Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Shoe

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja Shoe » Su Heinä 22, 2012 21:04

No, jos nyt minäkin. :3

Eli, olen tällainen tavallinen 18-vuotias tyttönen Kalajoelta. Japani-juttuja on tullut harrastettua noin kuusi vuotta ja kiinnostus ei ole laantunut, tosin enemmän painotun tässä j-musiikin puolelle, animea ja mangaa en enää (ainakaan tällä hetkellä) kauheasti harrasta, mutta suomi-tahtiin ostan mangaa. J-musiikki olisi enemmän se minun juttuni, varsinkin, jos se liittyy Versaillesiin, Gacktiin tai the Gazetteen. Ja mieluusti saa suositella muitakin bändejä (sekä animangaa).

Jos nyt pientä listaa asioista, joista itse olen kiinnostunut anime/manga/-J-musiikki suunnalta:
- Versailles
- Gackt
- the Gazette
- Gintama
- Sengoku BASARA
- Devil May Cry
- Kuroshitsuji
- One Piece

Ihmisenä olen aika ujo, ainakin aluksi, mutta kunhan tulee kiinnostavaa keskustelua/väittelyä aikaiseksi, niin kyllä minulla kieli laulaa (tässä tapauksessa sormet hakkaa näppäimistöä). Ja keskustelen mielelläni myös ihan muustakin kuin Japani-jutuista, jos on tarvis.

Yv:tä saa laittaa niin sitä kautta annan mesenikin. Yoroshiku onegaishimasu. o/

jasmine you3

Viesti Kirjoittaja jasmine you3 » Su Heinä 22, 2012 22:24

terse :) Olen tyttö, satakunnasta ja roolaus seuraa etsisin. Olen todella kiinnostunut, japaninkielestä sekä -kultturista, videopeleistä, roolipelaamisesta, cossauksesta sekä Versaillesista ♥
Joten jos satakunnasta tarvitset cossaus kaveria, saa ilmoitella :)
En tykkää meinaan cossailla yksin ^^

Kiinnostunut cossaamaan:
*Versailles
*Black rock shooter
*Shugo Chara
*Hizaki grace project
*Jakura
*Vocaloid
*(norm.)Lolita
*Black Rock Shooter
Viimeksi muokannut jasmine you3, Su Heinä 22, 2012 23:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alone is what I have, alone is what protects me.

Anami-chan

Viesti Kirjoittaja Anami-chan » Su Heinä 22, 2012 23:27

hellouta! Etsiskelen kaveria/kavereita jotka tykkää animesta ja muusta=3=

Itse olen 13-vuotias tyttö. Olen hyvä ujo enkä osaa oikein tutustua uusiin ihmisiin. Mutta muuten olen hyvin vilkas ja pirteä jne..:D tätä on vaikeeta kirjottaa.. Olisi kiva jutella vaikka facen kautta tai jt...
Olisi kiva nähä Coneissa jne.. Saa lähettää yksäriä ja pyytää mese osotettaxP :)

Itselläni ei oikein noita kavereita oo jotka tykkää animesta tai japanista, niin olisi kiva jutella noista asioista jne... :oops:

Mizuku

Viesti Kirjoittaja Mizuku » Ke Heinä 25, 2012 23:00

Heips!
Täälläpä on 14-vuotias tyttönen Varkaudesta, joka etsii cossauksen, animen ja mangan harrastajia kavereiksi. :) Olen melko kova Soul Eater fani ja omistan 2 sarjan julistetta ( toinen kankainen) + DVD-boxin ja Black Star laukun. Muuta mangaa/animea mitä seuraan:
-Weed
-Hopeanuoli
-Rinne

(Mangaa minulta hyllystä löytyy noin 80 kappaletta. )

Olemukseltani olen hiukan ujo, mutta muuten olen positiivinen ja huumorintajuinen. Jutella voin mistä tahansa maan ja taivaan väliltä. Harrastus minulla on näytteleminen ja judo. Pidän kovasti piirtämisestä, koirista, kesästä, kavereista... lista on loputon. :D

