Animekamut hakusessa (''seuranhaku'')

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Flower
Viesti:

Re: Anime kamut hakusessa (''seuranhaku'')

Viesti Kirjoittaja Flower » La Touko 12, 2012 12:46

SoniBe kirjoitti:[pientä offia]
Alice-san kirjoitti:Olen 14 vuotias tyttö Ylöjärveltä
Ei hyvä luoja, olet Ylöjärveltä ja saman ikäinen kuin minä... O__O Jos siis asut nykyäänkin Ylöjärvellä, mehän saatetaan olla jopa samassa koulussa...? :D (samalla luokka-asteella!)

[/pientä offia]
Ihanaa jos tästä topicista saa ihan IRL kavereita! ^^
Siis näin aiheesta poiketen...
Kawaii pitäisi kuulua jokaisen perus sanastoon ;)

Lion

Viesti Kirjoittaja Lion » Su Touko 13, 2012 13:34

Heiiii :3

Oon tyttö täältä Vaasasta päin!
Tykkään kattoa animea, lukea mangaa, ja käydä coneissa.
Animeja oon nähnyt/katon:
high school of the dead, death note, angel beats, soul eater, black rock shooter, ao no exorcist, danshi koukousei no nichijou, fullmetal alchemist brotherhood, naruto, fairy tail, ja durarara!!
Mangaa luen vähemmän, bleach, naruto, basilisk ja soul eater :DD !

Öm. Moi. :DD!
Tobi wasn't a good boy last night.

eva

Viesti Kirjoittaja eva » Ma Touko 14, 2012 11:17

olen 18 vuotias kuopiosta.harrastuksiini kuuluu cosplay ja kaikki muu japaniin liittyen.Osaan jonkun verran japania ja olisi kiva joskus päästä käymään
タル アホネン

varjopoika

Viesti Kirjoittaja varjopoika » Su Touko 20, 2012 16:45

Iltaa~

Olen 14-vuotias naispuolinen ihminen Etelä-Suomesta, tarkemmin sanottuna Nurmijärveltä. Kiinnostukseni kohteita ovat mm. Japanin ja Englannin kulttuurit, 1800-luku, steampunk, kirjat, historia, Sherlock Holmes, roolipelaaminen ja cosplay (sekä anime ja manga obviously). Harrastuksistani voisin nyt mainita vaikkapa lukemisen, tietokoneella surffaamisen ja satunnaisen piirtelyn - joskus saatan innostua jopa kirjoittamaan.

Lempisarjoihini lukeutuu One Piece, No.6, Tiger&Bunny, Kuroshitsuji ja Emma. Myös useimmat BL-sarjat menevät. Anime-elokuvia ei ole kauheasti tullut katsottua, mutta erityisesti Hayao Miyazakin tuotokset ovat saaneet paikan sydämessäni. Ei-japanilaisista sarjoista seuraan lähinnä BBC'n Sherlockia ja Merliniä.

Coneissa on tullut käytyä jo vuodesta 2008 asti - ensimmäinen taisi olla Tampereen Animecon - mutta cosplayn saralla olen vasta hiljalleen aloitellut. Syksyllä olisi suunnitelmissa käydä katsastamassa Tracon, joten jos joku kaipailisi seuraa sinne, niin ottakkee rohkeasti vain yhteyttä! :3
Sillä Pohjolan valtiaalle, joka häntä syvästi (ikuisesti) rakastaa, hänellä ei riitä lempeyttä.

GrellFanBoi~

Viesti Kirjoittaja GrellFanBoi~ » Ke Touko 23, 2012 19:37

Heips vaan kaikille! :'3
Olen 16-vuotiaz poika. Asun Etelä-Suomessa, Lahdessa!

