Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Prodigy
Viesti:

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Ke Kesä 13, 2012 23:11

------------------------------------------------
Viimeksi muokannut Prodigy, To Loka 25, 2012 00:04. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Tolkkiz

Viesti Kirjoittaja Tolkkiz » To Kesä 14, 2012 18:57

No, mulla löytyy mese tuolta profiilista, sen saa lisätä tai kirjotella yv, mitä vaan, ikää kohta 25 ja sukupuoli mies, paikkakunta näkyy tossa avatarin alla. Anime henkistä porukkaa en pk seudulla paljoa tunne, koko Suomessa ehkä muutamia, eli ei ainakaan liikaa.

Tulee kerättyä kaikkea oheiskrääsää, figuureita yms, kuten voi vaikkapa viime aikojen hankinnat - topickista huomata. Animeista kattelen pitkälti draamaa ja mangaa tulee myös kerättyä.

Lexi

Viesti Kirjoittaja Lexi » Pe Kesä 15, 2012 23:44

..
Viimeksi muokannut Lexi, La Joulu 08, 2012 20:24. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Dctamer

Viesti Kirjoittaja Dctamer » La Kesä 16, 2012 21:16

..
Viimeksi muokannut Dctamer, Ke Elo 22, 2012 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

CatEars

Viesti Kirjoittaja CatEars » La Kesä 16, 2012 23:37

Njah~ Täällä on 13 vuotias tyttö pohjoisesta päin :D ( Posiolta ) Kukaan ei tiedä missä se on, ihan sama xDD Olen lähes aina ollut kiinostunut mangasta, animesta ja cosplaysta. Cosplayta olen harrastanu vasta alle puolivuotta. Tykkään erityisesti, Hetaliasta, Suzunarista, Hopeanuolesta, Chi's sweet homesta ja Vampire Knightistä :DDD Jos joku asustelee täällä pohjoisessa, ja on samassa hengessä kanssani, voi ottaa yksityiviestillä yhteyttä :D
Draw a circle that's the earth <3

momoiro
Viesti:

Viesti Kirjoittaja momoiro » Ma Kesä 18, 2012 00:24

....
Viimeksi muokannut momoiro, Ma Helmi 10, 2014 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nimi on Momo. The Boss.

Tekkun

Viesti Kirjoittaja Tekkun » Ma Kesä 18, 2012 05:16

En oo varma meneekö ohi aiheesta(?) ei ainakaan paljon. Olisko animeconiin menossa joku ilman kaveria ja semmoisen myös tarvitsisi? Itse olisin ihan yksin menossa isoon tapahtumaan ja uskon että kaverin kanssa olisi mukavampi olla conissa, joten jos seura kelpaa, niin yksäriä vaan! ;)

Sanotsu

Viesti Kirjoittaja Sanotsu » Ma Kesä 18, 2012 07:04

Konnichi wa! Eiku...
Juu, minä olen 21v tyttö, nainen, alunperin kotoisin Oulun suunnasta, nykyään asun Pohjois-Karjalassa.
Saa tutustua, en pure!
Lempisarjoja/ mangoja jne:
*Hana Kimi
*Naruto
*Fruits Basket
*Chi's sweet home (kisuuliii <3<3)
*D Gray Man ( aloitin ensin animesta ja nauroin, koska luin nimen D Crap Maniksi. ^_^'')
*Hana Yori Dango
- Ayumi Hamasaki
... Ja lista jatkuu muutamilla.

Olen myös mystisesti alkanut suuntautua Lolitojen ihmeelliseen maailmaan.
Täytyy silti sanoa, ettei minusta mitään Lolitaa tule ennenkuin saan niitä vaatteita ja jospa ystäväpiiristä olisi myös esim teekutsuille.
En silti ymmärrä joitain Lolita-tutoreja youtubessa esim.. Heh, kauhistuttaa näin aluksi.

Niin, saa siis ottaa yhteyttä, pistää vaikka yksityisviestiä olkaa hyvä!
Aasiaa jo vuodesta 2005. -Rise-Chan

Meiko-

Viesti Kirjoittaja Meiko- » Ma Kesä 18, 2012 18:12

Hei, Loppilainen animuihminen ilmoittautuu :)
Olisi kiva löytää Riihimäeltä lisää samanhenkisiä ihmisiä. Olen 18-vuotias naispuolinen henkilö. Asun siis lopella mutta käyn toisinaan Riihimäellä.
Tykkään animesta, mangasta, piirtämisestä, japanilaisesta musiikista ja tcg-peleistä. Lempisarjojani tällä hetkellä on bakemonogatari, nisemonogatari, Ao no Exorcist, Dantalian no Shoka ja Durarara. Pidän myös muistakin sarjoista mutta edellä mainitut on niitä joita olen seurannut viimeksi.
Mei-chan kiittää :D

