Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

syndi

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja syndi » Su Heinä 14, 2013 21:43

Moi!
Elikkäs olen 19v miehen alku Mäntsälästä ja toivoisin löytäväni täältä juttuseuraa, kun ei kaveripiiristäni oikein alan harrastajia löydy. Ja miksen toki muutakin, kuin pelkästään japanijuttujen saralta.
Luonteeltani olen vielä tuntemattomien kanssa yleensä aika hiljainen ja varovainen, koska pyrin olemaan loukkaamatta toisia tai sanomatta jotain hölmöä :D Mutta kun tutustuu sitten kunnolla, niin kyllä sitä juttua rupeaa tulemaan reippaasti.
Musiikki on melkein kuin toinen elämä minulle ja harrastan myös rumpujen soittoa. Lisäksi vanhat pelit (DOS, Playstation 1) ovat lähellä sydäntäni, vaikka kyllä niitä uudempiakin tulee pelailtua esim. WoW

Lempisarjaa ei oikein ole ja katson animea ihan laidasta laitaan.
Mutta tässä nyt muutama hyvä:

Jormungand
Mahou Shoujo Madoka★Magica
Eden Of The East
Death Note
Gunslinger Girl
Higurashi No Naku Koro Ni

Hauskaahan olisi jos asuisit edes uudellamaalla, mutta pidän myöskin ihan vaikka facebookissakin juttelusta.
Pistä siis rohkeasti viestiä, jos kiinnostaa :)

Kingsukka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kingsukka » Ma Heinä 15, 2013 19:17

Heiii :3
Oon 21-vuotias tyttö Hämeenkyröstä (ts. Pirkanmaalta), ja kaipailisin vähän lisää anime/manga/pelaajatyyppejä maailmaani. Mulle saa höpistä vaikka pihalla näkemistään hienoista kivistä tai jääkaapista löytämästään turkkiotuksesta joka oli ennen tomaatti, eli mikään pakko ei ole pelkistä nörttijutuista puhua - tykkään vaan kun voi höpötellä jotain randomia. ^^ Voin olla melko ujo ja vähän "jäyhä" uusille ihmisille puhuessa, mutta rohkaistuttuani uskaltaudun puhumaan kaikenlaista. Olen hyvinkin kiltti ja ystävällinen persoona, joka ei ainakaan tahallaan loukkaa koskaan ketään. Olen erittäin avarakatseinen ja ymmärtäväinen tyyppi, eli en arvostele ihmisiä sen mukaan mistä jutuista he pitävät jne.

Itse lähinnä katselen animea, mangaa ei ole tullut piitkään aikaan luettua vaikka sitä taitaa lähemmäs sata kirjaa löytyäkin hyllystä..? Suosikkigenreä ei oikeastaan ole, ihan sarjakohtaisesti katson mistä tykkään.. Periaatteessa melkein mikä vaan kelpaa. Lempisarjoihin lukeutuu esimerkiksi Fullmetal Alchemist ja Code Geass, mutta monia muitakin suosikkeja löytyypi.
Tykkään myös kovasti ylipäätään piirrettyjen katselusta, telkkukanavista minulle riittäisi MTV3 Junior ja Nelonen Perhe pitämään minut tyytyväisenä. :3 Vaihtelevalla innostuksella opiskelen itsenäisesti japanin kieltä aina joskus ja jouluna, ja tykkään pelailla, lähinnä konsolilla. Koneella en pelaa juuri mitään muuta kuin WoWia. ^^ Muihin kiinnostuksen kohteisiin kuuluvat eläimet ja ratsastus - en kuitenkaan tapaa loputtomasti läpättämään jotain heppajuttuja ihmisille, jotka eivät asiasta ole kiinnostuneita, eli sitä ei tarvitse pelätä.

Musiikin puolelta kuuntelen pääosin Vocaloideja (Miku ja Aoki <3), kpopia ja jpopia. Joskus sitten jotain random jenkkimusaakin mutta aika harvakseltaan niihin innostun.

