Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

KittySona
Viesti:

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja KittySona » To Syys 20, 2012 12:14

Elikkäs moi!
Täällä kirjoittelee 15 vuotias tyttö Vähästäkyröstä(vaasan lähellä)
Tykkään Animest,mangast,cossaamisesta ja monen laasist peleist. Suosikki sarjojani ovat Naruto,Gurren lagann,Dragonball ja moni moni muu;)
Olen luonteeltani energinen(joskus laiska),hiukan myös hauska,pirteä,äänekäs ja positiivinen(yleensä ^^°)
Kaipaisin juttu seuraa ja olisi kiva jos asuisit jossain vaasa seinäjoki lähistöllä ku vois olla ihan kiva nähä ja tutustua face to face ^^°
Jos tärppäsi laita yksäril viestii;)
Irl- kaveritki ois kivojaa!><°
Facebookii saa toki kysyy!^^°
Kiitus ja bye ^^°
Viimeksi muokannut KittySona, La Touko 18, 2013 14:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
~~~~~~ =v=

Arbitor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arbitor » Su Loka 21, 2012 01:12

Pistetääs tänne huvinvuoksi jotain.

Olen Tampere/Jämsä alueella pyörivä henkilö ja ja olen absolutisti, täytän kohta 21.

Onhan tässä jo montavuotta kahtellut animea ja tuossa -09 paikkeilla ensikertaa pääsin kokemaan coneja, joista tuolloin ollut Tracon oli oma ekakerta. Ensimmäinen animeni oli Evangelion (ennen kuin se subilta tuli) ja sitä sitten pikku hiljaa ruvennut kahtomaan enemmän ja enemmän.

Pelailen PSP:llä ja odotan innolla 3DS:lle tulevaa Monster Hunteria, jopa niin innoissani, että odotan näkeväni muita Monsteri pelaajia sitten coneissa mahdollisesti. Tosin vain pelannut PS2:n Monster Hunteria ja Monster Hunter Portable 3rd, jos kenelläkään on asiasta tietoa/kiinnostusta.

Lempisarjaa on kauhean vaikea valita, koska olen laiskan; listani näkeekin MAL (MyAnimeList) profiilistani.

PS. Olen epäsosiaalinen ihminen ja hullu joskus.

Oribia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oribia » Su Loka 21, 2012 23:50

Hm~
Olen aika kehno esittäytymään, mutta yritän parhaani. C:

Eli hei vaan, olen -98 syntyinen tyttö (14 vuotias) Porista päin.
Kiinnostus Japania kohtaan heräsi n. 3 vuotta sitten, ja kiitos siitä kuuluu isosiskolleni ja serkkupojille.
Suosikki sarjoihin kuuluu nykyään;
- Durarara!!
- Blue Exorcist (Ao no exorcist)
- Naruto
- Bleach
- Death Note
- Hellsing
- Mirai Nikki
- H.O.T.D
- Soul Eater
- Shugo Chara
- K-On!
- Code Geass
- Kuroshitsuji (I ja II)
- yms.