Anime veti mukaansa pari vuotta sitten, ja cossaan ekaa kertaa nyt ens kesän Desuconissa! (hahmo on Kuroshitsujin Grell. :3)
Pidän myös mangasta, mutta animesta enemmän. >3<

Lempisarjojani ovat: Kuroshitsuji, Elfen Lied, Death Note, Berserk, Scrapped Princess, Witch Hunter Robin, Rozen Maiden, Claymore, Mirai Nikki, Pandora Hearts, True Tears ja moni muu! :-3

Seuraava con on tosiaan kesän Desucon, jossa cossaan Grelliä! Saa tulla rohkeasti puhumaan, jos uskaltaa. X3
Ja ensi Traconissa cossaan Yazoota Final Fantasysta! =3

HanaHime

Viesti Kirjoittaja HanaHime » To Touko 24, 2012 17:41

KYSYMYS! Onko yksinäisiä sieluja menossa Desuun ja kaipaisivat kenties Desuseuraa? Jos vastaus kysymykseen on kyllä, kannattaa ehdottomasti mainita se täällä ja esim. minulta saa suoraan kysyä seuraa, en pure, enkä kyllä usko että kukaan muukaan puree... ainakaan kovaa :D
I love the word "fate"

GrellFanBoi~

Viesti Kirjoittaja GrellFanBoi~ » To Touko 24, 2012 19:11

HanaHime kirjoitti:KYSYMYS! Onko yksinäisiä sieluja menossa Desuun ja kaipaisivat kenties Desuseuraa? Jos vastaus kysymykseen on kyllä, kannattaa ehdottomasti mainita se täällä ja esim. minulta saa suoraan kysyä seuraa, en pure, enkä kyllä usko että kukaan muukaan puree... ainakaan kovaa :D
Itse olen menossa Desuun parin kaverin kanssa, mutta käytän yleensä suuren osan ajasta uusiin ihmisiin tutustumiseen, joten voisin tutustua sinuunkin. :-3
Nytkin hain yhteen Kuroshitsuji-miittiin, ja toivon että pääsisin mukaan. >3<

Vastasin siun viestiin! :3

Melia

Viesti Kirjoittaja Melia » Pe Touko 25, 2012 22:00

Moips! Täältä ruudun takaa animesta/mangasta kiinnostunutta seuraa hakisi 15v tyttö Espoosta :)

Mangan ihmeet löyty n. kolme vuotta sitten, vaikka ensimmäisessä conissa olinkin vasta viikko sitten, Turun Kirsikankukka conissa (hauskaa oli, tahtoo uudestaan ^^). Cosplayta en harrasta vaan tyydyn katselemaan, oishan sitä hauska kokeilla, mutta ompelutaidot ny ei oo ihan parhaimmasta päästä :D Jos joskus saisi apua vaikka kummitädiltä, nii ehkä sitten :)
Luen/katson lähinnä shounen sarjoja, lemppareita ovat mm Fullmetal Alchemist (eka lukemani manga, yhä suosikeissa ^^), Bleach, One Piece ja Kuroshitsuji, sarja johon oon tällä hetkellä ihan koukussa :3 Muita harrastuksiani ovat pianon soitto ja agility.
Minulla on vain yksi mangasta/animesta kiinnostunut kaveri jota näen harvoin, eivätkä muut kaverini oikein ymmärrä tätä "kummaa" harrastusta, että ota toki yhteyttä jos samanhenkinen seura kiinnostaisi :)
Ainiin, ja coneista pääsen luultavasti vain syksyn Traconiin, jonne olisi hauska mennä edes vähän suuremmalla porukalla kuin kahdestaan sen yhden kaverini kanssa ^^