Hakusessa olisi mukavat ja huumorintajuiset ihmiset, joiden kanssa olisi edes jotain yhteistä : ) Sukupuolella tai asuinpaikalla ei ole mitään väliä, iälläkään ei oikeastaan - niin kauan kun ajatusmaailmat jotenkin kohtaa niin hyvä tulee. ^^ Mulle voi höpistä FB:ssä tai Skypessä, osotteet saa kun uskaltaa vaan pyytää. : )

Vastolord3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vastolord3 » Ke Heinä 24, 2013 22:38

Ajattelin pistää hieman päivitystä.

Elikkä 20-vuotias miekkonen täältä Tampereelta etsii hengenheimolaisia ellei jopa enemmänkin, who knows. :D Mangaa olen lukenut noin 12 vuotta, joten on aika laaja tuo sarjojen määrä, mutta ei oikein ole voinut jakaa sitä wisdomia kenenkään kanssa :P
Coneissa olen tähän mennessä käynyt kahdessa Tracon 7 ja Desucon 2013 ja jälkimmäisessä tuli ensimmäisen kerran cossattuakin (Dante, DMC:stä). Tulihan tuo rannekekin hommattua tuonne Tracon 8, joten sinnekin olisi tarkoitus mennä ;)

Japanin opiskelun kans aloitin tuossa syksyllä ihan kurseilla käymällä ja tietysti tykkään japanilaisesta ruuasta. Tarkoitus olisi vielä ehkä opetella kokkaankin sitä.

Tulee myös pelejäkin hieman pelattua pc:llä enimmäkseen, vaikka konsoleitakin löytyy. Piirrettyä tulee aina väliajoin kans harrastettua.

Persoonaltani olen optimistinen, vaikka ei heti huomaisi, koska olen hieman hiljainen ihminen, mutta se on enempi alussa, kun ei tunne niin hyvin.

Tietysti se olisi upeeta, jos pirkanmaalta olisit, mutta käy pidemmälläkin päin asuvat.
Viestiä vaan, jos mitenkään herätin kiinnostuksen. ^_^
Ignorance is a bliss.

DragonHero

Viesti Kirjoittaja DragonHero » Pe Heinä 26, 2013 18:49

Hei! Eli olen siis 15 vuotias tyttönkuvatus täältä Kankaanpäästä. Pieni paikkakunta, eikä sen takia oikein löydy alan harrastajia, mikä on harmi. Toivoisin uusia ystäviä ja cossaus seuraa seuraavaan Traconiin! :D

Olen aika mukava persoona omasta mielestäni, mutta aluksi kai hieman hiljainen. Pidän piirtämisestä, musiikista, kirjottamisesta, pelaamisesta ja tietenkin animen katselusta ja mangan lukemisesta. Etsin uusia kavereita, joiden kanssa voisi jutella animeista jne. Sillä ei ole väliä, minkä ikäinen olet tai oletko tyttö tai poika. Minua voi rohkeasti kysyä kaveriksi, jos huvittaa!

Tässä animeita, joista pidän:
- One Piece
- Hunter x Hunter 2011
- Fairy Tail
- Beyblade Metal saga
- Cardfight!! Vanguard
- Toriko
- D. Gray man

Tässä ne mitä tuli ensimmäisenä mieleen! Olen katsonut muitakin..
Loppuun vielä, että niin kuin alussakin luki, niin etsin cossaus seuraa seuraavaan Traconiin!
Olisi hienoa, jos joku ottaisi yhteyttä! Odotan innolla!!! :D
I'm really feeling it!

Death The Kid

Viesti Kirjoittaja Death The Kid » Su Elo 04, 2013 12:04

Moi! Täällä kirjoittelee 13 vuotias poika tampereelta. Lähin kirjoittelemaan tänne, koska tarvitsisin seuraa
Traconiin. Harrastelen animen katsomista ja 3DS:ällä pelailua. Lempisarjoihin kuuluvat mm.Soul Eater ja Death note. Lempihahmoni on Death The Kid jota mahdollisesti cossaan Traconissa. Olen usein iloinen mutta joskus hiljainen. Jos haluatte ottaa yhteyttä niin yveel vaa. :D

Ranilos

Viesti Kirjoittaja Ranilos » Ma Elo 05, 2013 21:52

Heipsis!

