Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Vile

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja Vile » Su Helmi 10, 2013 12:34

narakunohana kirjoitti:piirrän ecchi-tyylistä matskua ja keräilen oheistuotteita.
Kuva

Gaeryc

Viesti Kirjoittaja Gaeryc » Su Helmi 10, 2013 20:07

Hei, olen 21 vuotias mies Helsingistä ja kuten arvata voit niin otaku kavereita oisin hakemassa. Animea aloin kunnolla katsomaan joskus yläasteella mutta sen aikaisiin kavereihin ei ole tullut pidettyä enää paljoa yhteyttä niin on tullut jäätyä vähän yksin tämän harrastuksen kanssa :? Animea tulee nykyäänkin katottua enemmän tai vähemmän ja mangan kulutus lisääntyi perkeelesti ipadin hommaamisen jälkeen. Japani muutenkin kiinnostanut aina :mrgreen:

http://www.anime-planet.com/users/Gaeryc Tosta listasta löytyypi mitä on tullut kateltua, mangan osalta ei oo yhtä ajantasalla. Aikalailla kaikki genret kyllä menee, vaihdellut paljon vuosien varrella ja fiiliksien mukaan. Ois kiva saada nettijutteluseuraa tai vaikka ihan afk kaveri jostakusta jota jaksaa kiinnostaa mikään japaniin liittyvä, ei haittaa vaikket ois yhtä paljoa katellut sarjoja :P Mulla on mennyt noihin moooonta vuotta. Jossei muuta niin ainakin hyviä sarjoja voin suositella monia 8)

Ottakaa yhteyttä, mä siirryn nyt pommittamaan tähän ketjuun vastanneita :D

Miss White Dragon

Viesti Kirjoittaja Miss White Dragon » To Helmi 14, 2013 01:54

En kyllä yleensä kirjoittele tällaisiin, mutta tuskin tästä haittaakaan on.

Olen parikymppinen tamperelainen, jonka sukupuolen voitte päätellä nickistäni. Kaveripiiri on käynyt pieneksi ja varsinkin animejuttuseuraa on vaikea löytää, vaikka useimmat kaverini animea katsovatkin ainakin jossain määrin. Huhuilun kohteille en varsinaisesti aseta mitään tiukkoja kriteereitä, mutta mielellään samaa sukupuolta, koska naisia ei pahemmin kavereina ole.

Ehdoton suosikkini on Fairy Tail, varsinkin manga. Samaisen sarjan animeversion laadusta voidaan kiistellä, mutta mangan fanituksessa olen ajat sitten ylittänyt terveen järjen rajat. Muita suosikkejani ovat Fullmetal Alchemist -manga ja Brotherhood, CANAAN, välillä pettymys-rajaa hipova Psycho-Pass ja lähinnä musiikkinsa ansiosta Madoka Magica. Huomattakoon, että menen yleensä lukkoon kun minulta kysytään lempisarjojani, koska pidän niin monesta eri sarjasta. Tuossakin on vain pari esimerkkiä. Tarkempaa tietoa animemaustani saa MALista ja blogistani (jonne ihan oikeasti yritän kirjoittaa joka kuukausi). Tykkään myös pelata Pokemonia aina välillä ja olen vakavasti sitä mieltä, että uudet genet ovat aina vaan toinen toistaan hullumpia.

Likaista länsimaalaista viihdettä seuraan mm. Game of Thronesin, Koston ja Doctoc Whon muodossa.

Edit: Tarkensin ja lisäsin joitain juttuja, mm. länkkäriviihdeen.
Viimeksi muokannut Miss White Dragon, Ti Kesä 25, 2013 02:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Blog//MyAnimeList

Minkä taakseen jättää, se selkään puukottaa.

