Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Wogger

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja Wogger » Ti Maalis 05, 2013 00:36

Olen mielestäni varsin huono kirjoittamaan tälläisiä "seuranhakuilmoituksia", mutta what the hell, koen tarvetta laajentaa ystäväpiiriäni.

Olen pian 20-vuotias mieshenkilö pääkaupunkiseudulta, jonka anime- ja mangaharrastus on jääny päälle jo ala-asteajoilta. Molempia seuraan kovin nirsoilematta genrestä. Viime vuosina animenkatselu jäänyt hieman vähemmälle, mutta herätän kokoajan aktiivisuuttani. Muuten sydäntäni lähellä ovat myös videopelit, sekä konsoleilla (joista PS3 on kuningas) että PCllä, ja amerikkalaiset sitcom-sarjat. Cosplay on harrastus jonka olisin aina halunnut aloittaa, mutta uskomat laiskuuteni ja täysi kädettömyyteni kaiken käsityön saralla on pitänyt minut siitä erossa.

Muutamia viime aikoina innostaneita sekä kestosuosikki sarjoja:
Tengen Toppa Gurren Lagann
Kaiji
Parasyte
Junji Ito:n teokset
Boys On The Run
Neon Genesis Evangelion
sekä lukuisia muita....

Yhteyttä voi ottaa YVllä jos siltä tuntuu, ei haittaa jos olet geopoliittisesti haastavassa paikassa sillä miellään viestin internetin ihmeellisessä maailmassa.

Reverie

Viesti Kirjoittaja Reverie » Ti Maalis 05, 2013 00:39

Kai mäki nyt tälläseen voin ryhtyy kun ei oikein kavereita tältä saralta löydy.

Elikkäs hei vaan! Mä oon tällänen 18-vuotias naisenalku Lahdesta. Ittelläni ei ole kuin yks kaveri, joka on myös kiinnostunut animesta ja mangasta. Tosin vaikka mun sisko ei ookkaan näistä kiinnostunu, niin se tykkää silti käydä coneissa :D

Luonteeltaan oon aika ujo, mutta vaan aluks. Sitten kun tutustuu kunnolla, niin juttua riittää välillä niin paljon et ainaki äitipuoli usein käskee mua puhumaan hitaammin. :D Oon myös pirteä ja innostun helposti kaikesta uudesta!

Ittelläni anime/manga kiinnostus alkoi vasta parisen vuotta sitten ja viime vuoden desucon oli ensimmäinen con tapahtumani. Cossaamisessakin olen täten alottelija vasta, viime vuonna olin puvussa animeconissa ja traconissa. Katon keskimäärin enemmän animea kuin luen mangaa, mutta molemmista pidän. Sarjoja joista pidän ovat (mangat&animet):
- Kuroshitsuji
- Darker than black
- Ao no exorcist
- Nurarihyon no mago
- Fairy Tail
- Uraboku (Uragiri wa boku no namae o shitteiru)
- Sword art online
- 07-ghost
- D.N.Angel
- Pandora hearts

Tos ois varmaan tarpeeks esimerkkejä :) Tykkään lisäks myös tosi paljon Kingdom Hearts:sta ;) Harrastuksistakin voisin varmaan mainita. Rakastan lukemista ja piirtelen silloin tällöin. Aktiivisesti harrastan urheilua.

Muhun voi ottaa vapaasti yhteyttä :)

Gaichi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gaichi » Ti Maalis 05, 2013 20:08

Moi! Olen 20-vuotias jätkä Imatralta. Animea olen katsellut parisen vuotta aktiivisesti sekä mangaa lukenut n. vuoden, en niin aktiivisesti kuin seurannut animea, mutta kuitenkin. Juuri tällä hetkellä olen suorittamassa varusmiespalvelusta lääkintämiehenä. Olen todella ujo uusien ihmisten seurassa, mutta ainakin tähän asti olen tottunut nopeasti heihin, kun olen oppinut tuntemaan. YVtä voi pistää, jos kiinnostaa kysyä jotain mitä en kertonut viestissäni.
MyAnimeList | Blog | Yandere rakastaja <3