Olen muuttamassa Hämeenlinnaan syyskuun alussa opiskelun perässä, enkä ennestään tunne kaupungista ketään, joten olisi todella kiva tutustua samanhenkisiin ihmisiin! Ikähän on vain numero, mutta olisi mukavaa, jos täältä löytyisi vähän vanhempaakin porukkaa - itselläni on ikää 28v. Japsiharrastukseni alkoi joskus vuonna nakki ja porkkana lapsuudessa, Hopeanuolta katsellessa, ja maku on melko laaja shounen sarjoista (Bleach, Naruto, POT) shoujoon (CLAMP, Sailor Moon) random sarjoihin (Hellsing, Saiyuki etc. en minä tiedä, mihin ne luokitellaaan). Yaoi ja yuri (lgbt-sarjat) on pop... tosin okei, suurin osa niistä on huonoa kamaa, mutta fandom on sydäntä lähellä.

Viimeaikoina tullut katseltua yksinomaan länsimaalaisia sarjoja. (Jericho, Homeland, Oz tämänhetkisiä suosikkeja.)
Mutta vois sitä jotain animakin maratoonata taas vaihteeksi...

Laittakaa yksäriä, jos joku haluais lähteä seuraksi kahville tai leffaan. :)
Being mortal is what makes us able to do the impossible.

Jaksu

Viesti Kirjoittaja Jaksu » Ti Elo 13, 2013 16:10

Kaitpa sitä voisi jotain tännekkin laittaa kun vasta piireihin tullut myös :D

Tosiaan animeharrastus oli aikanaan aika pientä mutta joitain sarjoja katsoin pelaamisen ohessa. Siihen tuli väliä ja nyt tullut kunnolla takaisin mutta kaveriporukasta ei löydy samanhenkisiä ihmisiä paljoa joten olisi tuo kiva uusiin ihmisiin tutustua :)

ja jos jotain minusta itsestänikin niin ikää 22 ja Oulun suunnalta oleva yksin kahden ragdoll kissan kanssa asuva miehenalku olen (kissojen nimet Garen ja Jarvan johon kohta syy löytyykin). Animeita katselen laidasta laitaan ja ei mitään tiettyä lempisarjaa ole (Boku No Picoon vedän rajan :D), mutta äkkiseltään jos sarjoja miettii niin enempi uudempi tuotanto kiinnostaa piirtotyyliltä mutta on tullut katsottua Lucky Starit, Haruhit, Rozen Maidenit jne. Cosplay myös vasta ruvennut kiinnostamaan ja muutama puku League of Legendsistä suunnitteilla (Garen koska lempichamppi vaikka ei nykyiseen metaan niin hyvin sovi sekä Shen ja Master Yi) ja Kirito Sword Art Onlinestä. Olen tasan yhdessä conissa käynyt ja se oli viime vuoden Chibicon Oulussa. Tänä vuonna Chibiconiin myös ja Traconiin oli tarkoitus mutta en pukua kerkeä tehdä niin tulen Katsudoconiin näillä näkymin Kiritona. Mangasta en niin paljoa kiinnostunut ole mutta jotain voisi yrittää lukea jossain välin :P

Datanomiopiskelut menossa tällä hetkellä aikuispuolella ja valmistun ensi kesänä. Muut ajat pelailen sitten lolia tai wowia. Peliseura näihinkin vähän haussa kun Wowin vasta taas aloitin ja ei oikein tiedä mille realmille tulla pelailemaan kun vanhat piirit eri suuntiin lähtenyt. Ehdotuksia siis otan vastaan jos jossain on jo valmiiksi porukkaa ja on tarvetta vaikka casualraidailuun tai muuten vain pelailuun. Warru Tankkia olen Vanillasta asti eniten pelaillut mutta muutkin roolit käy. Lolissa on accountit joka regionilla mutta päätili EUW:llä tällä hetkellä Silver 3 kun en ole jaksanut grindailla ylemmäs :)

