Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

freya-kuu

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja freya-kuu » To Huhti 04, 2013 22:21

Hellouti, täällä olisi -90 vuosimallin tyttö, kaverini eivät ymmärrä yhtään animeiden päälle joten niille on turha niistä asioista puhua joten olisi kiva välillä juttua vaihtaa semmoisten kanssa jotka ymmärtävät animen päälle! Olen katsellut monen montaa eri animea, mutta tässä muutamaa:
-Rozen Maiden
-Elfen lied
-Tietenkin kaikkia Hopeanuoli sarjaan liittyvää
-FMA
jne...
Yksäriä vaan jos haluat tulla muuten vaan juttelemaan tai ehdottaa hyviä animeita tai sitten arvostella niitä.

Indeks

Viesti Kirjoittaja Indeks » To Huhti 25, 2013 21:09

outdated
Viimeksi muokannut Indeks, Ke Touko 18, 2016 02:32. Yhteensä muokattu 6 kertaa.

Vile

Viesti Kirjoittaja Vile » Pe Huhti 26, 2013 23:56

dsfj
Viimeksi muokannut Vile, Ke Marras 25, 2015 05:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Akai

Viesti Kirjoittaja Akai » To Touko 02, 2013 18:02

Hei.
Ruudun tällä puolelle seuraa etsisi 18 vuotias neitokainen joka toivoisi löytävänsä uutta potkua harrastukseen uuden juttelu kaverin kautta.
Tähän maailmaan ilmestynyt -94 pituutta ei päätä huimaavasti ja asustelee korvessa Kuopion hanurissa tällä hetkellä opiskellen taidelukiossa.

Luonteeltani olen ujo ja aran oloinen, mutta tutustuttuani paremmin olen puhelias ja iloinen persoona joka kaipaa aika ajoin läheisyyttä joten en välttämättä tule toimeen mörrien kanssa jotka karttavan haleja ja sen sellaista. Luonteeltani olen aika voimakas piirteinen ja tempperamenttia löytyy välillä muille jakaa. Omistan myös hyvin vahvoja mielipiteitä joistakin asioista jotka saattavat hätkähdyttää herkimpiä.

Animen tapittaminen on jäänyt vähemmälle, mutta mangaa tulee aina ehtiessä lueskeltua.
Harrastuksiin kuuluu myös coneissa reissaaminen ja tietenkin cossaaminen.
Lukeminen ja kirjoittaminen on myös lähellä sydäntä samoin valokuvaaminen sekä bjd nuksut.

Anime ja manga ovat olleet lähelle sydäntä jo pienestä pitäen ja sinä aikana läpi on ehtinyt kahlata ja tutkailla monta sarjaa tällä hetkellä ehdottomat ykköset ovat kuitenkin
-Ao No Exorcist
-Tiger & Bunny
-Durarara!!

Sarjat joita eksyn katsomaat sattuvat yleensä olemaan toiminnallisia enkä ole löytänyt suhde draama sarjaa jota olisin kiinnostunut innoissani seuraamaan tosin Nana on ollut tässä tapauksessa suuri yllätys ja ihmetys. Sillä mitä sarjoja sinä katsot ei kuitenkaan ole juuri väliä, koska olen enemmän kuin innokas tällä hetkellä löytämää uusia sarjoja joista kiinnostua.

En juuri koskaan ole kuunnellut J-musaa, mutta jos sinä olet vannoutunut J-rockin tai popin palvoja sinun ei tarvitse pelätä ottaa yhteyttä vaan voit yrittää jopa muuttaa näkemystäni J- musasta jos vain uskallat. Itse kuuntelen enemmän tanssimusaa, elektroa ja vähän kaikkea mikä korvaan vain hyvältä kuulostaa.

Laittakaa vain uskaliaasti yksäriä. En minä pure. Näykätä tosin ehkä saatan~

Teal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teal » To Touko 02, 2013 22:49

Vile kirjoitti:En myöskään harrasta Bleachia, Narutoa, One Pieceä ja varsinkaan Hopeanuolta, enkä ikivanhaa animea.
Et tiedä mitä missaat, ei kannata verrata parasta sarjaa roskasarjoihin! ;__;

Skyks

Viesti Kirjoittaja Skyks » La Touko 04, 2013 20:55

Moi, oon 20v poika Oulusta!