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Ke Maalis 06, 2013 15:36

Päivittelyä~

Olen piakkoin 19v täyttävä miehen alku Etelä-Suomesta, tarkemmin sanottuna Lahdesta. Manga, anime sekä Visual Novelit ovat minulle arkipäivää, ja koen ne itselleni läheiseksi sekä tärkeäksi aihealueeksi. Katselun lisäksi olen harrastanut piirtämistä, ja kouluvihkoistani saattaakin löytyä yhden jos toisenkinlaisia manga-aarteita. Cosplay on minulle uudempi harrastus, jonka parissa on tullut puuhailtua vuotisen verran. ^^ Järkkään kesän Desuun jonkimoista Umineko-miittiä/cossiryhmää, joten jos yhtään intoa löytyy niin käykääpä katselemassa kyseinen tredi. Linkki löytyy mun signaturesta.

Luonteeltani olen rento kaveri, ja puhun mielelläni aiheesta kuin aiheesta. Kyllä, kanssani voi siis puhua muustakin kuin Japaniin liittyvästä, oikeastaan mistä vaan aina kuulumisista musiikkiin tai kumminkaiman koiraan. Olen spontaani kaveri, ja innostun helposti kaikesta menevästä. Muita harrastuksia Japanin ulkopuolelta minulla on musiikki, lenkkeily, joukkuelajit sekä pelit. Musiikkia kuuntelen päivittäin, ja käyn myös välillä keikoilla, jos budjetti ei petä ja välimatka on siedettävä. Pelisarjoista itselleni tärkeimpiä ovat esimerkiksi Final Fantasy, Kingdom Hearts, Dragon Age sekä kaikki mitä omistan 3DS:lle. Nettipeleistä pelaan Osu!:a, ja minut saa lisätä halutessaan kavereiksi. :)

Katson animea lähes joka ilta kun olen kotona, mangaa olen nyt lukenut harvemmin. Suosikkisarjoikseni nostan esimerkiksi Umineko no Naku koro Ni (VN), Mirai Nikki, Clannad ja Haruhin tiimin tuotanto, sekä uusin feivörittini Sword Art Online. ^_^ Mangoista ainoat, joita luen aktiivisesti ovat Salapoliisi Conan sekä Naruto. Tarkempaa tietoa seuraamistani sarjoista löytyy animelistaltani, klikkailkaapa itsenne sinne jos huvittaa. :)

Olisi ihan mukava löytää lisää samasta aihepiiristä kiinnostuneita ihmisiä, sekä mahdollisesti conikavereita, joten jos teillä on yhtään samanlaisia ajatuksia, pistäkäähän viestiä vain rohkeasti tulemaan. Itseltäni löytyy lähes kaikki pikaviestimet mesestä faceen sekä skypeen, ja niitä saa pyyntöä vastaan. :p

<Have a nice day, see you again>.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Tsuce

Viesti Kirjoittaja Tsuce » Ti Maalis 12, 2013 23:30

Esittäydyn siis :)
Olen -99 syntynyt tyttönen Suomen jostain kolkasta. En koe itseäni kovin yksinäiseksi harrastukseni kanssa, mutta rakastan tutustumista uusiin ihmisiin c:

Ja tosiaan luonteeltani olen aika suorasanainen, sekä aika äänekäs ja iloinen :) Vaikka löytyyhän se hiljainenkin puoli jostakin. koska viihdyn myös rauhassa. Viihdyn sekä isoissa porukoissa, että pienissä porukoissa ja pidän iloisesta meiningistä :D

Tämmöisistä sarjoista tyksin kun Shingeki no Kyojin, Sekai ichi Hatsukoi, Junjou Romantica, D.Gray-Man, Death Note, FullMetal Alchemist, Kuroshitsuji, Ao No Exorcist, Inuyasha, Soul Eater, Mirai Nikki, Hetalia (etc.)