Koskaan en tälläisiin ole osannut kirjoitella mutta kokeillaan. Persoonana olen rento ja mukava jos tällä merkitystä on :D

Lolista löytyy tosiaan Jaksu nimellä ja skypekin löytyy jonka voin antaa jos kiinnostaa tutustua :)
LoL: Jaksu (joka region) | Battletag: Jaksu#2994 | http://jaksutti.deviantart.com/ | Youtube: JaksuCasualGaming

crispy rice

Viesti Kirjoittaja crispy rice » Ke Elo 14, 2013 22:08

Heipatihei ihmiset!

Kaverit ois aina kiva lisäys elämään joten koitetaan jos jotain tapahtuis.

Mistä sitä alottas, noh 16v+ikäkriisinen nuori mies/miehenalku kuhmosta, tosin nykyään asustelen helsingissä. Tällä hetkellä opiskelen ruskeasuon amiksessa ava linjaa. Kattoo sitten mitä minusta vielä tulee, kenties suuntaan vaan suoraan töihin. Koulusta pidin välivuoden mutta nyt mutkin pakotettiin takas koulunpenkille tekemään jotain hyödyllistä.

Ois mahtavaa jos asustelisit pääkaupunkiseudulla niin voitas jopa nähdäkkin. Iällä/sukupuolella ei nyt pahemmin oo väliä. Mutta jos olet suunnilleen samanikäinen niin ylimääräinen piste kotiin :) Coneihin extra seura ei ois kans pahitteeksi.

Luonteeltani mä oon kai vähän sellanen tyhjäpää. Kahjokin, ääntä kans lähtee. Tosin tarpeen vaatiessa osaan olla hiljaakin. Kuiteskin oon sellanen toiminnan ihminen.

Animea ja mangaa en ole tiiraillut hirmu pitkään. Luen enemmän kuin katson esmes dvd:ltä. Jos nyt jotain hyviä pitäs mainita niin: Cardfight vanguard, hopeanuoli, weed, pokemon (vanhemmat tuottarit), yosuga no sora.

Cosplayn olen myös aloittanut ja se ikuisuus projekti jace beleren etenee kohtuu kivaa vauhtia.

No muita harrastuksia onkin sit aika paljon:

- Airsoft

- Magic the gathering (casual, EDH, pauper)

- Warhammer 40k

- Flyff

- Cardfight vanguard

Eli kyllä noita riittää :D

Conineitsyys mulla meni nyt kesän animeconissa, nyt tauti on vaan pahentunu. Haluan lisää coneja!

Mutta koska väsymys en jaksa raapustaa tän enempää tähän palaan, laittakaa yv:tä jos sattui kiinostus heräämään. Vastaan kaikille :)

Crispy rice kiittää ja kuittaa!
"The things I once imagined would be my greatest achievements were only the first steps toward a future I can only begin to fathom."
—Jace Beleren

Nitsakia

Viesti Kirjoittaja Nitsakia » Ke Elo 14, 2013 23:57

On siitä edellisestä postauksesta kaippati jo vuosi kulunut. Joten eiköhän ole päivityksen aika. :)
Uusille tuttavuuksille on aina tilaa :)

Ruudun toisella puolella häärii kohta jo 18 vuotta elämää nähnyt, oman tiensä kulkija. Ikäkriisistä kärsivä naisenalku joka pitää tukikohtaansa itärajan tuntumassa. En täältä mitä ilmeisemmin hievahda vielä vuoteen minnekkään päin ainakaan opiskelu mielessä.
Aikani kulutan kameroitten takana ja edessä istuskeluun. Myös pelailu ja kirjoittaminen sekä lemmikkini ovat lähellä sydäntäni. Mutta myös ympäri Suomea seilua olisi tiedossa joten pystyy myös kasvotusten näkemään.

Manga ja anime harrastus alkanut jo kauansitten, nykyään se on elämän osa alue. Ei mene enää harrastuksen piikkiin. Coneissa yritän kaiken kiireen lomassa kerätä käydä ja kuvi napsia.