Ensimmäinen anime jonka näin oli Hopeanuoli. Taisin olla silloin noin 5-vuotta ja tykästyin siihen heti. Varmaan sen innoittamana aloitin piirtämään koiria ja piirsin niitä koko ala-aste aikani. Nykyään keskityn piirtämään enemmän ihmisiä.
Ensimmäinen manga jonka luin oli Kamikaze Kaitou Jeanne 1, mutta en kiinnostunut tuolloin sarjasta. Vähän aikaa sitten kiinnostus kuitenkin heräsi ja löysin sarjan loput osat.
Olen käynyt muutamassa conissa ja olen kiinnostunut cossaamisesta kovasti. Seuraavana olisikin tarkoitus suunnata Shiroconiin ja luultavasti Soul Eateriksi pukeutuneena. OuO

Jos kiinnostaa nii mese ja sähkis löytyy. Yv:tä tulemaan!
Menossa:
Shirocon 2012 - Soul Eater (?)

Käynyt:
Animecon 2012 - Tintti
Desucon 2011
Nekocon 2011

Fujiapple

Viesti Kirjoittaja Fujiapple » To Heinä 26, 2012 14:00

Heippa. Olen 19-vuotias tytteli täältä Helsingin suunnalta, ja etsiskelisin samanhenkisiä ystäviä. Olen luonteeltani aika rauhallinen ja ehkäpä vähän ujo, mutta toisaalta(riippuen tilanteesta) osaan olla suorasanainen ja räiskyvä persoona.
Olen harrastanut mangaa sellaset 6 vuotta.Rakastan kunnon hardcore-yaoita, ja haluaisin löytää ihmisiä,joiden kanssa voisin keskustella siitä :D
Sarjoja,joita luen/katson:
-Hetalia
-Ranma 1/2
-Emma
-Togainu no chi
-Kaikki Ghiblin tuotokset
Jne.
Muita harrastuksiani on kuoro, ruuanlaitto ja koiran kanssa ulkoilu.

Haluaisin tavata livenä,mutta viestittelykin käy :D
Minulle voi lähettää YV:tä, jos joku täällä kiinnostui.
Oopperasta saapuu pakkoruotsia puhuva natsi - Rauno Repomies

Pappuru

Viesti Kirjoittaja Pappuru » To Heinä 26, 2012 21:46

-
Viimeksi muokannut Pappuru, Su Loka 11, 2015 20:32. Yhteensä muokattu 10 kertaa.

ichusaysrawr

Viesti Kirjoittaja ichusaysrawr » Pe Heinä 27, 2012 10:44

.
Viimeksi muokannut ichusaysrawr, La Tammi 03, 2015 02:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Neraneko

Viesti Kirjoittaja Neraneko » Ma Elo 06, 2012 00:29

Moi! Elikkä olen siis 22v poika Mynämäeltä, joka on mm. kiinnostunut animesta/mangasta ja Touhousta. Ja etsiskelen lähinnä kavereita joita myös anime/manga/japani ja sen semmoinen kiinnostaa.

Animea tulee katsottua aika lailla ja mangaakin luen kun kerkeän.
Tässä muutamia sarjoja joista tykkään: Lucky Star, Full Metal Panic, Nichijou, Fullmetal Alchemist, Code Geass, Saki, Naruto ja Elfen Lied.