Tykkään enimmikseen slice of life/romanssi/draama/komedia animeista. Lemppari animeihin kuuluu:

Clannad, Kanon, Air, Angel Beats, Kimi Ni Todoke, Toradora, AnoHana, Bakemonogatari, Working!!, Minami-Ke, Seitokai No Ichizon, Chobits, Fruits Basket, Lucky Star ja joku 50 muuta...

Piän myös Nintendosta melkosesti. Lempi bändit on Metallica ja Mastodon.

Tää on tosiaan loistava, kun ei taida netissä olla etes normaali "kaveri hakua". Mulla ei ole ollu kunnon kavereita paljo ollenkaan moneen vuoteen. Elämä on ollut melko hirveää ja koulut ja työt oon lopettanu. Mullon masennusta ja yleensä jännitän ihmisiä ja varsinkin vatsa menee sekaisin toisten seurassa...
Pyrin olemaan sellanen "puhas", että pysyn erossa tupakasta, alkoholista ja sellasista. En ole kokeillut, enkä tule kokeilemaan...

Tulee myös mietittyä, että toimiiko tää sittenkään, jos vaikka tulee nopeasti tylsää... tai ei vaan ikinä totu toisiin ja kokoajan joutuu vain jännittämään... ja sitten sekin, että lukeeko näitä kukaan? Ite luin melkeen joka sivun ja olisihan siinä ollutkin joitain oululaisia, mutta ei sitä oikein kehtaa ottaa yhteyttä...

En oo kuitenkaan täysin epäsosiaallinen. Soitan myös kitaraa, rumpuja ja laulan ja varsinkin musiikin parissa toisten kanssa kommunikointi onnistuu melko loistavasti. Myös sillon kun puhutaan mielenkiintosesta asiasta, kuten anime ja nintendo.

Oon muuten melko luova ihminen, niin olisi tosi kiva alkaa värkkäämään jotain taiteellista jonku kanssa. Esim. jotain pc tarina peliä, ihan kirjan kirjotusta, mangaa, musiikkia etc.

Ainiin ja mulla oikeastaan on kaks kaveria, jotka myös pitää animesta, mutta hieman harvemmin heitä nään eri syiden takia (esim. välimatka).

Heino

Viesti Kirjoittaja Heino » Su Touko 05, 2013 02:40

Skyks kirjoitti:Moi, oon 20v poika Oulusta!

Tykkään enimmikseen slice of life/romanssi/draama/komedia animeista. Lemppari animeihin kuuluu:

Clannad, Kanon, Air, Angel Beats, Kimi Ni Todoke, Toradora, AnoHana, Bakemonogatari, Working!!, Minami-Ke, Seitokai No Ichizon, Chobits, Fruits Basket, Lucky Star ja joku 50 muuta...

Piän myös Nintendosta melkosesti. Lempi bändit on Metallica ja Mastodon.

Tää on tosiaan loistava, kun ei taida netissä olla etes normaali "kaveri hakua". Mulla ei ole ollu kunnon kavereita paljo ollenkaan moneen vuoteen. Elämä on ollut melko hirveää ja koulut ja työt oon lopettanu. Mullon masennusta ja yleensä jännitän ihmisiä ja varsinkin vatsa menee sekaisin toisten seurassa...
Pyrin olemaan sellanen "puhas", että pysyn erossa tupakasta, alkoholista ja sellasista. En ole kokeillut, enkä tule kokeilemaan...

Tulee myös mietittyä, että toimiiko tää sittenkään, jos vaikka tulee nopeasti tylsää... tai ei vaan ikinä totu toisiin ja kokoajan joutuu vain jännittämään... ja sitten sekin, että lukeeko näitä kukaan? Ite luin melkeen joka sivun ja olisihan siinä ollutkin joitain oululaisia, mutta ei sitä oikein kehtaa ottaa yhteyttä...