Musiikkia taas kuuntelen laidasta laitaan, enimmäkseen j-poppia ja -rockia, sekä nykyään hieman K-poppia.
Pidän monista taiteen lajeista kuten kirjoittamisesta, piirtämisestä, laulamisesta ja teatterista.

En pure ketään mutta saatan halata ;)
Viimeksi muokannut Tsuce, Ma Tammi 13, 2014 14:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

kepilläjäätä

Viesti Kirjoittaja kepilläjäätä » Ke Maalis 13, 2013 10:44

Hei!

Olen 21-vuotias mies Raumalta ja ajattelin nyt kokeilla kepillä jäätä ja jättää seuranhakuilmoituksen tänne lähinnä siitä syystä että yleensä anime/manga harrastajat ovat oikein miellyttävä ihmisiä ja voisin hyvin kuvitella jakavani maailmani sellaisen ihmisen kanssa. Etsin seuraa ihan vakavissani ja tähtäimessä elämänkumppanin löytäminen.

Itse olen hauskaksi kehuttu, sympaattinen ja ymmärtäväinen ihminen. Rakastan pitkiä syvällisiä keskusteluja aiheesta kuin aiheesta. Omaan paljon vahvoja mielipiteitä asioista ja olen aina totuuden puolella ja valmis myöntämään omat virheeni tilanteessa kuin tilanteessa. En osaa suuttua tai olla vihainen muille ellei minua tai läheisiäni sitten käytetä hyväksi.

Toivoisin sinulta:
-17-25 -vuoden ikää
-Asuisit siedettävän ajomatkan päässä (250km)
-Halua ja kykyä sitoutua kestävään ja pitkään parisuhteeseen
-Päihteettömyttä
-Kykyä keskustella asioista kuin asioista

Kaikki ovat vain toivomuksia ja kaikesta voi aina joustaa joten ei haittaa jos asut vähän kauempana tai käytät alkoholia satunnaisesti.

Jos tunnistit itsesi siitä mitä haen niin ota ihmeessä yhteyttä yksityisviestillä ja kerro itsestäsi tarkemmin. Mitä pidemmin ja kattavemmin sen parempi. Vastaan kaikille.

Anime92

Viesti Kirjoittaja Anime92 » Ke Maalis 13, 2013 15:05

Moi olen 20V Mies Savonlinnasta toivoisi itseleni seuraa olen niin yksinäinen ujo tyyppi hiljanen :? opiskelen kuvataidetta opistolla kun tutustun ihmisiin niin olen puhelias. minun lempi pändini on MUCC kuuntelen myös muuta J-Rock musiikkia J-Poppia dance musaa . luen tällä hetkellä vampire nightia tykkään katsoa myös elokuvia piirän paljon mangaa fantsia hamoja olisi kiva saada savonlinnan seudulta mukavaa seuraa :) Laita YV jos olet kiinostunut olisi tosi kiva saada ystäviä 8)
Viimeksi muokannut Anime92, Ke Maalis 13, 2013 23:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Fluttershy

Viesti Kirjoittaja Fluttershy » Ke Maalis 13, 2013 20:15

Ummm hewwo! Eheh en osaa kirjottaa tälläsia ;///; Nojaa yritän.
Olen 15-vuotias tyttö Tampereelta, olis yberkivaa saada ernukavereita, kun ei oo "normikavereitakaan" kovin paljoo uwu

Anygays. Tyksin (ylläri pylläri) animesta (Hellsing, One piece, Death note, Hopeanuoli, Weed) mangasta (One piece, Death note, Trinity blood ja gosh aivot lagaa mitä muita niitä oli o.o) Oon sinänsä aika vammanen, että oon oikeesti aika pihalla monista sarjoista, luen just jotain tollasia aika tunnettuja. Koska yksinkertasesti varsinkin animen kattominen jää jostain syystä aina aika vähälle uwu

Hmmm harrastan cosplayta, lolitaa (jos sitä voi harrastukseksi sanoa) piirtelyä, ficcailua ja valokuvaamista.