Musiikkia kuuntelen ihan päivin ja öin, ja iPodista löytyy;
- Vocaloideja
- Rockia
- Vanhaa suomalaista
- K-Poppia
- J-Rockia
- J-Poppia
- sekä ripaus poppia

Japanista olen monella muullakin tapaa kiinnostunut. Opiskelen Japanin kieltä sekä historiaa, ja haaveilen (kuten varmasti moni muukin) vaihtoon pääsemisestä lukio-aikoina. :3

Cosplaysta vielä sen verran, että coneja on takana kaksi, asuja pyöreät nolla. ((:
Kyhään kuitenkin tällä hetkellä Shiemi cossia vuoden 2013 coneihin. owo

Ja mullehan on ihan sama mitä sukupuolta olet, minkä ikänen olet tai mistä päin olet. C:
(Erityisesti cosplay-seuraa ois tosi kivaa löytää > < )

Eli ottakaa vaan yhteyttä. Kerron vaikka sitten 'enemmän' mikäeli tarve vaatii. Meikä odottelee. :J

HanaHime

Viesti Kirjoittaja HanaHime » Ma Loka 22, 2012 19:01

Ah, sydäntä lämmittää nähdä että tää ketju on saanu ilmaa siipiensä alle <3

Mutta oli mulla ihan asiaakin! Oisko mitään ideaa, että järkättäis sellanen ''miitti'' esimerkiksi johonkin coniin tai vaikka ihan muuten vaan? Tyyliin kokoonnuttaisiin kaikki pitämään hauskaa ja tutustumaan. Vaikka itselleni on helppoa tutustua netissä, niin ei se kaikille sitä ole ja tietenkin saattaa herätä sellaisia pieniä epäilyksiä nähdä toista kahdestaan kun on vaan netissä jutellut :)

ELI! Ideoita laittakaa vaan tulemaan, mitä missä milloin :) tai sanokaa vaan suoraan jos on maailman huonoin idea... :DDD
I love the word "fate"

Max

Viesti Kirjoittaja Max » Ma Loka 22, 2012 22:42

HanaHime kirjoitti:Ah, sydäntä lämmittää nähdä että tää ketju on saanu ilmaa siipiensä alle <3

Mutta oli mulla ihan asiaakin! Oisko mitään ideaa, että järkättäis sellanen ''miitti'' esimerkiksi johonkin coniin tai vaikka ihan muuten vaan? Tyyliin kokoonnuttaisiin kaikki pitämään hauskaa ja tutustumaan. Vaikka itselleni on helppoa tutustua netissä, niin ei se kaikille sitä ole ja tietenkin saattaa herätä sellaisia pieniä epäilyksiä nähdä toista kahdestaan kun on vaan netissä jutellut :)

ELI! Ideoita laittakaa vaan tulemaan, mitä missä milloin :) tai sanokaa vaan suoraan jos on maailman huonoin idea... :DDD
Mun mielestä kuulostaa melko hyvältä idealta:) Seuraava Coni taitaakin olla Frostbite, jollen aivan väärin muista ><'
Niin siellähän olis ihan jeesh! järjestää joku tämmönen miitti^^
Ainakin omasta mielestä siis x)

SoniBe

Viesti Kirjoittaja SoniBe » Ti Loka 23, 2012 18:01

HanaHime kirjoitti:Mutta oli mulla ihan asiaakin! Oisko mitään ideaa, että järkättäis sellanen ''miitti'' esimerkiksi johonkin coniin tai vaikka ihan muuten vaan?
Tuo kuulostaa kivalta! Vaikka en ole jaksanut kirjoittaa vielä tänne kunnon kuvausta itsestäni, niin uusia ihmisiä on aina mukava tavata (vaikka olenkin aika ujo). :D Itse en varmaan Frostbiteen pääsisi (jos se on enemmistön mielestä paras vaihtoehto, niin suostun kyllä jättäytymään poiskin) ja muihin coneihin on hirveästi aikaa. Heittäisin sellaisen idean, että joulukuun loppupäässä/ tammikuun alussa Helsingissä? Noihin aikoihin koululaiset ainakin varmaan lomailevat, ja pääkaupunki olisi aika kiva kompromissi? tamperetta en kehtaa edes ehdottaa, kun se on niin lähellä itseäni... :D

Tämä nyt oli tällainen heitto... Jos/kun tällä miitillä ei ole mikään kiire, niin kesän conit olisivat hyvä vaihtoehto.

Nitsakia

Viesti Kirjoittaja Nitsakia » Ti Loka 23, 2012 20:54

SoniBe kirjoitti:
HanaHime kirjoitti:Mutta oli mulla ihan asiaakin! Oisko mitään ideaa, että järkättäis sellanen ''miitti'' esimerkiksi johonkin coniin tai vaikka ihan muuten vaan?