Rain-

Viesti Kirjoittaja Rain- » Su Helmi 17, 2013 03:44

Täällä huhuilee 18v naisenalku Pohjois-Karjalan alueelta samanhenkistä juttuseuraa. :)
Iällä tai sukupuolella ei oo väliä.
Kaveripiirini on muutenkin aika, noh, olematon joten olisi tosi kiva löytää joku joka vieläpä
pitää animesta ja mangasta, käy coneissa ja mahdollisesti myös itse haluaa cossata. ^^
Coniseuraakin olisi tietty mukava saada,tämän vuoden Animeconiin olen ehkä menossa ja Traconiin varmasti.
Yhdessä conissa olen vasta käynyt, josta jäi hyvä mielikuva ja pakkopäästäuudestaan-tunne. ^^
Ehkä näihinkin tapahtumiin tulisi mentyä jos joku raahaisi mennessään. 8D Ok, "raahaisi" ei ole paras sanavalinta, ilolla menen. :)
Toki yksin hiippailu on myös mukavaa (+ erittäin huonona puolena mun suuntavaistoni, eksysin varmaan omassa kämpässänikin ellei ois yksiö kyseessä.) :P

Mangaa olen lukenut aika vähän hintojen takia, kirjastokorttia en omista ja jos omistan niin siellä on karmea lasku jota en ole muistanut maksaa..
Eka ja melkein viimenen kosketus mangaan on vissiin rakas Ranma½ kokoelma (joista hävinnyt 1 ja 2 jotka haluan takaisin *kaikkimaailmanmankirosanat*),
pari Inuyashaa ja Fruits Basketin aloitin mutta jäi monen kk tauolle, rupean taas lukemaan kunhan käyn kotopuolessa.
Animea sitten on tullut katottua enemmän
Death Note (johon friikahdin)
Code Geass (toinen ihastukseni kohde)
Darker than Black
Chobits
Hellsing Ultimate (Alucard u.u<3)
Phantom: Requiem for the Phantom
Monster (Tenma ;___;<3)
Ranma½ (tietysti..)
Baccano (vielä kesken)
Basilisk
Rumbling Hearts/Kimi Ga Nozomu Eien (+ ärsytys erästä sinihiuksista hahmoa kohtaan, arrggh..)
Muumit<3
Ja tietysti Pokemonia on tullut lapsena katsottua 8)
Pari nimeä puuttuu mitä en kuollakseni muista, ja katsottavien listassa on vielä noin miljoona x_x
Ja vielä lisään suuren rakkaudenkohteeni, roolipelit T___T<3
Varsinkin Tales of-sarja sekä Zeldat.
Vaikka sarjaan nähden oonkin läpikäynyt vähän, Tales of Symphonia 1&2 sekä Tales of Gracesin.
En malta odottaa että saan Tales of Abyssin ja Tales of Vesperian hyppysiini (mutta aina rahat on mennyt johonkin muuhun -_-),
sekä tulevan Tales of Xillian ja mahdollisesti julkaistavan Tales of Xillia 2 T___T *sekoaa*
Ja mulla on pitkä lista muista roolipeleistä mitä löysin äskettäin jotka on pakko hankkia
hetikun rahaa on >__< (voiei..)
Zeldoista on menty Ocarina of Time, Wind Waker, Twilight Princess ja Skyward Sword.
Link to the Pastia pelasin pienenä mutta en mennyt läpi, ja Oracle of Ages jäi hälyyttävästi kesken joku yli puolvuotta sitten (miksi?!)
Eli noniin siis jutun pointtihan oli että jos olet myös roolipelien ystävä, niin halleluja, minäkin olen! 8D
Ja olisi tietysti mukava jutella samoista sarjoista tykkäävien kanssa ^_^

Noniin, *syvä hengenveto*, tästä viestistä tuli vähän oletettua pidempi -_-..
Mutta ottakaa yhteyttä kuka vielä tän romaanin jälkeen uskaltaa. 8)

Chewwy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chewwy » Ma Helmi 18, 2013 21:53

Mun otaku-kaverit asuu kaikki toisel puolella Suomea, joten olis kiva saada kavereita myös lähiseudulta.

