Anime-pelejä!!

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Paukku

Viesti Kirjoittaja Paukku » Ti Helmi 20, 2007 23:54

ahaa. pitääkin tästä mennä kokeilemaan, taitaapi tulla se 100 täyteen pia ;D

__

Viesti Kirjoittaja __ » La Helmi 24, 2007 23:31

Ei aivan animepeli mutta törmäsin sattumalta tälläiseen PS2 peliin kun Graffiti Kingdom. Tuossa saa suunnitella itse omia hahmojaan (joten esim. anime hahmon luominenkin onnistuu)
http://en.wikipedia.org/wiki/Graffiti_Kingdom

Tässä yksi japanilainen sivu josta löytyy kuvia graffiti kingdom animehahmoista: (Gallery alueet)
http://garakudou.s43.xrea.com/index.html

Ja flash video miltä peli näyttää:
http://gr06.s190.xrea.com/mov/214.swf

Ryokan

Viesti Kirjoittaja Ryokan » Ke Maalis 14, 2007 22:53

Innostuin pitkästä aikaa kehittelemään Java-kielellä aikanaan koodaamaani Drooling Otaku -tietokilpailua, ja tavoitteena olisi saada piakkoin ulos jotenkuten toimiva tekele (saa nähdä miten käy). Tietovisalle elintärkeää on hyvien kysymysten riittävä määrä, ja nyt tuntuu ettei enää jaksa itse keksiä. Tässä tarvitaan SINUA!

Lähetä minulle yv:llä keksimäsi hyvät kysymykset, sekä kolme vastausvaihtoehtoa jokaiseen. Aihealueena ovat anime, manga ja lieveilmiöt (älä unohda mainita oikeaa vastausta). Kysymysten soisi olevan lyhyitä ja ytimekkäitä, ei siis tyyliin "Vuonna 1983 näki päivänvalon sarja, jonka ohjaaja tunnetaan paremmin aikaisemmista teoksistaan plaa plaa plaa". Tämän lisäksi ihan peruskysymyksiä ei kannata lähettää, näitä on jo. Alla esimerkki:

Minkä suositun animen esittämisen SubTV aloitti keväällä 2007?
A:Full Metal Panic
B:Full Metal Alchemist
C:Alichino
(Oikea vastaus B)

Tuo nyt oli hävyttömän helppo, mutta perusidea siinä. Sitten vielä tärkein: Ilmoitus vanhenee perjantaina, 16.3.2007 klo 23.59, eli tämän jälkeen ei kannata viestejä lähettää. Tämä siksi ettei postilaatikko tukkeudu vielä ensi juhannuksenakin random kysymyksistä.

Kiitos kaikille avuliaille jo etukäteen, ilmoittelen myöhemmin mikäli saan sovelluksen julkaistavaan kuntoon!

Artzi

Viesti Kirjoittaja Artzi » To Maalis 15, 2007 03:37

Tuorein törmäys olisi täsä näin...
http://www.g4tv.com/xplay/reviews/1420/ ... Jewel.html

huomauttanen että olen hc-pelaaja. en mikään anime-boy 2005 ... siksi käytän termiä törmäys. :lol:
20.06.2007 12:13 plärää lehteä 20

Ryokan

Viesti Kirjoittaja Ryokan » Su Maalis 25, 2007 23:47

Koko sunnuntai on hommia paiskottu, mutta nyt aiemmin mainitsemani animetietokilpailu on julkaistavassa kunnossa. Kysymyksiä tosin on vielä melko vähän (noin 140), sillä ilmeisesti tiukan aikarajan vuoksi aiempi avunpyyntöni ei ottanut tuulta alleen ihan niin hyvin kuin mahdollista.

Kyseessä on siis osoitteessa http://student.labra.jypoly.fi/~d0087/animevisa sijaitseva Java-appletti, joka vaatii toimiakseen suht. modernin Java Runtime Environmentin (1.4 pitäisi riittää) sekä selaimen, jossa Java on kytketty päälle. IE antaa sovelluksesta tietoturvailmoituksen, mutta sen saa kierrettyä ohjeiden mukaan. Tällä selaimella tuloslista ei kuitenkaan toimi, syytä etsitään... Sovellusta on testattu ainoastaan Windows-ympäristössä.

Toiminnassa on vielä puutteita (ja varmaan bugejakin), joten olisi mukava saada näistä raporttia käyttäjiltä. Mikäli kysymyksissä tai vastauksissa on virheellistä tietoa, ilmoitathan näistäkin. Osa kysymyksistä on vuodelta 2005, joten tieto on ehkä vanhaa...

Durahan7777

Viesti Kirjoittaja Durahan7777 » La Kesä 02, 2007 21:23

tulipahan ohimennen mieleen, onko Panel de pon mielestänne animepeli?

Hougen-sama

Viesti Kirjoittaja Hougen-sama » Su Syys 09, 2007 16:32

Sehän on se Final fantasy VII. Siitä tehtiin hiljattain leffakin. Kyllä se pelikin sillä lailla on elokuvamainen omalla tavallansa.
We may be bad, we may be mad, but most of all were EVIL!

madu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja madu » Su Syys 09, 2007 16:43

Heh, olen pikkasen erinäisiä doujinpelejä pelaillut, ihan hauskaa viihdettä kymmeneksi minuutiksi, muttei niihin jaksa ihmeemmin perehtyä. Suzumiya Haruhi no Chourantou oli aika hauska, ja joskus voisi kokeilla tuota Higurashi Daybreakia.