Laita yv:tä jos olet seuraa/juttukaveria vailla... Traconissa minuun ainakin tulee törmäämään :)
Siipensä polttanut, taivaalta tippunut, maailmaan hukkunut, manalaan palannut
http://myanimelist.net/animelist/Nitsakia

Ameno Sagiri

Viesti Kirjoittaja Ameno Sagiri » To Elo 15, 2013 15:01

18v pojunkolttianen joka asustelee Tokiossa. Enemmän tai vähemmän katselen animua, nyt lähemmäs kuukauteen en pahemmin ole katsellut, taikka mangaakaan lueskellut. Ranobeja kylläkun luen, varsinkin Fate/Zeroa olen nautinut suuret annokset viime aikoina.

Ottakee yhteyttää pojjaat ja tyttöset.

Seraphi

Viesti Kirjoittaja Seraphi » Ti Elo 20, 2013 16:40

Ehtoota!

Tän ei oo tarkotus olla mikää treffipalstan tyyline ilmotus, mutta siitä sitte kuitenki tuli semmoone, antakaaha siis anteeksi ^^'

Täällä ois tämmööne (sinkku) pohojanmaa komia ja hyvännäkööne poeka (iältää 28-wee,onnekseni näytän paljon nuoremmalta) Seinäjoelta yli kolome vuotta sitte Oulun maisemii muuttanut.
Pyörin paljon miniatyyripeli ja airsoft skeneissä. Mutta cosplay on todella lähellä sydäntäni.
Ammatiltani olen lastenohjaaja ja tykkään softaamise lisäksi liikkua paljo rullaluistimilla, pyöräälle ja kävellen ja käyn polskuttelemassa ja joskus salillakin.

Tykkään paljon käydä coneissa aina kun on saumaa, cossaamisen ja coneilun aloitin vuonna 2009.
Oulun omakesta oon ollu tietoone, mutta en omaken videoiltoihin ja muihin juttuihi oo paljoa lähteny mukaan. Voi olla etten yksin uskalla tai jaksa lähteä. Luonteeltani oon kyll hyvä ja hauska tyyppi.

Nyt siis kaipailisin seuraa vähän ikäistäni seuraa haitarilta 20-30 (erityisesti kauniimma sukupuolen, siis tyttöjen ja naisen seuraa) joka voisi minulle näyttää ja todistaa että on olemassa vielää hyvää mangaa ja animea, mikkä ei ole pilattu kamalilla yleisillä klisee palleroilla ja joissa olisi jotain meikälääse makuun.
Samoten kokeneempaa cossikaveria olen vailla joka esim. tietää kuinka tehdä helposti ja edullisesti armor matskua.
Ehkä tärkein seuranhaussani olisi kaveri, joka toimisi ns. esiliinana ja kaverina lähtemää kanssani Omaken iltoihin ja muihin toimintoihin.

Äijä kavereitakaa ei oo koskaa liikaa, jos warhammerit, warmachine pelit ja airsoftaamine kiinnostaa :)

YV:llä vaa viestiä ja sitä rataa :)

Helemi

Viesti Kirjoittaja Helemi » Ti Elo 20, 2013 19:09

Moikka! Täällä kirjottelee 19 vuotias nuori nainen en tytöksikään voi itseäni kutsua enää. Päätin ottaa itseäni vihdoinkin niskasta kiinni ja kirjoittaa tänne. Olen muuttamassa opiskelemaan Lappeenrannan suuntaan ja etsiskelen samanhenkisiä ihmisiä kaveriksi.

Olen seurannut monia eri anime sarjoja, mutta nykyään tulee enemmän luettua vain mangaa. Genreinä menee melkein kaikki joitakin tiettyjä lukuun ottamatta. Totta kai animeakin katsoisin, jos hyviä sarjoja löytäisin. Vaikka olenkin tämän ikäinen niin pokemonit ovat silti mahtavia nostalgia mielessä. Japanilaista musiikkiakin kuuntelen aina välillä nyt on menossa morning musumen kuuntelu kausi. Kuuntelen myös monia muita artisteja ja olenkin alkanut nyt kuuntelemaan 80 ja 90-luvun musiikkia ei siis japanilaista. Japanin kulttuurista tykkään ja on suunnitelmissa matkustaa joskus tulevaisuudessa sinne. Joten olisi kiva jos löytyisi matkaseuraa :)

Tykkään myös pelata paria MMORPG peliä. Muitakin pelejä tulee silloin tällöin pelattua. Tykkään n64 peleistä, koska niistä tulee hyviä muistoja mieleen.