Olen siis reilu 15 vuotias naishenkilö ja asun Vantaalla. Olis kiva jos löytäisin jonkun, jonka kanssa voisi käydä teellä jne. viettää aikaa harrastuksen parissa tai muuten.
Tykkään tutustua ihmisiin, vaikka aluksi saatan olla hieman varovainen sanomisistani ja arka, mutta yleensä se häipyy nopeasti kun pääsee juttelemaan kunnolla. En välitä iästä tai sukupuolesta, joten jos kiinnostuit ota yhteyttä yyveellä. C:

Niin ja voisin vielä sanoa, että lempi-sarjoihini animen ja mangan parissa kuuluvat Hopeanuoli, Soul Eater, FullMetal Alchemist, sekä Bleach ja One Piece. Rakastan piirtämistä ja valokuvaamista ja kuuntelen paljon musiikkia, erityisen paljon tulee kuunneltua j-rockia.
Blogi: Plastic♫Smile

Nimimerkki vaihtunut AmieZerosta Chewwy:ksi!

RainbowSongs

Viesti Kirjoittaja RainbowSongs » Ti Helmi 19, 2013 00:10

Elikkäs, oon 20 vuotias nuori nainen pääkaupunkiseudun lähettyviltä.
Tytöistä olisin erityisesti kiinnostunut (jos koet olevasi jollain tasolla ''homokammoinen'' suosittelen että hyppäät mut ylitse).

Animen ja mangan kohdalla yritän olla monipuolinen ja avoin kaikille sarjoille,
suosikkeihin kuuluu esim.
Naruto
Elfen Lied
Fullmetal Alchemist
Samurai Champloo
Kuroshitsuji
Junjou Romantica
Sekai-ichi Hatsukoi

Mangan kohdalla luen paljon BL-mangaa ja novelleja, sekä nykyään myös roppakaupalla
fanficejä sekä slasheja(L4D2,Amnesia,Kingdom Hearts).
Pelailen myös paljon videopelejä (Amnesia,Final Fantasyt,
Kingdom Hearts,Heavy Rain,DOA).
Cosplaysta oon myös kiinnostunut tosi paljon ja tarkoitus oliskin sitten eksyä
Desucon 2013 jos vaan saa sopivaa matkaseuraa kerättyä mukaan.

.......................................................................................................
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä,
lupaan etten pure :3
*ainakaan lujaa*
Viimeksi muokannut RainbowSongs, Ma Huhti 15, 2013 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

finnleo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja finnleo » Ti Helmi 19, 2013 14:35

33-vuotta lähestyvä hetero miespuolinen keskivertoharrastaja.

Käyskentelyalueena pirkanmaan, sekä keskisuomen rajaseutu.

Funktionaalinen hikki, eli töissäkäyvä, mutta hieman vieraantunut ihmissuhteista, jonka seurauksena hitusen pihalla siitä, että mitä hakee, tai toivoisi.

Elämän kiemuroitten myötä kehittynyt sarkastinen huumorintaju, joka on itsessään saattanut aiheuttaa ongelman, jos taisenkin.

Sarjojen suhteen pääsääntöisesti nirsoilematon, poikkeuksena BL. -- En tosin moisesta ala sormella heiluttelemaan.

Animeitten ja mangojen lisäksi normaalit elokuvat ovat eräänlainen intohimo, nelipyöräisten kulkineitten lisäksi.

Keskusteluseuraa haetaan mielellään +/- 5 vuotta omasta iästä, muttei tyystin ehdoton juttu tuo.

Toivotaan ymmärtäväisyyttä nukkeleikeille, viehtymystä tekniikka- ynnä autodokkareille, sekä mahdollisille keittiöpöydällä suoritettuihin moottoriremontteihin.