Arijaviboy

Viesti Kirjoittaja Arijaviboy » Ti Kesä 19, 2012 12:31

Hei! Olen 16-vuotias pojan käppänä sellasesta tuppukylästä kuin Järvelä. En ihan kerkee 17 vuotta täyttämää Traconissa, meinaa synttärit ois 20.09. Kiinnostus animeen iski vasta tän vuoden alussa. Sen oikeestaa aiheutti Neon genesis evangelion, joka oli kyllä aika koukuttava. Lempi sarjoihin kuuluu Steins;Gate, Higurashi no naku koro ni, Neon genesis evangelion, Naruto ja Mirai nikki. Eli niitä kyllä löytyy. On niitä muitaki sarjoja tietenki tullu katottua, eikä niissäkää mitää vikaa oo ollu.

Desucon oli ensimmäinen conini, joka oli kyllä aivan mahtava kokemus! Siellä tuli Okabe Rintarouta cossattua. Siitä se innostus sit lähtikin... Seuraavana ois Tracon 7 tarkotus mennä ja siel ois tarkotuksena cossata Silent hill 2 henkilöä James Sunderlandia.

Pelaamista on tullu harrastettua, vaikka se kyllä väheni koulun takia huomattavasti. Mut sentää täs kesälomalla on nyt aikaa pelailla.

Yhteyttä saa ottaa vaikkapa yksityisviestillä.
I am mad scientist, sunuvabich
http://myanimelist.net/animelist/Arijaviboy

Vertyca

Viesti Kirjoittaja Vertyca » Pe Kesä 22, 2012 17:45

Hello! Olen 21-vuotias tyttö Etelä-Savosta. Animesta ja mangasta olen tykännyt yläasteelta asti. Olisi kiva löytää kavereita, jotka myös tykkäävät animesta ja mangasta. Lempisarjoja: Naruto, Hopeanuoli, FMA ja Hetalia. Seuraan myös muitakin sarjoja.
Oon menossa ensimmäistä kertaa animeconiin, joten olisi kiva saada sinnekin seuraa, niin ei tarvitse yksin pyöriä siellä.

Jos kiinnosstaa, niin voi laittaa yksäriä tulemaan :)

Shiymi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiymi » Pe Kesä 22, 2012 19:58

Hei :D Olen 17-vuotias pelifriikki Kouvolasta. Anime ei aivan ole miun juttu, mutta mangaa on vuosien varrella kerääntynyt paljon xD Ja pelit... Final Fantasy, Kingdom Hearts, Devil May Cry, Mass Effect, Infamous, Syphon Filter... Tätä listaa voisi jatkaa vailla kuinka kauan. Olen myös GMV editoija.

Traconiin olen syksyllä menossa, joten jos näette tulkaa vaan sanomaan hei :)(Seilaan ympäriinsä Yunan white mage puvussa :D)

P.s. Jos joltakulta löytyy Skype ja haluaisitte jutella, lähettäkää vain viestiä.
http://www.youtube.com/user/Shiymi

I can be your friend and all, but if you fuck with me, or GAKO-family, I will not hesitate to set you on fire. :3

Assassin Of Finland

Viesti Kirjoittaja Assassin Of Finland » Pe Kesä 22, 2012 21:31

Vaikka olin aikaisemmin kirjotellut tänne niin voisin varmaan laittaa ittestäni paremmin infoa. Olen siis 18v (myöhemmin tänä vuonna 19v) nuori nainen Hämeenlinnan suunnalta. Pidän animesta ja mangasta, mutta vähitellen olen alkanut jättää niitä väliin. En siis aktiivisesti seuraa oikein mitään animea tai mangaa tällä hetkellä. Animet/Mangat mistä edelleen välitän: Bleach, Death Note, Elfen Lied, Fullmetal Alchemist, Hellsing, Kuroshitsuji, Naruto, Trinity Blood, Vampire hunter D, Vassalord, Wolf's Rain jne. Suurin osa on tollasta peruskamaa.

Ajan myötä meikästä on tullut pelaaja ja sen takia animet ja mangat on jäänyt pois, aika kun on kulunut pelaamiseen. Lempi pelejä/pelisarjoja on muun muassa: Assassin's Creed (suurin rakkauteni ikinä), Alice: Madness returns (lisäksi American McGee's Alice), Devil May Cry, Kingdom Hearts, Mass Effect, Final Fantasy, Resident Evil, Silent Hill, Amnesia: The Dark Descent, Penumbra, Metal Gear Solid, Batman Arkham Asylum/Arkham City, Bayonetta, inFamous, GTA, Prince of Persia, Prototype (Prototype 2 emme puhu sanaakaan...), Skyrim, Uncharted ja ties mitä muuta tuolta pelien seasta vielä löytyy.