Tsukihimen pelailun aloittelin tuossa loppuviikosta, enkä ole kovin pitkälle vielä edennyt, mutta nämä visual novelit ovat kyllä varmastikin tutustumisen arvoinen peligenre.

Meishin

Viesti Kirjoittaja Meishin » Su Syys 09, 2007 18:59

Minulla on vain Naruto Ultimate ninja ja Dragon Ball Budokai 3. Hyvä peli Naruto(DB:seen olen kyllästynyt), tosin olen niin surkea pelaamaan, etten ole voittanut varmaan kertaakaan vaan pikkuveljeni on pelannut koko pelin läpi. Ja sama juttu Dragon Ball Z Budokai 3:sessa.

Yoshiko

Viesti Kirjoittaja Yoshiko » Su Syys 09, 2007 20:41

Minulla ei ole omana yhtään anime pelejä (vaikka tahtoisin Inuyashan playstation 2:selle)..

Monta anime peliä..

Googlesta löysin joskus tämän sivun...

Maveric

Viesti Kirjoittaja Maveric » Ma Syys 10, 2007 14:05

Pelejä en omista yhtään, mutta onhan niitä tullut silti pelailtua. Dragonball Z budokai sarjaa olen kokeillut, sekä Gundam Seed: Battle Assaultia (hyvä peli). Naruto pelin ajattelin ostaa sitten kun Wiille tulee (en muista mitä siitä E3:ssa sanoivat).
I'm so friggin' lonely...
Tryin' to do a comeback!!
*hates winter sunlight*

yaci
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yaci » Ma Syys 10, 2007 19:15

Itse omistan muutamia pelejä joita on tullut pelattua ainakun kerkiään,niin pelejä joita minulla on:

Psp

- Naruto ultimate ninja
- Naruto Uzumaki Chronicles
- Kingdom Hearts 1
- Digimon rumble arena
- Digimon world
- Digimon 2003
- Final fantasy X
- Tekken (jos lasketaan ja näitäkin on aika monta)

Gameboy color/ advance

-Pokemon (näitä on monta)
-Yu-Gi-Oh! (näitä on 2 erillaista)
Viimeksi muokannut yaci, La Loka 13, 2007 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

nakano
Viesti:

Visuaalinovellit

Viesti Kirjoittaja nakano » La Syys 15, 2007 16:13

Kumma, kun kukaan ei ole maininnut visuaalinovelligenreä, joka Japanissa on suosittu. Suomeksi näitä julkaisuja tuskin nähdään, mutta Hirameki on kääntänyt muutaman "valitse oma polkusi tekstiseikkailun" englanniksi, ja nämä on tarkoitettu muillekin kuin vain aikuisikäluokalle. Näitä pelataan joko tietokoneella tai osa toimii myös DVD-soittimessa.

Itse omistan näistä Phantom of Infernon, Exodus Guilty trilogian ensimmäisen osan ja Hourglass of Summerin. PoI:sta ja Hourglassista on myös tehty anime.

madu
Viesti:

Re: Visuaalinovellit

Viesti Kirjoittaja madu » La Syys 15, 2007 16:30

nakano kirjoitti:Kumma, kun kukaan ei ole maininnut visuaalinovelligenreä, joka Japanissa on suosittu. Suomeksi näitä julkaisuja tuskin nähdään, mutta Hirameki on kääntänyt muutaman "valitse oma polkusi tekstiseikkailun" englanniksi, ja nämä on tarkoitettu muillekin kuin vain aikuisikäluokalle. Näitä pelataan joko tietokoneella tai osa toimii myös DVD-soittimessa.

Itse omistan näistä Phantom of Infernon, Exodus Guilty trilogian ensimmäisen osan ja Hourglass of Summerin. PoI:sta ja Hourglassista on myös tehty anime.
Minä mainitsin Tsukihimen :P

Toisaalta on ehkä vähän kyseenalaista kutsua niitä tietokone-"peleiksi", kun se interaktion määrä on ainakin Tsukihimessa ollut tosi pieni.. klikklikklik 20 minuuttia, sitten yksi valinta, sitten taas luetaan 20 min ja niinpoispäin.

Kensuke

Re: Visuaalinovellit

Viesti Kirjoittaja Kensuke » La Syys 15, 2007 17:18

nakano kirjoitti:Kumma, kun kukaan ei ole maininnut visuaalinovelligenreä, joka Japanissa on suosittu. Suomeksi näitä julkaisuja tuskin nähdään, mutta Hirameki on kääntänyt muutaman "valitse oma polkusi tekstiseikkailun" englanniksi, ja nämä on tarkoitettu muillekin kuin vain aikuisikäluokalle. Näitä pelataan joko tietokoneella tai osa toimii myös DVD-soittimessa.

Joukon jatkoksi kannattaa ehdottomasti hankkia Ever 17, ehkäpä paras tällä hetkellä englanniksi saatavilla olevista peleistä. Phantom of Inferno on ollut jo hankintalistalla pidemmän aikaa, mutta kun on vielä Hourglass of Summer kesken.
Ero-peli rintamalla hyllystä löytyy Pikkusisko Kana ja Crescendo, kumpikin enemmän tarinaan kuin H-kohtauksiin keskittyviä.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”