Minni13

Viesti Kirjoittaja Minni13 » Ke Helmi 20, 2013 23:11

Täällä olisi äänekoskelta (lähellä jyväskylää) kotoisin oleva 20v tyttö, joka kaipaisi otakukaveria jonka kanssa vaihtaa kuulumisia myös arkipäivän asioista, mutta myös kenties käydä coneissa ja samalla cossata yhdessä jotain ^^ Olen hieman ujo tekemään uusia tuttavuuksia, mutta melko nopeasti kun olen tutustunut, niin olenkin hyvin puhelias :)
Lemppari sarjoja on aivan liikaa, mutta mainittakoon nyt muutama jotka ekana mieleen tulee, eli
-Kuroshitsuji
-Pandora Hearts
-Vampire Knight
-Full Moon
-Shugo Chara
-Frits Basket

Musiikkimaku on todella laaja, voisinpa sanoa että kaikki menee... paitsi ooppera jossa vain kiljutaan tai hevi jossa vain karjutaan -.-.
Olisi kiva jos asuisit lähettyvillä, mutta ei haittaa vaikka asuisit ihan toisessa päässä suomeakin, otaku kaverit ovat ain atervetulleita ^^ Ai joo, ja lahdessa päinkin tulee käytyä melko usein :)
Jos yhtään nappasi niin laita ihmeessä viestiä! Ilmoitus ei vanhene! :D
"Älä valita, jos et aio tehdä asialle mitään!"

Crimson Soul

Viesti Kirjoittaja Crimson Soul » To Helmi 21, 2013 17:33

Olen 17 vuotias poika vantaalta. Olen katsonut animea ja lukenut mangaa noin puoli vuotta.
Lempi anime/mangojani ovat:

Deadman Wonderland
Elfen Lied
Full Metal Alchemist
One Piece
Soul Eater
Zero No Tsuikama

Olen katsonut noin 50 eri animesarjaa.
Pelaan myös videopelejä(ps2,ps3,psp,ds,pc).
Iteltäni löytyy skype kuse0001 ja psn account kuse000
Voitte lisää noi jos haluutte jutella tai vaik pelailla mun kanssa :D
Got it memorized?

Qwaser

Viesti Kirjoittaja Qwaser » La Helmi 23, 2013 17:55

Tervehdys kaikille.

Olen 20 vuotias poju Helsingistä ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin sukupuolesta riippumatta, jotka jakaisivat samoja kiinnostuksen kohteita. Animua olen harrastellut muutaman vuoden (~3), mangoja en ole lueskellut hirveästi muutamaa internet mangaa lukuun ottamatta, mutta olisi tähän tarkoitus panostaa tulevaisuudessa. Olen käynyt yhdessä Traconissa, ja mielenkiinto käydä myös muissa coneissa on kasvanut. Olisi myös kiva kokeilla cosplayta. Pidän myös muusta Japanilaisesta kulttuurista, kuten taiteesta ja ruuasta (lähinnä sushia ja jotain muuta, en läheskään jokaista pallokalaa ole maistellut...). Kuuntelen myös paljon Japanilaista musiikkia, lähinnä erään aihepiirin (Touhou) remixejä ja myös muita satunnaisia pop kappaleita. Harrastan myös Japanilaista miekkailua, Iaidoa.

Olisi kiva löytää kavereita hieman lähempää, niin olisi helpompi tavata livenä, mutta hyväksyn kyllä kaveripyynnöt kauempaakin ja voi satunnaisesti viestitellä myös, tai olla vain internet tuttava. Saatan olla aluksi hieman ujo uusien ihmisten kanssa, mutta kanssakäyminen helpottuu, kun on tehty tuttavuutta jonkun aikaa. Muuten olen luonteeltani avoin ja ihan mukava tyyppi.

Yumiko_

Viesti Kirjoittaja Yumiko_ » La Maalis 02, 2013 16:22

Moi!

