Deviant Artisteja?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

NybeKat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja NybeKat » To Heinä 15, 2004 18:33

Tässä tämä miun.. http://nybekat.deviantart.com/

Itsekin kaipailen tuolla sitä searchia, kun en viittisi maksaakaan. Sillon kun rekisteröidyin tuonne niin se toimi vielä kaikilla. Moni muukin asia oli paremmin.
Näkisittepä vaan (siis ne jotka ei ole jäseniä) miten vaikeaa nykyään on sinne lähettää kuvia, huhhui, pitää valita miljoonasta vaihtoehdosta moneen kertaan mihin kategoriaan kuva kuuluu. Mutta onneksi itse laitan sinne melkein aina vain oekaki-kuvia, joten helppo ne valita kun on tottunut missä kyseiset valinnat sijaitsee....
Tylsää on myös kun kuvaa lähettäessä kommentti osiossa vaaditaan ne 'keywordsit', ihan mälsää tuollaisia keksiä kun ei voi sitä searchia kuitenkaan itse käyttää..
Vielä lisää mitä tuolla vihaan/muuttaisin. Kun ei voi ollenkaan editoida tekstejä (paitsi oman kuvan tai journalin).. olisi ees silleen että vaikka 5min sisään sen voi vielä editoida. Tylsää kun kaikkialle jää typeriä mokia jos ei aina jaksa lukea kommenttiaan uudestaan läpi ennenkuin sen lähettää.

(äh, en jaksa valittaa enempää, kyllä siellä silti tulee käytyä joka päivä)

Siinä miun nikissä on iso N ja iso K, grrr~

KuvaOekakiPoteto (suomi&english)

Elina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elina » La Heinä 17, 2004 17:17

tättärää.

Olen tuolla ollut jonkun reilu pari vuotta, ja olisitte nähnyt millainen viritelmä se oli joskus. Eteenpäin on menty huimasti. Nyt kun vielä joku mystinen hämähäkkimies on ostanut minulle paid accountin, on tuollapäin surffailu silkkaa nannaa. Ja onhan tuo kiva egonbuustauspaikka, mitään kovin henkevää kritiikkiä sieltä ei saa, mutta enpä sitä juuri kaipakaan.

Rakuin

Viesti Kirjoittaja Rakuin » To Syys 02, 2004 18:22

:? Sain sitten alemmuuskompleksin kun selasin edellä olleiden ihmisten galleriat läpi... Todella, todella mahtavia töitä...

Tässä olisi miun galleria http://rakuin.deviantart.com/

Suoraan sanoen hirvistyttää laittaa toi tänne...

Fafy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fafy » To Syys 02, 2004 23:48

Henkkoht en ole saanut oikein tuntumaa DA sivuihin, jotenkin sekavan oloinen paikka minun mielestäni. Joskus eksyn sinne jonkun linkitetyn kuvan perässä mutta ei oikein muuten tule käytyä vaikka todella hyviäkin töitä siellä on. Mielelläni muiden tuotoksia kyllä katselen. Ja vähän samaa mieltä lmmzn kanssa täytyy olla. Jos itse laittaisin kuviani vastaavasti esille haluaisin muutakin kuin yhden tai kahden sanan 'kritiikkiä'. Mutta joo..

Itse olen ollut keskittynyt lähinnä lyijäritöihin, niissä on vaan jotain hienoa ja 'aitoa'. ^^ Aikalailla kaikkea on matkan varrella tullut riipustettua enkä mitään koskaan ole nettiin esille saanut. Laishkimus ja turha kädettömyys - kaksi suurinta tekijää tässä. :roll: Eipä silti että pitäisin itseäni suurena ja ihmeellisenä artistina. Pahoina tapoina on vielä jättää töitä kesken, ja aina onnistua piirtämään ruutupaperille. :p Inu ja Maxi hyvinä esimerkkeinä.
Viimeksi muokannut Fafy, Ke Joulu 21, 2005 05:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-: Sorry I'm late. I got lost on the road called life. :-

Jinsei ry, Porin Anime- ja Mangaklubi
Grand Vizier & Supreme Guild Master of Art ~~^argl^~~

Yesa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yesa » Pe Syys 03, 2004 16:12

Miepä majailen tuolla -> http://tsuippa.deviantart.com/

DeviantArt on kyllä hyvä paikka katsella muiden töitä ja esitellä omiaan. Ja vaikka siellä onkin omat huonot puolensa (esim. paras tapa kerätä suosiota on enemmänkin tehdä fanarttia jostain tunnetusta sarjasta/pelistä kuten vaikkapa FF-pelit eikä niinkään tekemällä muuten näyttävän kuvan), mutta näitä ongelmia näkee kaikissa gallerioissa joihin kaikilla on vapaa pääsy. Joten en ole jaksanut asiasta kärvistellä sen enempää.