Tuo kuulostaa kivalta! Vaikka en ole jaksanut kirjoittaa vielä tänne kunnon kuvausta itsestäni, niin uusia ihmisiä on aina mukava tavata (vaikka olenkin aika ujo). :D Itse en varmaan Frostbiteen pääsisi (jos se on enemmistön mielestä paras vaihtoehto, niin suostun kyllä jättäytymään poiskin) ja muihin coneihin on hirveästi aikaa. Heittäisin sellaisen idean, että joulukuun loppupäässä/ tammikuun alussa Helsingissä? Noihin aikoihin koululaiset ainakin varmaan lomailevat, ja pääkaupunki olisi aika kiva kompromissi? tamperetta en kehtaa edes ehdottaa, kun se on niin lähellä itseäni... :D

Tämä nyt oli tällainen heitto... Jos/kun tällä miitillä ei ole mikään kiire, niin kesän conit olisivat hyvä vaihtoehto.
Ite komppaan mieluummin frostbiteä tai jotain muuta conia. Johtuen siitä että itsellä matkaa pääkaupunki seudulle on ihan kiitettävästi, joten mieluummin aina coneihin saavun. no miksi ei rahaa säästäisi hesaan tulemiseen ja jättäisi kesällä oleviin coneihin tulematta <--- ei hyvä idea Ja jos kompromissia haetaan niin kokoonnutaan paikkaan joka on Suomen "keskustassa" siis lähes kaikille yhtäpitkä matka ja tämä kuulostaa entistä oudommalta joten kannatan että johonkin coniin...
Siipensä polttanut, taivaalta tippunut, maailmaan hukkunut, manalaan palannut
http://myanimelist.net/animelist/Nitsakia

Oribia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oribia » Ti Loka 23, 2012 23:29

Desut on mulla vielä kysymysmerkillä, mutta ainakin Traconiin pääsen jos sinne keksitte miitin järkätä. :3

Krista_

Viesti Kirjoittaja Krista_ » Ti Loka 23, 2012 23:41

Kokeilempa nyt sitten kuitenkin onneani.

20-vuotias tyttö, Mäntsälästä.
Ammatiltani olen lähihoitaja ja töissä koulunkäyntiavustajana.

Haluaisin saada samanhekisiä ihmisiä ympärilleni, eikä nykyisistä kavereista oikein löydy samanhankistä seuraa, olen siis sen porukan mustalammas, se vähän outo tyyppi.
Tietysti sitä toivoisi myös tässä vaiheessa jo löytävänsä jonkun, jonka kanssa sitten voisi ajatella viettävänsä loppuelämän. Ja miksipä ei, onhan niinkin tapahtunut!

Pitkän aikaa on olen jo ehtinyt mangaa lukea ja animeakin on tullut katsottua enemmän kuin varmaan pitäisi, cosplaytä olen tässä nyt aloittelemassa, pari peruukkia jo tullutkin. Varsinaista pukua vielä odottelen tulevaksi, tarkoitus olisi myös osallistua jos vain mahdollista ensi kesänä Desuconiin jos saisi jostakin matkaseuraa ettei tarvitsisi aivan yksin lähteä : )
Pelailen myös paljon, suosikkeihin kuuluvat FFX ja FFX-2 sekä Kingdom Hearts ❤
Ja musiikkiakin tulee kuunneltua, aika laidasta laitaan sitäkin.
Animen/mangan suhteen aika kaikkiruokainen, kaikkea voi kokeilla.

Olen mielestäni iloinen, aluksi varmaan ujo, mutta tutustuttua annan sitten vaan mennä. Huumorintajuakin uskoakseni löytyy.

Yhteyttä saa ottaa, otan kaikki samanhenkiset ilolla vastaan.