Harrastuksiin nyt tietysti kuuluu pleikan pelaaminen, piirtäminen, photoshoppailu, laulaminen, kirjoittaminen, lukeminen, turhan mutta niin hienon krääsän kerääminen, kielet (enimmäkseen enkku, japani ja italia) ja cosplay. Ompelun harjoittelemisen olen tässä aloitellut ja ensi vuonna olisi tarkoitus kesän Desuconissa cossata Altaïr Ibn-La'Ahad hahmoa Assassin's Creed peleistä ja ehkä yrittää pistää pystyyn jonkinlainen AC-miitti ^^

Nojoo, tosta nyt tuli vähän liiankin luettelomainen, mutta olkoon. Jos joku haluaa kaveriksi, tulla muuten vaan jutteleen tai muuta vastaavaa niin saa pistää viestiä. Multa löytyy mese ja skype jos joku haluaa paremmin ottaa muhun yhteyttä ^^

Kiitos ja moro~
Nothing is true. Everything is permitted.

Shine

Viesti Kirjoittaja Shine » Su Kesä 24, 2012 17:40

Totanoin.
Olen melkein ja melkein 18 vuotias tytsi, synttärit tuossa kahden viikon kuluttua.
Asuskelen pääkaupunkiseudulla Veikkolassa, Kirkkonummella (Noin 40min Helsinkiin bussilla).

7-8 vuotta olen tuossa animea seuraillut, satoja sarjoja nähty, muistettu ja unohdettu.
Tällä hetkellä harrastus on on-off-on-off tyylinen koulujen ja muiden kiireiden takia. Opiskelen vaatetusalaa kaksoistutkinnolla, kirjoitukset alkavat tuossa syksyllä.
Rakastan käsitöitä ja taidetta, cossaus on ollut vuosien mielenkiinnonkohde, vaikkakin tulevaan Traconiin saan vasta elämäni toisen cosplayn valmiiksi.

Syy, miksi kirjoittelen viestiä tänne, on cossauskaverin etsiskely. Neiti tai herra, kuka ei uskalla cossata yksin/ tahdo -//- /tai muuten vaan henkilöllä on hahmo joka tarvitsisi toisen kaveriksi, viestiä vaan.

Gore, psykologinen, action... Meikä tytsi rakastaa zombeja ja veriefektejä. Normaalista kouluanimuista en piittaa niin paljoa, olen jo nähnyt liian monia. Pelitkin ovat kivoja, pelicossaus olisi ihan mielenkiintoista.

Espoon Ropeconiin olen seuraavaksi menossa tuossa heinäkuun lopussa, Steampunk neitoisena kaverin kanssa. Mutta lisääkin steampunk herroja/neitoja olisi kiva saada, aina on kivempaa isommassa porukassa.

Olisi kiva saada kaveriksi tyyppi, joka osaa myöskin keskustella, ettei chätti menisi ihan yksipuoliseksi. Minulla on sen verran suuri persoona loppujen lopuksi, ja tykkään puhua.
Skypestä saa parhainten kiinni, heitä yksäriä ja kerros kuka olet (; .

Voer

Viesti Kirjoittaja Voer » Su Kesä 24, 2012 19:25

Tällaiset jutut varmaan pitää/olisi hyvä aloittaa kertomalla jotain itsestään. Hmm... Olen suht. normaali 13-vuotias tyttö Keski-Pohjanmaalta, tarkemmin sanottuna Kokkolasta.

Animesta ja mangasta olen ollut kiinnostunut jollain tapaa oikeastaan koko elämäni. 4-vuotiaana tutustuin Hopeanuoleen, mikä oli se alkusysäys tällekin harrastukselle. Toki tässä välillä on ollut useampia vuosia jolloin anime ja manga eivät ole kiinnostaneet yhtään, mutta n. vuosi sitten löysin kadonneen innostukseni uudelleen ja luultavasti tällä kertaa pysyvästi, toivon ainakin niin.
Vaikka olen siis käytännössä ollut kiinnostunut animesta ja mangasta hyvin pitkän ajan, niin tietouteni on rajoittunut käytännössä aiemmin mainittuun Hopeanuoleen, mutta sittemmin olen laajentanut tietouttani muihin shounen-sarjoihin ja pariin draama- ja komediasarjaan. Olen kuitenkin vannoutunut Shouenin kannattaja. En ole kuitenkaan tutustunut sen kummemmin Shoujoon, kuin vain nimellisesti muutamin sarjoihin. Sankaritytöt kyllä voisivat olla toimivia, mutta söpöstely ei vain ikinä ole toiminut kohdallani, sillä on olen käytännössä kasvanut poikaporukoiden keskellä ja siten omaksunut tälläisen söpöstelyn vastaisen asenteen. Toki kissan- ja koiranpennut tuovat aina hymyn huulille, mutta vähäpukeiset tytöt/nuoret naiset supervoimien ja vaaleanpunaisen taustan ja kimeän ja ''söpön'' äänen kanssa mailmaa pelastamassa ei ajatuksensa innosta. Tai sitten vika on vain stereotypioisessa ajattelutavassani.
Tästä huolimatta minua kuitenkin tuppaa ärsyttämään shounensarjojen avuttomat sankarittaret, joita miehet saavat olla koko ajan pelastamassa ja auttamassa.