Ensinmäinen coni itselleni oli tämän kesäinen animecon IX ja seuraavaksi olisi tarkoitus Traconiin mennä. Sinnekin seuraa olisi kiva saada kun ei kaveripiiristä tosiaan muita conikavereita löydy. >_<

Että semmosta eli siis jos jotakuta nyt sattui kiinnostamaan niin yv:tä saa laittaa ja meseäkin saa kysyä. ^^

Barasuishou

Viesti Kirjoittaja Barasuishou » Ma Elo 06, 2012 16:13

Elikkäs, olen 12v tyttö ja pidän mangasta, animesta, ym... En kuuntele paljoakaan japanilaista musiikkia, mutta sekin kiinnostaa. Olen cossannut vasta yhtä hahmoa, Hina Ichigoa Rozen maidenista, mutta seuraava on tekeillä, nimittäin Kirakishou samasta sarjasta. Olen kolmisen vuotta harrastanut japania, jos näin voi sanoa :) Niin ja piirrän melkoisesti.

Lempianimet:
Rozen maiden,
Shugo chara,
Ranma½,
Fruits basket,
K-on

Lempimangat:
Rozen maiden,
Shugo chara,
Ranma½,
Fruits basket,
Kuroshitsuji (Tai black buttler)
Naruto,
Magic Kaitou,
K-on
Barasuishou

Phantomhive

Viesti Kirjoittaja Phantomhive » Ma Elo 06, 2012 19:27

Voisin nyt tämän omankin ilmoituksen laittaa tänne >

Elikkäs -98 tyttö täältä Etelä-Suomesta, paikkakuntaa olisi turha laittaa kun jokainen tähän mennessä sitä kysynyt, ei oo edes tienny et sellainkin on olemassa. >D
En harrasta cossausta niinkään, mutta joissain coneissa olisi kiva käydä uudemmankin kerran. Mmm.. lempisarjoihini kuuluu ehdottomasti Kuroshitsuji, Vampire Knight, One Piece, DRRR!!, Bleach, jne. Pääasiassa pidän leipomisesta, piirtämisestä, tarinoiden kirjoittamisesta ja figujen/mangan keräilystä. ( Yaoi:kin sieltä sydämmestä löytyy B) )
Ottakaa toki yhteyttä yv:llä :3 ! Jokaiselle lupaan vastata ~

TrollfaceMero

Viesti Kirjoittaja TrollfaceMero » Ma Elo 06, 2012 23:16

Gah, teenpäs tän uudelleen. Paljastan mielenkiintoisen aisian (tai ei) että olen merimakkara. Miettikää sitä.
Etsiskelen cosplay ja miitti seuraa, yleensä ku ei ole hirveesti cosplay kavereita täällä vaikka tarvetta olisi :3 (Asun itä-lapissa)
Cosplayn saralla olen ollu jo jonkin aikaa, ihan kivasti cosseja olen tehny ja olen tekemässä.
Kuitenkaan en ole mikää elitisti henkeen ja vereen cossien suhteen, mutta kaiken pitäs mieluiten olla niin kuin alkuperäsessäkin. (Esimerkiksi eikö ole aika outoa, jos joku vaikka cossaa Mikua omilla hiuksillaan? No jaa, kyllähän sitä tätäki näkee paljonki, mitäs siinä)
Keräilen kaikenlaista japanilaista, figuureja, pehmoja ja muita oheistuotteita enimmäkseen. Omistan myös japanilaisia Pullip-keräilynukkeja kolme ja yhden BJD'en.
Mangan keräilyn lopetin noin puolivuotta sitten mutta muutamin on vielä jäljellä. (Keräilen lähinnä harvainaisempia mangoja)
Piirtely on lähinnä sydäntä, piirtelen doujinsheja, keksin omia hahmoja ja ihan muuten vaan. Kursseillakin olen käynyt muutamia kertoja.
Cossailen aika ahkerasti vaikkakin lompakko ei välillä ole ollenkaan samaa mieltä, mutta joskus se pitää pakottaa olemaan.
Aika kova pelaaja olen myös, yleensä peläilen pleikka kakkosella Dsällä, PSPllä ja emuilla. Nettipelitkin käyvät mainiosti. (Pelaan Canaan nettipeliä useimmiten.)
Teen myös itse kauhu pelejä RPG maker VXällä :3 (Muutama projekti on edenny jo mukavasti)

Tässäpä suosikki sarjani yms.