Pahoittelen mahdollisia kirjoitus-häriöitä : D

❤ Krista_
Viimeksi muokannut Krista_, Su Heinä 14, 2013 22:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Fainttos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fainttos » Ke Loka 24, 2012 10:33

Heh, kokeillaanpa nyt jos joku oikeasti viestiä pistäisi :)

Elikkä olen 18-vuotias, noin viikon päästä 19-vuotias, miehen alku Kaarinasta, Turun lähettyviltä päin. Manga ja anime ovat olleet osa elämääni jo ala-asteelta saakka, silloin kun jostain kaupan kassalta se Ranma sinne ostoskärryyn körähti. Ajat ovat kuitenkin muuttuneet noista ajoista: nykyään ei oikein Ranman tyyliset sarjat ole olleet mieleen, vaan toiminnallisuus ja juonellisuus ovat sydäntä läsnä. En siis ole ns. koulutyttöanimeiden ja draamasarjojen ylin ystävä. Poikkeuksia kuitenkin löytyy, sillä lempisarjoja minulta löytyy niin laidasta laitaan. Tässä vähän ensimakua: Mirai Nikki, Higurashi no Naku Koro Ni, Umineko no Naku Koro Ni (pitäisi aloittaa visual novelin lukeminen), Romeo x Juliet, Black Lagoon, Soul Eater, Muumit, D. Gray-Man, Katekyo Hitman Reborn!...

Pelaaminen on minulle ollut tärkeää vielä mangaa ja animea aikaisemmin. Jo pikkulapsena väitin unelma-ammattini olevan pelintekijä, ja se määränpää minulla yhäkin on. Itse omistan monet konsolit ja niiden eri sukupolvet, ja pelejäkin löytyy ihan kiitettävä määrä. Tässäkin kyllä erotun monesta muusta pelaajasta, sillä pelimakuni on massasta poikkeava. Kuten animen ja mangan suhteenkin tuli ilmi, tarina on minulle pelissä yksi tärkeimmistä asioista. En pidä räiskinnästä laisinkaan sun muusta ammuskelusta muutamaa tapausta lukuun ottamatta. Kauhupelit ovat minulle kaikkein läheimpiä - minä keräilen niitä. Kokoelmiin kuuluu jo noin 40 enemmän tai vähemmän kauhupeliksi luokiteltavaa peliä, ja tarkoitus olisi sitä vielä kasvattaa. Lempipelejä minulla on monia, mutta tässä jotakin listaa: Haunting Ground, Rule of Rose, Resident Evil 4, Silent Hill 2, Silent Hill 3, Silent Hill Homecoming, The Legend of Zelda: Wind Waker, Tales of Vesperia, Xenoblade Chronicles, Okami, Professor Layton, 999: 9 Doors, 9 Persons, 9 Doors; Persona 3 & 4. Ja tämäkin siis vain pieni määrä hyviksi lukemistani peleistä. ^^

Seuraavaksi ehkäpä muutama sananen harrastuksistani. Yksi harrastukseni on piirtäminen. Aikeissa on ollut työstää omaa sarjakuvaani nimeltään New Tomorrow, mutta inspiraatio ei ole vielä kunnolla iskenyt ja projekti jäätyy tasaisin väliajoin. Pian kuitenkin ensimmäinen luku on valmis, jonka jälkeen saatan sitä nettiin alkaa laittamaan. Tykkään kuitenkin piirtää kaikenlaista mitä mieleen tulee enkä ole mitenkään yhteen tyyliin tai aihepiiriin jumittunut. Toinen harrastukseni on cosplay. Olen sitä pian kaksi vuotta harrastanut, enkä itse koe olevani mikään kovin hyvä siinä. Ompelutaitojen kerryttäminen nimittäin alkoi juuri silloin kaksi vuotta sitten. Mutta hauskaa se on, ja sehän on se pääasia.