Elikkäs olen 17-vuotias tyttö Keski-suomesta, joka haluaisi Japanista yleisesti kiinnostuneita kavereita :))
Olen nyt katsonut vakituisesti animea silloin tällöin noin vähän yli vuoden :)))
En pidä itseäni mitenkään hirveän Anime "friikkinä" ja monet kaverit eivät tiedä edes tästä harrastuksestani, koska olen hieman ujo/arka tästä sanomaan...
Mutta olisi kiva jos minulla olisi joku kaveri jonka kanssa asiasta voisin jutella/viestitellä tai katsoa vaikka yhdessä animea :3
Pidän paljon mm. Pandora heart sarjasta, fullmetal alcemista, k-anime ja ao no exorcista.
Tykkään pelata silloin tällöin The legend of zeldaa. :PPPPP
Tykkään katsoa ja tehdä Amv:itä, vaikka itse vielä harjoitusta kaipaankin XP
Kävin nyt ensimmäistä kertaa conissa ( desucon ferotbite 2013 ) ja meininki oli ihan kiva, vaikka välillä tuli sellainen olo missä sitä nyt ollaan XDD.

Olen alussa aika ujo, mutta kun minuun tutustuu puhun aika paljon :DD
Musiikki maku on laaja kuuntelen anime Op:neistä k-poppiin ja myös mm. Linkin parkia ja Dead by aprillia :D

Eipä ole väliä missä päin asut :)) laita vain viestiä minulle! ^^

momelus

Viesti Kirjoittaja momelus » La Maalis 02, 2013 22:42

Kesällä maagisen 18 vuoden ikärajan (sit saa ostaa k18-pelejä, jee!) ylittävä mölli pääkaupunkiseudun liepeiltä etsii nettikavereita ja coniseuraa! Kuten foorumin aiheesta voi päätellä, kaikki Jaappanista tuleva on hyvää; manga, ruoka, musiikki, vaatteet... Jos sinunkin mielestäsi Pokémonin uudet generaatiot ovat kakkaa, Naruto on erinomainen sarja ja Miyazaki on jumala, tervetuloa tekemään tuttavuutta!

Videopelit ovat parhautta, olivat ne sitten länsimaisia tai aasialaista alkuperää - mainittakoon vaikkapa Assasins Creed, Sly ja Final Fantasyt - eikä mikään voita Pokémonin pelaamista. Animea katselen harvakseltaan, japanilainen ruoka jää yleensä 30 senttiä maksavaan nuudelipussiin, koska olen köyhä opiskelija nyyh. Ei ole varaa sushiin. Musiikkia menee k- ja j-popista aina raskaampaan skeneen (X-Japan ja D'espairsRay 4ever), kuuntelen myös länsimaista musiikkia laajalta alueelta. Reggaesta kirkonpolttoheviin, pääasiassa liikutaan suomihevin alueella.

Jos siis pidät
Bleachista
Fullmetal Alchemistista
Chrono Crusadesta
Fruits Basketista
ja/tai Kuroshitsujista

ja jaksat kuunnella Naruto-hehkutusta, olet yli 16 (ei saisi olla ikärasisti mutta minäpäs olen etkä sinä sille mitään voi), kaipaat uusia kavereita, pistä yv:tä niin katsotaan, mitä tapahtuu. ^^

Ja kaksi ensimmäistä Pokémon-generaatiota ovat edelleen ne parhaat.

Teal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teal » Su Maalis 03, 2013 01:51

Tampere

Olen 20 vuotias poika Tampereelta.