Dyndyn ei kai tässä muuta, jos joku kiinnostu ees pikkusen, voi laitta yksärii eheh ^^'
Kiitän ja kumarran~
Herpy Derpy~

Rakume

Viesti Kirjoittaja Rakume » La Maalis 16, 2013 15:25

Saa poistaa ~
Viimeksi muokannut Rakume, La Huhti 27, 2013 14:14. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

wull-E

Viesti Kirjoittaja wull-E » La Maalis 16, 2013 22:33

Normaalisti vierestä kaikkea seuraava ihminen rohkaistuu nyt avaamaan suutansa!

Olen siis 20 vuotias nainen Lahdesta. Anime ja manga ovat olleet osa jokapäiväistä elämää jo vuodesta 2005, cosplay innostus alkoi tosin vasta muutama kuukausi takaperin.

Luonteeltani olen hyvin ujo ja vetäytyvä aluksi, mutta sen kaiken alta paljastuu pirteä, suorasanainen ja puhelias ihminen. Voin puhua animesta, mangasta kuin myös muistakin arjen asioista. Peleistäkin voin puhua vaikkakin en yhtä laajalti niin kuin edellisistä. Jos Pokemon-pelit ja Ni no Kuni lämmittävät myös sun sydäntä niin sitten :D

Animeista suosikkejani ovat mm:
-Mirai Nikki
-Lucky Star
-Katekyo Hitman Reborn!
-D.N.Angel
-Kobato. (ja oikeastaan kaikki muutkin CLAMPin sarjat)
-Bakuman
-Accel World
-NANA
-Soul Eater
Ja on niitä muitakin mutta tuossa nyt muutama niistä yli 200 sarjasta mitä on tullut katsottua :'D

Olisi tosi kiva löytää ihmisiä joiden kanssa puhua tästä aihepiiristä ja mahdollisesti löytää uusia kavereita lähialueelta, joten pistä rohkeasti viestä minulle päin koska olen todennäköisesti liian ujo tekemään samoin sinulle :) Facebookin ja/tai sähköpostin kautta olisin valmis pitämään yhteyttä ^^

lalalalaaa

Viesti Kirjoittaja lalalalaaa » Su Maalis 17, 2013 16:32

.
Viimeksi muokannut lalalalaaa, Ke Tammi 08, 2014 15:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Shenden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shenden » Ma Maalis 18, 2013 20:06

Heijsan vaan kaikille,

Olen nuori naisenalku alunperin Kainuusta Sotkamon suunnalta, nykyään opiskelen Torniossa.
Suurin osa mun kavereista on pitkin poikin Suomea, joten olisi kiva saada tästä lähimailta kaveri. Ei haittaa vaikka olisit kauempaakin! :)

Olen harrastanut näitä juttuja jostain 10-11 vuotiaasta asti. (Olen 21-wuotta wanha)
Luen aina kausittain enemmän tai vähemmän mangaa. Tässä n. viimeisen vuoden sisään olen yrittänyt alkaa katsomaan ihan kunnolla animea. Yritän katsella vähän erityylisiä animeita (miten tuo sana taipuu? XD), jotta löytyisi se oma suosikkigenre sieltä välistä. Muuten tykkään scifistä, shounenista, gotiikasta, maailmanlopun teemoista sekä fantasiasta. Coneissa en useasti kulje, ehkä kerran vuodessa, vaikka halua olisi ja tykkään matkustella.

Muutoin luen fantasiakirjallisuutta, kansantaruja yms. Pidän myös käsitöistä ja yritän liikkua sitä mukaa mitä voin, kesällä asun järvessä :---D Kulutan musiikkia enemmän kuin terve järki sallii. Kuuntelen myös c-poppia ja k-poppia, j-pop on jäänyt taka-alalle.
Cossannut olen vain kerran, mutta kesäksi kehitteillä toinen.

