Anime-pelejä!!

Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

kyuu
Säätäjä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kyuu » Pe Heinä 01, 2005 15:43

Suoraan lainaten Muey:n mainitsemaa uutislähdettä.
Rondo Robe, a division of Geneon Entertainment Japan, announced at the 2005 Rondo Robe event that an anime based on the Disgaea PS2 game is in production. More details regarding the anime are expected to emerge at the summer Comiket.
Mikäänhän ei ole niin helppoa kun epäonnistuminen, mutta kyllä tuo aika vahvasti "varokaa, se tulee" -tyypin ilmolta näyttää.

Artzi

Viesti Kirjoittaja Artzi » Ti Syys 13, 2005 12:28

No ainakin FF, BOF, Lunar, Grandia, Star Ocean, Suikoden jne... ovat lähellä sydäntä. Kaikkia ei jaksa eritellä.

http://videogames.aol.com/gamingguides/anime
Osu tollanenkin silmään kun muuten vain surffailin.
20.06.2007 12:13 plärää lehteä 20

Vegetto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vegetto » Ti Syys 13, 2005 14:17

Kappas tääläistähän keskustelua en ole ennen löytänyt.
Pakkohan se on tulla mukaan minunkin ^^
Itse olen löytänyt Suomesta DBZ Budokai pelejä ainakin kaksi.
Ja NGE pelejä on olemassa ja tämä kiinnoistaa minua eniten.
Niitä kun en ole löytänyt engl. kielellä mistään Japanin kielisiä kyllä on , mutta voiko joku antaa linkin sivulle josta tälläisen voi tilata.
Tämähän on tietenkin toive ajattelua sillä uskon että siitä ei ole tehty muuta versiota kuin Japanin ja tuskin muuta tuleekaan :cry:

Mutta toivon että osoitatte väitteeni vääräksi.

Makabe

Viesti Kirjoittaja Makabe » Ti Syys 13, 2005 15:34

Jos kaipaa halvempaa animepeliä ja tykkää tosiaikaisista roolipeleistä, kannattaa kokeilla Dark Chroniclea. Itse ainakin tykkään siitä.

Durahan7777

Viesti Kirjoittaja Durahan7777 » Ti Syys 13, 2005 15:48

zeldat ja ff ovat mulle mieleen.

Akuryou

Viesti Kirjoittaja Akuryou » Ti Syys 13, 2005 15:54

Durahan7777 kirjoitti:zeldat ja ff ovat mulle mieleen.
oikea asenne. sähän pelaat asia pelejä

Dr. Nick

Viesti Kirjoittaja Dr. Nick » Ke Syys 14, 2005 22:47

Sarjassamme "itse en ole pelannut mutta kylillä ovat isot pojat tästä puhuneet":

Keskimittaisen yllättävää, ettei kukaan ole vielä maininnut Super Robot Warsia, tuota mechaotakujen messiaspelisarjaa. Aihehan on juuri nyt mitä ajankohtaisin: Alpha-saaga saatiin neljännen osansa myötä kunniakkaaseen päätökseen, näillä näkäräisillä Gameboylle julkaistava SRW-J on ensimmäinen uuden sukupolven robottisota jossa ei ole mukana UC-Gundameita, Gettereitä tai Mazinger Zetaa (joskin Mazinkaiser löytyy), ja uutta Original Generation OAV:tä tuutataan parhaillaan ulos Japanissa. Ihan vinkkinä Anime-lehden toimituksellekin, jos ei muita uniikkeja japsiperversioita enää Idän Ihmeisiin meinaa löytyä...

Tämän pelisarjan kaikkia mielipuolisuuksia ei käy ihmisjärjellä listaaminen, mutta eräs tietty yksityiskohta juurikin tästä uusimmaisesta osasta tarjosi kyllä jokin aika sitten viikon parhaimmat naurut: Bonta-kun pelattavana yksikkönä, voice changer luonnollisestikin edelleen mäsänä! Kannattaa katsella oheinen videopätkä, joskaan pullaa ei ehkä kannata syödä samalla.