En oo kuitenkaan täysin epäsosiaallinen. Soitan myös kitaraa, rumpuja ja laulan ja varsinkin musiikin parissa toisten kanssa kommunikointi onnistuu melko loistavasti. Myös sillon kun puhutaan mielenkiintosesta asiasta, kuten anime ja nintendo.

Oon muuten melko luova ihminen, niin olisi tosi kiva alkaa värkkäämään jotain taiteellista jonku kanssa. Esim. jotain pc tarina peliä, ihan kirjan kirjotusta, mangaa, musiikkia etc.

Ainiin ja mulla oikeastaan on kaks kaveria, jotka myös pitää animesta, mutta hieman harvemmin heitä nään eri syiden takia (esim. välimatka).
Kyllä näitä joku lukee. Ite 20v poju riksust, melkein samat ku sulla, paitsi en harrasta musiikkia.

Ei itellä oo oikee semmost kaverii jonka kans vois keskustella avoimesti, "normaalejen" kanssa jää vähän köyhäksi jutut kun aina eri harrastukset ja riihimäki on erittäin tylsä kaupunki, varmaankin suomen top 10 tylsimmistä.

Oon melko sosiaallinen, koulut, armeija yms menny aika hyvin, ei vaan oo semmost juttuseuraa jääny kun kaikilla on jo omat ympyrät ja mukana pidetään vaan pakollisen ajan ja sit se on kiittimoi.

Harrastan tietotekniikkaa, josta ajattelin tänä vuonna mennä tekemään ammatin, en vaan vielä 15v tajunnu et ois kannattanu mennä minne haluaa.

Anime on SOL/Draama/komedia. Heitän tähän vaikka että GITS, Azumanga Daioh, Steins Gate, Angel beats, Clannad. MAL listaa mulle 65 katsottua ja 15 katsomista vailla.

Vaikka vasta 20 mittarissa, on jo melkein kaikki kuultu ja nähty, sanottu ja tehty, on jättänyt pienen jälkimaun suuhun mutta olen positiivinen ihminen enkä pelkää mitään

Skyks

Viesti Kirjoittaja Skyks » Su Touko 05, 2013 04:28

Heino kirjoitti:
Kyllä näitä joku lukee. Ite 20v poju riksust, melkein samat ku sulla, paitsi en harrasta musiikkia.

Ei itellä oo oikee semmost kaverii jonka kans vois keskustella avoimesti, "normaalejen" kanssa jää vähän köyhäksi jutut kun aina eri harrastukset ja riihimäki on erittäin tylsä kaupunki, varmaankin suomen top 10 tylsimmistä.

Oon melko sosiaallinen, koulut, armeija yms menny aika hyvin, ei vaan oo semmost juttuseuraa jääny kun kaikilla on jo omat ympyrät ja mukana pidetään vaan pakollisen ajan ja sit se on kiittimoi.

Harrastan tietotekniikkaa, josta ajattelin tänä vuonna mennä tekemään ammatin, en vaan vielä 15v tajunnu et ois kannattanu mennä minne haluaa.

Anime on SOL/Draama/komedia. Heitän tähän vaikka että GITS, Azumanga Daioh, Steins Gate, Angel beats, Clannad. MAL listaa mulle 65 katsottua ja 15 katsomista vailla.

Vaikka vasta 20 mittarissa, on jo melkein kaikki kuultu ja nähty, sanottu ja tehty, on jättänyt pienen jälkimaun suuhun mutta olen positiivinen ihminen enkä pelkää mitään
Aijaa, wau... kuhan siekin vaan olisit täältä oulusta päin...

saogin

Viesti Kirjoittaja saogin » Su Touko 05, 2013 17:20

Heippa kaikille!