Assassin Of Finland

Viesti Kirjoittaja Assassin Of Finland » Ke Touko 30, 2012 19:34

HanaHime kirjoitti:KYSYMYS! Onko yksinäisiä sieluja menossa Desuun ja kaipaisivat kenties Desuseuraa? Jos vastaus kysymykseen on kyllä, kannattaa ehdottomasti mainita se täällä ja esim. minulta saa suoraan kysyä seuraa, en pure, enkä kyllä usko että kukaan muukaan puree... ainakaan kovaa :D
Yksi syy miksi edes rekisteröidyin tänne äsken on se, että todellakin tarvitsisin seuraa Desuconissa enkä tiennyt mistä muualta seuraa voisi kysyä. Pari vuotta siellä kanssani käynyt kaverini ei tule joten olen menossa yksin, mikä hieman harmittaa kun meillä on yleensä ollut siellä todella hauskaa. Olen varsin yksinäinen persoona muutenkin enkä ota ihmisiin helposti kontaktia, mutta en halua viettää Desuconia nurkassa masennellen, haluan päästä ottamaan Desusta kaiken irti ja sekoilla jonkun kanssa siellä. Sitä paitsi minä aion cossata Alex Merceriä Prototype pelistä (osittain itse tehty, takki oli pakko tilata kun en osaa ommella).

Noh, meikäläinen on 18v tyttö/nainen/whatever Hämeenlinnasta ja kuljen lempinimellä Dani. Jos joku on kiinnostunut tapaamaan niin minut sieltä Desusta löytää joka päivä Alexia cossailemasta. Kaikki saa tulla halaamaan, puhumaan, ihan mitä vaan, se piristää päivääni huomattavasti. Toivottavasti yhteydenottoja tulee, olisin niistä todella mielissäni.
Nothing is true. Everything is permitted.

nowhere

Viesti Kirjoittaja nowhere » To Touko 31, 2012 19:08

//tämän viestin voisi poistaa
Viimeksi muokannut nowhere, Ma Kesä 11, 2012 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Skinski

Viesti Kirjoittaja Skinski » Ke Kesä 06, 2012 21:38

kai tänne jotaa voisi kirjotella

eli olen 24v animehirmu kouvolasta ja kiinnostukseni ovat anime laidasta laitaan ei ole animea jota en voisi kattoa sitten manga ja touhou
keräilen myös figuureja joita on tullut hankittua aika mukavasti. jaaa olen käynyt japanissa pyörähtämässä ja tarkotus ois mennä takasin jossakin vaiheessa

mutta palataan aiheeseen eli seuran haku JOS jotakin nyt ees kiinnostaa nii viestiä voi laittaa ja kannattaa!
ei animen katselu kavereita liikaa ole! taino kavereita ylipäätää

ja tulen myös piipahtamaan desuconis jos haluaa jutella

SloMo

Viesti Kirjoittaja SloMo » To Kesä 07, 2012 00:32

Heiiii olen 18 wee tyttö Helsingin puolelta ja kun ystäväpiiriin kuuluu vaan neljä animesta/mangasta/cosplaysta kiinnostunutta tyyppiä niin ajattelin tänne laittaa jonkinnäköistä viestiä. :)
Toisiin conittajiin olis tooodella mukava tutustua ja saada lisää samanhenkisiä ystäviä mistä päin Suomea vaan :D

lempparisarjoja ovat:
Kuroshitsuji, Death Note, Naruto, Bleach, Junjou Romanica, Kaibutsu Oujo, FMA etc ja hmm ylipäätään yaoi + yuri aiheet ;)

Seuraavaksi oisin menossa Traconille tänä vuonna Madam Redinä :D
yv:llä yhteyttä saa taikka liittymällä mukaan epäviralliseen miittiin:
viewtopic.php?f=59&t=13308
Niin lähellä kuin olet aikuistumista, niin paljon sinussa on vielä lasta.

Nuolkkis

Viesti Kirjoittaja Nuolkkis » Ti Kesä 12, 2012 23:42

Terve!

