Vapaamuotoinen mutta asiallinen keskustelu. Anime- ja mangayhteisöä kiinnostavat aiheet, jotka eivät sovi suoraan muille alueille, kannattaa lähettää tänne - sana on vapaa.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Neko-musume

Viesti Kirjoittaja Neko-musume » To Syys 13, 2007 16:44

Kukkakaali tosin ei ole hedelmä.

----
Eipä olekkaan mutta sarjakuvassa tämä lausahdus tuli keskustelun jälkeen:
-Minusta luotte työntekijöiden välille tervettä kilpailua,
työtoverini taas väittää että olette tyhmempi kuin keskiverto kukkakaali.
-Saanen huomauttaa, että kukkakaali on hedelmistä viisain.
Työtoveri: Jes!
Vaihtoehtoinen loppu ei aina ole vaihtoehtoinen
Jäsenvastaava/Sihteeri Jinsei Ry

tellie

Viesti Kirjoittaja tellie » La Syys 15, 2007 13:25

Hougen-sama kirjoitti:Häh? Ite en osaa ees piirtää tikku-ukkoa! Voi hemmetti te ootte hyvii!! :D
Niinpä ;_; Oon kade! ;_; Mikis KAIKKI osaa piirtää, paitsi mie?

Pitäisi varmaan napata joku kuva Bleachin Rukiasta ja/tai hänen jänispiirroksiistaan, kuvaisi edes jollain tasolla, ja tuo taso on piirtotaito :?

Yleensä käytän avatarina omaa pärstäkuvaa, ihan valokuvasta pienennettyä, mutta anime- ja manga-aiheisille foorumeille hinkuaisin mangaistettua versiota siitä. Vaan kun piirtokyky on mitä on, niin jätän välistä. Toivottavasti löydän pikkusiskoni kaverin irkkikaltsusta ja hän suostuu tekemään mangakäännöksen siitä kuvasta...

Ikara

Viesti Kirjoittaja Ikara » Ma Loka 22, 2007 20:11

Kokonaisuus päivitetty, niin päivittyy viestikin.

Nikki ~ No se on kieltämättä hyvä kysymys, että mistä tämänkin olen keksinyt. Ollut kuitenkin jo pidemmän aikaa käytössä ja tulee olemaankin.

Avatar ~ Ritsukaaa<3 maailman paras aihe ja sopivan kokoinen, joten miksikäs ei?

Allekirjoitus ~ Sisäpiiri huumoria (yhden ihmisen keskeistä), huonoa sellaista. Animula vagula, blandula, Eläimet vakoilee, sekoilee on siis Latinan pikakurssi. Yön Timot Ry'stä ei sen enenpää.
In the beginning The Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
~ Douglas Adams

Nani

Viesti Kirjoittaja Nani » To Loka 25, 2007 20:39

<~ Karin "Kamichama Karinista".

Ihastuin tähän sarjaan~~ Oli pakko laittaa avatariksi ykkäskirjan kannesta tuo suloinen Karinn~ \>3</
Onnea seikkailuun!

Teh_Rei

Viesti Kirjoittaja Teh_Rei » Pe Loka 26, 2007 08:33

Uudehko avatarini kertoo tosiseikan, että Hiiragi Kagami on ihQuin tsundere ikinä, ja hän epäilemättä ansaitsee Suzumiya Haruhiin verrattavan henkilöpalvontakultin ympärillensä.
REILUKERHO - Hurray for YURI!

Mary Leathert

Viesti Kirjoittaja Mary Leathert » Pe Loka 26, 2007 15:09

Avani on kaverini MoA:n piirtämä, kun omat taitoni koneen kanssa söhrimiseen ovat aika hukassa.
Siinä on keksimäni olento, Mömmö (Joo, olin aika nuori silloin.). Myönnän sen saaneen vaikutteita Ditosta ja Flubberista. Mukana on myös puolikas netti-alteregoni päätä. Tosin nyt kun asiaa mietin, kyseessä on itse asiassa vanhentunut versio, koska olen "uudistanut" sen ulkonäön. No, kiva kuva kuitenkin, kiitokset MoA:lle.
"I saw so many things/but like a dream/always losing me/in a cloud" "Heaven's Not Enough", Yoko Kanno

leathert.tumblr.com Random reblogging.

