Anime hukassa?

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Tk

Re: Anime hukassa?

Viesti Kirjoittaja Tk » La Loka 26, 2013 19:22

Matti kirjoitti:Animekerhon videoillassa katsottiin jotain sarjaa vain yksi jakso. Lukion vieressä olevassa dojossa nätti tyttö silpoo miekalla leijuvia kukan lehtiä. Jakson lopussa yksi poika joutuu koulurakennuksen sisällä tappeluun, putoaa ehkä kolmannesta kerroksesta, rysähtää dojon katon läpi kylpyhuoneeseen jossa kyseinen tyttö oli suihkussa, ja kaikkien (erityisesti pojan) järkytykseksi (alaston) tyttö kosii poikaa. Noiden hahmojen lisäksi on yksi pikkutyttö, joka välillä muuttuu isoksi valtavarintaiseksi kaunottareksi, sitten takaisin pikkutytöksi.
Mahdollisesti kyseessä on Tenjho Tenge ( http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=3541 )

Tristanix

Viesti Kirjoittaja Tristanix » Su Loka 27, 2013 21:05

Mahdollisesti kyseessä voi olla myös Ranma½
http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... .php?id=64
Embrace your dreams, and... whatever happens, protect your honor... as SOLDIER!

Tyhmä(kö?)

Viesti Kirjoittaja Tyhmä(kö?) » Ma Tammi 20, 2014 23:12

Moikka,

Oon nyt yrittäny ettii ties mistä erästä sarjaa, mutta en nähtävästi tiedä mistään mitään..

Mitä osaan kertoa:

Tuli tuossa 90-luvun lopussa ja siitä eteenpäin> saksalaiselta(?) musiikkikanava Vivalta
Siinä päähenkilönä on Koulutyttö/teini joka tappelee pahaa vastaan, ei ole Sailor moon,
Siinä taistelun lopuksi ne pahat henget tai vastaavat muuttuvat shakkinappuloiksi, muistaakseni
Sarjassa oli myös poika joka kävi samaa kouluu ja liittyi kanssa jotenkin tähän samaiseen taisteluun, oisko ollu oikeesti pahan puolella sitten vai mitä-- sori, vähän hatarat muistikuvat, siitä kuitenkin on 10 vuotta ja olin aika junnu silloin... :D

Jos joku millään osaa sanoo jotain vinkkii tähän olisin ikionnellinen !

Teal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teal » Ti Tammi 21, 2014 01:17

Tyhmä(kö?) kirjoitti:Moikka,

Oon nyt yrittäny ettii ties mistä erästä sarjaa, mutta en nähtävästi tiedä mistään mitään..

Mitä osaan kertoa:

Tuli tuossa 90-luvun lopussa ja siitä eteenpäin> saksalaiselta(?) musiikkikanava Vivalta
Siinä päähenkilönä on Koulutyttö/teini joka tappelee pahaa vastaan, ei ole Sailor moon,
Siinä taistelun lopuksi ne pahat henget tai vastaavat muuttuvat shakkinappuloiksi, muistaakseni
Sarjassa oli myös poika joka kävi samaa kouluu ja liittyi kanssa jotenkin tähän samaiseen taisteluun, oisko ollu oikeesti pahan puolella sitten vai mitä-- sori, vähän hatarat muistikuvat, siitä kuitenkin on 10 vuotta ja olin aika junnu silloin... :D

Jos joku millään osaa sanoo jotain vinkkii tähän olisin ikionnellinen !
Kamikaze Kaitou Jeanne.

Kyseinen manga on myös julkaistu vuosia sitten suomeksi, mutta kannattaa kysellä täällä, divareista, huuto.net:istä jne. jos se mangakin kiinnostaa.

Tyhmä(kö?)

Viesti Kirjoittaja Tyhmä(kö?) » To Tammi 23, 2014 10:06

Mahtavaa !

Sehän se onkin ! Kiitos tosi paljon ! Sain vihdoinkin mielen rauhan :lol: Kiitti Teal!

Gintoki

Viesti Kirjoittaja Gintoki » Ti Kesä 17, 2014 09:35

Tenjoo tenge kuulostaa myös mulle oikeelta vastaukselta yhteen aiemmista kysymyksistä.
Terveellisen fanituksen rajat ylittänyt OtakuOlento

Matti

Viesti Kirjoittaja Matti » La Kesä 21, 2014 23:55

Gintoki kirjoitti:Tenjoo tenge kuulostaa myös mulle oikeelta vastaukselta yhteen aiemmista kysymyksistä.
Niin on. Kanjeille vaan näkyy olevan erilaisia aakkoskäännöksiä, mutta tuo se on mitä kysyin.

Urumi
Urumi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Urumi » Su Tammi 04, 2015 14:55

Minulla olisi manga hukassa.

Kyse oli realistisesta sarjasta, jossa yhteydessä näytetään kuoleva kaskelotti, joka vajoaa meren syvyyksiin. Sarja käsitteli paljon luonnonvoimien ja ihmisten suhdetta. Muistelisin, että mangassa oli myös lumimyrsky.
Tarpeeton on tarpeellisinta.
Urumi.fi - Chibicon.fi

Nevitys

Viesti Kirjoittaja Nevitys » Ma Tammi 19, 2015 22:59

Kaikkien olisi hyvä tietää että jos olet vaikka löytänyt netistä kuvan jostain animesta, muttet tiedä sen nimeä niin voit yksinkertaisesti vain r-clickata kyseistä kuvaa ja clickata ''Etsi tätä kuvaa palvelusta Google'' niin pitäisi löytyä samalla kyseisen animen nimi.

Itsellä ei ole tällä hetkellä mikään anime hukassa, mutta ajattelimpa nyt tuosta mainita jos auttaisi joitakin löytämään hukassa olleita animeita joista vain kuvat tallessa :D

MiKiL

Viesti Kirjoittaja MiKiL » Ti Tammi 20, 2015 18:02

Urumi kirjoitti:Minulla olisi manga hukassa.

Kyse oli realistisesta sarjasta, jossa yhteydessä näytetään kuoleva kaskelotti, joka vajoaa meren syvyyksiin. Sarja käsitteli paljon luonnonvoimien ja ihmisten suhdetta. Muistelisin, että mangassa oli myös lumimyrsky.
Tämä menee valitettavasti googletuksen ja arvauksen puolelle mutta olisiko kyseessä Daisuke Igarashin Children of the Sea?
Japanilaisen julkaisijan sivulla näkyy olevan ensimmäistä albumia jonkinverran vapaasti luettavana täällä joten näyttääkö tutulta? Ja VIZillä näkyy olevan saatavilla.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”