Ja se tarkka töiden kategoriointi on ihan vain töiden selailun helpottamiseksi, esimerkiksi jos minun tekisi mieli katsella pelkkiä fanart-piirustuksia joihin on käytetty perinteisiä välineitä, niin ne löytyvät kädenkäänteessä. Tällä tosin on sekin lisävaikutus ettei ihmisten tule laitettua gallerioihinsa ihan mitä vain, kun tietävät että se ei hoidu pelkällä yhden napin painalluksella. Joten minusta se on ihan hyvä juttu.

Tetsumonkai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tetsumonkai » To Syys 09, 2004 00:04

http://soulworks.deviantart.com/

Nojoo, ei mitään ihmeellisiä töitä. Pääasiassa sellaisia töitä jossa olen harjoitellut esim valon ja varjojen käyttöä jne. :)

kane_x

Viesti Kirjoittaja kane_x » To Syys 09, 2004 09:13

Da linkki

Ei pahemmin töitä, koska olen liian laiska tussaamaan, värittämään sekä myöskin skannaamaan... Pitäisi kai edes yrittää, mutta kun ei vain jaksa...

Laureloth

Viesti Kirjoittaja Laureloth » Ti Joulu 20, 2005 23:15

Onnistuinpa minäkin eksymään Deviantiin, galleria löytyypi osoitteesta http://laureloth.deviantart.com/.
No joo... hiukkasen fanartia mutta on siellä muutakin. Tosin se muu ei sitten taida olla kovin "animea", mutta...
Fanart on hieno keksintö. ;)

Saa käydä kylässä, ja olen aina hyvin otettu siitä kun joku kiva ihminen
viitsii kommentoida^^
Tietysti vielä kivempaa on saada ihan OIKEAA kritiikkiä myös.

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » Ke Joulu 21, 2005 00:27

Nyoo!~

Kai se nyt oli pakko omakin Kalle-Riia tänne tunkea..

"Taiteeni" on aika psykedeelistä ja angstaavaa, mutta journaleista voi saada ihan naurutkin (ainakin näin on kerrottu).

Kyylätkää ja kommentoikaa vapaasti. Voin kostoksi tehdä samoin :twisted:

Saor

Viesti Kirjoittaja Saor » Ke Joulu 21, 2005 01:32

On minullakin tuolla deviantissa oma galleria: http://revolvercannon.deviantart.com

Työt on kyllä vähän iäkkäitä, mutta en tämän kirotun piirtämis"blokin" takia ole saanut tehtyä mitään piitkään aikaan. Noh...

En kyllä ole Deviantartiin kovin tyytyväinen (sivut ovat aika raskaat, ärsyttäviä mainoksia ja niitä hitsin "hot topic"-viestejä), mutta miellyttävimmät löytämäni sivut aiheesta kuitenkin. (Esim. Elfwood on aika kamala.) Ja onneksi search-toiminto toimii taas kaikilla käyttäjillä!
"I am, in essence, uncool."

Kurowaru
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurowaru » Ke Joulu 21, 2005 15:13

Kyllä minultakin pari työtä tuolta löytyy. Siellä olen nimimerkillä Diiri.
Chi wa mizu yori mo koi.

Don Pixe

Viesti Kirjoittaja Don Pixe » Ke Joulu 21, 2005 21:42

No vee.
Kyllähän minä siellä. Ainakin yritän päivittää useahkosti, mutta dih...

miyoko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja miyoko » Pe Joulu 23, 2005 15:33

Täältähän se löytyy.

Alkuhuumassa tuli tehtyä ja laitettua tuonne kuva poikineen, mutta nyt se on jäänyt vähän vähemmälle. Yritän kuitenkin lisätä kuvia aina kun jaksan, ja käyn kyllä joka päivä (mahdolliset) kommentit katsastamassa.
Nuo tuollaiset mitäänsanomattomat kommentit ovat kyllä valitettavia ja minullekin niitä tulee enemmän kuin tarpeeksi. Aina löytyy jotain kritisoitavaa, minulta ainakin.
Mutta ihan kiva paikka, saapa ainakin hengentuotteitaan esille ja on se kiva jos joku niistä vielä tykkääkin. :3
Natural born trash human.

Vegetto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vegetto » Pe Tammi 20, 2006 14:16

Tuossahan tuo nimi alhaalla loistaa allekirjoituksessa.
Kauan on jo ollut...
Saas nähä kerkeänkö tuon Cloud-piirustuksen laittamaan sinne viikonloppuna.
Kone on vihdoin kunnossa. Tuollaset 75 kriittistä virhettä Windows XP:sä
Edit: Ystäväni piirtää ja minä julkaisen! Kerroinhan vain, ettei tule väärinkäsityksiä
Viimeksi muokannut Vegetto, Ma Tammi 23, 2006 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
知恵者一人馬鹿万人
http://inhaenua.deviantart.com/

Yoshitsumi

Viesti Kirjoittaja Yoshitsumi » La Tammi 21, 2006 20:38

http://yoshitsumi.deviantart.com/ Hellsing piirustuksia ja sarjakuviani, kaipaan todellakin kommentteja ja neuvoja. :)
Viimeksi muokannut Yoshitsumi, La Tammi 21, 2006 21:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kotisivu (Siellä linkit fanart gallerioihin.)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”