Mitä lempisarjoihiini tulee, olen tutustunut vain näin aluksi muutamaan suosittuun sarjaan, mutta pyrin koko ajan laajentamaan myös vähän ei-niin-tunnettuihin-sarjoihin.
Kuitenkin vannoutuneena shounensarjojen kannattajana pidän mm. Narutosta, One Piecestä, FMA'sta ja Fairy Tailista. Eikä sovi unohtaa lapsuuden (lapsi olen kyllä vieläkin, vaikka itseäni en rinnastakaan muihin ikätovereihini) sankaria Hopeanuolta ja Weediä. Ja näiden vastapainoksi tarjoaisin Yotsubaa ja Chi's Sweet Home'n. DragonBallista en niinkään välitä, mutta myös Bleach ja Kuroshitshuji ja monet muut menevät (tai ne harvat joita olen lukenut.)
Inhokkeja minulla ei varsinaisesti ole, sillä en katso/välitä sellaisista sarjoista. Poissa silmistä, poissa mielestä.

Animen ja mangan lisäksi olen kiinnostunut ihan kirjojen lukemisesta, piirtämisestä, yleisesti asioiden oppimisesta(minkä voi rinnastaa koulunkäyntiin, vaikka hikipinko en todellakaan ole, koulu ei vain ole ollut minulle ikinä taakka), musiikista, eläimistä ja monista monista muista asioista. Tulisi liian pitkä lista, mikäli kaikki kiinnostuksen kohteeni kertoisin. Tiivistettynä voisin sanoa olevani jollain tapaa kiinnostunut kaikesta.

Mitä luonteenpiirteisiini tulee. Käyttäydyn jokaisessa tilanteessa eri tavoin. Pienen, mutta tuntemattoman porukan kanssa olen se, joka pelkää kuollakseen jäävänsä ulkopuolelle, mutta myös sitä, että joku kiinnittää huomionsa minuun. Isomman porukan kanssa se ei ole ongelma, sillä minusta on hauska tarkkailla ihmisiä. Tutussa porukassa olen sitä vastoin enemmän eloisampi ja dominoivampi, mutta en (toivottavasti) lopulta määräilevä.
Näistä piirteistä huolimatta minulla on hyvä itsetunto ja tunnen omat rajani jo aika hyvin. Olen sosiaallinen, mutta kaipaan tilaa ja omaa aikaa hyvin paljon. Uskon olevani mukavaa seuraa, mutta kukin sen itse päättäköön. Kaipaan fiksua seuraa, jonka kanssa käydä jopa vähän syvällisempääkin keskustelua. Mutta kaipaan myös seuraa, joka ei ole turhan vakavaa ja on tietenkin hauskaa, mutta jonka kanssa ei tarvitse olla koko ajan menossa ja puhumassa. Kaipaan vielä lisäksi sellaista seuraa, johon voi luottaa. Lisäksi olen kiivasluontoinen ja pippurinen. Osaan pistää vastaan ja näpäyttää tarpeen vaatiessa takaisin, mutta silti olen luonteeltani enemmän rauhaa rakastava ja yleensä tarpeeksi viisas jättääkseni turhat kommentit huomiotta. Enkä myöskään kulje massan mukana, vaan erotun rohkeasti porukasta, vaikka olenkin ujo ja syrjäytyväinen ihminen. Joskaan en hae huomiota erillaisella käytöksellä tai pukeutumisella. Minun ei tarvitse, sillä en sellaista kaipaa. Haluan vain olla oma itseni.
Toivottavasti tämä selvensi hieman millainen henkilö minä olen.

Etsiskelisin kaveria, jonka kanssa voi puhua asioista ja jakaa innostuksen animen ja mangan suhteen. Muuta ei tarvita, kunhan on vain halukas ottamaan yhteyttä. Iällä tai sukupuolella ei ole väliä, sillä itsekin arvioin ihmisen luonteen ja persoonan perusteella. Henkinenikä on katsos kumma juttu.
Olen myös tulossa tämän vuoden Traconiin, kuten myös edellisenäkin vuotena. Coniseuraakin siis kaivataan.
There is not a such thing as a real life. We're living in a fairy tale. So everything is possible. And that's why, let's make this a good story to tell. Okay?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”