-Rozen Maiden
-Kuroshitsuji
-Panty and Stocking with Garterbelt
-Puella magi Madoka magica
-Kingdom Hearts
-Lucky Star
-Full Moon wo sagashite
-K-ON!
-Haruhi Suzumiya no yuutsu
-.Hack, ps2 peleinä ja mangana.
-Hetalia
-Bokusatsu tenshi Dokuro-chan
-Magical girl lyrical Nanoha

Viimeksi kun kirjoitin tätä, Touhou oli aikalailla listan lopussa ja en tiennyt siitä melkein mitään.
Nykyään päivät menee Touhouta pelatessa ja doujinsheja lukiessa.
Nyt Kaguya cossi on työn alla ja vaikka mitä. Olen myös piessyt Flandren pari kertaa ja Mokoun kerran =w=b (Seuraavaksi jumalattoman vaikea Koishi)

Ollaan sitten lopuksi rehellisiä, harrastan myös hentain jaloa pervoutta ja Yuri on mitä mainioin ajanviete.

Laita vaan viestiä tulemaan, jos kaipaat vaikka vaan juttuseuraa sarjoista yms.
Viimeksi muokannut TrollfaceMero, To Helmi 28, 2013 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito Shameimaru ei tunne häpeää

Cosplaybloginen (Tai vastaava): http://middlecosplay.blogspot.fi/
DA: http://byross98.deviantart.com/

Max

Viesti Kirjoittaja Max » Pe Elo 10, 2012 21:14

Aivan siis olen 17-vuotias poitsu Tampereelta Imatralta. Mangaa ja animea on tullut seurattua jo se viitisen vuotta, mutta en ole ollut niinkään kiinnostunut cossaamisesta tai tapahtumissa käymisestä. Syy saattaa tosin olla siinä, että kovinkaan moni ei tiedä minun tykkäävän japsi-jutuista. Harmillistahan tässä on se, että kukaan tutuistani tai kavereistani ei jaa samaa kiinnostuksen kohdetta, vaikka itse haluaisin jakaa mielipiteitäni jonkun kanssa. Muuten olen melko rauhallinen ja rakastan turhaa höpöttämistä ylikaiken. Vapaa-aikaa löytyy liikaakin ja usea päivä menee hukkaan koneella kököttäessä.

Hmmm... tässä muutama seuraamani manga:

-Clover (TETSUHIRO Hirakawa)
-The God of High School
-The Breaker: New Waves
-GE - Good Ending
-Umi No Misaki

Animeja olen katsonut paljon ja aivan laidasta laitaan, mutta tällä hetkellä en seuraa mitään eli ehdotuksia saa antaa.

Jos haluat tietää enemmän tästä tylsistyneestä poitsusta tai ihan muuten vain keskustella niin Yhteyttä minuun saa toki yksityisviesteillä täällä ja hotmailia voi lähetellä tai mesessä tulla jutteleman. [max_95@hotmail.fi]
Viimeksi muokannut Max, Su Joulu 09, 2012 01:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

awkward

Viesti Kirjoittaja awkward » Su Elo 12, 2012 18:41

No mie ny tähä kans laitoin, vaikkaki uus oon foorumilla.

Elikkäs 19v. poikamainen tyttö lapinläänistä. Vanhempieni kans asun viel tämän kuukauden ja seukki kuussa tuon miekkoseni kanssa vissi muutetaan siskoni asuntoon. Animea en oikeastaa enään kato, mutta mangaa luen aika reippaasti ja englanninkielellä (inhoan suomennettuja). Harrastus on kestäny sen 6 vuotta (ellei ny lasketa että penikana vahannu hopeanuolta yms.). Taukoilua lukemiseen on ollu, mutta piirustustyylistäni en missään välissä ole päässyt eroon.
Kavereita jokka ois kiinnostunu aiheesta ei ole enään, nii ois mukava päästä porisee aiheesta aina silloin tällöin.
Vapaa-aikaa tunnetusti mulla ei paljoa ole, kiitos nuitte minun "pienten" lemmikkieni. Mutta loppu aika mitä on nii yleensä istun koneella lukemassa.