Täällä ruudun takana kirjoittelee 19-vuotias urheilijatyttö Oulusta (kilpapurjehdus on lajini) ja olisi kiva saada lisää samanhenkistä juttuseuraa, jos mahdollista. Animea olen katsonut oikeastaan jo monta vuotta, joskus enemmän ja joskus vähemmän, mutta lempisarjojani ovat mm. Sword Art Online, Hopeanuoli, Death Note, Vampire Knight, Ao no Exorcist ja Loveless. Eli aika sekalainen joukko. x)

Olen armoton animal lover ja omistankin täten koiran, asutaan kahdestaan omassa asunnossa. Sen kanssa tulee ulkoiltua monta tuntia päivässä ja tuntuu että suurimman osan ajastani vietän jossain koirapuistossa seisoen. :'D Anime-tapahtumissa tulee käytyä silloin tällöin, tänä vuonna olen taas suuntaamassa kohti Animeconia ja aion cosplayata ensimmäisen kerran, kovasti odotan innolla ja toivon, että asu onnistuu.

Anssi

Viesti Kirjoittaja Anssi » Su Touko 05, 2013 17:24

Teal kirjoitti:
Vile kirjoitti:En myöskään harrasta Bleachia, Narutoa, One Pieceä ja varsinkaan Hopeanuolta, enkä ikivanhaa animea.
Et tiedä mitä missaat, ei kannata verrata parasta sarjaa roskasarjoihin! ;__;
One Piecen animehan on aika huono kun puolet jaksoista on fillereitä. Manga sitten tietty parempi.

Kievari

Viesti Kirjoittaja Kievari » Su Touko 05, 2013 18:40

Moikka! 20 vuotias mieshenkilö Mikkelistä täällä. Omat ystäväni ovat hyvin nihkeitä animen ja Japanijuttujen suhteen joten kiinnostaisi saada ihan juttukavereita, coniseuraa tai vaikka kahvikupille lähtijöitä. :wink:

Olen luonteeltani alkuun hieman ujo, mutta sisältä hyvin syvällinen ja tunteellinen persoona. Olen myös ajattelija, silloin tällöin on mukava katsella taivasta ja mietiskellä. Minulle luottamus on tärkeä asia, enkä ikinä puukottaisi kaveria selkään.

Anime on suhteellisen uusi tuttavuus minulle, aloitin katsomaan satunnaisesti jaksoja 17 vuotiaana, mistä sitten innostus on pikkuhiljaa kasvanut. Välillä katson yötä myöten kymmenenkin jaksoa putkeen jos innostun. :) Coneissa olen käynyt tällä hetkellä 3 kertaa ja olen menossa tänä kesänä jälleen Desuun vänkäröimään, olin myös viime Frostbitessä vänkärinä. Cosplay kiinnostaa, mutta aion aloittaa ensimmäisen pukuni valmistuksen vasta kun syksyllä pääsen omaan kämppään.

Pitkäkestoisin ja rakkain harrastus minulle on aina ollut konemusiikki ja rave-kulttuuri. Käyn jokaisessa konemusiikkitapahtumassa mihin minulla vain on varaa lähteä. Lisäksi pidän taiteesta, valokuvauksesta, uinnista, moottoripyöräilystä, elokuvista, tanssimisesta ja roadtripeistä.

Japani sen sijaan kiinnostaa monellakin tavalla, pidän kulttuurista ja mm. kimonot ovat mielestäni hyvin kauniita, haaveissa olisi joskus lähteä käymään.

Lempisarjojani ovat:
Fairy tail
Kimi Ni Todoke
Ai Yori Aoshi
Pandora Hearts
Kimi Ga Nozomu Eien
Lovely Complex

Tosiaan minun kanssa voi aukoa päätä ihan mistä vaan asiasta. =) Ei kun yksäriä tulemaan.

Tolkkiz

Viesti Kirjoittaja Tolkkiz » Ti Touko 07, 2013 05:06

Kirjottelenpa tylsinä aamuyön tunteina, on tuo meikäläisen joskus kirjoittama vähä asiainen viesti jo ehtinyt hukkua topicin alkupäähän.

Olen tällainen Helsingissä asuva miespuolinen olento, aikuinen kai iän puolesta, henkisesti jotain muuta. Anime henkisiä tuttuja/kavereita on muutama, pääosin jossain reilusti yli 100km päässä. Animea olen nyt katsellut ehkä vajaa 6v eli kovin lyhyen aikaa, sarjoja on kertynyt sitäkin vähemmän, jos kiinnostaa niin: http://myanimelist.net/animelist/Tolkkiz .Mangaakin luen, ei ole vaan missään listattuna.