Olen 21.v pojankoltiainen täältä synkältä pk seudulta :)
Tässä on nyt tullut 6 vuotta harrasteltua anime/manga touhuilua (tottakai jos digimonia ja pokemonia ei lasketa :P)

Nykyään harrastelen enemmänkin mangan lukemista, tottakai katson tiettyjä sarjoja,kun uusia jaksoja tulee :)

Mitäs muuta.... No kaiken ikäiset ihmiset, ottakaa yhteyttä, sillä onhan se mukava jutella aina mangasta/animesta :)

Siitä siis ihan rohkeasti painamaan sitä yv nappulaa :)

Tässä parit lempi mangat/animet:

Berserk (aivan huippu)
Hajime no ippo (yksi parhaista animeista, varsinkin urheilu osastolta :)
Fairy Tail
Gto (Yksi All time favoriteistä)
Hikaru no go, death note, bakuman

Ja paljon muuta, nuo tulivat ensimmäisenä mieleen :)

Ei kai siinä muuta, lepo vaan :P

Halimonsteri

Viesti Kirjoittaja Halimonsteri » Ke Kesä 13, 2012 12:58

Morjensta vaan, olen 19 vuotias miehenalku täältä Helsingistä, ja olisi todella kiva tuntea lisää anime/manga henkisiä ihmisiä :D Mangan ja animen pariin löysin muutama vuosi sitten lukiossa, mutta aika hiljalleen tää harrastus on edennyt :P Joku kymmenkunta sarjaa tullut koulittua läpi, vasta nyt alotin viimein FMA:n lukemisen :D
Lempisarjoja ovat mm.
Bleach
Code Geass
Spice & Wolf

Noiden lisäksi tullut luettua/katsottua läpi muita pienempiä sarjoja vajaa kymmenkunta. SloMo:lle ihan pakko sanoa että olisi kiva tavata jossain, olet nimittäin ensimmäinen kuulemani henkilö joka minun lisäkseni pitää yurista :D Kaverini katsovat minua aina semmoisella "is u kiddings with me?"-ilmeellä kun ylistän jotain yuri sarjaa xD

Viime viikonloppunen desucon oli minulle ihan ensimmäinen conitapahtuma, ja siitä innostuneena olen menossa animeconiin :) Omia kavereita ei taida olla sinne tulossa, joten olisi kiva jos täältä löytyisi muita sinne menijöitä ettei tarvitsisi ihan yksin olla :D

jansan

Viesti Kirjoittaja jansan » Ke Kesä 13, 2012 21:35

Moi vaan kaikki! Täällä kirjoittelee 21-vuotias jäbä Pohjois-Karjalast jolla ei ole juurikaan anime ja mangan ystäviä. Oon harrastanut näitä jo kyllä useamman vuoden, mut en oo vielä saanut kauheesti kavereita jotka olis kans kiinnostunu animest, mangast ja japanilaisestkulttuurist. Cosplaytä en oo vielä silleen kauheesti kokeillu (pari pukua valmistumas), mut tykkään ja mun olis tarkoitus saada kawaconiin ja traconiin noi valmiiks (Kenji Harima ja Lupin the III). J-Rock, J-Core ja metalli on tällä hetkellä mun lempimusaa. Coneissa käyn oikeestaan yksin tai no tutustun uusiin ihmisiin siel aika nopeesti. Kaikki aina sanoo et näytän muka pelottavalta, koska oon 193cm pitkä ja mun perusnaamailme on muka aika karu vaikka oikeesti oon avoin ja puhelias. Muuta mitä harrastelennäitten japanijuttujen lisäks on moottoripyöräily, autot (kilpa-ajoa), rumpujen soittoa, ompelu (mies joka ompelee!!!) ja sit salilla käyntiä.

Täs olis pari mun lempi sarjaa:
Bleach
Soul eater
Nichijou
Genshiken
Neon genesis evangelion
Lupin the III
K-on

Laittakaa yv:tä jos kiinnostaa. Sillä tykkään jutella kaikenlaisista japani jutuist ja olis mukavaa saada eri puolelta suomee kavereita (cosplaysta kiinnostuneita kavereita mulla ei oo yhtään). Ai niin mut voi voi bongata seuraavilta coneilta ainakin. Kawacon ja Tracon. Desus oon vakiokävijä kans ja tänä vuonnakin se oli aivan mahtava!
Viimeksi muokannut jansan, Su Kesä 24, 2012 22:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
す..す..すき大すき

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”