :D Meiän koulu on kyl aika pieni vaan jotai 600 oppilasta, (onks se pieni?) Mut mä aattelin et vaik en tunnekkaa muit ni tällasil sivuil voi sit ainaki jutella :)
Saanko kysyy yhtä toistaki juttuu? Osaaks sä sanoo et mikä anime tai manga on just nyt suosittuu? Ku musta tuntuu et tiiän vaan niit "vähän vanhempii" tai "ei niin suosittui" :D
"Ai Jeesuksesta vai?"
"Kenen luvalla?"

kuusuko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kuusuko » Ti Syys 03, 2013 20:31

Vyno kirjoitti:Mitä koulua sä oikeen käyt? :D Meiän koulu on kyl aika pieni vaan jotai 600 oppilasta, (onks se pieni?) Mut mä aattelin et vaik en tunnekkaa muit ni tällasil sivuil voi sit ainaki jutella :)
Saanko kysyy yhtä toistaki juttuu? Osaaks sä sanoo et mikä anime tai manga on just nyt suosittuu? Ku musta tuntuu et tiiän vaan niit "vähän vanhempii" tai "ei niin suosittui" :D
Hhm käyn aurinkolahden peruskoulua? entä sä? ja se on hyvä että tälläsii sivuja on :D hhm just nyt suosittuu...enpä tiiä...hetalia? Uta no prince sama? Free!? en oikeen itekkään tiiä kauheen hyvin ku njoo mutta luulis et tossa ois jotai...

Aloin just miettii et pitäskö vaan siirtyä käyttämään tuota mystista yv;tä?
Love is war <3

Nitsakia

Viesti Kirjoittaja Nitsakia » Ti Syys 03, 2013 22:24

Kuusuko ja Vyno suosittelen että alkaisitte yv:tä käyttämään.
Ei sillä etteikö keskusteluanne olisi kiva lukea mutta, normaalit ilmoitukset jäävät jalkoihin.
Eikä yv nyt kovin mystinen ole :)
Siipensä polttanut, taivaalta tippunut, maailmaan hukkunut, manalaan palannut
http://myanimelist.net/animelist/Nitsakia

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”