Olen jokseenkin hurahtanut oheiskaman keräilyyn, figuureihin, julisteisiin ym, kesäkuussa painun Tokioon kolmatta kertaa ja arvatenkin shoppailu on isossa osassa reissua.. :mrgreen:. Töistä saa aika vähän palkkaa, mutta kun laittaa hankinnat tärkeysjärjestykseen(= anime kamat etusijalla), niin pärjäilee.

Öö niin, laittakaa yv jos kiinnostaa puhua paskaa, tai vaikka ihan asiaakin japani jutuista, jos kenties myöhemmin kiinnostaa hengata irlissä, käy sekin ja voi puhua muustakin kun animesta halutessaan :P. Jos klikkaa profiilia, niin sinne on piilotettu maili osote, joka käytössä skypessä ja fb:ssä...

Sanor

Viesti Kirjoittaja Sanor » Ke Touko 08, 2013 10:27

Noh kaipa sitä sitten itsekkin vois kyhäillä tämmösen. Elisiis säästän mahdollisesti omaa aikaani, sillä olen kierrellyt ympäri nettiä kysylemässä ihmisiä skypeen, jossa voin kuluttaa aikaa jutellen ihmisten kanssa elämäni tylsinä tunteina. Tosin viimeaikoina aikani on ollut rajattuna, mutta tuskinpa tätä kukaan ihan heti lukee.

Elikkäs olen äärimäisen kieroutuneen ja omituisen huumorintajun omaava 20v. mies.. tai poika Porista joka valmistuu pian ICT-asentajaksi (lue: työttömäksi). Harrustuksina löytyy arvatenkin niin anime kuin manga, jota olen katsellut noin 9-10 vuotta. Tämän yllätävän harrastuksen lisäksi pelaan kohtuullisen paljon Magic the Gathering nimistä korttipeliä (en iha kilpailu tasolla mutta muutamassa pre-release turnamentissa käyty) ja kavereiden kanssa tulee säännölisesti pelattua pöytäroolipelejä, silloin kun ei olla jossain baarissa juomassa sitä kuuluisaa yhtä.

Lempi genreä ei animen/mangan puolelta ole, sillä olen jokaisesta genrestä löytänyt jotain hyvää. Pääsääntöisesti suosikki sarjani kuitenkin painottuvat sinne synkemälle action puolelle sillä elämä tuntuu olevan niin täynnä draama komediaa ettei sitä tarvitse erikseen katsoa. Suosikki sarjoja löytyy niin paljon että en edes kaikkia muista, mutta Black Lagoon, Code Geass, Wolf's Rain, Claymore, Hellsing, Jormungand, Zetsuen no Tempest ja Shagukan no Shana tulevat ensimmäisenä mieleen.

Musikki maku on vähemmän vaihteleva kuin animen/mangan, sillä siihen kuuluu pääsääntöisesti eri metallin ala genrejä, ja joskus harvemmin electroa tai raskaampaa kone musiikkia. Tosin kaikista genreistä on löytynyt ihan kuunneltavia kappaleita.

Noin.. eiköhän siinä ole asiaa ainkin näin alkuun.. Kiinnostuneet voi pistää sitä yksityis viestiä tulemaan. Ja nekin jotka eivät kiinostuneet voivat pistää, jos ei muuten niin kertoakseen miksi ei kinostanut. Saampahan tekemistä heti kun siitä tulee puute..
Viimeksi muokannut Sanor, To Touko 16, 2013 12:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Just because I don't care, doesn't mean that I don't understand."

Beldarius

Viesti Kirjoittaja Beldarius » Ke Touko 08, 2013 13:51

Olen 25-vuotias nainen Nurmijärven suunnalta Etelä-Suomesta (en sano tarkkaa taajamaa vielä), kiinnostunut mangasta ja animesta itse asiassa vasta lukion toisella luokalla (eli jotain kahdeksan vuoden ajan - kaverini kertoi minulle Bleachista tuossa loppuvuodesta 2005 ja kiinnostuin - sitten kiinnostus lopahti, mutta myöhemmin syttyi uudelleen). Olen vähän ujo ja ylipainoinen ja cossannutkin vain kerran (ja sekin oli vain Hetalia-aiheinen piknik-retki Helsingissä kesällä 2009).