Olen hyvin sosiaalinen, kun tilanne on tuttu, muuten hieman varautunut, mutta koska kaikki näissä piirreissä usein ovat, toimin loppujen lopuksi usein jäänmurtajana. Olen iloinen ja avoin ja ystävällinen ja muutenkin hyvä tyyppi. Tiedän että tämä kuulostaa typerältä ja egoilulta mutta kerron vain totuuden. ^^;

"Minulla ei ole kuitenkaan monia ystäviä" koska kiinnostuksenkohteeni ovat niin erilaiset, alkoholi ja juhliminen jne. eivät kiinnosta, sen sijaan kulutan paljon animea, mangaa ja jonkin verran lapsuudenystävä Nintendon videopelejä. Mieleltään aikuinen, kiinnostuksiltaan lapsi [yhteiskunnan silmissä]? ;)
IRL jätänkin yleensä itse kontaktin ottamisen muihin, koska minua pelottaa että ihmiset ovat liian erilaisia ja että he tulevat odottamaan minulta jotain, mitä en voi heille tarjota. Olen kyllä "kaikkien kaveri", mutta harvojen ystävä.

Siinä lyhyt esittely minusta ihmisenä, allekirjoituksesta löytyy Twitter jossa on chibi* minusta jos kiinnostaa, seuratkaa toki muutekin jos löytyy tööttitili (jos ei löydy niin tehkää ihmeessä!). Allekirjoituksesta löytyy myös pikselitaidetta tarjoava deviantART:ini ja anime/manga-makuani ja harrastukseni aktiivisuustasoa selventävä MAL.

Jos haluat jutella, hengata tmv., niin ota mielellään yhteyttä Twitterin, MAL:in tai dA:n kautta, mutta toki tavallinen YV Anikissakin käy!

* Olen kyllä oikeasti aika pitkä. ;D

Karvakäsi

Viesti Kirjoittaja Karvakäsi » Ma Maalis 04, 2013 13:29

Jauts, meitsi on 19vee jäbä Hämeenlinnasta (mutta olen paljasjalkainen stadilainen) ja etsisin cosplaysta/videopeleistä/piirtämisestä/fursuiteista kiinnostuneita kavereita täältä hämeen suunnalta (Tampere, Valkeakoski, Lempäälä, Janakkala?)

Tykkään piirtää ja katsoa homoeroottisia juttuja, nykyäänkin jos eksyn katsomaan animua tai lukemaan mangaa, genren on pakko olla BL (mutta Ouran High School tekee poikkeuksen) alkoholi maistuu ainoastaan ystävien kanssa ja silloinkin jos on aihetta juhlimiseen. Harrastan piippuja, niin puisia, lasisia, savisia ja vetisiäkin, eli siis niitä joilla voi polttaa.
Musiikkimakuni pyörii enimmikseen iloisen pop dance genren ympärillä, mutta sydämmessä on iso paikka hip-hopillekkin. Cosplayta olen harrastanut sitten 2006 Animeconista saakka, viime vuosina olen aika paljon cossaillut hahmoja Assassin's Creed sarjasta.

Heittele YV'tä jos kiinnostuit :>

Lexi

Viesti Kirjoittaja Lexi » Ma Maalis 04, 2013 22:28

Olen 18 vuotias tyttö Padasjoelta (ja koska kaikki tuntuu aina kysyvän missä tämä tuppukylä on niin google on kaveri!) ja käyn päivittäin Lahdessa, mutta mikään ei estä lähtemästä kauemmas. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, käydä vaikka kahvilla, katsoa animea tai vaikka ihan vain jutella netin kautta.

Keräilen kaikkea Hopeanuoleen ja Weediin liittyvää krääsää. Muita suosikkejani on Neon Genesis Evangelion, Fushigi Yuugi, Love Hina ja Death Note. Olen ehkä vähän laiska aloittamaan mitään sarjaa, mutta on sitä jotain tultu katottuakin ^-^
Tykkään piirtää ja valokuvata. Cossaamisen olen aloittamassa. Kuuntelen paljon k-poppia ja j-poppia.

Olen hiljainen ihminen, mutta kun tutustuu niin olen hyvä selittämään kaikenlaista turhaa milloin mistäkin :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”