Tulipas tätä tavaraa yllättävänkin paljon : D Jos jotain kiinnostaa laittaa viestiä, olisi se todella mahtavaa! Oikeassa elämässä kun olen kömpelö sosiaalisissa tilanteissa, ja uusien suhteiden luominen on minulle hiukan hankalaa. Ujoksi en itseäni lue, mutta jotenkin kömpelöksi :) Coneissa olisi kivaa saada juuri uutta seuraa ja myös niiden ulkopuolellakin.
Kurkatkaas minun peliblogiani jos vain kaikenlainen pelihömppä kiinnostaa! http://gamekerho.blogspot.fi/
Lisäksi bloggaan cosplayn saralla täällä: http://miecosplay.blogspot.fi/
Ja voit minut DeviantArtistakin löytää: http://fainttos.deviantart.com/

ReiKuro

Viesti Kirjoittaja ReiKuro » Ke Loka 24, 2012 12:30

Moi!

Olen melko uusi näissä sivustoissa, mutta kokeilen ja yritän jotakuinkin esitellä itseäni :D

Elikkäs, olen 22-vuotias opiskelija/Japani-fani/anime-ja mangaharrastaja-naikkonen Espoosta, jolle anime ja manga ovat osa elämäntyyliä :D . Luonteeltaan olen melko ujo ja varsinainen tuppisuu uusien ihmisten keskuudessa, mutta kun tutustun uusiin mukaviin ihmisiin tai ihan vaan kaveriporukassa olen todella puhelias, riippuen aiheesta. Kaveriporukassani ei ole kovin paljon samasta aiheesta kiinnostuneita.

Vapaa-ajalla piirrän myös joka päivä, kuuntelen j-popia ja rockia/metallia ( esim. D, Gazette, Screw, Abingdon Boys School, Dir en Grey ja lisää löytyy..... ). Ipodini sisältää pelkästään visual kei-yhtyeiden, seiyujen biisejä ja animetunnareita, sekä kirjoitan joitain fanificcejä ( BL :D )
Ei-otakumaisiin harrastuksiin kuuluu: valokuvaus ja karate :)
Itse en ole varsinaisesti pelannut mitään pelejä raha- ja aikapuutteen vuoksi. Tosiasiassa haluaisin kyllä kokeilla eri pelejä, jotka liittyy tietenkin animeen, tai otome-pelejä :D

Coneissa tulee harvoin käytyä, viimeisimpiä coneja olivat Desucon ja Tracon, mutta ainakin ensi kesänä menen taas Desuconiin. Joskus käyn myös keikoissa, joita tulee pääkaupunkiseudulle. Viimeisin keikka oli D:n keikka Gloriassa toukokuussa sekä Kayan fanitapaaminen elokuussa samalla paikalla.

Sananmukaisesti katon animee ja luen mangaa niin paljon kun pystyn, koulun jälkeen, lomalla ja jopa välitunneilla. Tietenkin käyn täällä Aniki-sivustossa muuten vaan :D . Tänä syksynä aloin kattoo seuraavia animesarjoja, joista jotkut luen myös mangana:

- Code: Breaker
- K Project
- Hiiro no Kakera 2
- Bakuman 3
- Psycho-Pass
- BTOOM!
- Sukitte Ii Na Yo
- Magi
- Ixion Saga: Dimension Transfer
- Tonari no Kaibutsu-kun
- Kamisama Hajimemashita

Muitakin sarjoja on tullut katottua, josta pitäisi tehdä iso lista, mutta lyhyesti mainitsen muutama sarjan, joita olen kattonut (ja luen mangana):
- Bleach
- One Piece
- Katekyo hitman Reborn!
- Ao no Exorcist
- Death Note
- Kuroshitsuji
- 07-Ghost
- Natsume Yuujinchou
- D.Gray-Man, ym.