Coneissakin olen pari kertaa käynnyt. En ole useasti, koska sinne ei viitsi mennä yksinään ihmettelemään. Ja tietenkin aina ole ollut kiinnostavaa ohjelmaa.

Minua kiinnostaa myös muutkin asiat jotka eivät liity Japaniin kuten valokuvaus ja eläimet. Mutta en nyt keksi enempää mitä voisin kirjoittaa itsestäni. Olisi tosiaan kiva löytää kavereita Lappeenrannan suunnalta, mutta miksei muualtakin päin. Juttelen kyllä mielelläni muistakin asioista kuin anime/manga. Yhteyttä voipi ottaa yv:llä.

ryuknosuke

Viesti Kirjoittaja ryuknosuke » Pe Elo 23, 2013 19:18

Hejssan, täältä Turun läheltä löytyisi 17 vuotta täyttävä tytteli. Traconiin olisin vielä tänä vuonna menossa ja kaipailisin sinne kavereita/hengailu seuraa sekä ihan conien ulkopuolellekin saman henkisiä ihmisiä ympärille, kun omat kamut eivät animesta tai mangasta ole kiinnostuneita :D Muutamassa conissa olen vasta käynyt ja Traconiin eka cossi pitäisi valmistua. Itse animea ja muuta hörhöilyä olen harrastanut paljon kauemmin, mutten vain ole päässyt lähtemään minnekkään tapahtumiin kun yksin pitäisi mennä.
Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja alkujännityksen jälkeen olen oikea papupata. Lemppari sarjoja on monia ja niitä löytyy laidasta laitaan. Nostaisin kuitenkin esille mm. Hunter x Hunter, Fullmetal Alchemist sekä D. Gray-man.
Jos edes vähän kiinnostus heräsi, laita viestiä tulemaan :wink:
en ole ruusuinen mutta kukkii se perunakin
syntyy, elää, kuolee - keskimmäisen voi tehdä miten haluaa, lopputulos on aina sama
SHINICHIRO MIKI kuulostipa se tutulta...

Lexi

Viesti Kirjoittaja Lexi » Pe Elo 23, 2013 22:18

Ajattelin, että voisin kirjoittaa tänne uudelleen, koska olisi kiva saada uusia kavereita. Traconiin olen menossa, tosin yksin, joten myös seura sinne kelpaisi (:

Olen siis 18 vuotias Lahden lähettyviltä. Alussa hieman hiljainen, mutta kyllä se siitä kun oppii paremmin tuntemaan. Cossasin ensimmäistä kertaa Desussa ja seuraavat cossit väsäilen ensi vuodelle. Coneissa käyn, jos vain mahdollista. Omia lempi sarjoja on mm. Evangelion, Gingat, Death Note, Fushigi Yuugi ja Another.

Viestiä saa laittaa kuka vain ja lupaan vastata :3

Shinko

Viesti Kirjoittaja Shinko » Su Elo 25, 2013 00:03

Ehkäpä tällä viestillä sitten aloitetaan tällä foorumilla seikkailu?

Hei!
Tässä on Emmi, juuri Siilinjärvelle muuttanut ihminen. Olisi todella siistiä jos täältä löytyisi lähiseudulta sellasisia ihmisiä joilla on samanlaisia kiinnostuksen kohteita (:
Ikää minulla on 19 vuotta. Animesta on tykätty jo pitkän aikaa ja animesta on kiinnostuksen kohteet laajentunut muihinkin asioihin kuten elokuviin, musiikkiin ja peleihin.
PMää saa laittaa jos kiinnostaa tutustua~

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”