Viimisiä joita oon lukenu/seuraillu on mm.
Hanazakari no Kimitachi e
Mugen Spiral
Crash!
Love in the Mask

Ehottomia suosikkeja vuosien varrella mm.
Ouran Highschool Host Club
Fruits Basket
Hopeanuoli

Molempii listoihi sais vaikka kuinka paljon listattua, mutta en jaksa alkaa miettimään ja kirjottamaan.
Jos kiinnostaa jutella nii laittakaa viestiä :)
if you don't live for something, you'll die for nothing

Nitsakia

Viesti Kirjoittaja Nitsakia » Pe Elo 17, 2012 23:09

Nooo pitäähänse minunkin nyt tänne jotain laittaa vaikka olenkin kuulu siitä etten itsestäni osaa mitään kertoa :D... Mutta niin olen 95 vuoden loppuvuodesta syntynyt syksyn ruusu täältä itärajan tuntumasta.
Manga/Anime valikoimani on yllättävän laaja esim: FMA, One Piece, Soul Eater.... Jonka johdosta kirjahyllystäni löytyy yli 300 mangaa.

Tässä sen näkee en osaa kertoa itsestäni, mutta vastaan mieluiten kysymyksiin :)
Ja ainiin ja näillä näkymin minuun tulee törmäämään Traconissa... mutta siitä en tiedä osallistunko AMV kisaan pienen ongelman johdosta :)
Siipensä polttanut, taivaalta tippunut, maailmaan hukkunut, manalaan palannut
http://myanimelist.net/animelist/Nitsakia

prettyoddish

Viesti Kirjoittaja prettyoddish » To Elo 23, 2012 20:33

Jjoo mieki voisin tänne jotain itestäni kirjottaa :p

Elikkä, ysinelone tyttö täält itärajan lähettyviltä kaipailis ees jokseenki samantyylistä seuraa, koulussa ku ei kovin moni oo anime/manga/jrock-addikti :p Sydäntä lähellä on etenki se manga, koska animea en jaksa kattoo kovin kauaa putkeen :o Hyllystä löytyy jaajoa ja shonen-aita, sekä tietty läjäpäin Narutoo, Bleachia ja Yu-Gi-Ohia *shonen sarjoja kaikki tyynni eiku*, suomenkielisenä, koska Fantasiapelit ei oo ulottanu lonkeroitaa tänne pikkukaupunkii (iha hyvä vaan, säästyy ees pikkase rahaa :'P)
Uusin rakkaus on Kuroshitsuji, mut sitä ilmestyy nii harvoin ;__;

Animena oon jaajon lisäks kattonu Hetaliaa (mut surkee naamamuisti - vaan päähenkilöt painu mielee) ja viimeisimpänä Lucky Starin, Nichijoun sekä Durararan (suosittelen kaikille. a-ma-zing!) <3 Hopeanuolta en koskaa pienenä saanu aikasiks katottuu, koska pelkäsin ja pelkään yhä Akakabutoo iha liikaa :cc Pokemonitki oon löytäny ehkä enemmänki tv:n ulkopuolelta keräilykorttien ym krääsän muodossa, nyt tosin aloin kattoo niit jaksoja järjestyksessä alusta lähtien :>

J-rockiin tutustuin varmaa jo vuonna 2007, Antikuitte kautta. Nykyisin kuuntelen enimmäksee Gazeja, oon kuitenki monilt bändeilt löytäny muutaman oikei sydäntälämmittävän biisin - oon aika kaikkiruokane :D Kuitenki ehkä se visual kei on vetävintä :>

Eh, en tiiä enää mitä muuta sanoo, joten, kyselkää jos haluutte mesee tai tietää lisää tai jotain tai jotain XD

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”