Yksi asia, joka SRW:ssä on aina pysynyt samana, ovat mäheät ryhmäposeeraukset pelilootan kannessa. Silmä kauniiseen käteen, mitä kaikkia vehkeitä tästä tunnistatte?

Kuva
Hey, what does "phallic" mean?

Einari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Einari » Ma Syys 19, 2005 15:19

Onko kukaan muu kuin minä pelannut sen nimistä peliä kuin Chrono trigger?Tätä peliä on ollut tekemässä muuten Akira Toriayma tuossa hahmo puolella.Tästä johtuukin se että tämän pelin päähenkilö Chrono näyttää jonkin verran Son Gokulta ja eräs Lucca ihan Bulmalta.Tämä peli ilmestyi ensimmäisen kerran SNES:lle ja sen jälkeen PSX:lle.PSX versiossa on muuten Akira Toriayman tekemät välivideot.Kannattaa peleta jos ei ole pelannut.

Durahan7777

Viesti Kirjoittaja Durahan7777 » Ma Syys 19, 2005 19:13

Olen pelannut chrono triggeriä, se on tosi hyvä.

skytteri

kukaan

Viesti Kirjoittaja skytteri » Ma Syys 19, 2005 19:22

Kukaan pelannut guiltygear x ykköstä tai kakkosta.Kyllähän tuo Chrono trigger hyvä on olen pelannut miltei läpi.
Riäkkylä the big city tuntuu olevan tässäkin asiassa katvealueella.
Minun mielipiteitä taas, minut tunnetaan ihmepiteistä ja oudosta järjenkäytöstä.

Vegetto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vegetto » Ti Syys 20, 2005 08:22

Drakengard wau! Anime peli jossa on FF (uusimpien) grafiikka ja juonikin on parhaasta päästä. Aseitakin on aivan hirveästi ja niiden koulutukseen kuluu aikaa. Lohikäärmeellä voi polttaa ihmiset tuhkaksi ja lohikäärmekin kasvaa isommaksi. Only for PS2 :lol:

http://www.wallpapers-zone.com/wallpape ... 4-798.html
知恵者一人馬鹿万人
http://inhaenua.deviantart.com/

Vegetto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vegetto » Ti Loka 18, 2005 14:57

Uusia DBZ pelejä for PS2.
http://dragonballarena.gamesurf.it/engl ... hi/ps2.php
Sivulta voi ladata trailerit.
知恵者一人馬鹿万人
http://inhaenua.deviantart.com/

Durahan7777

Viesti Kirjoittaja Durahan7777 » Su Loka 23, 2005 21:27

Yksi hyvä anime peli on animal crossing.
Ei se nyt ihan puhdasta animea ole, mutta siitä oppii japanilaista kultuuria.
Kun konsolissa on sisäinen kellokin niin aika kulkee niin kuin tosielämässä.
Tällöin saa hyvän kuvan millaista on japanissa mihinkin vuodenaikaan.
Opinpa tästä pelistä mm. mikä animeissa aina pitää kesäpäivisin sitä siritystä
(cicada)
Pelissä sekin hyvä puoli, että pitää pelata vähintään vuosi päästäkseen täysin läpi.

Chouji

Viesti Kirjoittaja Chouji » Su Loka 23, 2005 23:18

Nyt tulee One Piece peli suomeen PS2:lle. löysin vahingossa Atarin suomenkieliset sivut ja siellä luki niin. Ajattelin ostaa sen jos löytyy tuohta. Tässä se sivu on: http://www.fi.atari.com/

siellä on myös muita anime pelejä
I will show you the power of the half finn

Cloudberry

Viesti Kirjoittaja Cloudberry » To Loka 27, 2005 15:48

Tosta chrono triggeristä puheen ollen, mistä sen pleikkari ykkös version voisi saada. On tosiaan hyvä, vaikka ei se silti ff7 ylitä.

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”