Maveric

Viesti Kirjoittaja Maveric » Pe Loka 26, 2007 19:35

Uusin avatarini on Gundam Virtue, elikkäs tämä lemppari Gundamini Gundam 00 sarjasta. Googlella kuvahakuun pistin hakusanaksi, vähän leikkasin alkuperäisestä kuvasta, pienensin ja lisäsin kehykset. Ei siinä sen suurempia...
I'm so friggin' lonely...
Tryin' to do a comeback!!
*hates winter sunlight*

Kyoko

Viesti Kirjoittaja Kyoko » Ke Loka 31, 2007 23:30

Toistaiseksi avataristani kurkistelee Sailor Mars.
Enkä oikein tiedä miksi hän on siihen jumittunut.
Tosin käymme luonteiltamme melkeinpä kaksosista. Tismalleen samanlaisia tulisia tuittupäitä olemme molemmat, kaverijoukon vahvoja johtajahahmoja, horoskoopilta oinaita, elementteinä tuli, jne jne...
And believe me I AM STILL ALIVE
I'm doing science and I'm STILL ALIVE
I feel fantastic and I'm STILL ALIVE
While you're dying I'll be STILL ALIVE
And when you're dead I will be STILL ALIVE

Katsotut animet

Berneri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Berneri » Ke Loka 31, 2007 23:41

Edo loistavassa posetuksessaan, Arakawan piirtämänä tottakai.. o,o
Ja tykkään tästä, kivat värit, yksinkertaiset. Taisin napata itse mangasta ja muokkailin koneella. (=paintilla tässä tapauksessa.)
MINUT ON HELPPO PITÄÄ TYYTYVÄISENÄ NIIN KAUAN, KUIN SAAN TAHTONI LÄPI.

escape_rope

Re: Avatarista...

Viesti Kirjoittaja escape_rope » La Kesä 14, 2008 16:35

Anikiin rekisteröityäni käytin jonkin aikaa paria itse tekemääni avataria. Molemmat olivat palanen jostain piirtämästäni kuvasesta.
Mutta nykyään tykkään mieluummin napsia jotain nättejä kuvia pitämästäni manga-/animesarjasta ja muokata niistä itselleni avatareja. Tällä hetkellä minulta löytyy tuo Gokudera, joka ei ole ollut avatarinani vielä kovinkaan pitkään. Tätä ennen olikin Lamentosta tuttu Rai, joka sai keikkua mukanani varsin pitkään. Seuraavasta avasta ei ole vielä tietoakaan, silla tämä nykyinen jaksanee viihdyttää vielä pitkän aikaa.

RevyFan

Viesti Kirjoittaja RevyFan » La Kesä 14, 2008 17:48

Vaikka nipinnapin vois kehdata jotain omaa laittaa avaan, niin tälläkään hetkellä ei ole omaa tekoa kuten näkyy. Ja aiheena Revy, totta kuissi!
Kill ´em all, baby!
LastFM || dA || myanimelist.net

aurea

Viesti Kirjoittaja aurea » La Kesä 14, 2008 22:07

-
Viimeksi muokannut aurea, Pe Heinä 04, 2008 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

shounen

Viesti Kirjoittaja shounen » Su Kesä 15, 2008 13:12

Itselläni on juuri isommasta kuvasta vain napsaistu pienempi pala tuohon kuvaksi, itse tykkään ^^
:3

Mida

Viesti Kirjoittaja Mida » Ti Kesä 17, 2008 18:11

No kaipa tänne voisi tulla löpisemään vähän tuosta avasta, kun vähän aikaa sitten senkin vaihdoin. Kuva on napattu netistä ja itse olen näin ultimatekuvankäsittelijänä rajannut sen mustilla viivoilla Paintilla - ja tadaa! Siinä se komeilee, Riku nimittäin. On nyt viime aikoina taas tehnyt mieli pelata KH:ta, mutta töiden jälkeen ei millään jaksa, joten päätin lieventää vieroitusoireita vaihtamalla avaan Rikun. Ja miksi Rikun? Noku Riku on just khuul!

Kakure

Viesti Kirjoittaja Kakure » Ke Kesä 18, 2008 01:53

hmmm... tuo yuki päätyi nyt lähinnä avatariin kun liipaisi keskiaikaa jossainmäärin pukeutumisessa ja kohtauksessa mikä nyt tuosta on rajattu pois. Piirtojälkikin on nättiä. Yuki? Hell yeah!
"Come over here stalker, let's have a little chat"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”