Omaa mangaa löytyy, joista osa on BL-mangaa :wink:

Eli olis kiva löytää muitakin anime-ja mangaharrastajia tai otakuita (millä nimikkeellä kutsutte itseänne) niin läheltä kuin kaukaakin ja puhua aiheesta enemmän. Toinen voi vaikka puhua näistä kahdesta asiasta yleensäkin, toinen taas voi puhua BL:sta ja kolmas vaikka molemmista. Keskustelua varmasti löytyy kahdesta tai kolmesta osa-alueesta. Aina mulle voi ehdottaa jotain hyvää sarjaa, mitä en ehkä ole vielä lukenut tai nähnyt :)

Toivottavasti kirjoitin jotakuinkin selkeästi :D

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Ke Loka 24, 2012 23:46

Päivitänpä aiempaa ilmoitustani hiukan. :)

Olen 18v miehen alku Etelä-Suomesta, tarkemmin sanottuna Lahdesta. Manga, anime sekä Visual Novelit ovat minulle arkipäivää, ja koen ne itselleni läheiseksi sekä tärkeäksi aihealueeksi. Katselun lisäksi olen harrastanut piirtämistä, ja kouluvihkoistani saattaakin löytyä yhden jos toisenkinlaisia manga-aarteita. Olen myös hiljattain aloittanut cosplayn harrastuksena, ja viimeisimpänä olen nyt cossannut Kakashia sekä kesän Desuconissa että syksyn Traconissa. ^^ Talven Frostbiteen olen järkkäämässä Mirai Nikki-ryhmää, ja kuviot ovat suuremmilta osin selvät. Hahmoja on vielä myös vapaana, joten ilmoittautuminen mukaan on edelleen mahdollista. ;)

Luonteeltani olen rento kaveri, ja puhun mielelläni aiheesta kuin aiheesta. Kyllä, kanssani voi siis puhua muustakin kuin Japaniin liittyvästä, oikeastaan mistä vaan aina kuulumisista musiikkiin tai kumminkaiman koiraan. Olen spontaani kaveri, ja innostun helposti kaikesta menevästä. Muita harrastuksia Japanin ulkopuolelta minulla on musiikki, lenkkeily, joukkuelajit sekä pelit. Musiikkia kuuntelen päivittäin, ja käyn myös välillä keikoilla, jos budjetti ei petä ja välimatka on siedettävä. Pelisarjoista itselleni tärkeimpiä ovat esimerkiksi Final Fantasy, Kingdom Hearts, Dragon Age sekä kaikki mitä omistan 3DS:lle. Nettipeleistä pelaan Osu!:a, ja minut saa lisätä halutessaan kavereiksi. :)

Katson animea lähes joka ilta kun olen kotona, mangaa olen nyt lukenut harvemmin. Suosikkisarjoikseni nostan esimerkiksi Umineko no Naku koro Ni (VN), Mirai Nikki, Clannad ja Haruhin tiimin tuotanto, sekä uusin feivörittini Sword Art Online. ^_^ Mangoista ainoa, jota luen aktiivisesti on Naruto. Tarkempaa tietoa seuraamistani sarjoista löytyy animelistaltani, klikkailkaapa itsenne sinne jos huvittaa. :)

Olisi ihan mukava löytää lisää samasta aihepiiristä kiinnostuneita ihmisiä, sekä mahdollisesti conikavereita, joten jos teillä on yhtään samanlaisia ajatuksia, pistäkäähän viestiä vain rohkeasti tulemaan. Itseltäni löytyy lähes kaikki pikaviestimet mesestä faceen sekä skypeen, ja niitä saa pyyntöä vastaan. :p

<Have a nice day, see you again>.