Pidän tietenkin muistakin asioista, olen esim. ollut fantasiakirjallisuusfriikki jo 12-vuotiaasta lähtien (ja lempikirjailijani on yhä David Eddings - hän se aloitti kiinnostukseni fantasiaan. Olen kerännyt kaikki hänen fantasiakirjansa sekä suomeksi että englanniksi~) ja mytologiafriikki 8-vuotiaasta. Pidän myös tähtikuvioiden, tähtien nimien ja niiden taustalla piilevien tarinoiden tutkimisesta; historiasta, maantiedosta, useista eri kielistä (erit. englannista), astrologiasta, sekä oikeista että myyttisistä eläimistä, saduista, kaikenlaisesta lukemisesta ja tarinoiden kirjoittamisesta, musiikista (erit. klassissesta, animemusiikista ja elokuvien taustamusiikista), nimien merkitysten tutkimisesta (valitsen omille hahmoilleni aina nimet kansallisuuden mukaan), autoista (en itse ajamisesta), tragediasta ja komediasta, mieshahmoista joilta on mennyt yksi silmä (kuten Cyber Formulan Bootsvorz ja oma hahmoni Dhampir Arthur XD) sun muusta. Omien hahmojen luominen on yksi pakkomielteisimmistä harrastuksistani - luon hahmoja aivan koko ajan, ja sitten käytän osaa ja jätän osan käyttämättä. Arthur esim. on yksi omista lempihahmoistani, tyyppi kun tuntuu elävän omaa elämäänsä pääni sisällä (Saint Seiya -fanitoverini tuntuvat pitävän Arthurista eniten kaikista fanihahmoistani X'''''D). Sitten ovat ne alkuperäiset hahmot omia tarinoita ja roolipelejä varten. Tälläkin hetkellä esitän varmaankin neljääkymmentä hahmoa yhdessä tekstipohjaisessa roolipelissä (kirjoittelen vain yhden ihmisen kanssa, joten se on enemmänkin yhteinen tarina kuin roolipeli. Kaverillani on muuten vain yksi hahmo. Minä esitän kaikkia muita. XD Ja kyllä, olen luonut joka ikisen tyhjästä. Esitän kaikkea psykopaattipahisten, tunteettomien pahisten, kovismiesten, pehmomiesten, kovisnaisten ja äitimäisten naisten kautta hornanhurttaan, lohikäärmeeseen ja muistinsa menettäneeseen zarathustralaiseen auringonjumalaan. XD Roolipelistämme tulisi muuten melkoinen manga tai anime, vaikka itse sanonkin.)

Pystyn lukemaan ja katsomaan suurin piirtein mitä tahansa genreä, mutta moe ja ihqu-shoujo kylläkin ärsyttää joskus. Pidän eniten ehkä shounen-, seinen- ja joistakin hyvistä shoujo-sarjoista. Käytännössä katsoen pidän kaikesta; autourheilusarjoista "reverse harem" -sarjojen kautta mechasarjoihin ja taistelulajeihin. En erityisemmin välitä romanttisista sarjoista, paitsi jos ne on kirjoitettu todella hyvin (kuten esim. Quinrosen sarjat, Fruits Basket ja Emma).

Tässä lempisarjani (tai ainakin nykyiset). Mikäli haluat tietää jostakin tuntemattoman oloisesta sarjasta enemmän, lähetä viestiä niin selitän paremmin.