Lempisarjoja (muutamia)
- FullMetal Alchemist
- Devils and Realist
- Trinity Blood
- Dogs: bullets and carnage

Olen random ja energinen, outo huumorintaju on aina plussaa :D
Kaikki ihanaat immeiset pistäkkee viestii ♥ ei ole väliä ootko tyttö vai poika!
Viimeksi muokannut Shenden, Ti Huhti 02, 2013 14:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

jansan

Viesti Kirjoittaja jansan » Su Maalis 24, 2013 23:41

Moi vaan kaikki! Täällä kirjoittelee 22-vuotias jäbä Pohjois-Karjalast jolla ei ole juurikaan anime ja mangan ystäviä. Oon harrastanut näitä jo kyllä useamman vuoden, mut en oo vielä saanut kauheesti kavereita jotka olis kans kiinnostunu animest, mangast ja japanilaisestkulttuurist. Cosplaytä en oo vielä silleen kauheesti kokeillu (pari pukua valmistumas), mut tykkään. Coneissa käyn oikeestaan yksin tai no tutustun uusiin ihmisiin siel aika nopeesti. Musamakuni vaihtelee suuresti eli oon aikalailla kaikki ruokainen, mutta just tällä hetkellä uppoaa konemusiikki hyvin. Kaikki aina sanoo et näytän muka pelottavalta, koska oon 193cm pitkä ja mun perusnaamailme on muka aika karu vaikka oikeesti oon avoin ja puhelias. Muuta mitä harrastelennäitten japanijuttujen lisäks on moottoripyöräily, autot (kilpa-ajoa), rumpujen soittoa, ompelu (mies joka ompelee!!!) ja sit salilla käyntiä.

Täs olis pari mun lempi sarjaa:
Bleach
Soul eater
Nichijou
Genshiken
Neon genesis evangelion
Lupin the III
K-on

Laittakaa yv:tä jos kiinnostaa. Sillä tykkään jutella kaikenlaisista japani jutuist ja olis mukavaa saada eri puolelta suomee kavereita (cosplaysta kiinnostuneita kavereita mulla ei oo yhtään). Ai niin mut voi voi bongata seuraavilta coneilta ainakin. Kawacon ja Tracon. Desus oon vakiokävijä :D Traconista 2012 mut tunnisti Lupin The III cossista, koska olin ainut Lupin cossaaja.

Kirjoittelen tätä uudestaan koska viimeks en saanut yhtään vastausta : (

saffran

Viesti Kirjoittaja saffran » Ma Maalis 25, 2013 19:19

Hei! Tässä kirjoittelen lähinnä kokeeksi, että kiinnoostaako ketään :D
Olen 20v nainen, joka tykkää lähinnä eläinaiheisesta animesta ja mangasta. Gingat ja Wolf's rain ovat lähellä sydäntäni :) Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan aina suomalaisesta rockista animemusiikkiin. Etenkin instrumentaalibiisit ovat suosikkejani. Tämän lisäksi tykkään Okami ja Okamiden-peleistä :DD
Yksityisviestiä tulemaan vain jos haluat jutustella :3
There is no such Ohu soldier who would beg for their life to someone like you

It seems that I must go to Hell to hunt Akakabuto down once again...

vlid

Viesti Kirjoittaja vlid » To Huhti 04, 2013 18:52

Moi! Olen tällänen 18v jantteri Järvenpään lähistöltä, Uusimaalta :D Astetta ujompi tapaus mutta ainakin olen omasta mielestäni tullut hyvin juttuun uusien tuttavuuksien kanssa, jahka olen heidät oppinut tuntemaan. :p
Kaveripiiristäni ei oikein löydy alan harrastajia ja siksi tämän teen ihan vain kokeiluksi :D

Katson animea oikeastaan laidasta laitaan, eli ei ole oikein mitään lemppari genreä tai edes sarjaakaan.

Hauskaahan olisi jos asuisit vähintään Uusimaalla, mutta pidän myös ihan vain esim. facebookissakin pälättelystä :D

Siinä nyt muutama lause.
facebookkia tai muitakin tietoja saa ihan vain rohkeasti kysymällä x)
Viimeksi muokannut vlid, Ma Huhti 08, 2013 16:34. Yhteensä muokattu 6 kertaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”