Viimeksi muokannut Prodigy, Pe Loka 26, 2012 16:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

DroppStuff

Viesti Kirjoittaja DroppStuff » To Loka 25, 2012 00:42

vanhentunutta tietoa. : )
Viimeksi muokannut DroppStuff, To Heinä 24, 2014 21:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sacchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sacchan » To Loka 25, 2012 15:57

HanaHime kirjoitti:Ah, sydäntä lämmittää nähdä että tää ketju on saanu ilmaa siipiensä alle <3

Kuulostaa hyvältä idealta. Ite olisin myös frostin kannalla, mutta melkein kaikki conit on ok, desut nyt kaikista helpoimpia. Olisi sitten ihan missä tahansa tälläinen miitti, niin sinne itseni raahaisin >D

Chibi-chan

Viesti Kirjoittaja Chibi-chan » Ti Loka 30, 2012 18:41

olen uusi henkilö näillä sivuilla joten kokeilen onneani :D

Hei,

Olen 21-vuotias nuori nainen Savonlinnasta. Olen jo useamman vuoden pyörinyt animen/mangan ja japanilaisen musiikiin parissa, ne ovat jo osa elämääni :D . Luonteeltani olen ujo ja hiljainen uusien ihmisten parissa, mutta kun tutustun uusin mukaviin ihmisiin tai ihan kaveriporukassa olen puhelias aiheesta riippuen. Kaveriporukastani kyllä löytyy samasta aiheesta kiinnostuneita mutta aina on mukavaa saada uusia kavereita. :) Hiljattain olen aloittanut harrastamaan cosplayta, en tunne olevani kovin hyvä siinä, mutta hauskaa se on ja se on pääasia. Ensimmäinen cossastava hahmoni on ollut Kagome Higurashi (Inuyasha) viime vuoden Bakaconissa ja tänä vuonna Shiroconissa. Ompelutaitojeni kehittäminen on hyvässä jamssa mutta siitä se lähtee. Toki minulla on ajatukissa vaihtaa cossattavaa hahmoa mutta tulen vielä yhden kerran olemaan koulutyttö :P . Vapaa-ajalla piirrään lähes tulkoon joka päivä eli kansiostani löytyy vähän aikenlaista, kuuntelen popia, rockia/metallia että myös j-popia (esim. Nightwish, Linkin park, Bullet for my Valentine, Lovex jne..). Satunnaisesti katson animea että myös luen mangaa lähes joka päivä kotona tai missä ikinä olenkin ja tottakai käyn täällä Anikin sivuilla pyörimässä. Aika harvoin käyn keikoilla, joita tulee tänne päin suomea. Viimeisin keikka oli Savonlinnan oopperajuhlien aikaan silloin Apocalyptica esiintyi Olavinlinnassa heinäkuussa.

Suosikki animeni on Inuyasha, olen katsonut kyseistä animea ensimmäisestä jaksosta alkaen vielä en ole päässyt loppuun asti. Sivussa on tultu katsottua ainakin nämä: Sailor Moon, School Rumble, Hellsing, Happy Seven. Mangoja luen aika paljon ja niitä tulee vähän laidasta laitaan mikä vaan kiinnostaa, tällä hetkellä hyllyssäni komeilee Inuyasha-mangapokkari kokoelma :P . Pelaaminen tuli minulle tutuksi vuosi sitten kun kaverini houkutteli minut pelaamaan. Sain kaveriltani lainaan Final Fantasy VII; Dirge of Cerberus pelin playstation 2:lle, sen jälkeen ostin kirpputorilta Trapt-pelin.

No, tulihan sitä tekstiä :D . Jos joku kiinnostui saa laittaa viestiä, mikä on todella ihanaa! Oikeassa elämässä olen ilopilleri ja uusien ihmisten kanssa suhteiden luominen sujuu hyvin. :) Coneissa toivoisin saavani uutta seuraa että myös ulkopuolellekin ja olisi kivaa saada juttu/matkaseuralainen coniin. Rohkeasti vain viestiä tulemaan, minä en pure :3

Chibi-chan
Viimeksi muokannut Chibi-chan, Ke Tammi 02, 2013 16:08. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
" Kun haluat jotain, koko maailmankaikkeus auttaa sinua saavuttamaan sen."
-Paulo Coelho-
Desucon 2015, cossit, Kagome Higurashi ( Inuyasha), Kikyo ( Inuyasha), Sofia ( oma hahmo)
Tracon X 2015, cossi Sailor Mars ( Sailor Moon)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”