Chrono Crusade (sekä manga- että animemuodossa - lempihahmoni ovat Aion, Chrono ja Remington)
Fruits Basket (sekä manga- että animemuodossa - lempihahmoni ovat Hatori ja Hatsuharu, sekä Kazuma)
Future GPX Cyber Formula (sekä TV-sarja että OVAt, lempihahmoni on Edelhi Bootsvorz~)
History's Strongest Disciple Kenichi (minulla on tässä sarjassa ihan liikaa lempihahmoja listattavaksi - sanottakoon että Natsu Tanimoto on yksi?)
Neoromance (eli Angelique, Neo Angelique, Harukanaru Toki no Naka de ja La Corda d'Oro... kaikista neljästä sarjasta ja useasta pelistä paras hahmo on mielestäni Taira no Tomomori.)
One Piece (Zoro, Mihawk ja Nico Robin <3)
Quinrosen sarjat (erityisesti Alice, Crimson Empire ja Cinderella-sarja)
Saint Seiya (kaikissa muodoissaan, alkuperäisestä Lost Canvaksen kautta Omegaan ja Next Dimensioniin. Episode G vähemmän. Lost Canvaksen Thanatos, Omegan Haruto ja Eden sekä alkuperäisen sarjan Shura ovat lempihahmoni.)
Tales of the Abyss (Jade "Tsundere Oji-san" Curtiss. Tarvitseeko sanoa enempää?)
Trinity Blood (mangamuodossa, anime ei ole yhtä hyvä - lempihahmoni ovat olleet Tres Iqus ja Süleyman alusta lähtien)
Victorian Romance Emma (Emma ja William~ <3 Innostuin myös viktoriaanisesta Englannista tämän sarjan takia.)
"We have just witnessed a classic example of what I like to call 'misdirected rage'. I believe the technical term is 'being an ass'."
- Shigure, Fruits Basket

Hattie

Viesti Kirjoittaja Hattie » Ma Touko 13, 2013 09:23

Heips!
Täällä olisi cossi ystäviä (ja miksei jotain syvällisempääkin ;D ) etsivä nuori 18 vuotias mies HELSINGISTÄ (toivottavasti jotka kiinnostuu ovat myöskin mahdollisimman lähellä Helsinkiä, tai toisaan samalta paikkakunnalta (: ).
Cossi ystävän kriteerit: se, että olet valmis pukemaan yllesi Tim Burttonin Liisa Ihmemaassa tyyliset cossi vaateet(esim hatturittaren upean mekon) tai jotkin muut hienot vaateet (esim. lolita) ja olet valmis herkuttelemaan puistossa piknikillä, olet valmis juomaan teetä xD ja ehdottomasti Sinun pitää oolla positiivisesti hullu (positiivinen hulluus = kiltti, ystävällinen, omalaatuinen ynnä sun muuta).
Itse olen valinnut ILOISEN Hatturin (sen pitkä tukkaisen, joka näytettiin flash backissä kyseisessä elokuvassa) cossin.
Minusta pintaa syvemmältä:

Olen tällainen 1800-luvulta vaikuteita saanut herrasmies . Cossaan (iloista) Hullua Hattuntekijää (Tim Burttonin), mutta oikeasti pukeutumiseni noudattelee 1800-luvun herrasmiesten pukeutumista.
Monesti haaveilen ihan toisenlaisesta elämästä kuin mitä nyt Minulla on. Haaveilen sellaiseta elämästä jossa istutaan rauhallisissa puutarhoissa tai muissa sen tapaisissa paikoissa kauniissa/ komeissa asuissa/ mekoissa juomassa teetä ja jutellaan mukavia.
Olen datanomi- ja lukio-linjalla Suomen Liikemiesten kauppiksessa. Käyn myöskin iltalukiota. Tulevaisuuden haaveista sen verran, että ajattelin mennä modisti kouluun ja sen jälkeen perustan oman hattu- ja vaatekaupan sitten "isona". Sellaisen sievän, pienen butiikin joka on pulollaan kaikenlaisia ihania asuja, päähineitä ynnä sun muuta. Ajattelin myöskin suunnitella verkkosivuja.. :3

Jos tosiaan tällainen kiinnostaa Sinua, ota ihmeessä yhteyttä. Ja ps. Liisa ihmemaassa teemainen Hightopp-klaani -cossi ryhmä etsii jäseniä!
>>>> viewtopic.php?f=11&t=14548 Liittykää ihmeessä!
Hattie
<3 Have a mad day - in a positive way! <3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”